Dat is waar, maar dat valt ook niet mee omdat het centrale topic enorm snel gaat. Bovendien ben ik ook nog maar newbie, moet er langzaam even inrollen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je zou op een gegeven moment toch maar wel posts kunnen deleten, aangezien het zeker in het Ajax en PSV topic de laatste maanden structureel op zondag gebeurd dat het onder de wedstrijd een live-verslag is.
Maar goed, het Ajax-topic is toch geen stoppen aan.
Die heb je gehadquote:Op donderdag 17 april 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
geef mij maar tools om posts te wissen......
Dank je wel, geslotenquote:
In iets genuanceerdere woorden wil ik hetzelfde verzoeken.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan iemand navigator uit het PSV topic halen ofzo? Wat een kut is dat zeg.
Topic is opgeschoond. Zelf mag je die ziektes ook wel laten zitten.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan iemand navigator uit het PSV topic halen ofzo? Wat een kut is dat zeg.
Aangepast.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef borisz het volgende:
[RTL7] Voetballen op vrijdag #18: Ado - Volendam & RKC - Fortuna
TT mag in de trend van ontknoping jupiler league ofzo.
Waar koop/vind/jat/leen je die dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:01 schreef RayMania het volgende:
Maakt helemaal niet uit, sloten zijn gratis.
Is opgeschoond en verplaatst.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef tong80 het volgende:
Kan deze naar het DGK forum worden verplaatst ?
Zat even verkeerd
Gaan de broers van Claire Huub na DGK in elkaar slaan ?
Gebeurd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:34 schreef SCH het volgende:
[HOOLS] De VBL kroeg #1763: Titel gaat naar Volendam *O*
Deze was eerder maar mag dicht
Dat topic zit bij de buren van KLBquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV kampioen, en wie zit er in studio voetbal ?.......
Ajax blaift main kloeb.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef RayMania het volgende:
Voortaan ranja nemen, EC.
Aangepast.quote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het grote Ismael Urzaiz-topic #3: CULTHELD!
Freudiaanse verspreking in TT.
Weggehaald, gister stond op VI nog dat er wel playoffs waren tussen 11-14. Nu weer niet.quote:Op maandag 21 april 2008 14:43 schreef Gatalin het volgende:
Play-offs voor Europese tickets #1: Voor 2/5 - 6/10
11 t/m 14 wordt niet gespeeld, dus mag uit de TT worden gehaald.
Opgelost. Bagger hier verwijderd.quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #57 - Best midfield in the league!
A.u.b verwijderden voordat iemand weer op die domme irritante Ado gaat reageren.
Ik denk dat hij boos is omdat Tong meer posts heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet waar jorien nu weer last van heeft (naast tong), maar ban hem aub een tijdje ofzo
.
[TV-tip] Kro's Derde Klasse D zondag 21.30 NL3.
hij loopt net toevallig voor een uitzending een uitslag te roepenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet waar jorien nu weer last van heeft (naast tong), maar ban hem aub een tijdje ofzo
.
[TV-tip] Kro's Derde Klasse D zondag 21.30 NL3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |