Jammer weer. Post van tong80 is zonde, maar was snel aangepast. Plus excuses gemaakt, meer kan er niet gedaan worden. Helaas moet er weer persoonlijk gedaan worden. Post aangepast en wat opgeschoond. Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet waar jorien nu weer last van heeft (naast tong), maar ban hem aub een tijdje ofzo
.
[TV-tip] Kro's Derde Klasse D zondag 21.30 NL3.
Hij heeft ook excuses gemaakt, daarmee is het klaar. Maar nee, je moet weer schelden. PM doet het niet, dus dan maar zo; verander snel je postgedrag in VBL en stop gelijk ook met je trieste postopkrikposts, of anders gaan wij eens kijken wat een FA vindt van jouw bijdrages.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij loopt net toevallig voor een uitzending een uitslag te roepen
en is al irritant in het topic
Boo-fucking-hoo
Wat heb ik aan excuus? Ik weet nu de uitslag alweer dalijk in het programma mijn kijkplezier is weg. En hij weet heus wel dat er vorige weken uitslagen in spoiler zijn gezet in dat topic. Volges mij heeft die het gewoon expres gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft ook excuses gemaakt, daarmee is het klaar. Maar nee, je moet weer schelden. PM doet het niet, dus dan maar zo; verander snel je postgedrag in VBL en stop gelijk ook met je trieste postopkrikposts, of anders gaan wij eens kijken wat een FA vindt van jouw bijdrages.
In het echte leven ook niet hoor!quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En verder loop ik in voetbal niet te krikken hoor
Wat kan tong80 meer doen dan excuses geven? Niets. Als hij zegt dat hij niet weet wat een spoiler is, dan valt er weinig te doen. Gebeurd is gebeurd, niet terug te draaien. En schelden is dan zéker niet de oplossing.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat heb ik aan excuus? Ik weet nu de uitslag alweer dalijk in het programma. En hij weet heus wel dat er vorige weken uitslagen in spoiler zijn gezet in dat topic.
Ja, want ik en vele anderen ergeren zich aan jouw postgedrag in VBL. Postopkrikken is niet per se een paar posts achter elkaar plaatsen. Jij plaatst geregeld nutteloze en niet aan de discussie bijdrage posts van 2-3 woorden, puur om je statscount zo snel mogelijk omhoog te krijgen.quote:En ga je mij nu post krik gedrag verwijten?
Je loopt wel te krikken, ook al vind je niet. Die waarschuwing in m'n vorige post heb je gelezen, doe er wat mee.quote:En verder loop ik in voetbal niet te krikken hoor, ben er deze maand zelfs haast niet actief
Dan zouden we van elk verdacht usericon de grootte moeten bekijken?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:51 schreef djnospinzone het volgende:
Kan er wat meer op de grootte van webicons gelet worden? Zie regelmatig een 500KB+-er voorbijkomen, en ik heb er last van met m'n plattelandsinternet.
Ja, godver. En nu?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zie ik Azraël en kan ik geen printscreen maken en de PM werkt niet meer
Check mijn geheel vernieuwde signature!quote:
Ik ga niet schelden, loop jij dan niet meer te vloeken, storend gedragquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zouden we van elk verdacht usericon de grootte moeten bekijken?. Denk dat het makkelijker is om het zelf aan te geven in dit topic, als je iets ziet. Wij kunnen namelijk niet verwijderen, maar ook slechts melden in dat topic. Zal er in ieder geval wat meer op proberen te letten.
[..]
Ja, godver. En nu?.
Het ging me er meer om dat de PM functie het niet meer deed/doet , was soms wel handig. Niet dat jullie er iets aan kunnen doen dat snap ik ook wel maar ik heb het verhaal van Danny inmiddels gelezen en het is me een beetje duidelijk geworden het hoe en waarom de PM functie is uitgeschakeld.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de PM functie het niet meer deed/doet , was soms wel handig. Niet dat jullie er iets aan kunnen doen dat snap ik ook wel maar ik heb het verhaal van Danny inmiddels gelezen en het is me een beetje duidelijk geworden het hoe en waarom de PM functie is uitgeschakeld.
Ik zie nu dat-ie het weer doet? Edit; ja dus.quote:
Gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef DarkShine het volgende:
TT change mogelijk?
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
Zulke rechten bestaan niet, er bestaat enkel een algehele forumban. Aanspreken op zijn postgedrag kan altijd, dus als wij dat nodig vinden gebeurt dat zeker welquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan die _Mike_ niet alleen rechten krijgen om in het "onzin" gedeelte van dit forum te posten?
Er zijn wel meer waardeloze users, maar hij is er zeker één van.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke rechten bestaan niet, er bestaat enkel een algehele forumban. Aanspreken op zijn postgedrag kan altijd, dus als wij dat nodig vinden gebeurt dat zeker wel.
Hij weet het nu. Aan hem om zijn postgedrag te verbeteren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zijn wel meer waardeloze users, maar hij is er zeker één van.
Wat heb ik gedaan?quote:
Ja, bij de volgende update als ik het hele topic in één keer weer updatequote:Op vrijdag 25 april 2008 18:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan dit topic misschien in dat handige linkjes topic? Of is een Franse club dat het niet waard?
Het kleine AS Saint-Étienne topic!
En wanneer is dat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, bij de volgende update als ik het hele topic in één keer weer update.
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:32 schreef RayMania het volgende:
Update:
Elke overzichtspost in dit topic wordt elke zondag geupdate.
Met alle liefde.quote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef kleineschwester het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #121] 3 Homo's aan kop![]()
Moet zijn: 3 homo's aan kop![]()
Kan een modje dit veranderen ?
Mag dit verandert in 2 Homo's en een hetero aan kop?quote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef kleineschwester het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #121] 3 Homo's aan kop![]()
Moet zijn: 3 homo's aan kop![]()
Kan een modje dit veranderen ?
Kutsmurf! Discriminatie!quote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef RayMania het volgende:
Nee.
Die TT is een belediging voor mn vriendin. Dus je verandert m maar.quote:Op zondag 27 april 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
En kutsmurf is geen discriminatie? En nu weg, het moet rustig zijn op zondag hier.
Ruik ik hier een modstaking?quote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef RayMania het volgende:
Ik weiger. Ga maar lekker slijmen bij die andere drie hier.
Ik mag hopen dat je een grapje maaktquote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent niet de enige hoor, hij krijgt een kans op EK.
Aangepastquote:Op maandag 28 april 2008 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vitesse Arnhem # 49 - Nooit meer los met Aad de Mos
Mag hopelijk uit de TT
quote:Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef kleineschwester het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #121] 2 Homo's en een hetero aan kop
Hij vraagt er om![]()
Dus mochten jullie je vervelen !
Denk je daadwerkelijk dat het zo simpel ging? Het is voor mij veel te belangrijk om Catjuh te vriend te houden, hij haalt meer punten dan jou en dus heeft hij vaker de mogelijkheid om mij punten te geven.quote:Ik laat de TT zo veranderen in: Catjuh is een pussy
Eindelijk een verstandige modquote:Op maandag 28 april 2008 18:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Denk je daadwerkelijk dat het zo simpel ging? Het is voor mij veel te belangrijk om Catjuh te vriend te houden, hij haalt meer punten dan jou en dus heeft hij vaker de mogelijkheid om mij punten te geven.
Er is inderdaad al een van Hanegem topic, maar dat is vooral gericht op de trainer van Hanegem. Aangezien tong het topic heeft geopend met de intentie een discussie te starten over de speler van Hanegem kunnen beide topics prima openblijven.quote:Op maandag 28 april 2008 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Weten de jonge users hoe goed van Hanegem was ?
Er is vast al een van Hanegem topic, lijkt me..
Whats next dan? Topic over de schilder van Hanegemquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Blawh het volgende:
Er is inderdaad al een van Hanegem topic, maar dat is vooral gericht op de trainer van Hanegem. Aangezien tong het topic heeft geopend met de intentie een discussie te starten over de speler van Hanegem kunnen beide topics prima openblijven.
Volgens mij kun je zelf wel bedenken dat een spelerstopic en een trainerstopic wel voldoende is voor VBL, wat trouwens wel meer voorkomt bij een speler die trainer is geworden. Geen enkel probleem. Als je het topic leest zie je trouwens dat enkel het laatste stukje van Wikipedia is.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Whats next dan? Topic over de schilder van HanegemEn Tong die een intentie met een topic heeft
Een stukje tekst van wikipedia kopieren kunnen we allemaal
quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Nee, maar het wordt me ook niet veel duidelijker zo.
Hoezo rijmt de inhoud van het topic niet met de TT? tong vraagt zich af of de jongere users wel beseffen hoe groot Willem als speler wel niet was. Om zijn stelling een beetje kracht bij te zetten onderbouwt hij zijn stelling met zijn eigen enthousiaste mening over de speler van Hanegem. Alleen maar leuk om te lezen toch?quote:Op maandag 28 april 2008 20:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Al rijmen de inhoud van de OP en de rest van het topic natuurlijk totaal niet met de TT. Zoals een andere users in dat topic al terecht opmerkte:
[..]
Ik heb een filmpje gepostquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt altijd met vragen komen om een beter beeld te krijgen.
cool, dankjewel!quote:Op woensdag 30 april 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Ek forum wordt morgen geopend.
Klopt, topic is gesloten.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bogarde wil trainer worden
D'r is toch een Bogarde topic?
Wat borisz zegt, morgen inderdaad. Een lijstje van aankopen weet ik niet, je zou het in het centrale Ajax-topic kunnen vragen. Alleen Darío Cvitanich is dacht ik zeker.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:34 schreef Tennessee het volgende:
hallo allemaal...
hoor ik nou goed dat er een EK forum is? zo ja, waar dan? en is er ergens een lijstje met de nieuwe aankopen van van basten voor volgend jaar? En is er toevallig iemand geinteresseerd in "catjuh is een pussy"-t-shirts?
dat las ik ook net ergens inderdaad, van die Cvitanich... Heb helaas nog steeds geen Internet zelf, vreselijke bureaucratie hier, hopelijk wél op tijd voor de EK... Bedankt voor de info iig... jij ook geen "Catjuh is een pussy"t-shirt Ray?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat borisz zegt, morgen inderdaad. Een lijstje van aankopen weet ik niet, je zou het in het centrale Ajax-topic kunnen vragen. Alleen Darío Cvitanich is dacht ik zeker.
Nee nee, dank je. Ik loop continu in m'n FOK!-shirt.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:09 schreef Tennessee het volgende:
jij ook geen "Catjuh is een pussy"t-shirt Ray?
ik vroeg ma al af wat ik rookquote:Op woensdag 30 april 2008 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee nee, dank je. Ik loop continu in m'n FOK!-shirt.
sowwy hoor, ben al weg...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef VoreG het volgende:
Hiervoor is Feedback niet!
Komt vandaag. Eventjes geduld nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:43 schreef Tennessee het volgende:
waar blijft dat EK forum?
hee, ik betaal per minuut hier hoor!!!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt vandaag. Eventjes geduld nog.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt vandaag. Eventjes geduld nog.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
hee, ik betaal per minuut hier hoor!!!
durée totale 00:33:41
coût 1.40
durée totale 00:37:51
coût 1.60