Ja, maar doe er alsjeblieft niet al te lacherig over. Want ik denk dat 't al zwaar genoeg is, zo'n coming-out.quote:
Je komt toch ff stiekem om 't hoekje kijken hè. Boefje.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
mij niet gezien
Was ooit fanatiek Ajax supporter, maar daar ging het niet zo goed meequote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was ooit fanatiek Ajax supporter, maar daar ging het niet zo goed mee
Omdat het een enorm taboe is van club te veranderen. Dat taboe wil ik er vanaf hebben, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Dat idee heb ik nu helemaal niet bij PSV. Hoe komt dat?
Omdat ik mensen graag de kans wil geven. Dat heb ik van Co geleerd.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo wil je dat taboe er zo graag vanaf hebben?
Ik vind het iets laags, iets landsverraderigs hebben...
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Ah, een topic voor nep(succes)supporters.
Zullen er na het resultaat van PSV wel heel wat bijkomen die plotseling van club veranderen?![]()
Tja, ik ben juist een voorstander van 'support your local team'. Waarom zou iemand in Appingedam bijvoorbeeld voor PSV zijn? Dat is dan toch op niks anders dan gloryhunten gebaseerd?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Omdat het een enorm taboe is van club te veranderen. Dat taboe wil ik er vanaf hebben, vandaar dit topic.
Het gaat hier alleen zo moeilijkquote:Op donderdag 14 april 2005 14:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, ik ben juist een voorstander van 'support your local team'. Waarom zou iemand in Appingedam bijvoorbeeld voor PSV zijn? Dat is dan toch op niks anders dan gloryhunten gebaseerd?
Och, je kan je bijvoorbeeld vinden in de uitstraling van de club (provinciaal in het geval van PSV). Bepaalde spelers spreken je aan. Prestaties, speelstijl, historie, uitstraling etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, ik ben juist een voorstander van 'support your local team'. Waarom zou iemand in Appingedam bijvoorbeeld voor PSV zijn? Dat is dan toch op niks anders dan gloryhunten gebaseerd?
Da's geen voetbalsupporter, da's iemand die er een sadistisch genoegen in neemt andere mensen te treiteren. Laagste levensvorm die er is.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:20 schreef kastanova het volgende:
Een kameraad van me wisselt net zo vaak van club als van ondergoed, inderdaad afhankelijk van de positie.
Het meest sneue is echter nog dat hij zichzelf dan ook nog serieus neemt, mensen van andere clubs uitlachen enzo.
Naja, da's meestal wel op te lossen door hem naar 5 basisspelers van de betreffende club te vragen....
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:20 schreef kastanova het volgende:
Een kameraad van me wisselt net zo vaak van club als van ondergoed, inderdaad afhankelijk van de positie.
Het meest sneue is echter nog dat hij zichzelf dan ook nog serieus neemt, mensen van andere clubs uitlachen enzo.
Naja, da's meestal wel op te lossen door hem naar 5 basisspelers van de betreffende club te vragen....
Ok, duidelijke beargumentatie.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och, je kan je bijvoorbeeld vinden in de uitstraling van de club (provinciaal in het geval van PSV). Bepaalde spelers spreken je aan. Prestaties, speelstijl, historie, uitstraling etc.
Ik ben ook een Fries en al eeuwen PSV-fan. Ik bezoek ook een paar keer per seizoen een wedstrijd. Verder noem ik mezelf ook geen supporter, maar hooguit fan. Want zo enorm fanatiek en betrokken ben ik nou ook weer niet.
Kan ik me ook nog herrineren.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Om maar ff een ander onderwerp aan te snijden...
In '95 was (bijna) iedereen in Nederland voor Ajax. De Arena was toen in aanbouw dacht ik en kon wel 4/5 keer uitverkocht worden. Enorm veel gloryhunters en iedereen liep met zijn Ajax-broodbak op school.
Nee was ik al een paar weken.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ok, duidelijke beargumentatie.
Weet je trouwens zeker dat je niet stiekem gisteren PSV-fan bent geworden?
Denk 't niet. Ik ben ook enig hoor, op z'n tijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je zeker dat je de enigste was?
Als je het tegen mij hebt dan bedoelde ik me me woonomgevingquote:Op donderdag 14 april 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je zeker dat je de enigste was?
Dan kan die knipoog er misschien nog wel af ookquote:Op donderdag 14 april 2005 14:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Da's geen voetbalsupporter, da's iemand die er een sadistisch genoegen in neemt andere mensen te treiteren. Laagste levensvorm die er is.
ajax is ook de bakermat van het Nederlands voetbal wat betreft internationale successen. Vraag in het buitenland eens aan iemand om een nederlandse voetbalclub op te noemen. 9 van de 10 keer zal diegene ajax zeggen. Tis nu eenmaal zo dat ajax nederland op de kaart heeft gezet in de wereld wat betreft voetbal.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Om maar ff een ander onderwerp aan te snijden...
In '95 was (bijna) iedereen in Nederland voor Ajax. De Arena was toen in aanbouw dacht ik en kon wel 4/5 keer uitverkocht worden. Enorm veel gloryhunters en iedereen liep met zijn Ajax-broodbak op school.
Dat idee heb ik nu helemaal niet bij PSV. Hoe komt dat?
(overigens zorgde ik er in '95 ook voor dat ik op tijd bij de TV was, want het was wel schitterend om te zien elke keer. Elke woensdag als een dolle terug van de training naar huis fietsen. Nu is dat veel minder, als ik de wedstrijd van PSV zou missen, zou ik niet enorm balen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |