Tennessee hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:34 schreef Beschouw het volgende:
#593875840585![]()
Wordt flink wat afgeluld hier
dan haal je wat lage getallen wegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:45 schreef RayMania het volgende:
Ik kan niet tegen TT's die niet op één regel passen!
Feedback uit vorige topic komt later, eerst effe PSV & Barça afkijken.
niet orgineel ja, ik weet het, maar mods rode kaart enzo is ook zo afgezaagd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die TT is veels te...
Nouja, je kent het wel.
Prioriteitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:45 schreef RayMania het volgende:
Ik kan niet tegen TT's die niet op één regel passen!
Feedback uit vorige topic komt later, eerst effe PSV & Barça afkijken.
Als ik nou reageer op een TVP, is dat dan ook een tvp?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:57 schreef djnospinzone het volgende:
tvp
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef JH87 het volgende:
Kan een mod over z'n hart strijken en de TT van het nieuwe Vitesse topic wijzigen in "Haim gaat helemaal los op Aad de Mos"?
Is al wegquote:Op maandag 31 maart 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Het officiële NAC topic #14
zou die foto weg kunnen, en ook bij die qoutes![]()
alvast bedankt
hoezo tot volgend seizoen ? De vrijdagavondwedstrijd zal nu worden verenigd met het livescore topic omdat het duel volgend seizoen niet meer live op het open net is.quote:
Ohja, natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
hoezo tot volgend seizoen ? De vrijdagavondwedstrijd zal nu worden verenigd met het livescore topic omdat het duel volgend seizoen niet meer live op het open net is.
iets minder want er zijn wat doordeweekse rondes geweest en de laatste twee rondes zijn op zondagquote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk. Nou, lekker dan. Dat zijn 34 klussen minder per seizoen, mooi is dat.
En dan zeker alle wedstrijdtopics bijhouden, nooit van m'n levenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien kunnen we dan per wedstrijd wel beter een topic openen.
Dan moet je maar op zoek naar een vierde modquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan zeker alle wedstrijdtopics bijhouden, nooit van m'n leven.
Een vierde? Wie zijn de anderen naast Ray dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je maar op zoek naar een vierde mod
Gaat prima zo hoor in één topic. Is ook het leukste vind ik, in plaats van allemaal gespreid te 'zitten'. En als één van ons drieën niet online is (wat geregeld voorkomt natuurlijk) zijn er altijd mods (Houniet, jijquote:Op woensdag 2 april 2008 20:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je maar op zoek naar een vierde mod
eigenlijk kan er wel een mod minder met al bijhulp........ Vaduz kan wel weer op zwart, die weddenschap is toch al gewonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaat prima zo hoor in één topic. Is ook het leukste vind ik, in plaats van allemaal gespreid te 'zitten'. En als één van ons drieën niet online is (wat geregeld voorkomt natuurlijk) zijn er altijd mods (Houniet, jij) om bij te springen.
watquote:Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[UEFA CUP] Op naar de laatste acht!
Deze post doet mij als diepgelovige pijn. Waarom moet dat nou?
Is al aangepast door venomsnake. Bedankt.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Fiorentina - PSV donderdag 20.45 RTL7#2
al die ajax fans die hopen dat gomes dood is
Hij hangt. Alsje.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Graag slotje op VBL-GOOGLE Quiz: Alweer een nieuw ronde
Nieuwe aflevering is gepost.
Gebrek aan talentvolle verdedigersquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
kan iemand mijn gebrek aan talentvolle verdedigers topic omhoog schoppen, ik kan het niet meer vinden, bvd
thxquote:
quote:
Mwa, een nieuwstopic als deze is wel handig. Een nieuwe Feyenoord trainer is zeker een apart topic waard. Wordt ook genoeg in gereageerd (40 reacties in vijf uur), dus het topic trekt users aan. Het centrale-Verbeek topic trekt juist geen reacties sinds het bericht geplaatst is. Na een merge trekt het waarschijnlijk ook geen (nieuwe) users aanquote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef ruud_fr het volgende:
Het Grote Gertjan Verbeek topic
Verbeek nieuwe trainer Feyenoord
kunnen deze niet gemerged worden? beide gaan toch niet zo hard
Oude Ajax-topic is dicht, geen nut om daar nog iets uit te deleten of wijzigen oid. In het nieuwe topic staat weinig schokkens.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat er nog iets gedaan worden aan de onzinnige one-liners van "jorienvdherik" in het Ajax topic? Het is nu alleen maar actie-reactie zonder inhoud...
oude kwaal..................... bangeschiedenis..... etc. etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oude Ajax-topic is dicht, geen nut om daar nog iets uit te deleten of wijzigen oid. In het nieuwe topic staat weinig schokkens.
Zullen even kijken of er een PM de deur uit gedaan kan worden. Postopkrikgehalte neemt forumbreed inderdaad weer grote vormen aan.
Dankje!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oude Ajax-topic is dicht, geen nut om daar nog iets uit te deleten of wijzigen oid. In het nieuwe topic staat weinig schokkens.
Zullen even kijken of er een PM de deur uit gedaan kan worden. Postopkrikgehalte neemt forumbreed inderdaad weer grote vormen aan.
Nou niet alleen jvdh maar andere knuppels als _Mike_ en Cyberia18 kunnen er anders ook wat van...quote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat er nog iets gedaan worden aan de onzinnige one-liners van "jorienvdherik" in het Ajax topic? Het is nu alleen maar actie-reactie zonder inhoud...
Hangt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:29 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] LIVE RTL-7 Volendam-FC Dordrecht.
Slotje graag
Ik denk ook niet dat het echt storend is en ook verwacht ik niet dat het een dubbele/ onoverzichtelijke reactie op gaat leveren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor dit soort topics was er toch juist het afscheidstopic:
Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Dat spelers van het kaliber Bergkamp enzo een afscheidstopic krijgen kan ik begrijpen, maar we hebben het hier over fucking Gerrie Senden
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet vragen dus doe het maar hier
Is er een mogelijkheid om een avatar te laten samenstellen uit verschillende plaatjes? Ik kan het zelf namelijk niet.. en om het nou zo in een topic ineens neer te zetten lijkt me ook niet geslaagd.
Liefquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65
Gezien, dank je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het gaat wederom HELEMAAL nergens over!
AFC Ajax #958: Bijna kampioen
Plus zie het afscheidstopic zelf waar twee keer iets over Senden wordt gepost, maar waar totaal geen reactie op komt. Wat Blawh zegt dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk er niet anders over en sluit me aan bij je betoog wat betreft het openblijven van dit topic.
Wat ben je allemaal aan het wannabe-modden, Robbie?quote:
Met jullie gaat het 9 van de 10 keer ook nergens over. Flikker toch op met dat gejank. Iemand levert kritiek en jullie beginnen meteen te janken, pfff...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het gaat wederom HELEMAAL nergens over!
AFC Ajax #958: Bijna kampioen
klopt.quote:Op zondag 13 april 2008 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Er kijken nog minder Nederlanders naar een Studio 1 dan naar een livewedstrijd uit de Jupiler League. Als je zo nodig dan toch een mening moet hebben over het programma waarom kan dat dat niet gewoon in het Beglisch voetbaltopic? Daar zitten alle geinteresseerden van Belgisch voetbal.
Daarom. En dan komt er een kneusje huilen dat er een supporter van een andere club komt klagen. Wát een sukkeltjequote:Op zondag 13 april 2008 00:03 schreef VoreG het volgende:
De Ajax topics gaan al een paar honderd topics nergens over...
Ja, vind het zelf ook jammer. Ik herhaal m'n post van een tijdje terug maar. Als je ook ziet dat het huidige topic bijna binnen een dag vol is, dan is het onmogelijk om er continue in te modden. Een half dagje offline en een topic gaat alweer nergens over.quote:Op zondag 13 april 2008 00:03 schreef VoreG het volgende:
De Ajax topics gaan al een paar honderd topics nergens over...
Zal het wederom in de VBL-evaluatie vragen die ik weer wil openen als het seizoen is afgelopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
Oh, dat weet ik hoor. Hoef je niet te verklappen. Na meerdere keren vragen aan de Ajax-posters hoe zij het liefst het Ajax-topic zien, is er niks concreets uitgekomen (subforum evaluatie, aparte discussie hier in FB). Er is van onze kant al genoeg aandacht besteed aan het Ajax-topic om slowchatgehalte en (verkapte) tvp's te verminderen, maar als dat na drie maanden actief modden geen resultaat oplevert, dan houdt het op. Dan ga ik tenminste niet heel actief het soort postgedrag wat zeker 80% van de posters wel prima vindt, proberen aan te passen. Het Ajax-topic gaat ontzettend hard en het is onmogelijk om dag in dag uit dat bij te houden.
Je punt?quote:Op zondag 13 april 2008 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
RayMania is weer bezig hoor. Wat een zieltje ben je toch ook zeg
Dat snap je best. Je hebt een post van me aangepast die ik zelf allang had veranderd in "-".quote:
Enige manier om te voor zorgen dat dat weer gaat lopen is al die kneusjes eruit gooien die niks anders dan 'bier' 'tifoooo' 'johnnyyyy' etc roepen.quote:Op zondag 13 april 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal het wederom in de VBL-evaluatie vragen die ik weer wil openen als het seizoen is afgelopen.
Ja, dat moet. Dan weet je dat ik het heb gezien en dat je weer normaal moet doen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je hebt een post van me aangepast die ik zelf allang had veranderd in "-".
Moet jij er dan nog ff overheen zeggen dat ik normaal moet doen?
Yup, net zoals jij.quote:Die mongool die roept "bommen op Z-side" moet normaal doen.
Waarom word zijn post niet aangepast dan?quote:Op zondag 13 april 2008 17:33 schreef RayMania het volgende:
Yup, net zoals jij.
Die is verwijderd, net zoals allerlei andere posts daar. Ik was alleen bezig toen je hier kwam posten. En een laptop zonder muis werkt niet zo snel.quote:Op zondag 13 april 2008 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom wordt zijn post niet aangepast dan?
Zeer geloofwaardig jaquote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die is verwijderd, net zoals allerlei andere posts daar. Ik was alleen bezig toen je hier kwam posten. En een laptop zonder muis werkt niet zo snel.
Zulke offtopicreacties zijn niet banwaardig, dan valt er weinig aan te doen. Ik zou graag willen, maar het is gewoon ontzettend lastig met veel users die hun eigen topic elke keer de offtopic kant op sturen. Daar valt met vier mods (die nooit tegelijkertijd online zijn) niet tegenaan te modden, dan is het vaak achteraf modden om topics nog te redden.quote:Op zondag 13 april 2008 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Enige manier om te voor zorgen dat dat weer gaat lopen is al die kneusjes eruit gooien die niks anders dan 'bier' 'tifoooo' 'johnnyyyy' etc roepen.
Dat hele topic stelt geen reet meer voor, omdat users met enige inhoud, die daar vroeger continu waren nu weg zijn.
Dan geloof je het niet. Jouw probleem, ik zit er niet mee.quote:
Wel toevallig dat het vorige keer precies hetzelfde was.quote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Jouw probleem, ik zit er niet mee.
Nee klopt, dat is het probleem dus ook. Je krijgt die kneuzen niet weg, zou wel fijn zijn overigens, want dan had je ook geen last meer van bv. Loek en Jorien.quote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke offtopicreacties zijn niet banwaardig, dan valt er weinig aan te doen.
Achteraf is te laat, want dan is het topic al ontspoord en daardoor komen er ook geen echte bijdragen meer in het topic waardoor het nog verder afdwaalt. Het is een 2e Hools geworden.quote:Ik zou graag willen, maar het is gewoon ontzettend lastig met veel users die hun eigen topic elke keer de offtopic kant op sturen. Daar valt met vier mods (die nooit tegelijkertijd online zijn) niet tegenaan te modden, dan is het vaak achteraf modden om topics nog te redden.
Het punt is vooral dat de users met meer inhoud (twi, BliksemSchigt, pfaf, Suijk bijvoorbeeld) gewoon heel weinig meer posten en aanwezig zijn in het topic door juist al die postopkrikkers en het slowchatgehalte. Een leuke, normale, inhoudelijke discussie is er niet meer bij. Veel users verpesten het voor de rest.quote:Op zondag 13 april 2008 17:49 schreef VoreG het volgende:
Nee klopt, dat is het probleem dus ook. Je krijgt die kneuzen niet weg, zou wel fijn zijn overigens, want dan had je ook geen last meer van bv. Loek en Jorien.
Achteraf is te laat ja, als een topic bij pagina 5-6 is, dan heb ik ook al niet echt zin meer om een topic te redden. Het is verspilde moeite, dat heb ik al te vaak meegemaakt. Als er net een nieuw topic geopend is (zoals nu bijvoorbeeld), wordt er nog wel geprobeerd om het topic de goede richting op te sturen door offtopic te deleten, maar vanavond is het toch weer chaos als het niet bijgehouden wordt (dat lukt natuurlijk niet altijd).quote:Achteraf is te laat, want dan is het topic al ontspoord en daardoor komen er ook geen echte bijdragen meer in het topic waardoor het nog verder afdwaalt. Het is een 2e Hools geworden.
Zag het, is weg..quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef The_Verve het volgende:
Voegen posts als dit iets toe aan een discussie? Of moeten we dat nog even afwachten?
FC Groningen #58: Gewoon keurig 7e
FC Groningen - Ajax, de nasleep #2quote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef denthemen het volgende:
Waar is opeens het topic over de situatie in Groningen?
FC Groningen - Ajax, de nasleep #2quote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef denthemen het volgende:
Waar is opeens het topic over de situatie in Groningen?
Precies wat ik bedoelde dus, eerste pagina's gaat het redelijk met live bijhouden, maar even niemand online en het topic is bij reactie 275 en al min of meer kansloos. Zal even kijken.quote:Op maandag 14 april 2008 00:05 schreef VoreG het volgende:
en het slappe geouwehoer in het Ajax topic weer bezig..
[AZ #45] Mooie boys en luie negers.quote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
er was ooit een topic voor fans die waren overgestapt naar een andere club, iemand een linkje?
Bedoel je deze?quote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
er was ooit een topic voor fans die waren overgestapt naar een andere club, iemand een linkje?
die eerste gaat vooral over spelers zo te zien. die laatste is neit helemaal wat ik bedoel maar ik kan het er wel in kwijtquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Overstappen naar de rivaal Of deze? Club met de meeste "mooi-weer supporters".
Weet je een beetje in welke periode het topic was geopend? Kan zelf niet echt zo'n topic herinneren, laat staan vinden.quote:Op maandag 14 april 2008 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die eerste gaat vooral over spelers zo te zien. die laatste is neit helemaal wat ik bedoel maar ik kan het er wel in kwijt
Ah, zet dan maar in dat tweede topic dat TerroRobbie ooit is overgestapt van Ajax naar FC Den Boschquote:Op maandag 14 april 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
ik weet het echt niet meer, ik kom al zolang in VBL
Dank.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef Dos37 het volgende:
Jupiler League voorspellingen: De ontknoping
Bekijk het Ajax topic en het PSV topic dan eens voor de grap.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkel het FC Groningen - Ajax topic nu, livescoretopic houden we even dicht. Deze TT ziet iedereen snel.
Daarom, Vaduz had het in het Ajax-topic al aangegeven dat het in het centrale topic moest. Meer valt er niet te doen dan lijkt me.quote:
Je zou op een gegeven moment toch maar wel posts kunnen deleten, aangezien het zeker in het Ajax en PSV topic de laatste maanden structureel op zondag gebeurd dat het onder de wedstrijd een live-verslag is.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom, Vaduz had het in het Ajax-topic al aangegeven dat het in het centrale topic moest. Meer valt er niet te doen dan lijkt me.
Dat is waar, maar dat valt ook niet mee omdat het centrale topic enorm snel gaat. Bovendien ben ik ook nog maar newbie, moet er langzaam even inrollen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je zou op een gegeven moment toch maar wel posts kunnen deleten, aangezien het zeker in het Ajax en PSV topic de laatste maanden structureel op zondag gebeurd dat het onder de wedstrijd een live-verslag is.
Maar goed, het Ajax-topic is toch geen stoppen aan.
Die heb je gehadquote:Op donderdag 17 april 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
geef mij maar tools om posts te wissen......
Dank je wel, geslotenquote:
In iets genuanceerdere woorden wil ik hetzelfde verzoeken.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan iemand navigator uit het PSV topic halen ofzo? Wat een kut is dat zeg.
Topic is opgeschoond. Zelf mag je die ziektes ook wel laten zitten.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan iemand navigator uit het PSV topic halen ofzo? Wat een kut is dat zeg.
Aangepast.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef borisz het volgende:
[RTL7] Voetballen op vrijdag #18: Ado - Volendam & RKC - Fortuna
TT mag in de trend van ontknoping jupiler league ofzo.
Waar koop/vind/jat/leen je die dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:01 schreef RayMania het volgende:
Maakt helemaal niet uit, sloten zijn gratis.
Is opgeschoond en verplaatst.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef tong80 het volgende:
Kan deze naar het DGK forum worden verplaatst ?
Zat even verkeerd
Gaan de broers van Claire Huub na DGK in elkaar slaan ?
Gebeurd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:34 schreef SCH het volgende:
[HOOLS] De VBL kroeg #1763: Titel gaat naar Volendam *O*
Deze was eerder maar mag dicht
Dat topic zit bij de buren van KLBquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV kampioen, en wie zit er in studio voetbal ?.......
Ajax blaift main kloeb.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef RayMania het volgende:
Voortaan ranja nemen, EC.
Aangepast.quote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het grote Ismael Urzaiz-topic #3: CULTHELD!
Freudiaanse verspreking in TT.
Weggehaald, gister stond op VI nog dat er wel playoffs waren tussen 11-14. Nu weer niet.quote:Op maandag 21 april 2008 14:43 schreef Gatalin het volgende:
Play-offs voor Europese tickets #1: Voor 2/5 - 6/10
11 t/m 14 wordt niet gespeeld, dus mag uit de TT worden gehaald.
Opgelost. Bagger hier verwijderd.quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #57 - Best midfield in the league!
A.u.b verwijderden voordat iemand weer op die domme irritante Ado gaat reageren.
Ik denk dat hij boos is omdat Tong meer posts heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet waar jorien nu weer last van heeft (naast tong), maar ban hem aub een tijdje ofzo
.
[TV-tip] Kro's Derde Klasse D zondag 21.30 NL3.
hij loopt net toevallig voor een uitzending een uitslag te roepenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet waar jorien nu weer last van heeft (naast tong), maar ban hem aub een tijdje ofzo
.
Jammer weer. Post van tong80 is zonde, maar was snel aangepast. Plus excuses gemaakt, meer kan er niet gedaan worden. Helaas moet er weer persoonlijk gedaan worden. Post aangepast en wat opgeschoond. Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
.
Hij heeft ook excuses gemaakt, daarmee is het klaar. Maar nee, je moet weer schelden. PM doet het niet, dus dan maar zo; verander snel je postgedrag in VBL en stop gelijk ook met je trieste postopkrikposts, of anders gaan wij eens kijken wat een FA vindt van jouw bijdrages.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij loopt net toevallig voor een uitzending een uitslag te roepen
en is al irritant in het topic
Boo-fucking-hoo
Wat heb ik aan excuus? Ik weet nu de uitslag alweer dalijk in het programma mijn kijkplezier is weg. En hij weet heus wel dat er vorige weken uitslagen in spoiler zijn gezet in dat topic. Volges mij heeft die het gewoon expres gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft ook excuses gemaakt, daarmee is het klaar. Maar nee, je moet weer schelden. PM doet het niet, dus dan maar zo; verander snel je postgedrag in VBL en stop gelijk ook met je trieste postopkrikposts, of anders gaan wij eens kijken wat een FA vindt van jouw bijdrages.
In het echte leven ook niet hoor!quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En verder loop ik in voetbal niet te krikken hoor
Wat kan tong80 meer doen dan excuses geven? Niets. Als hij zegt dat hij niet weet wat een spoiler is, dan valt er weinig te doen. Gebeurd is gebeurd, niet terug te draaien. En schelden is dan zéker niet de oplossing.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat heb ik aan excuus? Ik weet nu de uitslag alweer dalijk in het programma. En hij weet heus wel dat er vorige weken uitslagen in spoiler zijn gezet in dat topic.
Ja, want ik en vele anderen ergeren zich aan jouw postgedrag in VBL. Postopkrikken is niet per se een paar posts achter elkaar plaatsen. Jij plaatst geregeld nutteloze en niet aan de discussie bijdrage posts van 2-3 woorden, puur om je statscount zo snel mogelijk omhoog te krijgen.quote:En ga je mij nu post krik gedrag verwijten?
Je loopt wel te krikken, ook al vind je niet. Die waarschuwing in m'n vorige post heb je gelezen, doe er wat mee.quote:En verder loop ik in voetbal niet te krikken hoor, ben er deze maand zelfs haast niet actief
Dan zouden we van elk verdacht usericon de grootte moeten bekijken?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:51 schreef djnospinzone het volgende:
Kan er wat meer op de grootte van webicons gelet worden? Zie regelmatig een 500KB+-er voorbijkomen, en ik heb er last van met m'n plattelandsinternet.
Ja, godver. En nu?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zie ik Azraël en kan ik geen printscreen maken en de PM werkt niet meer
Check mijn geheel vernieuwde signature!quote:
Ik ga niet schelden, loop jij dan niet meer te vloeken, storend gedragquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zouden we van elk verdacht usericon de grootte moeten bekijken?. Denk dat het makkelijker is om het zelf aan te geven in dit topic, als je iets ziet. Wij kunnen namelijk niet verwijderen, maar ook slechts melden in dat topic. Zal er in ieder geval wat meer op proberen te letten.
[..]
Ja, godver. En nu?.
Het ging me er meer om dat de PM functie het niet meer deed/doet , was soms wel handig. Niet dat jullie er iets aan kunnen doen dat snap ik ook wel maar ik heb het verhaal van Danny inmiddels gelezen en het is me een beetje duidelijk geworden het hoe en waarom de PM functie is uitgeschakeld.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de PM functie het niet meer deed/doet , was soms wel handig. Niet dat jullie er iets aan kunnen doen dat snap ik ook wel maar ik heb het verhaal van Danny inmiddels gelezen en het is me een beetje duidelijk geworden het hoe en waarom de PM functie is uitgeschakeld.
Ik zie nu dat-ie het weer doet? Edit; ja dus.quote:
Gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef DarkShine het volgende:
TT change mogelijk?
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
Zulke rechten bestaan niet, er bestaat enkel een algehele forumban. Aanspreken op zijn postgedrag kan altijd, dus als wij dat nodig vinden gebeurt dat zeker welquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan die _Mike_ niet alleen rechten krijgen om in het "onzin" gedeelte van dit forum te posten?
Er zijn wel meer waardeloze users, maar hij is er zeker één van.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke rechten bestaan niet, er bestaat enkel een algehele forumban. Aanspreken op zijn postgedrag kan altijd, dus als wij dat nodig vinden gebeurt dat zeker wel.
Hij weet het nu. Aan hem om zijn postgedrag te verbeteren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zijn wel meer waardeloze users, maar hij is er zeker één van.
Wat heb ik gedaan?quote:
Ja, bij de volgende update als ik het hele topic in één keer weer updatequote:Op vrijdag 25 april 2008 18:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan dit topic misschien in dat handige linkjes topic? Of is een Franse club dat het niet waard?
Het kleine AS Saint-Étienne topic!
En wanneer is dat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, bij de volgende update als ik het hele topic in één keer weer update.
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:32 schreef RayMania het volgende:
Update:
Elke overzichtspost in dit topic wordt elke zondag geupdate.
Met alle liefde.quote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef kleineschwester het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #121] 3 Homo's aan kop![]()
Moet zijn: 3 homo's aan kop![]()
Kan een modje dit veranderen ?
Mag dit verandert in 2 Homo's en een hetero aan kop?quote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef kleineschwester het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #121] 3 Homo's aan kop![]()
Moet zijn: 3 homo's aan kop![]()
Kan een modje dit veranderen ?
Kutsmurf! Discriminatie!quote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef RayMania het volgende:
Nee.
Die TT is een belediging voor mn vriendin. Dus je verandert m maar.quote:Op zondag 27 april 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
En kutsmurf is geen discriminatie? En nu weg, het moet rustig zijn op zondag hier.
Ruik ik hier een modstaking?quote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef RayMania het volgende:
Ik weiger. Ga maar lekker slijmen bij die andere drie hier.
Ik mag hopen dat je een grapje maaktquote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent niet de enige hoor, hij krijgt een kans op EK.
Aangepastquote:Op maandag 28 april 2008 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vitesse Arnhem # 49 - Nooit meer los met Aad de Mos
Mag hopelijk uit de TT
quote:Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef kleineschwester het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #121] 2 Homo's en een hetero aan kop
Hij vraagt er om![]()
Dus mochten jullie je vervelen !
Denk je daadwerkelijk dat het zo simpel ging? Het is voor mij veel te belangrijk om Catjuh te vriend te houden, hij haalt meer punten dan jou en dus heeft hij vaker de mogelijkheid om mij punten te geven.quote:Ik laat de TT zo veranderen in: Catjuh is een pussy
Eindelijk een verstandige modquote:Op maandag 28 april 2008 18:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Denk je daadwerkelijk dat het zo simpel ging? Het is voor mij veel te belangrijk om Catjuh te vriend te houden, hij haalt meer punten dan jou en dus heeft hij vaker de mogelijkheid om mij punten te geven.
Er is inderdaad al een van Hanegem topic, maar dat is vooral gericht op de trainer van Hanegem. Aangezien tong het topic heeft geopend met de intentie een discussie te starten over de speler van Hanegem kunnen beide topics prima openblijven.quote:Op maandag 28 april 2008 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Weten de jonge users hoe goed van Hanegem was ?
Er is vast al een van Hanegem topic, lijkt me..
Whats next dan? Topic over de schilder van Hanegemquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Blawh het volgende:
Er is inderdaad al een van Hanegem topic, maar dat is vooral gericht op de trainer van Hanegem. Aangezien tong het topic heeft geopend met de intentie een discussie te starten over de speler van Hanegem kunnen beide topics prima openblijven.
Volgens mij kun je zelf wel bedenken dat een spelerstopic en een trainerstopic wel voldoende is voor VBL, wat trouwens wel meer voorkomt bij een speler die trainer is geworden. Geen enkel probleem. Als je het topic leest zie je trouwens dat enkel het laatste stukje van Wikipedia is.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Whats next dan? Topic over de schilder van HanegemEn Tong die een intentie met een topic heeft
Een stukje tekst van wikipedia kopieren kunnen we allemaal
quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Nee, maar het wordt me ook niet veel duidelijker zo.
Hoezo rijmt de inhoud van het topic niet met de TT? tong vraagt zich af of de jongere users wel beseffen hoe groot Willem als speler wel niet was. Om zijn stelling een beetje kracht bij te zetten onderbouwt hij zijn stelling met zijn eigen enthousiaste mening over de speler van Hanegem. Alleen maar leuk om te lezen toch?quote:Op maandag 28 april 2008 20:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Al rijmen de inhoud van de OP en de rest van het topic natuurlijk totaal niet met de TT. Zoals een andere users in dat topic al terecht opmerkte:
[..]
Ik heb een filmpje gepostquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt altijd met vragen komen om een beter beeld te krijgen.
cool, dankjewel!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Ek forum wordt morgen geopend.
Klopt, topic is gesloten.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bogarde wil trainer worden
D'r is toch een Bogarde topic?
Wat borisz zegt, morgen inderdaad. Een lijstje van aankopen weet ik niet, je zou het in het centrale Ajax-topic kunnen vragen. Alleen Darío Cvitanich is dacht ik zeker.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:34 schreef Tennessee het volgende:
hallo allemaal...
hoor ik nou goed dat er een EK forum is? zo ja, waar dan? en is er ergens een lijstje met de nieuwe aankopen van van basten voor volgend jaar? En is er toevallig iemand geinteresseerd in "catjuh is een pussy"-t-shirts?
dat las ik ook net ergens inderdaad, van die Cvitanich... Heb helaas nog steeds geen Internet zelf, vreselijke bureaucratie hier, hopelijk wél op tijd voor de EK... Bedankt voor de info iig... jij ook geen "Catjuh is een pussy"t-shirt Ray?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat borisz zegt, morgen inderdaad. Een lijstje van aankopen weet ik niet, je zou het in het centrale Ajax-topic kunnen vragen. Alleen Darío Cvitanich is dacht ik zeker.
Nee nee, dank je. Ik loop continu in m'n FOK!-shirt.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:09 schreef Tennessee het volgende:
jij ook geen "Catjuh is een pussy"t-shirt Ray?
ik vroeg ma al af wat ik rookquote:Op woensdag 30 april 2008 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee nee, dank je. Ik loop continu in m'n FOK!-shirt.
sowwy hoor, ben al weg...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef VoreG het volgende:
Hiervoor is Feedback niet!
Komt vandaag. Eventjes geduld nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:43 schreef Tennessee het volgende:
waar blijft dat EK forum?
hee, ik betaal per minuut hier hoor!!!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt vandaag. Eventjes geduld nog.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt vandaag. Eventjes geduld nog.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
hee, ik betaal per minuut hier hoor!!!
durée totale 00:33:41
coût 1.40
durée totale 00:37:51
coût 1.60