Dat zei ik niet. Ik bedoel meer dat ik het niet echt een stunt vind dit.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Zenit is een voetbal club waar de glamour van af druipt
Sat 1 geloof ik en Sport 1 heeft elke pot live.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Bayern nog ergens live te volgen?
Nouja ik hoopte op ARD ofzo. De tv in de woonkamer is helaas al bezetquote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sat 1 geloof ik en Sport 1 heeft elke pot live.
chocopastaquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Getafe, net voor tijd, op z'n Duits.
Getafequote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Getafe, net voor tijd, op z'n Duits.
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?quote:
Daar sta ik nog volledig achter ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?![]()
Met een schuin oog gekeken, was niet echt van hoogstaand niveau deze pot. Biedt wel perspectief voor Sporting in de return, ik heb goede hoopquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Rangers blijft 0-0.
Nee liever Getafe met al die toekomstige superheldenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
:Liever bayern door met al die sterren
Alleen dat trainer laudrup is tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Getafe hoor.
Prachtige goal van Contra.
Behalve Twentequote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?![]()
Tuurlijk nog kans, maar die gaan het zwaar krijgen in Spanje. Getafe laat het hele UEFA Cup toernooi al zien iedereen aan te kunnen.
wat een avond was dat zeg.. in de kroeg Groningen langs Fiorentina aan het schreeuwen en tevens via de SMS op de hoogte gehouden worden van Twente.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |