Kijken naar je eigen post, dat is te moeilijk.quote:Op zondag 13 april 2008 17:04 schreef thaduck het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders moet je volgens Cruoninga ook een tbs behandelingWant kijken naar je eigen club is te moeilijk..
Waren er minstens 3, 2 gabbertjes en 1 helemaal ingepakt als een eskimoquote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
er was bij mijn weten 1 mongool die naar het uitvak rende, de rest wilde van de tribune weg.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:45 schreef Eduard37 het volgende:
Het wordt weer een lekker saai wedstrijdje zonder publiek!
Gefeliciteerd!
nou.. alle 3 wat mij betreft een levenslange SV. Ik sta godverdomme iemand die niet normaal kan ademen naar buiten te slepen met een medesupporter en een paar mongolen wensen de uitsupporters te provoceren.quote:Op zondag 13 april 2008 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waren er minstens 3, 2 gabbertjes en 1 helemaal ingepakt als een eskimo
quote:KNVB: Groningen - Ajax woensdag ingehaald
Als het aan de KNVB ligt, wordt de gestaakte wedstrijd FC Groningen -- Ajax aanstaande woensdagavond ingehaald.
Dat heeft manager competitiezaken Bert van Oostveen vanmiddag gezegd in de catacombes van het PSV Stadion.
Van Oosteveen was daar met directeur Henk Kesler om een eventuele kampioensschaal uit te reiken. Maar omdat PSV gelijkspeelde tegen FC Twente en de andere bepalende wedstrijd in de strijd om het kampioenschap, Groningen -- Ajax, werd afgelast, bleven de huldiging en het feest uit.
``Dit scenario bedenk je niet van te voren", bekende Van Oostveen.``Scheidsrechter Erik Braamhaar hield ons op de hoogte van de stand van zaken in Groningen. Op het gegeven moment vonden de lokale autoriteiten het weer verantwoord om te beginnen met spelen, maar enkele spelers hadden ademhalingsproblemen vanwege de rook. Toen is besloten het duel af te lasten."
Het is nu wachten op een officieel rapport van de arbiter én de veiligheidscoördinator in de Euroborg. ``Als nu blijkt dat er iemand schuld heeft of een partij verwijten kan worden gemaakt, zou er een geldboete of punten in mindering kunnen volgen. Maar voorlopig gaan we er vanuit, dat de wedstrijd aanstaande woensdag wordt ingehaald. Met publiek."
ELF
Extra uitzending.quote:18.30
Noord Nieuws
Nieuws uit Groningen. Extra uitzending naar aanleiding van de afgelasting van de voetbalwedstrijd FC Groningen-Ajax.
TVNOORD
Inderdaad. Dat er dan van die lutsers peukjes gaan gooien.. Je snapt toch wel dat de boel dan in de hens kan vliegen. En als dit een, zoals ik mag aannemen, geplande sfeeractie was neem je toch maatregelen? Je weet dat papier nogal redelijk brandbaar is. Extra blusmateriaal en blusmateriaal wat sowieso werkt is dan echt wel nodig lijkt me. Jammer dat een paar sukkels het verpesten voor de rest zeg, het had zo spannend en leuk kunnen worden dit weekend. Gelukkig kan het dat steeds nog.quote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Het was in ieder geval triest net zoals die stoere mannetjes in die mooie shirtjes
Aldus VI..quote:FC Groningen-Ajax woensdag mét publiek in Euroborg
13/04/2008 19:35
De KNVB heeft sneller dan verwacht een nieuwe datum geprikt voor FC Groningen-Ajax, die zondag werd afgelast wegens brand in Euroborg.
Competitieleider Bert van Oostveen stelde dat de KNVB-aanklager zich eerst zou moeten buigen over de schuldvraag voor er uitsluitsel zou komen over een nieuwe datum.
Maar het rapport wordt niet afgewacht.
FC Groningen en Ajax staan woensdag in Euroborg om 19.30 uur opnieuw tegenover elkaar. Het publiek is welkom, zo meldt de Groningse club op zijn website
quote:Persbericht Supportersvereniging FC Groningen
Voorafgaand aan de wedstrijd FC Groningen – Ajax is er brand ontstaan in Euroborg. Hierdoor is de wedstrijd niet door gegaan. De Supportersvereniging FC Groningen en Groningen Fanatics, onderdeel van de Supportersvereniging FC Groningen, willen hierover onderstaande verklaren.
Wij leven mee met de gewonde en geschrokken supporters en hopen dat zij spoedig zullen herstellen. Zowel club als supporters hebben vanmiddag immateriële en materiële schade opgelopen. Dat betreuren wij ten zeerste.
De Supportersvereniging FC Groningen en Groningen Fanatics willen snel in overleg met FC Groningen om de voorgevallen incidenten te evalueren en tot actiepunten te komen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.
Groningen Fanatics zal tot nader orde geen sfeeracties ondernemen. Wij achten dat op dit moment niet gepast.
Bestuur Supportersvereniging FC Groningen
Bestuur Groningen Fanatics
Bron: FC Groningen
Typische reactie van iemand die dus totaal niet doorheeft wat er allemaal gebeurd is. Alleen maar achter je computertje zitten en reacties uitlokken.quote:Op zondag 13 april 2008 20:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Woensdagavond om 19.30 uur wordt de wedstrijd zeer waarschijnlijk gespeeld. Met de Z-side...
![]()
![]()
Denk ff na voordat je iets zegt. Zoals Clau hierboven ook al zegt zijn het alleen een paar zieke gasten die dit in hun hoofd halen. Maar ja wat is makkelijker dan een groep veroordelen voor zoietsquote:Op zondag 13 april 2008 20:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Woensdagavond om 19.30 uur wordt de wedstrijd zeer waarschijnlijk gespeeld. Met de Z-side...
![]()
![]()
hij snapt het niet zoquote:Op zondag 13 april 2008 20:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die dus totaal niet doorheeft wat er allemaal gebeurd is. Alleen maar achter je computertje zitten en reacties uitlokken.
Opbokken sjap.
het zou me niet verbazen, het lag vandaag natuurlijk aan de pleerollen dat het mis ging en niet aan die paar idioten.quote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef DarkShine het volgende:
Pleerollen verboden nu als sfeeractie...?
Ligt eerder aan de paar idioten. Maar in dit land pakt men eerder het gevolg aan in plaats van de oorzaak!quote:Op zondag 13 april 2008 21:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen, het lag vandaag natuurlijk aan de pleerollen dat het mis ging en niet aan die paar idioten.
Kan iemand een kaartje voor me regelen;?quote:Op zondag 13 april 2008 20:27 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
dat bedoel ik. Fakkels e.d. zijn ook verboden omdat men er niet goed mee om kon gaan helaas.quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ligt eerder aan de paar idioten. Maar in dit land pakt men eerder het gevolg aan in plaats van de oorzaak!
kan je er woensdag weer heenquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef Jasza het volgende:
Die kale van de Z-side
Wat een sukkels.
Wel gelachen erom natuurlijk, totdat het niet doorging
In de rest van het land wordt met 3 pallets wc papier hooguit de wedstrijd 5 minuten vertraagd gestart, omdat het veld schoon gemaakt moet worden. Maar niemand steekt zijn stadion in de fik.... Dus het was niet de schuld van de pleerollen!quote:Op zondag 13 april 2008 21:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen, het lag vandaag natuurlijk aan de pleerollen dat het mis ging en niet aan die paar idioten.
dat bedoel ik ook!quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef existenz het volgende:
[..]
In de rest van het land wordt met 3 pallets wc papier hooguit de wedstrijd 5 minuten vertraagd gestart, omdat het veld schoon gemaakt moet worden. Maar niemand steekt zijn stadion in de fik.... Dus het was niet de schuld van de pleerollen!
Ik ga niet, 12 uur onderweg geweest en maatje gaat niet rijden woensdag dus gaat niet door denk.quote:
Het is toch vrij handig wanneer bij een voetbalwedstrijd de spelers op enig moment het veld zouden betreden, lijkt me.quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef The_Verve het volgende:
Waarom liet men de spelers het veld opkomen, wetende dat er dan een zee aan wc-rollen zou worden gegooid?
Eerst even de kleine vlammen (wat het toen nog was) blussen was vandaag geen overbodige luxe geweest.quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch vrij handig wanneer bij een voetbalwedstrijd de spelers op enig moment het veld zouden betreden, lijkt me.
En het is vrij handig om even 3 minuten te wachten om die paar brandjes te doven i.p.v. een vuurzee te riskeren, lijkt me.quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch vrij handig wanneer bij een voetbalwedstrijd de spelers op enig moment het veld zouden betreden, lijkt me.
Misschien was het ook wel een onachtzame sigaret... Je bent nogal snel met je oordeel. Ik ga er niet vanuit dat die persoon dit wilde. Als dat wel z'n plan was ben ik met je eens, maar een aantal heeft me veel te snel z'n oordeel klaar zonder dat er ook maar iets duidelijk is.quote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef Prosac het volgende:
Nekschot voor de mongool die het eerste brandje stichte, ik moest er nog om lachen en dacht dat het misschien een onachtzame sigaret was.
nou ja, dat komt ook een beetje omdat ik daarna meerdere brandjes zie ontstaan. Maar je hebt gelijk, ik ben wat betreft het eerste brandje wat snel met de conclusiequote:Op zondag 13 april 2008 22:49 schreef Grunner het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel een onachtzame sigaret... Je bent nogal snel met je oordeel. Ik ga er niet vanuit dat die persoon dit wilde. Als dat wel z'n plan was ben ik met je eens, maar een aantal heeft me veel te snel z'n oordeel klaar zonder dat er ook maar iets duidelijk is.
Voor de spelersopkomst waren de brandjes nog vrij onschuldig. Pas op het moment dat de spelers het veld opkwamen en de rest van de rollen werden gegooid, ging het pas echt los. Pas toen sprongen de mensen het veld op en vluchtten we naar boven.quote:Op zondag 13 april 2008 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gebeurde toch ongeveer gelijktijdig? En pas bij het handjesschudden hadden de mensen op het veld het pas echt door dat er iets fout was?
Als je alleen stelt dat je moet wachten met de opkomst van de spelers totdat alles van de tribune is gegooid (zonder brand that is), dan kan je natuurlijk wachten tot sint juttemis.
Nu gebeurde het volgens mij gelijktijdig.
Dat ben ik met je eens. Alleen was er voor aanvang dus al wél (op kleine schaal) brand.quote:Op zondag 13 april 2008 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gebeurde toch ongeveer gelijktijdig? En pas bij het handjesschudden hadden de mensen op het veld het pas echt door dat er iets fout was?
Als je alleen stelt dat je moet wachten met de opkomst van de spelers totdat alles van de tribune is gegooid (zonder brand that is), dan kan je natuurlijk wachten tot sint juttemis.
Nu gebeurde het volgens mij gelijktijdig.
was het geen combi danquote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga niet, 12 uur onderweg geweest en maatje gaat niet rijden woensdag dus gaat niet door denk.
Heb je mijn post wel gelezen dan?quote:Op zondag 13 april 2008 17:44 schreef Cruoninga het volgende:
Jij onttrok je met je voorbarige post niet erg veel van het niveau waar je tegen ageert. Daar blijkt dat dus al wel uit.
Precies. Wedstrijdleiding had iets meer geduld moeten hebben, maar de belangen zullen wel te groot zijn geweest om op tijd te beginnen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef Grunner het volgende:
[..]
Voor de spelersopkomst waren de brandjes nog vrij onschuldig. Pas op het moment dat de spelers het veld opkwamen en de rest van de rollen werden gegooid, ging het pas echt los. Pas toen sprongen de mensen het veld op en vluchtten we naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |