Sulejmaniquote:Op maandag 7 april 2008 10:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als hij Feyenoord net zo goed laat voetballen als Heerenveen dan lijkt het me een goede zet. Misschien kan hij nog wat spelers meenemen?
Ik vond van Marwijk ook een goede keuze, achteraf moet je vaststellen dat hij Feyenoord dit seizoen niet verder heeft kunnen brengen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen, ik vond van Marwijk ook een goede keuze. Maar ze doen het netzo als vorig jaar.
Eerst wat resultaat neerzetten.
absoluut niet, Van Marwijk wordt bedankt voor bewezen diensten (in het verleden)quote:Op maandag 7 april 2008 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond van Marwijk ook een goede keuze, achteraf moet je vaststellen dat hij Feyenoord dit seizoen niet verder heeft kunnen brengen.
Dat hadden we vooraf natuurlijk ook al vast kunnen stellen. Met Bert kom je gewoon niet verder.quote:Op maandag 7 april 2008 10:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond van Marwijk ook een goede keuze, achteraf moet je vaststellen dat hij Feyenoord dit seizoen niet verder heeft kunnen brengen.
Verbeek lijkt me in ieder geval niet iemand die veel bullshit accepteert (we hebben geen geld; dit en dat is wel/niet mogelijk en dat soort dingen-zie Erwin Koeman)quote:Op maandag 7 april 2008 10:48 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat hadden we vooraf natuurlijk ook al vast kunnen stellen. Met Bert kom je gewoon niet verder.
Verbeek is sinds tijden een trainer waar ik echt vertrouwen in heb. Maar het is altijd afwachten. Ik hoop dat ie lekker zijn eigen koers durft te varen. dat is bij Feyenoord natuurlijk wat lastiger dan bij Heerenveen. Ook iets meer achterkamertjes en dergelijke en daar lijkt hij me nou niet echt de persoon voor
ach, we zijn wel wat gewendquote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef MaxPower het volgende:
Het heeft bij Heerenveen 3 seizoenen geduurd voor we goed voetbal te zien kregen dus jullie moeten wel een beetje geduld hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |