Hij is weer in beweging!

Een verslagje van een relatief korte, maar wel nuttige, verplaatsing.
Ik was in de buurt en dacht opeens aan de stok, alleen wist ik niet meer precies qua foto's waar de sleutel enzo lag. Dus eerst via m'n telefoon de foto's en omschrijving opgezocht en toen richting de borden gelopen.
![]()
Aangekomen op het Halve Zolenpad, op een voor mij erg bekende plek.
Maar ik zag dat het gras gemaaid was, dus vreesde eigenlijk het ergste.
Maar gelukkig was die angst niet nodig, want al snel zag ik dat de Stok er nog lag.
![]()
Nadat vorige keer we Stokkie erop hadden zitten, hadden we deze keer een andere vriend opdde stok, alleen deze was niet zo gezellig. Dus ik heb Slakkie er maar redelijk snel afgehaald.
![]()
Echter toen ik de sleutel had gepakt bleek dat er ergens anders een kleiner broertje van Slakkie was

Ook die maar even weggehaald met een stokje.
![]()
Na het massieve slot eraf gehaald te hebben, bleek toch wel dat de stok niet ongeschonden uit z'n maaibeurt is gekomen en er is dan ook een flinke hap uit aan de rechtse kant.
![]()
Hopsakee, zo de kofferbak in en op weg naar z'n volgende lokatie.
Alleen het begon opeens snel donker te worden, erg snel, en ik vreesde al wel dat het flink zou gaan regenen. En dat ging het dus ook, maar aangezien ik morgen/zondag geen tijd heb wilde ik hem wel meteen op z'n nieuwe lokatie leggen, dus toch maar even doorgezet en niet zo veel foto's meer gemaakt.
En hier ligt hij dan nu:
![]()
![]()
En de sleutel ligt in dit bord:
![]()
En nog even een overzichtsfoto:
![]()
De stok ligt dus op het rechterbord op bovenstaande foto en het is een klein parallelweggetje waar je gewoon op kunt rijden.
Ik heb hem hier neergelegd op een manier waarop je hem binnen een paar seconde vanaf de snelweg mee kunt nemen.
Je gaat even de A59 af en die kun je meteen weer op. (je kunt ook even langs de Mac, heb ik ook gedaan

)
![]()
Kan vanaf beide kanten, maar bij dit kaartje ben ik even uitgegaan van Knpnt. Hooipolder richting Den Bosch.