Hij komt eerst mijn kant opquote:Op maandag 30 juni 2008 00:19 schreef MissHobje het volgende:
Oe ik ga duimen dat de stok mijn kant weer opkomt
Doe maar, dan geef ik em wel weer een schopquote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef rene90 het volgende:
als het zo blijft liggen kan ik hem waarschijnlijk wel naar hilversum brengen, moet ik me rijinstructrice eens het concept van de fokstok gaan uitleggen maar die vind dat wel grappig
Ergens tussen Hilversum en m'n werk had ik gezegdquote:
Hilversum dusquote:Op maandag 30 juni 2008 20:46 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ergens tussen Hilversum en m'n werk had ik gezegd
De foto's zijn genomen rond zes uur 's avonds. Dus aan de stand van de zon kan je zien welke kant je op kijkt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:21 schreef maok het volgende:
Heb je nog een aanwijzing SuperRembo? Kant van A'foort?
"uitgezonderd bestemmingsverkeer"quote:Wat staat er op het fiets bewegwijzer borde (plaats en afstand)? Wat staat er onder het bordje van verboden voor motervoertuigen?
Goed bezigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Socios het volgende:
De stok is zojuist 2 minuten weg uit Amersfoort! De nieuwe locatie laat ik nog even in het midden. Ik moet er nog naar toe rijden. Foto's volgen zaterdagochtend, eerder alleen mobiel internet tot mijn beschikking. Wel alvast een tipje: de nieuwe locatie zal zo'n 150 kilometer van Amersfoort liggen.
Dan gok ik op Harlingen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef iFries het volgende:
[..]
En aan je posthistory te zien + het feit dat er 150km tussen ligt: Ergens rondom leeuwarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |