Is al aangepast door venomsnake. Bedankt.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Fiorentina - PSV donderdag 20.45 RTL7#2
al die ajax fans die hopen dat gomes dood is
Hij hangt. Alsje.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Graag slotje op VBL-GOOGLE Quiz: Alweer een nieuw ronde
Nieuwe aflevering is gepost.
Gebrek aan talentvolle verdedigersquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
kan iemand mijn gebrek aan talentvolle verdedigers topic omhoog schoppen, ik kan het niet meer vinden, bvd
thxquote:
quote:
Mwa, een nieuwstopic als deze is wel handig. Een nieuwe Feyenoord trainer is zeker een apart topic waard. Wordt ook genoeg in gereageerd (40 reacties in vijf uur), dus het topic trekt users aan. Het centrale-Verbeek topic trekt juist geen reacties sinds het bericht geplaatst is. Na een merge trekt het waarschijnlijk ook geen (nieuwe) users aanquote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef ruud_fr het volgende:
Het Grote Gertjan Verbeek topic
Verbeek nieuwe trainer Feyenoord
kunnen deze niet gemerged worden? beide gaan toch niet zo hard
Oude Ajax-topic is dicht, geen nut om daar nog iets uit te deleten of wijzigen oid. In het nieuwe topic staat weinig schokkens.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat er nog iets gedaan worden aan de onzinnige one-liners van "jorienvdherik" in het Ajax topic? Het is nu alleen maar actie-reactie zonder inhoud...
oude kwaal..................... bangeschiedenis..... etc. etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oude Ajax-topic is dicht, geen nut om daar nog iets uit te deleten of wijzigen oid. In het nieuwe topic staat weinig schokkens.
Zullen even kijken of er een PM de deur uit gedaan kan worden. Postopkrikgehalte neemt forumbreed inderdaad weer grote vormen aan.
Dankje!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oude Ajax-topic is dicht, geen nut om daar nog iets uit te deleten of wijzigen oid. In het nieuwe topic staat weinig schokkens.
Zullen even kijken of er een PM de deur uit gedaan kan worden. Postopkrikgehalte neemt forumbreed inderdaad weer grote vormen aan.
Nou niet alleen jvdh maar andere knuppels als _Mike_ en Cyberia18 kunnen er anders ook wat van...quote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat er nog iets gedaan worden aan de onzinnige one-liners van "jorienvdherik" in het Ajax topic? Het is nu alleen maar actie-reactie zonder inhoud...
Hangt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:29 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] LIVE RTL-7 Volendam-FC Dordrecht.
Slotje graag
Ik denk ook niet dat het echt storend is en ook verwacht ik niet dat het een dubbele/ onoverzichtelijke reactie op gaat leveren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor dit soort topics was er toch juist het afscheidstopic:
Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Dat spelers van het kaliber Bergkamp enzo een afscheidstopic krijgen kan ik begrijpen, maar we hebben het hier over fucking Gerrie Senden
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet vragen dus doe het maar hier
Is er een mogelijkheid om een avatar te laten samenstellen uit verschillende plaatjes? Ik kan het zelf namelijk niet.. en om het nou zo in een topic ineens neer te zetten lijkt me ook niet geslaagd.
Liefquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65
Gezien, dank je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het gaat wederom HELEMAAL nergens over!
AFC Ajax #958: Bijna kampioen
Plus zie het afscheidstopic zelf waar twee keer iets over Senden wordt gepost, maar waar totaal geen reactie op komt. Wat Blawh zegt dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk er niet anders over en sluit me aan bij je betoog wat betreft het openblijven van dit topic.
Wat ben je allemaal aan het wannabe-modden, Robbie?quote:
Met jullie gaat het 9 van de 10 keer ook nergens over. Flikker toch op met dat gejank. Iemand levert kritiek en jullie beginnen meteen te janken, pfff...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het gaat wederom HELEMAAL nergens over!
AFC Ajax #958: Bijna kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |