Nee Zenit is een voetbal club waar de glamour van af druiptquote:
Dat zei ik niet. Ik bedoel meer dat ik het niet echt een stunt vind dit.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Zenit is een voetbal club waar de glamour van af druipt
Sat 1 geloof ik en Sport 1 heeft elke pot live.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Bayern nog ergens live te volgen?
Nouja ik hoopte op ARD ofzo. De tv in de woonkamer is helaas al bezetquote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sat 1 geloof ik en Sport 1 heeft elke pot live.
chocopastaquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Getafe, net voor tijd, op z'n Duits.
Getafequote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Getafe, net voor tijd, op z'n Duits.
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?quote:
Daar sta ik nog volledig achter ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?![]()
Met een schuin oog gekeken, was niet echt van hoogstaand niveau deze pot. Biedt wel perspectief voor Sporting in de return, ik heb goede hoopquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Rangers blijft 0-0.
Nee liever Getafe met al die toekomstige superheldenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
:Liever bayern door met al die sterren
Alleen dat trainer laudrup is tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Getafe hoor.
Prachtige goal van Contra.
Behalve Twentequote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?![]()
Tuurlijk nog kans, maar die gaan het zwaar krijgen in Spanje. Getafe laat het hele UEFA Cup toernooi al zien iedereen aan te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |