jij ook werk zequote:Op dinsdag 15 april 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
Mwhehe mijn Roemeense collega's komen binnen wandelen.. ik meld me later weer ff
Beller, succes!
De rest... "werk" ze!
19.00 news, be therequote:Op dinsdag 15 april 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
Mwhehe mijn Roemeense collega's komen binnen wandelen.. ik meld me later weer ff
Beller, succes!
De rest... "werk" ze!
gebeurt mij zo vaakquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:30 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Koffie?![]()
Stiekum in een nieuw topic beginnen als ik ff doe alsof ik druk ben...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
zo als het goed is kan ik vanaf vandaag in mn eigen account blijven werken!
hoef ik niet meer te switchen!
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
zo als het goed is kan ik vanaf vandaag in mn eigen account blijven werken!
hoef ik niet meer te switchen!
je bent ook gewoon slimquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
en het werkt ook nog!
en uiteraard met de oplossing die ik vanaf het begin aangaf tralalalala
Fijn he? Als ze naar je luisterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
en het werkt ook nog!
en uiteraard met de oplossing die ik vanaf het begin aangaf tralalalala
Ruilen ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:42 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
![]()
![]()
... of had je het niet over Fok!?
Vrijdag mijn laatste dag en dan lekker 2 weekjes vrij
Gaast, heb je Mario Kart Wii nou al?quote:
rotweer?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:09 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
NOES!
Hmm, rotweer buiten. Dit wordt een laaaange dag. Maar weer even eendoen
DUH! die had ik vrijdag alquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaast, heb je Mario Kart Wii nou al?
Toen pas?quote:
ik heb hem gekocht hehquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen pas?
Maar moeten we is online gaan doen he?
Bummer... krijg de NTSC versie van SSB : Brawl niet aan de praat
Is het de moeite waard? Zag er wel super uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaast, heb je Mario Kart Wii nou al?
Kopen?!?!!!!?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hem gekocht heheen stuurtje krijg je erbij
![]()
ik heb vh weekend online gedaan. echt supertof![]()
had ik eigelijk niet verwacht.
0,0000000 lagg
als je van nintendo games of mariokart opzich houdt moet je het doen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:25 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Is het de moeite waard? Zag er wel super uit
Ja, het is hier echt superdonker en een hoop regen
kan je eindelijk weer die rotaap verrot scheldenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kopen?!?!!!!?
Blasphemy
Maar ik deel je mening, het is echt een leuk spel
Fucking Donkey Kongquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je eindelijk weer die rotaap verrot schelden
ik koop geen ps3, speel de spellen wel op de pcquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fucking Donkey Kong![]()
Over kopen gesproken, eind deze maand een nieuwe console erbij(PS3 + GTA 4)
Dat is natuurlijk volledig subjectiefquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik koop geen ps3, speel de spellen wel op de pcveel leuker ook
Ja dat kan natuurlijk, daarom vind ik de ontwikkeling van UT3 op de PS3 ook geweldig, Mods op een consolequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
is het ook, maar het mod gehalte van de pc bevalt me meer
toch is dat erg beperkt hoor zoals je begrijptquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk, daarom vind ik de ontwikkeling van UT3 op de PS3 ook geweldig, Mods op een console
En meteen een Blu-Ray dvd speler erbij, vind ik ook wel prettigquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
het enigste waar ik een ps3 voor zou kopen is trouwens ssxdie komt niet naar de pc
mja ik kijk toch geen blu rayquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En meteen een Blu-Ray dvd speler erbij, vind ik ook wel prettig
Dat botje moet daar zitten, alleen niet hoe hij er nu uit lijkt te zien (vandaar MRI om alles beter te zien).quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij meteen af, hoe is dat botje daar gekomen? Iets verkeerd gegaan met eerdere operaties?
Maar shit man, bijna continu met dat ding om is niet echt een verbetering te noemen nee.
Daar word je ook ontzettend moe van, van pijn. Boh hopelijk gaat die MRI echt iets uitwijzen hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat botje moet daar zitten, alleen niet hoe hij er nu uit lijkt te zien (vandaar MRI om alles beter te zien).
Alleen verslechtering, ik moet ook een stuk langer slapen... pijn... daar word ik echt moe van zeg (letterlijk en figuurlijk!).
Gegeven feit, maar dat ze ervoor openstaan en het toejuichen dat is al iets om blij over te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch is dat erg beperkt hoor zoals je begrijpt
Ik stond vroeger altijd als eerste in de rij voor de nieuwste nintendo snufjes. Ben bij de Wii afgehaakt want toen had ik een huis gekocht, weg centjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je van nintendo games of mariokart opzich houdt moet je het doen.
hier straalt de zon vollop.
even voor mn idee, waar zit je ergens ?
ja iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gegeven feit, maar dat ze ervoor openstaan en het toejuichen dat is al iets om blij over te zijn
ja prioriteiten stellen hehquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:50 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Ik stond vroeger altijd als eerste in de rij voor de nieuwste nintendo snufjes. Ben bij de Wii afgehaakt want toen had ik een huis gekocht, weg centjes![]()
M'n vriend heeft gelukkig een PS3 gekocht dus die kon ik mooi inpikken![]()
Ik woon in Lelystad.
Ja dat heeft die zeker nodig, maar of dat gaat komen...quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddmicrosoft weigert het tot op heden. en de wii is te klein, heeft een HD nodig
ik denk van niet. ik heb nu al met browsen met opera dat het geheugen te klein isquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat heeft die zeker nodig, maar of dat gaat komen...
En games die gekocht zijn kan je niet van je SD kaart spelen, je kan ze er alleen maar op opslaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk van niet. ik heb nu al met browsen met opera dat het geheugen te klein is
nintendo heeft idd een paar teleurstellende keuzes gemaakt in het verleden. en nu misschien wel weer door het (nog) niet de HD op de markt te brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ja triest gewoon. maja das nintendo met dat soort dingen. dat is al flink fout gegaan sinds de n64. die zou online gaan toendertijd, maar is er nooit van gekomen. en de hd ervan is alleen in japan uitgekomen
lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ok koffie voor iedereen in dit topic
[ afbeelding ]
mja aan de andere kant , sommige japanse spellen zijn echt om te huilen hahaquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
nintendo heeft idd een paar teleurstellende keuzes gemaakt in het verleden. en nu misschien wel weer door het (nog) niet de HD op de markt te brengen.
Nintendo is ook echt japans en daarom komt daar alles het eerst uit en moet je echt hopen dat het deze kant op komt
mogguhquote:
Ober! Er zit een....iets in m'n koffiequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ok koffie voor iedereen in dit topic
[ afbeelding ]
dat is al minder dan 20 uurquote:
dat is wel waar, maar daar is de belevingswereld ook echt anders dan hier, daar kijken ze niet raar op als iemand voorbij komt lopen die net lijkt alsof hij uit een LARP gewandeld isquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja aan de andere kant , sommige japanse spellen zijn echt om te huilen haha
ja moet je zon japanse game beurs eens kijken, en dat publiek dat op eigen initiatief zichzelf vermomd als een game karakter. moet er zo verschrikkelijk om lachen altijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is al minder dan 20 uur
[..]
dat is wel waar, maar daar is de belevingswereld ook echt anders dan hier, daar kijken ze niet raar op als iemand voorbij komt lopen die net lijkt alsof hij uit een LARP gewandeld is
Dat was een ik zet me wekker ochtendquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh
ah das beter dan die 20 uur al, dus de medicatie slaat aan ?
nu kan ik de fooi zeker op mn buik schrijven ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ober! Er zit een....iets in m'n koffie
ah oke. nou er zit ieder geval vooruitgang in toch ? beetje positief blijven bekijken hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat was een ik zet me wekker ochtend![]()
Moet straks nog werken![]()
Medicatie heb ik nog geen idee van.. Ik slik ze en ik neem me rust gewoon en over 3,5 week moet ik weer prikken..
Ik zeg er dan wel ff bij dat bloedarmoede niet het enige is wat er isMaar dat gooi ik niet op fok enzo
Behoorlijk ja! Vlegel!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu kan ik de fooi zeker op mn buik schrijven ?
bedoel je dit?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet je zon japanse game beurs eens kijken, en dat publiek dat op eigen initiatief zichzelf vermomd als een game karakter. moet er zo verschrikkelijk om lachen altijd
en wat dacht je van de Starcraft beleving in Korea ? das echt niet normaal![]()
de plaatjes zijn geblocked hierquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
bedoel je dit? [ afbeelding ]
deze doet het niet eens expres en toch lijkt tie:
[ afbeelding ]
sorry , kon even de bukake actie niet latenquote:
Ben ineens blij met de 'textonly' layoutquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , kon even de bukake actie niet laten
ik post geen schokkende dingen meer hier.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ineens blij met de 'textonly' layout
mensen zijn ook zo druk bezigquote:
in het zonnetje? dat is wel lekker danquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere wat een lekker weer buiten. ik viel zowat in slaap
Nee niet zolang het zo kut blijft lopen.. Vorige ronde was gewoon simpel weg 10x kut dus ik had zoiets ik wacht deze ronde wel af en kijk hoe het loopt..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
ga jij dat mafiaspel nog spelen hier op het forum? tis wel enorm dood daarzo
het liep idd niet die twee spellen dat ik mee deed.... weet niet of het daarvoor ook al zo was?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee niet zolang het zo kut blijft lopen.. Vorige ronde was gewoon simpel weg 10x kut dus ik had zoiets ik wacht deze ronde wel af en kijk hoe het loopt..
Resultaat mag duidelijk zijn
@ WL: Hier ook heerlijk weerZonnetje, blauwe lucht
Vanavond weer, ja de code klopt gewoon. Beetje bekwaam in het spel of ehrquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
zzzZzzZZzz huh wat... sorry lag even te pitten
hey wanneer ga je weer karten belller ? en klopt die code bij je tag ?> dan voeg ik je ff toe.
Jeej!quote:
Ga je mond spoe....eerh je toetsenbord schoonmaken!!quote:
ik moest lachen ook nogquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je mond spoe....eerh je toetsenbord schoonmaken!!
Eensch!quote:
ik bak er niets van ahhaquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond weer, ja de code klopt gewoon. Beetje bekwaam in het spel of ehr
ha ha weet ik die van jou ook!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bak er niets van ahha
maar de code kopt dus niet
het moet een 12 cijferige code zijn niet 16
de mijne is 0216-0923-5657
For real? Dat is namelijk toch echt mijn Wii Friends Code... of heb je met Mario Kart weer een andere?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bak er niets van ahha
maar de code kopt dus niet
het moet een 12 cijferige code zijn niet 16
de mijne is 0216-0923-5657
ha ha dat weet ik dan niet want ik heb het spel (nog) niet tralalaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real? Dat is namelijk toch echt mijn Wii Friends Code... of heb je met Mario Kart weer een andere?
Juiste verwoordingquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat weet ik dan niet want ik heb het spel (nog) niet tralala
quote:Het blijkt kinderlijk eenvoudig om onmogelijk snelle tijden neer te zetten in het nieuwe Mario Kart voor de Wii. Nintendo zint op maatregelen, maar een patch is vrijwel uitgesloten.
Mario Kart Wii Wie in de Time Trial van het nieuwe Mario Kart Wii maar één van de drie rondjes rijdt, vervolgens keert en tegen het verkeer in rijdt, zal merken dat de race eindigt als hij de finishlijn weer passeert. De tot dan toe verstreken tijd wordt aangemerkt als eindtijd, die ook te zien is op de online leaderboards van het spel. Het trucje leidt tot onmogelijk snelle eindtijden en tot frustratie bij spelers die volgens de regels proberen te spelen.
De glitch is in de testperiode van het spel niet waargenomen en Nintendo toonde zich dan ook onaangenaam verrast. Het bedrijf wil wel maatregelen tegen het misbruik nemen, maar weet nog niet hoe. Een patch vrijgeven voor het spel is problematisch, aangezien de Wii geen harde schijf heeft waar de patch op geïnstalleerd kan worden. Wel zou Nintendo de servers kunnen aanpassen waarop het spel en de leaderboards gehost worden. Voorlopig laat Nintendo alle onmogelijk snelle eindtijden handmatig van de leaderboards verwijderen.
Jaaah echt welquote:
Ehr ja het zit er bijna opquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben zo nu en dan nog wel eens ergens goed in....
moet je nou ook tot 15.00 uur werken?
Sterkte, en ja ik ga er zo vandoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis al 15.00 uur
ik ga trouwens zo toch mn bedje op zoeken
pootje / been staan in brand
Doe jij eens je telefoon naast je neerleggen, met als beltoon DJ Noisekick..quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Buiten iemand jemoederen of iemand hitleren hebben we wéér een nieuw werkwoord gevonden!
Iemand 'noisekicken'
Het gaat als volgt;
- Zoek iemand die vredig ligt te slapen
- Zet een paar zware speakers + cdspeler/laptop met een cd van DJ Noisekick klaar om aan te zetten
- Zet bij voorkeur een infrarood camera neer in die kamer, gericht op het slachtoffer
- Druk op play
Succes gegarandeerd, vooral om 6 uur 's ochtends op Center Parcs
Oja, voor diegene die noisekick niet kennen, zoek even op youtube...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]Ik vond het al lang durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
ik zag het wat laterquote:
Je keek met rechts? ohnee...da's mijn excuusquote:
fijne avond Sgele hopen dat die meeting snel voorbijquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je keek met rechts? ohnee...da's mijn excuus
Maar goed, ik ga nog even een meeting in, en dan naar huis.
Fijne avond Tripack!
En de rest ook
Haaaiquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef draculettetje het volgende:
jij ook nog wakker!
kon je ons nu al niet meer missen
sorry ben in een flauwe bui
Ja daaromquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef draculettetje het volgende:
tis dat je me langer kent als vandaag zeker
Heuh!quote:
hangjongeren ftwquote:Op woensdag 16 april 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
Weet je wat? Ik probeer vandaag hier weer een beetje rond te hangen enzeuw... hang jongeren, jeweetsch
Geud meuning WL
Aaaaightquote:
Heb nu al wel King Boo en een nieuwe kart vrijgespeeld op de 50ccquote:Op woensdag 16 april 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ah geeft niet hoor, heb niet achter de wii gezeten hehe
hele avond achter mn pc gezeten.
ik moet zelf ook nog veel races halen. heb slechts een paar goud op de 50 cc
ja ik vanavond ook ff races halen heb ik zojuist beslotenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb nu al wel King Boo en een nieuwe kart vrijgespeeld op de 50cc
Spot mijn oog daar Ice-Cube?quote:
my niggazquote:
Ik wil even de hele 50cc compleet hebben, dan kan ik weer met Diddy Kong racenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik vanavond ook ff races halen heb ik zojuist besloten
Als ik zo'n foto zie dan moet ik altijd denken aan die knakker van de gamma reclame. Hij heeft ook zo'n cabaret scene waarin zijn openingszin is; "Is ut een negert?"quote:
* Dr. Dre (Andre Young) - dj, producent, rapper (1986-1991)quote:
My god, jij ook 1?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Zal straks eens bellen waar mijn wii blijft
oh die heb ik al geunlocked, en die kart met die vleugelsquote:Op woensdag 16 april 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil even de hele 50cc compleet hebben, dan kan ik weer met Diddy Kong racen
plaatje is wat klein op mijn telefoon, maar volgens mijn welquote:
De wonderen zijn de wereld neit uitquote:Op woensdag 16 april 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Zal straks eens bellen waar mijn wii blijft
Ik nog nietquote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh die heb ik al geunlocked, en die kart met die vleugels
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
plaatje is wat klein op mijn telefoon, maar volgens mijn wel
van het weekend heb ik het een paar uur gespeeld, maar moet zeggen meer online dan die coursen halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nog nietBen het gistermiddag pas voor het eerst gaan spelen, heb gelukkig al wel een paar Star rankings
Meuning Draakjequote:Op woensdag 16 april 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Hoe gaat het nu met je pols?quote:
mogge!quote:
Rainbow road uit de 50cc Star cup is gewoon ronduit kutquote:Op woensdag 16 april 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van het weekend heb ik het een paar uur gespeeld, maar moet zeggen meer online dan die coursen halen.
Heerlijk al die klassieke parcoursen uit de vorige delen.
helaas is rainbow road niet psycheledisch genoeg
Speel jij het met die of gewoon je Wiimote?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
kan je een joypad vasthouden ?
[ afbeelding ]
zo eentje
ik vind die automatsiche piloot geweldig, dat je zeg maar in zon kogel veranderd.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rainbow road uit de 50cc Star cup is gewoon ronduit kut
racen doe ik met het stuurtjequote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speel jij het met die of gewoon je Wiimote?
nee, je moet de gordijnen open doenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
is het alweer avond?
Ja die is wel leuk, echter dat vliegende blauwe schild... nep dingquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind die automatsiche piloot geweldig, dat je zeg maar in zon kogel veranderd.![]()
wel gejat van wipeout, maar toch leuk
Ik heb die dan weer nietquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
racen doe ik met het stuurtje
da's dus niet de beste optie dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb die dan weer nietDus moet het helaas bij de Wiimote houden
Mogguh draakje!quote:
Zwaar, zwaar, zwaar kut…. Ik kon gisteren avond niet eens meer typen…quote:
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
kan je een joypad vasthouden ?
[ afbeelding ]
zo eentje
Ik heb al zo'n stuurtje hahaha, maar denk dat een joypad (of hoe je dat ook noemen moet) beter werkt bij mijquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
racen doe ik met het stuurtje
waarom is die arm ondersteboven ?? lijkt me moeilijk lopenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh draakje!
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar kut…. Ik kon gisteren avond niet eens meer typen…
[..]
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!
Zo loop ik er ongeveer bij:
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dus niet de beste optie dan?
Hmm dat is echt klote man, echt ontzettend klotequote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ow vandaar!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen het stuurtje krijg je erbij als je hem koopt, en daar zit dus de crux
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!
Zo loop ik er ongeveer bij:
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te kijken, maar je snapt wat voor brace ik om heb zeg maarquote:Op woensdag 16 april 2008 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom is die arm ondersteboven ?? lijkt me moeilijk lopen
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen het stuurtje krijg je erbij als je hem koopt, en daar zit dus de crux
jaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, maar je snapt wat voor brace ik om heb zeg maar
Jazeker!quote:
Heftuuuugquote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
kijken hoelang het internet hier zich nu staande houdt
Dat had ik ook met de Wiimote, voelde wel even heel apart aan hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.
wel fucking moeilijk, maja das wennen dus
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hai sgele!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
kan er verdorie nog spierpijn van krijgenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de Wiimote, voelde wel even heel apart aan hoor
heb ik nog niet mee gespeeldquote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dan moet je die controller halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan er verdorie nog spierpijn van krijgen
Als het maar leuk is hequote:Op woensdag 16 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan er verdorie nog spierpijn van krijgen
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Jij kan het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ransbak!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is echt klote man, echt ontzettend klote
schiet niet op zo.....quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...
Ik zit hier nu echt als een zombie![]()
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
Zelfde idee als koetje rijden?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.
wel fucking moeilijk, maja das wennen dus
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]En ze rook zeker ook naar banaan? Je hebt gewoon weer de fruitschaal liggen humpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ze rook zeker ook naar banaan? Je hebt gewoon weer de fruitschaal liggen humpen
Ugh dus je gaat het zelfs misschien druk krijgen vandaag? Ongekend!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
Dat geeft de term vruchtensap wel een nieuwe betekenis he?quote:
Nee nog niet, ga vanmiddag even kijken of ik wat sterkers kan regelen... want die paracetamol werkt ook niet echt tegen deze pijnquote:Op woensdag 16 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
schiet niet op zo.....
en nachtrust is ook belangrijk (zegt ze) heb je nog een arts gebeld voor een receptje
Bwehehequote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Koetje rijden? als je niet weet waar dit over gaat he....
Inderdaad, zeker met een borrel op!quote:
Dan moet ik dat spel zeker spelen!quote:
ik zoek niet zelf, wordt alleen maar gevonden ha haquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kben op Hyves oude klasgenootjes aan het opzoeken
Er zijn wel wat rare wendingen te zien
Bellerophon je avatar is
Zekerz te wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker met een borrel op!![]()
[..]
Dan moet ik dat spel zeker spelen!
BOEMquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zoek niet zelf, wordt alleen maar gevonden ha ha
gewoon over je moederquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Koetje rijden? als je niet weet waar dit over gaat he....
Zoekt gelijk in de nieuwsgroepen winkelquote:
Moet je ook doenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoekt gelijk in de nieuwsgroepen winkel
hmm dat spel ontbreekt nog op de wiiquote:
Daarom heb ik geen Hyvesquote:Op woensdag 16 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEMHahaha, en ik wil geeneens gevonden worden
Op zich is het wel grappigquote:
Heb me 1x gewaagd aan zo'n account, maar als je heel lang in een bekende nachtzaak in Breda gewerkt hebt... is het niet grappigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je ook doenHeb hem daar ook gevonden gekocht
sielug!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ok, maar daarom heb ik het dus ook uitstaan dat mensen op mijn naam kunnen zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb me 1x gewaagd aan zo'n account, maar als je heel lang in een bekende nachtzaak in Breda gewerkt hebt... is het niet grappig
Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Goedesmorgens allemaalGelukkig is meneer Zagemans er vandaag
Dus je bent simpelweg niet te vinden..handig zo'n 'social' accountquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, maar daarom heb ik het dus ook uitstaan dat mensen op mijn naam kunnen zoeken
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!quote:
Goeiesmorgens Butterscotchquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Ik kies zelf graag de mensen die ik wil toevoegenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je bent simpelweg niet te vinden..handig zo'n 'social' account
Ewekaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!
Correctquote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kies zelf graag de mensen die ik wil toevoegenAnders krijg je toch van die personen in je lijst die je nog nooit gezien hebt of kent
nee ik doe meer aan torrentsquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je punt is?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben heel veel namen vergeten![]()
Gelukkig maar, dan is het goedquote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik doe meer aan torrentsje denkt toch niet dat ik megaupload gebruik ?
![]()
Aaaaightquote:
ah nu al! fijn!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiesmorgens Butterscotch
[ afbeelding ]
Bwehehequote:
Leergezichtjequote:
Gaan we doenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:32 schreef davako het volgende:
Jo bello, kan je ff online komen?
Check nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
krijg net een berichtje dat mn nichtje is bevallen!
Dank u!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
GEFELICITEERD DRAAKJE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
maar tis wel een handige site voor de legale dingen hoorquote:
gefeliquote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
Kijk en daar gaat het om!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank! maakt mn dag weer een stuk beter
16cds hahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Check nieuwsgroepen!
"Sounds_Of_Mario-16CD"
Ben blij dat als ik een kut dag heb, iemand anders weer een hele leuke dag heeft!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank! maakt mn dag weer een stuk beter
En bedankt... pfff bagger bendequote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
kutzooi, ik moet nog overwerken ook!!!!
GVD zo brak als de nete, 07:45 begonnen, en moet tot 17:30/17:40
Er is iemand ongeduldigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
kutzooi, ik moet nog overwerken ook!!!!
GVD zo brak als de nete, 07:45 begonnen, en moet tot 17:30/17:40
Workin' on itquote:
Vanavond maar even aanzetten hahahaquote:
Mijn broerquote:
Ik zij letterlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt... pfff bagger bende
ik hou wel van zulk nieuws ja!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben blij dat als ik een kut dag heb, iemand anders weer een hele leuke dag heeft!
Damn... ik heb nu al geen zin meerquote:
20 euroquote:Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond maar even aanzetten hahaha
Zal gelijk even kijken voor mariocart...
Is die joypad (of hoe je het ook noemen mag) duur trouwens?
En groot gelijk heb jequote:Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zij letterlijk
"Ik ben zo brak als de nete, heb maar 4,5 uur geslapen... ik ga wel kijken of ik het haal..."
w00t! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
Helemaal toppie! iig veel succes en plezier, en hoop dat alles goed gaat met de kleinequote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou wel van zulk nieuws ja!
en dan weer op babietjes bezoek, zal wel morgen worden!
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jouquote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn... ik heb nu al geen zin meer
Natuurlijk kennen we die, hij heeft zelfs een pagina!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
Meneer Zagemans komt de week door midden zagen... Kennen jullie die niet?
het is zelfs traditie hierquote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
volgens het berichtje wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helemaal toppie! iig veel succes en plezier, en hoop dat alles goed gaat met de kleine
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten hehquote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jou
Ik ben rechts, en mijn linker pols is kapoet, gaat dus prima dat hand schudden hahahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jou
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk kennen we diequote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
Vraag maar aan je moederquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten heh![]()
sprechen sie deutch ?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk kennen we die
Aber Jawohl herr Weisse Blitzquote:
ah ganz toll , immer geilquote:
Deine Mutti...ist immer geilquote:
Jawuhl Stormbahn Furher!quote:
Mwahahahaha geniaalquote:Op woensdag 16 april 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deine Mutti...ist immer geil
Lollercoptereinz!!!!111!!!11!
Sodeju ik moet koffie hebbenquote:
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de weekquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is zelfs traditie hier
maar zagemans zn site is offline , althans ik zie hem niet
Yo Tripack!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
draakje gefeliciteerd
Ik ook, hoest mij een ongeluk hier... dus blijf de hele dag maar drinkenquote:
Die oude knakker moet wel zijn site up-to-date houden!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de week
Ik heb hem nog niet gemaakt vandaagquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten heh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Oh... ik dacht ook wat te posten..is het een ouwe zaagquote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de week
hai tri packquote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
draakje gefeliciteerd
Misschien heeft ie z'n internet kapot gezaagdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die oude knakker moet wel zijn site up-to-date houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |