Weet je al waar die gaat liggen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Even kijken of ik tijd heb om dat ding een schopje naar het oosten te geven (25 km ofzo)
Zie je echt geen kans om ze eerder te plaatsen? Of bedoel je met zaterdag ochtend zo rond 7 uur 's morgens? (zal wel niet) Dan kan ik namelijk weer voor een mooie verplaatsing zorgen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Socios het volgende:
De stok is zojuist 2 minuten weg uit Amersfoort! De nieuwe locatie laat ik nog even in het midden. Ik moet er nog naar toe rijden. Foto's volgen zaterdagochtend, eerder alleen mobiel internet tot mijn beschikking. Wel alvast een tipje: de nieuwe locatie zal zo'n 150 kilometer van Amersfoort liggen.
Tof, dan zal ik eens zien of ik hem samen met mede reiziger en tevens fok!ker 2cv kan verplaatsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef Socios het volgende:
Het lukt me vrijwel zeker wel om de foto's voor morgenochtend 7 uur te posten.
Weet jij al waar die heen gaat dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef maok het volgende:
[..]
Tof, dan zal ik eens zien of ik hem samen met mede reiziger en tevens fok!ker 2cv kan verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef iFries het volgende:
[..]
Weet jij al waar die heen gaat dan ?Ik gok Friesland. Maar Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland, Utrecht, Brabant of Noorden van Limburg liggen ook (redelijk) op onze route die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
We gaan ergen in het Zuiden van Nederland iets ophalen en aangezien 2cv in Friesland en ik in Groningen woon komen we heel wat provincies door of er 'vlak' langsquote:
Daar gaat mijn kans op de stokquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef maok het volgende:
[..]
We gaan ergen in het Zuiden van Nederland iets ophalen en aangezien 2cv in Friesland en ik in Groningen woon komen we heel wat provincies door of er 'vlak' langs
Ik is geen hijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:31 schreef SuperRembo het volgende:
Maok komt vandaag nog in Brabant, dus hij zou 'm nog mee kunnen nemen.
die bospaadjes lijken mij niet altijd geschikt voor 60 km/u hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:00 schreef Impry het volgende:
Mja, hij ligt ook aan de rand van een 30-zone, dus zou meer richting een woonwijk moeten zijn eigenlijk...
Nou vertel eens, waar denk je dat hij ligtquote:Op zondag 6 juli 2008 05:32 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik weet waar hij ligt maar weet het ook weer niet zeker, geen zin om benzine te verspillen voor niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, ik ook met m´n topografische kennis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:17 schreef Socios het volgende:
Als Helmond al te ver is? Waar in het Zuiden kom je vandaan dan? Veel zuidelijker komt ´ie niet!
Juist, en dan richting Dordtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kut, ik ook met m´n topografische kennis.![]()
![]()
Omgeving Breda.
Best jammer, de benzineprijs verpest het spelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:55 schreef Mikkie het volgende:
Met de huidige benzineprijzen was Helmond me iets te ver voor zoiets
Nee, mijn meter beweegt de eerste 100 km ook niet, maar daarna dondert ie ineens naar benedenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
toen ik naar eindhoven op en neer was gereden bewoog de meter neit eens dus helmond leek me wel te doen zo ff
Daaromquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Best jammer, de benzineprijs verpest het spel![]()
Volkomen begrijpelijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |