Nou, PSV is nou ook niet echt een wonderteam hoor..quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
zitten eigenlijk geen teams bij waar psv echt bang voor hoeft te zijn.............bayern munchen is de uitzondering, maar ook geen wonderploeg
zeg ik dat ? nou, nog 1 keer danquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, PSV is nou ook niet echt een wonderteam hoor..![]()
Tegen ploegen als Munchen en Fiorentina krijg je het gewoon enorm zwaar.
Kwaliteit weet ik niet, maar spelen in Rusland is altijd kut.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef djstoffel het volgende:
ja, maar heb liever glasgow...........zenit heeft iets meer kwaliteit denk ik
Getafe zou ook niet slecht zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:08 schreef Radegast het volgende:
Rangers of Leverkusen lijken me de meest gunstige tegenstander voor PSV.
Lijkt mij ook, en anders Zenith.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:08 schreef Radegast het volgende:
Rangers of Leverkusen lijken me de meest gunstige tegenstander voor PSV.
Klinkt mooi, alleen even een paar blokken verder op Eastlands danquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:46 schreef cultheld het volgende:
Doe mij Bayern München maar in de finale. Zou een top-affiche zijn voor de UEFA Cup: PSV tegen Bayern München op Old Trafford, 20 jaar na de door PSV gewonnen EC1.
Ah, ik dacht dat 't om Man U gingquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klinkt mooi, alleen even een paar blokken verder op Eastlands dan
quote:René Adler
Gonzalo Castro
Manuel Friedrich
Karim Haggui (Tun)
Vratislav Gresko (Slw)
Bernd Schneider (C)
Arturo Vidal (Chl)
Simon Rolfes
Tranquillo Barnetta (Zwi)
Stefan Kießling
Theofanis Gekas (Gri)
quote:Vjatsjeslav Malafejev
Aleksandr Anjoekov
Roman Shirokov
Ivica Kri¸anac (Kro)
Radek Sirl (Tsj)
Igor Denisov
Anatoli Timosjtsjoek (C) (Oek)
Konstantin Zyryanov
Andrei Arsjavin
Pavel Pogrebnijak
Viktor Faizulin
JA venom je hebt me overgehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Nee Zenit is een voetbal club waar de glamour van af druiptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |