quote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef DutchGooner het volgende:
en Getafe al met 10 man
Neerhalen van Klose in doorgebroken positie na 5 minuten.quote:
Die zal de rest van het seizoen ook niet meer spelen denk ik. Het schiet er zo in.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:06 schreef DutchGooner het volgende:
en Uche er bij Getafe al vlot van af met een blessure, gaat lekker daar.
Geblesseerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef maril het volgende:
Ik vind het zo vermoeiend te kijken naar PSV, dat heb ik de laatste weken, het doet mij als PSV fan pijn om te zien, ik vraag mij ook bv de hele tijd af waarom Aissati er niet instaat.
Lastig, Fiorentina thuis.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Chadi het volgende:oh men die gasten bij studio sport vorige week.. hahahaha Die weten niet waarom deze ploeg 4de staat
Ook nog eens blesuregevoeligquote:Op donderdag 10 april 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geblesseerd.
Zit nu samen met Ibi op de bank onder het genot van een suikerspin.
tja zelden zo´n laffe coach gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef Chadi het volgende:
En dan die wissel.. dan haal je er toch Culina uit.. ipv Bakkal
wups dubbelquote:Op donderdag 10 april 2008 22:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
tja zelden zo´n laffe coach gezien
Nou ja coach, hij is meer op een schoolmeester.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
tja zelden zo´n laffe coach gezien
Hetzelfde, Bayern krijgt kansen maar weet ze nog niet te verzilverenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef VoreG het volgende:
Hoe gaat het ussen Getafe - Bayern?
PSV - Fiorentina #2quote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Chadi het volgende:oh men die gasten bij studio sport vorige week.. hahahaha Die weten niet waarom deze ploeg 4de staat
En de Ajax-supporters mogen er in principe nog blij mee mogen zijn ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Chadi het volgende:
Het trieste is dat dit de enige NL club is die over was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |