neequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]Zou het niet kunnen dat hij de leider van een dameselftal is?
.
hehe, mooie vent was datquote:
Dit komt er nog:quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk nog?
Prachtig half uurtje vermaak.
De dingen eromheen zijn wel leuk, maar aan dat team zelf erger ik me echt groen en geel. Wat een mongolen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk nog?
Prachtig half uurtje vermaak.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
In de aflevering van volgende week: Een redding van de keeper!
Heb je een linkje voor me ?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt Yeahinho, maar op maandag om die tijd zal het niet veel beter worden.
Ik kijk het wel terug op de site.
Is geen herhalingquote:
16jarigen taal.quote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb twee hobby's...voetballen en uitgaan.'
Mag hopen dat de KNVB niet naar het programma ziet.quote:
Jouw leven is met Voetbal, Ajax, uitgaan, muziek luisteren en mooie dames checken een stuk veelzijdiger inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
16jarigen taal.
Serieus?quote:Op maandag 21 april 2008 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mag hopen dat de KNVB niet naar het programma ziet.
Er mag daar namelijk geen bier komen en je mag ook niet met bier rond het veld staan. Alleen in de kantine mag gedronken worden.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:35 schreef VoreG het volgende:
Zag ik daar een redding van de keeper?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
In de aflevering van volgende week: Een redding van de keeper!
Dat zou wel vrij zielig zijn inderdaadquote:[b]Op dinsdag 22 april 2008 09:16 schreef
Ik geloof er ook geen bal van dat die traioner en Ramon voetbal en privé gescheiden kunnen houden. Zou ook niet best zijn natuurlijk.
Ik ben dan ook al 18.quote:Op maandag 21 april 2008 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw leven is met Voetbal, Ajax, uitgaan, muziek luisteren en mooie dames checken een stuk veelzijdiger inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |