abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:29:08 #1
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55936830
Ik krijg de indruk dat er steeds een groter gebrek komt aan talentvolle verdedigers. Wie deelt deze mening?

Als Tottenham Emanuelson al wil, geeft dat natuurlijk wel wat aan

Uitbreiding:
Als ik zie wat er bij de meeste topclubs aan verdedigers rondloopt slik ik toch even. Bijv: AC Milan, Inter, Man Utd, Chelsea, Barcelona, topclubbs in NL )
Misschien lopen er wel een paar rond, maar het zijn geen echte wereldtalenten, terwijl er genoeg werdeldtalenten in de aanval en op het middenveld rondlopen!

[ Bericht 40% gewijzigd door DANILXL op 10-01-2008 23:40:34 ]
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55937211
Je begint zelf al over Tottenham: Gareth Bale.
Dan heb je ook nog een Richards in Engeland, Sagna die zich in de basis heeft gespeeld bij Arsenal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55937496
Onderbouw je mening eens wat meer DANIL, waar baseer je het allemaal op? Zo is het erg karig en help je een discussie niet echt vooruit.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 januari 2008 @ 22:49:45 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55937561
juist dit seizoen komen er talenten aan, van der Wiel & Marcellis.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55937717
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef DANILXL het volgende:
Ik krijg de indruk dat er steeds een groter gebrek komt aan talentvolle verdedigers. Wie deelt deze mening?

Ik denk dat er meer dan genoeg talentvolle verdedigers rondlopen, maar dat t momenteel vooral opvalt omdat bij de NL-se topclubs daar nu een gebrek aan is.

Dat de Spurs Urby Dramanuelson willen hebben is inderdaad onbegrijpelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 januari 2008 @ 22:57:11 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55937778
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef alvarez het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer dan genoeg talentvolle verdedigers rondlopen, maar dat t momenteel vooral opvalt omdat bij de NL-se topclubs daar nu een gebrek aan is.

Dat de Spurs Urby Dramanuelson willen hebben is inderdaad onbegrijpelijk.
als linkshalf is het een prima speler.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55937966
Wat is volgens jullie dan de meest talentvolle NL verdediger? De verdediging in Oranje is ook armoedzalig, dus het wachten is op een waardige opvolger van Jaap Stam.
pi_55937971
In Engeland misschien.

In Nederland hebben we onder andere toch Greene, Vlaar, Kruiswijk, Heitinga, Braafheid, Zuiverloon, en dat zijn alleen de namen die me nu even te binnen schieten, dan vergeet ik er vast nog een hoop. .
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55938253
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef HeyFreak het volgende:
Wat is volgens jullie dan de meest talentvolle NL verdediger? De verdediging in Oranje is ook armoedzalig, dus het wachten is op een waardige opvolger van Jaap Stam.
Ik krijg het bijna niet getypt als feyenoorder, maar ik ben altijd wel gecharmeerd van Heitinga. Goede mandekker die er niet voor terugdeinst om als het nodig is zo nu en dan een aanvaller onder de grasmat te schoppen. Verder is hij niet te beroerd om andermans werk te doen of in te springen door zich op de lijn op te stellen als bijvoorbeeld Stekelenburg even niet thuis is. Ik krijg altijd de indruk dat ie wat meer vooruit denkt dan de rest van de Ajax-verdediging.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:37:33 #10
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55938970
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef alvarez het volgende:

[..]

Ik krijg het bijna niet getypt als feyenoorder, maar ik ben altijd wel gecharmeerd van Heitinga. Goede mandekker die er niet voor terugdeinst om als het nodig is zo nu en dan een aanvaller onder de grasmat te schoppen. Verder is hij niet te beroerd om andermans werk te doen of in te springen door zich op de lijn op te stellen als bijvoorbeeld Stekelenburg even niet thuis is. Ik krijg altijd de indruk dat ie wat meer vooruit denkt dan de rest van de Ajax-verdediging.
ja maar bij belangrijke wedstrijden is het juist hij die de steekjes laat vallern (samen met maduro en Furby overigens )
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55939235
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef DANILXL het volgende:

[..]

ja maar bij belangrijke wedstrijden is het juist hij die de steekjes laat vallern (samen met maduro en Furby overigens )
Tja.. Zou best eens kunnen, maar zo goed volg ik de fouten van de verdediging van Ajax ook weer niet, want als ik dat zou doen hou ik geen tijd meer over en kan ik beter stoppen met studeren en mn vriendin eruit trappen.

Tegen Feyenoord was het overigens wel zijn (al dan niet bedoelde) bodycheck die het einde van de wedstrijd inluidde voor Makaay. Dat heeft mijns inziens de wedstrijd voor Ajax gered.
pi_55942946
Het is moeilijk om talentvolle verdedigers aan te wijzen, want hun kwaliteiten zijn anders, minder opvallend en komen vaak ook pas later tot uiting.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:55:19 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55943340
Het is volgens mij ook te wijten aan het feit dat in Nederland de vleugelverdediger vaak als middenvelder wordt gebruikt. Van een verdediger wordt tegenwoordig verwacht dat hij mee opkomt, en dus ligt de aandacht meer op de aanvallende kwaliteiten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55943806
Emanuelson is ook helemaal geen verdediger maar een middevelder.
Hij debuteerde als linksback en heeft het daar een hele tijd goed gedaan, maar het is gewoon een middevelder wat nu ook gewoon blijkt.
No bitch to me
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:05:13 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55945594
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef DANILXL het volgende:

Uitbreiding:
Als ik zie wat er bij de meeste topclubs aan verdedigers rondloopt slik ik toch even. Bijv: AC Milan, Inter, Man Utd, Chelsea, Barcelona, topclubbs in NL )
Misschien lopen er wel een paar rond, maar het zijn geen echte wereldtalenten, terwijl er genoeg werdeldtalenten in de aanval en op het middenveld rondlopen!
Bij Man United lopen wereld verdedigers, Vidic en Ferdinand, Neville is op de weg terug en Evra is zowel verdedigend als aanvallend goed. Ok wat daar achter staat te wachten is wel een slag minder.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55946332
Waarom lees ik hier nergens Erik Pieters?

pi_55946373
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom lees ik hier nergens Erik Pieters?

[ afbeelding ]
Omdat het gros geen verstand heeft van voetbal hier.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:44:30 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55946617
wie?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:54:43 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_55946889
Internationaal gezien valt het wel mee alleen het Nederlands elftal heeft momenteel een gebrek aan échte topverdedigers, maar dat kan over een paar jaar weer anders zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:20:33 #20
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55947565
hoeveel goals kreeg jong oranje tegen op het ek?

Er zijn er genoeg maar iedereen vind de middenvelder en aanvallers veel intressanter, ik heb nog nooit gehoord dat iemand Ron Vlaar wilde zijn tijdens het voetballen
pi_55947653
Omdat alleen de technische aanvallertjes gescout worden in de jeugd. En in de jeugd kan je al snel een goede verdediger zijn als je groot bent, maar een paar jaar later kan je wel weer het broekie van de groep zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 januari 2008 @ 12:27:23 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55947728
verdedigers zijn ook vaak mislukt als spits of middenvelder in de jeugd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55947788
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:27 schreef rubbereend het volgende:
verdedigers zijn ook vaak mislukt als spits of middenvelder in de jeugd
Eeen Fredje Bouma bijvoorbeeld .
pi_55948081
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is moeilijk om talentvolle verdedigers aan te wijzen, want hun kwaliteiten zijn anders, minder opvallend en komen vaak ook pas later tot uiting.
Dit vind ik een hele treffende uitspraak.
That's all folks!
pi_55948856
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef Grimm het volgende:
hoeveel goals kreeg jong oranje tegen op het ek?

Er zijn er genoeg maar iedereen vind de middenvelder en aanvallers veel intressanter, ik heb nog nooit gehoord dat iemand Ron Vlaar wilde zijn tijdens het voetballen
Ik wilde vroeger altijd John de Wolf zijn bij het voetballen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')