[AZ #45] Mooie boys en luie negers.quote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
er was ooit een topic voor fans die waren overgestapt naar een andere club, iemand een linkje?
Bedoel je deze?quote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
er was ooit een topic voor fans die waren overgestapt naar een andere club, iemand een linkje?
die eerste gaat vooral over spelers zo te zien. die laatste is neit helemaal wat ik bedoel maar ik kan het er wel in kwijtquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Overstappen naar de rivaal Of deze? Club met de meeste "mooi-weer supporters".
Weet je een beetje in welke periode het topic was geopend? Kan zelf niet echt zo'n topic herinneren, laat staan vinden.quote:Op maandag 14 april 2008 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die eerste gaat vooral over spelers zo te zien. die laatste is neit helemaal wat ik bedoel maar ik kan het er wel in kwijt
Ah, zet dan maar in dat tweede topic dat TerroRobbie ooit is overgestapt van Ajax naar FC Den Boschquote:Op maandag 14 april 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
ik weet het echt niet meer, ik kom al zolang in VBL
Dank.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef Dos37 het volgende:
Jupiler League voorspellingen: De ontknoping
Bekijk het Ajax topic en het PSV topic dan eens voor de grap.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkel het FC Groningen - Ajax topic nu, livescoretopic houden we even dicht. Deze TT ziet iedereen snel.
Daarom, Vaduz had het in het Ajax-topic al aangegeven dat het in het centrale topic moest. Meer valt er niet te doen dan lijkt me.quote:
Je zou op een gegeven moment toch maar wel posts kunnen deleten, aangezien het zeker in het Ajax en PSV topic de laatste maanden structureel op zondag gebeurd dat het onder de wedstrijd een live-verslag is.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom, Vaduz had het in het Ajax-topic al aangegeven dat het in het centrale topic moest. Meer valt er niet te doen dan lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |