Ik denk dat er meer dan genoeg talentvolle verdedigers rondlopen, maar dat t momenteel vooral opvalt omdat bij de NL-se topclubs daar nu een gebrek aan is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef DANILXL het volgende:
Ik krijg de indruk dat er steeds een groter gebrek komt aan talentvolle verdedigers. Wie deelt deze mening?
Als Tottenham Emanuelson al wil, geeft dat natuurlijk wel wat aan
als linkshalf is het een prima speler.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dan genoeg talentvolle verdedigers rondlopen, maar dat t momenteel vooral opvalt omdat bij de NL-se topclubs daar nu een gebrek aan is.
Dat de Spurs Urby Dramanuelson willen hebben is inderdaad onbegrijpelijk.
Ik krijg het bijna niet getypt als feyenoorder, maar ik ben altijd wel gecharmeerd van Heitinga. Goede mandekker die er niet voor terugdeinst om als het nodig is zo nu en dan een aanvaller onder de grasmat te schoppen. Verder is hij niet te beroerd om andermans werk te doen of in te springen door zich op de lijn op te stellen als bijvoorbeeld Stekelenburg even niet thuis is. Ik krijg altijd de indruk dat ie wat meer vooruit denkt dan de rest van de Ajax-verdediging.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef HeyFreak het volgende:
Wat is volgens jullie dan de meest talentvolle NL verdediger? De verdediging in Oranje is ook armoedzalig, dus het wachten is op een waardige opvolger van Jaap Stam.
ja maar bij belangrijke wedstrijden is het juist hij die de steekjes laat vallern (samen met maduro en Furby overigensquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet getypt als feyenoorder, maar ik ben altijd wel gecharmeerd van Heitinga. Goede mandekker die er niet voor terugdeinst om als het nodig is zo nu en dan een aanvaller onder de grasmat te schoppen. Verder is hij niet te beroerd om andermans werk te doen of in te springen door zich op de lijn op te stellen als bijvoorbeeld Stekelenburg even niet thuis is. Ik krijg altijd de indruk dat ie wat meer vooruit denkt dan de rest van de Ajax-verdediging.
Tja.. Zou best eens kunnen, maar zo goed volg ik de fouten van de verdediging van Ajax ook weer niet, want als ik dat zou doen hou ik geen tijd meer over en kan ik beter stoppen met studeren en mn vriendin eruit trappen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja maar bij belangrijke wedstrijden is het juist hij die de steekjes laat vallern (samen met maduro en Furby overigens)
Bij Man United lopen wereld verdedigers, Vidic en Ferdinand, Neville is op de weg terug en Evra is zowel verdedigend als aanvallend goed. Ok wat daar achter staat te wachten is wel een slag minder.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef DANILXL het volgende:
Ik krijg de indruk dat er steeds een groter gebrek komt aan talentvolle verdedigers. Wie deelt deze mening?
Als Tottenham Emanuelson al wil, geeft dat natuurlijk wel wat aan
Uitbreiding:
Als ik zie wat er bij de meeste topclubs aan verdedigers rondloopt slik ik toch even. Bijv: AC Milan, Inter, Man Utd, Chelsea, Barcelona, topclubbs in NL )
Misschien lopen er wel een paar rond, maar het zijn geen echte wereldtalenten, terwijl er genoeg werdeldtalenten in de aanval en op het middenveld rondlopen!
Omdat het gros geen verstand heeft van voetbal hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom lees ik hier nergens Erik Pieters?
[ afbeelding ]
Eeen Fredje Bouma bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:27 schreef rubbereend het volgende:
verdedigers zijn ook vaak mislukt als spits of middenvelder in de jeugd
Dit vind ik een hele treffende uitspraak.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is moeilijk om talentvolle verdedigers aan te wijzen, want hun kwaliteiten zijn anders, minder opvallend en komen vaak ook pas later tot uiting.
Ik wilde vroeger altijd John de Wolf zijn bij het voetballen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef Grimm het volgende:
hoeveel goals kreeg jong oranje tegen op het ek?
Er zijn er genoeg maar iedereen vind de middenvelder en aanvallers veel intressanter, ik heb nog nooit gehoord dat iemand Ron Vlaar wilde zijn tijdens het voetballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |