Interesseren is een groot woord, als Feyenoord en PSV spelen, ben ik voor de tegenstander.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind het hoogst opmerkelijk.Meer niet. En dacht dat jij je al helemaal niet voor NL'se clubs in Europa interesseerde. Maar al wel vantevoren een topic klaar hebben staan.
Dat is toch raar? Ik proef de afgunst. Heerlijk. Maar ik gun het jullie.
Jeetje wat ben jij zielig.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rossoneri![]()
AFCA de mooiste![]()
Mutu![]()
Fiorentina![]()
Verder in de UC![]()
PSV?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, de titel is in Eindhoven al verspeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik doe ff mee met het opnaaien en het reacties uitlokken.
[ afbeelding ]
Ach laat mij ook even genieten.quote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Frasier het volgende:
Die Gomes is trouwens ook maar een matige keeper zeg.
Wees nou eerlijk, het zou andersom toch precies zo zijn?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Zwansen het volgende:
8 reacties op rij van Ajacieden. En als ik Rossoneri meetel 10. Hoezo afgunst.
Maar goed, veel plezier ermee.
GELEZEN HEREN TRAINERS + STAF ? NIET OPSTELLEN VOLGEND JAAR DE EERSTE WEDSTRIJD DUS.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Marcellis, mist het eerste Europese duel volgend seizoen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
GELEZEN HEREN TRAINERS + STAF ? NIET OPSTELLEN VOLGEND JAAR DE EERSTE WEDSTRIJD DUS.
Gewoon een kwestie van even de bal terugkaatsen, met 8 europese potjes verschil, dat wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Zwansen het volgende:
8 reacties op rij van Ajacieden. En als ik Rossoneri meetel 10. Hoezo afgunst.
Maar goed, veel plezier ermee.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
Nog even Kenneth z'n reactie op 't vertoonde spel van vanavond:
[ afbeelding ]
mwah jullie hebben er wel meer een handje van. en nog geheel ten onrechte ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk, het zou andersom toch precies zo zijn?
Het is overigens logischer dat Ajacieden hier reageren, échte PSV'ers horen in het stadion te zitten.![]()
Heb jij ook al zo'n shirtje gekocht?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van even de bal terugkaatsen, met 8 europese potjes verschil, dat wel.
Nou.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk, het zou andersom toch precies zo zijn?
generaliseren..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah jullie hebben er wel meer een handje van. en nog geheel ten onrechte ook.
en zijn reactie op het wederom missen van het landskampioenschap.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
Nog even Kenneth z'n reactie op 't vertoonde spel van vanavond:
[ afbeelding ]
Dit is de frustratie van weer een kutseizoen, exact dezelfde frustratie waardoor in de jaren negentig de de anti-Ajaxhouding bij (bijvoorbeeld) PSV is ontstaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah jullie hebben er wel meer een handje van. en nog geheel ten onrechte ook.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou.
Normaal gesproken zijn PSV en Feyenoorders degene die de calimero's zijn en dit soort dingen doen. Ajax uitlachen etc.
Maar jullie hebben het aardig overgenomen. Geef toe, 10 jaar geleden zou zoiets nooit gebeurd zijn omdat jullie wisten dat jullie 'boven' PSV stonden. Nu is het blijkbaar anders.
PSV heeft een beetje jullie rol overgenomen en nu zijn jullie het die hard lachen als wij worden uitgeschakeld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Grulez het volgende:
Tsja met Lazovic als spits win je natuurlijk nooit. Wat een middelmaat is dat.
Mee eens, zie ook mijn reactie op Grulez .quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou.
Normaal gesproken zijn PSV en Feyenoorders degene die de calimero's zijn en dit soort dingen doen. Ajax uitlachen etc.
Maar jullie hebben het aardig overgenomen. Geef toe, 10 jaar geleden zou zoiets nooit gebeurd zijn omdat jullie wisten dat jullie 'boven' PSV stonden. Nu is het blijkbaar anders.
PSV heeft een beetje jullie rol overgenomen en nu zijn jullie het die hard lachen als wij worden uitgeschakeld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zijn reactie op het wederom missen van het landskampioenschap.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |