Gedaan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:43 schreef Plato1980 het volgende:
Kan ik ook aan de OP toegevoegd worden? Ik zit op de Theo Pickee Tribune.
gewoon even afwachten voor te zeiken over alles hequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:23 schreef DarkShine het volgende:
En er gaan dus toch bus(sen) rijden vanuit Nederweert.
Toch nog iets positiefs geregeld vanuit Roda. Zal Narinx wel achterzitten.
Die bussen rijden wel door al het gezeikquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
gewoon even afwachten voor te zeiken over alles he
Als EVDW heb ik begrepen dat er geen maatwerk is op de heenweg...quote:Heb trouwens ook nog nergens gelezen dat er geen bier mee mag...
Dan ben ik zo vrij om geen maatwerk op te vatten als geen restricties.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die bussen rijden wel door al het gezeik
[..]
Als EVDW heb ik begrepen dat er geen maatwerk is op de heenweg...
quote:MVV-fans willen KNVB voor rechter slepen
MAASTRICHT - Supporters van MVV willen een kort geding aanspannen tegen de KNVB als ze niet aanwezig mogen zijn bij de thuiswedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden.
De voetbalbond bepaalde onlangs dat de club uit de Jupiler League voor straf een wedstrijd zonder publiek moet spelen, na ongeregeldheden tijdens de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk op 18 januari. Supporters gooiden vuurwerk en voorwerpen op het veld en lieten kwetsende spreekkoren horen.
Een groep van ongeveer 175 supporters heeft inmiddels een advocaat in de hand genomen. ,,Ze vinden de actie van de KNVB buitenproportioneel, zeker in vergelijking met straffen die eerder zijn uitgedeeld'', aldus raadsman Van Geelkerken. Hij heeft de voetbalbond dinsdag uitgenodigd voor een gesprek.
De wedstrijd tussen MVV en Cambuur Leeuwarden, tijdens de laatste speelronde, staat voor vrijdag 18 april op het programma. (ANP)
Alsof ik nog nuchter ben om 18:00quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ben ik zo vrij om geen maatwerk op te vatten als geen restricties.
Heb je je finale kaarten ook al te koop staan, zoals je de rest van het seizoen ook al bezig bent? Wel tof dat je een abbonement bij Anderlecht hebt gehaald omdat Feijenoord vorig seizoen kut speelde.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De Rapid JC fans kwamen van heinde en ver, om hun ploeg uit eindelijk met 3-1 van Feijenoord te zien verliezen.
Niet altijd zo happen... Dat ziet deze internethoollie alleen maar als voerquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je je finale kaarten ook al te koop staan, zoals je de rest van het seizoen ook al bezig bent? Wel tof dat je een abonnement bij Anderlecht hebt gehaald omdat Feijenoord vorig seizoen kut speelde.
Ik dit keer wel, van de finale 2000 ben ik stukken kwijt omdat ik al vanaf 10 uur 's ochtends aan het zuipen wasquote:
is geen trol foto, vond komisch onderschriftquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet altijd zo happen... Dat ziet deze internethoollie alleen maar als voer
Blijkbaar zijn ze erg jaloers over het feit dat ze het toch een niveau lager moeten doen. En dat doet nog altijd pijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:00 schreef Ixnay het volgende:
Hoe komt het dat ze in Maastricht vaak anti-Roda spandoeken gebruiken maar andersom niet?
Jaloezie ofzo?
Same here, vanaf de 1-0 weet ik het. Maar daarvoor?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dit keer wel, van de finale 2000 ben ik stukken kwijt omdat ik al vanaf 10 uur 's ochtends aan het zuipen was.
quote:Roda-fans met bus of trein naar finale
Supporters van Roda JC die de bekerfinale tegen Feyenoord op 27 april in De Kuip willen bezoeken zijn verplicht een combikaart aan te schaffen. Het legioen uit Kerkrade kan alleen met de bus of met de trein naar Rotterdam reizen. „We willen de garantie kunnen geven dat geen Feyenoord- fans in onze vakken terechtkomen”, aldus algemeen directeur Huub Narinx.
Beide clubs krijgen de beschikking over 17.000 kaarten.
Feyenoord, dat dit seizoen gemiddeld 45.000 toeschouwers trekt, zal ongetwijfeld meer kaarten willen kaarten willen hebben. Om te voorkomen dat Feyenoord-aanhangers entreebewijzen uit de Roda-vakken in handen krijgen, is besloten tot een combiverkoop. „We willen geen tickets in de vrije verkoop”, verklaart Narinx. „Kaartjes zullen waarschijnlijk pas in de bus worden uitgedeeld, waardoor het niet mogelijk is deze, bijvoorbeeld via Marktplaats, eerder door te verkopen. We bieden onze supporters de kans eigen bussen samen te stellen, zodat personen van dezelfde voetbalclub, hetzelfde bedrijf of dezelfde vriendengroep bij elkaar komen.”
Om ook de fans uit bijvoorbeeld Midden-Limburg tegemoet te komen, zullen ook in die regio opstapplaatsen komen. „We proberen zoveel mogelijk maatwerk te leveren. Het is niet de bedoeling om supporters met deze maatregel te pesten. We willen er gewoon één groot feest van maken en dan moet je iedereen die mee wil gaan, kunnen garanderen dat er geen Feyenoord-fans in een geel vak belanden.”
belanden.” Roda heeft alle beschikbare 17.000 tickets besteld. Wat er gebeurt met kaartjes die niet worden verkocht, weet Narinx nog niet. „We hebben het daar nog niet over gehad met de toch niet alles KNVB. Zou we toch niet alles verkopen, waar we niet van uitgaan, dan kan je eventueel alleen kaartjes teruggeven onder harde voorwaarden. De tickets die overblijven moeten behoren tot één en hetzelfde vak waarvan nog geen kaartjes in handen zijn van Roda-fans. Bovendien moet dat vak ook nog eens duidelijk kunnen worden afgescheiden van het deel waar onze aanhang zit.”
Op de site van Roda (www.rodajc. nl) kunnen vanaf zaterdag de registratieformulieren worden gedownload die nodig zijn om de combikaarten (45 euro inclusief een T-shirt) te bestellen.
Bron: LD
quote:Roda JC schuift aan bij overleg vrouwenvoetbal
Roda JC zal vandaag voor de eerste keer vertegenwoordigd zijn bij het technisch overleg van de vrouweneredivisie.
De aanwezigheid van de Kerkraadse club betekent echter niet dat ze komend seizoen definitief van de partij zal zijn. „We staan er positief tegenover, maar de haalbaarheidsstudie is nog niet afgerond”, aldus algemeen directeur Huub Narinx.
Roda werd vorig jaar gepasseerd toen de vrouweneredivisie van start ging met zes teams.
Eind februari kreeg de club te horen dat ze volgend seizoen wel mag deelnemen. De club bekijkt sinds die toezegging of het organisatorisch en financieel haalbaar is om in te stromen.
Daarover hoopt ze op korte termijn duidelijkheid te hebben. „Maar als we niet nu al aanschuiven bij het overleg, wordt het te laat”, verklaart Narinx.
quote:Geen uitstel amateurs op dag van finale
Roda JC alsmede meerdere amateurclubs hebben bij het district Zuid II van de KNVB geïnformeerd naar de mogelijkheid amateurwedstrijden op 27 april (de op één na laatste speeldag van het seizoen) te verplaatsen om leden de mogelijkheid te bieden de bekerfinale tegen Feyenoord die dag te bezoeken. Dat kan alleen bij hoge uitzondering, verklaart waarnemend hoofd wedstrijdzaken Marcel Leblanc. „In de categorie B (reserve vijfde en zesde klasse, red.) is dat in onderling overleg geen probleem.
In de categorie A (standaardteams en reservevoetbal tot en met de vierde klasse, red) kan dat niet, omdat twee dagen voor het einde van de competitie alle wedstrijden gelijktijdig gespeeld moeten worden. Alleen als er echt niets meer op het spel staat op het gebied van kampioenschap, degradatie, periodetitel of nacompetitie kunnen clubs hun onderling duel verplaatsen. Maar alleen als de competitieleider het toestaat en beide teams ermee akkoord gaan.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |