quote:Leon Osman returned at the expense of Tim Cahill who picked up a knock at Sunderland as David Moyes went 4-4-2 and he was rewarded when Andy Johnson got the early goal the Blues were looking for after 15 minutes, knocking in Steven Pienaar's superb cross.
Gezien het wedstrijdverloop had het eigenlijk al 5-2 moeten staan daar hoorquote:
niet gezien,quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gezien het wedstrijdverloop had het eigenlijk al 5-2 moeten staan daar hoor
oh nee weer de commentaar op Italianen hoor ...quote:
Het zal ook eens niet iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
oh nee weer de commentaar op Italianen hoor ...
Bayern had ook geen stress meer na de 1e wedstrijd, die hebben het free-wheelend uitgezeten volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anderlecht wint gewoon bij Bayern.
Gezien de gefrustreerde reacties van publiek en een paar Bayern-spelers, denk ik toch dat het niet echt de bedoeling was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef DivineJester het volgende:
Bayern had ook geen stress meer na de 1e wedstrijd, die hebben het free-wheelend uitgezeten volgens mij.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef AgeEll het volgende:
die hebben nog meer trouma's dan ons
Italianen staan toch ook niet echt bekend om hun pingels (OK, WK 2006 wonnen ze zo, maar WK94, WK98, daar was het wel even anders bv) en toch ging het bij Fiorentina gisteren op het oog makkelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef AgeEll het volgende:
wanneer wordt de volgende ronde gespeeld?
knap van psv. ze hebben wel mazzel dat het enige land dat slechter in penalty's nemen engeland is. die hebben nog meer trouma's dan ons
Die hadden al mogen oefenen tegen Grunnquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Italianen staan toch ook niet echt bekend om hun pingels (OK, WK 2006 wonnen ze zo, maar WK94, WK98, daar was het wel even anders bv) en toch ging het bij Fiorentina gisteren op het oog makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |