hoezo tot volgend seizoen ? De vrijdagavondwedstrijd zal nu worden verenigd met het livescore topic omdat het duel volgend seizoen niet meer live op het open net is.quote:
Ohja, natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
hoezo tot volgend seizoen ? De vrijdagavondwedstrijd zal nu worden verenigd met het livescore topic omdat het duel volgend seizoen niet meer live op het open net is.
iets minder want er zijn wat doordeweekse rondes geweest en de laatste twee rondes zijn op zondagquote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk. Nou, lekker dan. Dat zijn 34 klussen minder per seizoen, mooi is dat.
En dan zeker alle wedstrijdtopics bijhouden, nooit van m'n levenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien kunnen we dan per wedstrijd wel beter een topic openen.
Dan moet je maar op zoek naar een vierde modquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan zeker alle wedstrijdtopics bijhouden, nooit van m'n leven.
Een vierde? Wie zijn de anderen naast Ray dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je maar op zoek naar een vierde mod
Gaat prima zo hoor in één topic. Is ook het leukste vind ik, in plaats van allemaal gespreid te 'zitten'. En als één van ons drieën niet online is (wat geregeld voorkomt natuurlijk) zijn er altijd mods (Houniet, jijquote:Op woensdag 2 april 2008 20:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je maar op zoek naar een vierde mod
eigenlijk kan er wel een mod minder met al bijhulp........ Vaduz kan wel weer op zwart, die weddenschap is toch al gewonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaat prima zo hoor in één topic. Is ook het leukste vind ik, in plaats van allemaal gespreid te 'zitten'. En als één van ons drieën niet online is (wat geregeld voorkomt natuurlijk) zijn er altijd mods (Houniet, jij) om bij te springen.
watquote:Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[UEFA CUP] Op naar de laatste acht!
Deze post doet mij als diepgelovige pijn. Waarom moet dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |