Als ik me niet vergisquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
Wat waren de uitslagen van de heenwedstrijden ook alweer?
Inderdaad. Zeker gezien het laffe spel van Leverkusen. Met 9 man in de eigen 16.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:50 schreef borisz het volgende:
Jammer dat HSV eruit vliegt.
Omdat er wat goals vallen, maar spannend is niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:14 schreef Lippie85 het volgende:
Wow vette omhaal. Leuke match op dit moment.
Pardon?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er wat goals vallen, maar spannend is niet meer natuurlijk.
heur mquote:
Fraai doelpunt trouwens. Vooral de actie ervoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
3-2 VdV.
ARD. Nee. Blessuretijd nog.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:37 schreef andre347 het volgende:
Al afgelopen?
quote:Leon Osman returned at the expense of Tim Cahill who picked up a knock at Sunderland as David Moyes went 4-4-2 and he was rewarded when Andy Johnson got the early goal the Blues were looking for after 15 minutes, knocking in Steven Pienaar's superb cross.
Gezien het wedstrijdverloop had het eigenlijk al 5-2 moeten staan daar hoorquote:
niet gezien,quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gezien het wedstrijdverloop had het eigenlijk al 5-2 moeten staan daar hoor
oh nee weer de commentaar op Italianen hoor ...quote:
Het zal ook eens niet iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
oh nee weer de commentaar op Italianen hoor ...
Bayern had ook geen stress meer na de 1e wedstrijd, die hebben het free-wheelend uitgezeten volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anderlecht wint gewoon bij Bayern.
Gezien de gefrustreerde reacties van publiek en een paar Bayern-spelers, denk ik toch dat het niet echt de bedoeling was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef DivineJester het volgende:
Bayern had ook geen stress meer na de 1e wedstrijd, die hebben het free-wheelend uitgezeten volgens mij.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef AgeEll het volgende:
die hebben nog meer trouma's dan ons
Italianen staan toch ook niet echt bekend om hun pingels (OK, WK 2006 wonnen ze zo, maar WK94, WK98, daar was het wel even anders bv) en toch ging het bij Fiorentina gisteren op het oog makkelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef AgeEll het volgende:
wanneer wordt de volgende ronde gespeeld?
knap van psv. ze hebben wel mazzel dat het enige land dat slechter in penalty's nemen engeland is. die hebben nog meer trouma's dan ons
Die hadden al mogen oefenen tegen Grunnquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Italianen staan toch ook niet echt bekend om hun pingels (OK, WK 2006 wonnen ze zo, maar WK94, WK98, daar was het wel even anders bv) en toch ging het bij Fiorentina gisteren op het oog makkelijk.
Bij rust nog 0-0.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Bremen nog geen goal gemaakt heeft zeg
Nou, PSV is nou ook niet echt een wonderteam hoor..quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
zitten eigenlijk geen teams bij waar psv echt bang voor hoeft te zijn.............bayern munchen is de uitzondering, maar ook geen wonderploeg
zeg ik dat ? nou, nog 1 keer danquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, PSV is nou ook niet echt een wonderteam hoor..![]()
Tegen ploegen als Munchen en Fiorentina krijg je het gewoon enorm zwaar.
Kwaliteit weet ik niet, maar spelen in Rusland is altijd kut.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef djstoffel het volgende:
ja, maar heb liever glasgow...........zenit heeft iets meer kwaliteit denk ik
Getafe zou ook niet slecht zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:08 schreef Radegast het volgende:
Rangers of Leverkusen lijken me de meest gunstige tegenstander voor PSV.
Lijkt mij ook, en anders Zenith.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:08 schreef Radegast het volgende:
Rangers of Leverkusen lijken me de meest gunstige tegenstander voor PSV.
Klinkt mooi, alleen even een paar blokken verder op Eastlands danquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:46 schreef cultheld het volgende:
Doe mij Bayern München maar in de finale. Zou een top-affiche zijn voor de UEFA Cup: PSV tegen Bayern München op Old Trafford, 20 jaar na de door PSV gewonnen EC1.
Ah, ik dacht dat 't om Man U gingquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klinkt mooi, alleen even een paar blokken verder op Eastlands dan
quote:René Adler
Gonzalo Castro
Manuel Friedrich
Karim Haggui (Tun)
Vratislav Gresko (Slw)
Bernd Schneider (C)
Arturo Vidal (Chl)
Simon Rolfes
Tranquillo Barnetta (Zwi)
Stefan Kießling
Theofanis Gekas (Gri)
quote:Vjatsjeslav Malafejev
Aleksandr Anjoekov
Roman Shirokov
Ivica Kri¸anac (Kro)
Radek Sirl (Tsj)
Igor Denisov
Anatoli Timosjtsjoek (C) (Oek)
Konstantin Zyryanov
Andrei Arsjavin
Pavel Pogrebnijak
Viktor Faizulin
JA venom je hebt me overgehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Nee Zenit is een voetbal club waar de glamour van af druiptquote:
Dat zei ik niet. Ik bedoel meer dat ik het niet echt een stunt vind dit.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Zenit is een voetbal club waar de glamour van af druipt
Sat 1 geloof ik en Sport 1 heeft elke pot live.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Bayern nog ergens live te volgen?
Nouja ik hoopte op ARD ofzo. De tv in de woonkamer is helaas al bezetquote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sat 1 geloof ik en Sport 1 heeft elke pot live.
chocopastaquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Getafe, net voor tijd, op z'n Duits.
Getafequote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Getafe, net voor tijd, op z'n Duits.
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?quote:
Daar sta ik nog volledig achter ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?![]()
Met een schuin oog gekeken, was niet echt van hoogstaand niveau deze pot. Biedt wel perspectief voor Sporting in de return, ik heb goede hoopquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Rangers blijft 0-0.
Nee liever Getafe met al die toekomstige superheldenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
:Liever bayern door met al die sterren
Alleen dat trainer laudrup is tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Getafe hoor.
Prachtige goal van Contra.
Behalve Twentequote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cup was toch al binnen voor ze volgens jou?![]()
Tuurlijk nog kans, maar die gaan het zwaar krijgen in Spanje. Getafe laat het hele UEFA Cup toernooi al zien iedereen aan te kunnen.
wat een avond was dat zeg.. in de kroeg Groningen langs Fiorentina aan het schreeuwen en tevens via de SMS op de hoogte gehouden worden van Twente.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef DutchGooner het volgende:
en Getafe al met 10 man
Neerhalen van Klose in doorgebroken positie na 5 minuten.quote:
Die zal de rest van het seizoen ook niet meer spelen denk ik. Het schiet er zo in.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:06 schreef DutchGooner het volgende:
en Uche er bij Getafe al vlot van af met een blessure, gaat lekker daar.
Geblesseerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef maril het volgende:
Ik vind het zo vermoeiend te kijken naar PSV, dat heb ik de laatste weken, het doet mij als PSV fan pijn om te zien, ik vraag mij ook bv de hele tijd af waarom Aissati er niet instaat.
Lastig, Fiorentina thuis.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Chadi het volgende:oh men die gasten bij studio sport vorige week.. hahahaha Die weten niet waarom deze ploeg 4de staat
Ook nog eens blesuregevoeligquote:Op donderdag 10 april 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geblesseerd.
Zit nu samen met Ibi op de bank onder het genot van een suikerspin.
tja zelden zo´n laffe coach gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef Chadi het volgende:
En dan die wissel.. dan haal je er toch Culina uit.. ipv Bakkal
wups dubbelquote:Op donderdag 10 april 2008 22:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
tja zelden zo´n laffe coach gezien
Nou ja coach, hij is meer op een schoolmeester.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
tja zelden zo´n laffe coach gezien
Hetzelfde, Bayern krijgt kansen maar weet ze nog niet te verzilverenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef VoreG het volgende:
Hoe gaat het ussen Getafe - Bayern?
PSV - Fiorentina #2quote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Chadi het volgende:oh men die gasten bij studio sport vorige week.. hahahaha Die weten niet waarom deze ploeg 4de staat
En de Ajax-supporters mogen er in principe nog blij mee mogen zijn ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Chadi het volgende:
Het trieste is dat dit de enige NL club is die over was..
Dat PSV dit seizoen (en de voorgaande seizoenen) het aardige doet in Europa voor Nederlandse begrippen.quote:
Tjah Sef zonder lefquote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef Gurkmeister het volgende:
Hopelijk ligt die stoicijnse Belg daar nog een paar nachten wakker van en wordt het zondag ook niks.
Mike Zonneveld? Wat komt die doen? Ervoor zorgen dat het bij 0 - 2 blijft?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat PSV dit seizoen (en de voorgaande seizoenen) het aardige doet in Europa voor Nederlandse begrippen.
Ik ben het absoluut met je eens hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef djstoffel het volgende:
[..]
daar gaat het nu even niet om.............met een normale coach had je de finale kunnen halen (met een halve finale tegen glasgow in het vooruitzicht)
....je kunt zelfs zeggen dat ze ondanks deze coach zo ver gekomen zijn
Getafequote:
Als Bayern de Cup niet wint gaat ie nml. goed op zijn bek gezien zijn eerdere uitspraken.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef djstoffel het volgende:
nooit geweten dat je duitser was cyberia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |