Toen was het me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat stond ie ook al in topic 204
Heej PSM,quote:
Nee hoor, nog 2, de lente begint dit jaar al op 20 maart, om 6.48 uur 's morgens om precies te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:33 schreef Grulez het volgende:
nog drie daagjes en dan is het alweer lente
dat scheelt weerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef maok het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 2, de lente begint dit jaar al op 20 maart, om 6.48 uur 's morgens om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
blasfemistische barbaar!
Nog 3 daagjes en dan zijn wij 1 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:33 schreef Grulez het volgende:
nog drie daagjes en dan is het alweer lente
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nog 3 daagjes en dan zijn wij 1 jaar getrouwd
Ik denk dat iemand hier heel wat uit te leggen heeft, idd.quote:
Aan mij iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand hier heel wat uit te leggen heeft, idd.
Dat krijg je ervan als je zoveel bier drinkt.quote:
hehe i wish.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef maok het volgende:
Misschien is Grulez wel een kloon van Freecell?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef maok het volgende:
Misschien is Grulez wel een kloon van Freecell?
De as van andre hazesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:56 schreef MaxMark het volgende:
Wat is omhoog?
tegenovergestelde van omlaagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:56 schreef MaxMark het volgende:
Wat is omhoog?
Alles goed hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:56 schreef MaxMark het volgende:
Wat is omhoog?
Ik ben trots op je jongen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben nu pas net thuis van eerste dag stage. Dus nu maar wat dellen aan het bakken. Alexxxxx is vast trots op me.
Nu roep je het wel een beetje op je af he?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is het moment waarop nietzman of TheSorrow post dat ze me walgelijk vinden, of jesse post dat ie friezen in het algemeen walgelijk vind.
Roflpantoffel is het vast eens met je laatste statement.quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex is sowieso walgelijk.
PIquote:
De combinatie Friezin-Brabander is wel een héél goede.quote:
Brabant is okquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De combinatie Friezin-Brabander is wel een héél goede.
1. Eensquote:
Dan ben je in Groningen op de goede plekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb geen hekel aan mensen die bekakt praten, zolang er maar geen accent van het een of ander door zit.
Eenschquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
zachte g is geil. mits bij vrouwen.
Dat is Roflpantoffel.quote:
Laat mij nou even doen alsof ik me aan de afspraak hou!quote:
Iets saais met aardappelen, voorraad ei erdoorheen, doperwtjes en een verse worst. Ik was totaal inspiratieloos vanavond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Laat mij nou even doen alsof ik me aan de afspraak hou!![]()
En ik heb ook al gegeten ja, pasta met groentezooi en pesto enzo.En wat heb jij vandaag voor culinair hoogstandje bereid?
Oké. Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is Roflpantoffel.
Een brabander.
Ik kreeg vandaag e hele dag scheldkannonades omdat ik oprotquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg straks een cadeau omdat ik oprot.
DevilsAndDust?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
De-oneven-2?
Ik vind je lief.quote:
jaja, ik en mn mond houden. Dat doe ik IRL ook nooit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind je lief..
En Alex moet er niet zo doorheen praten want nu is m'n hele lieve bedoeling weg..
Zeg, wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef JH87 het volgende:
En waarom voel ik me nu alweer kut? Helemaal niet des JH's.
jup, trouwdag is 21 maartquote:
Ja van het zelfde.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:05 schreef nietzman het volgende:
WELTRUSTEN POEPSIES.
Je moest eens weten, daar gebeuren de gekste dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ik ben nog nooit in een flatbar geweest, zitten er dan onder al die suffe flats opeens leuke kroegen enzo?
Wow, held, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:10 schreef nietzman het volgende:
Ik al wel eens ooit!
Niet echt leuk, maar wel een goedkope gelegenheid om te zuipen en kennis te maken met de buren verderop in de flat. De ene flatbar is drukker dan de andere. Zo nu en dan worden er feesten gehouden in die bars, waarbij ook mensen van buiten komen. Dan is het wat drukker in de betreffende bar. Met name Hoendiep heeft een eer hoog te houden als het gaat om beruchte feesten. (Van horen en zeggen, omdat ik nog nooit bij een feest daar ben geweest)quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ik ben nog nooit in een flatbar geweest, zitten er dan onder al die suffe flats opeens leuke kroegen enzo?
Ben al in 3 verschillende flatbars geweestquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:10 schreef nietzman het volgende:
Ik al wel eens ooit!
Ik heb nog een aantal flesjes staanquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Kijk nu heb ik zin in bier. Bedankt.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Kijk nu heb ik zin in bier. Bedankt.
Ja ik ook, maar...quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal flesjes staan
* Peterselieman pakt er ook eenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:23 schreef Matje-1989 het volgende:
* Pakt biertje *
Dan moet je de volgende doppenquote:
Mja, heb alleen nog 2 blikjes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende doppen![]()
4 flesjes binnen 40 minuten moet kunnen
Ik zit nu te 'studeren' *kuch* en aan de Fanta..quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:40 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb baco gehad, telt dat ook?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:42 schreef MaxMark het volgende:
Nou, dan geef ik het goede voorbeeld wel weer.
Trusten.
Nog eentje dan...quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik zit nu te 'studeren' *kuch* en aan de Fanta..
Nevermind![]()
Ow!quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hou het geloof ik maar bij behavioral finance
Waarom voor 13:00?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ga zo ook maar even pitten moet er morgen weer vroeg af.
In ieder geval voor 13.00
Ohja, daar op het platteland staat ook nog zo'n flatquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zal er op de aqaumarijn ook ergens z'n bar zitten?
valt mee toch. ligt aan je vriendinquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef Jesse_ het volgende:
samenwonen als student is imo een doodzonde
want stappen is idd het enige wat belangrijk isquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef Jesse_ het volgende:
hoe kut is dat ook, dan woon je in de stad maar heb je toch nog slaap adresjes nodig om te stappen
Ik ben 22 lentes jongquote:
Dat staat er nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
want stappen is idd het enige wat belangrijk is
mss als je 18 bent...
Je gaat toch minder snel impulsief ff de kroeg in met vrienden. En je moet altijd rekening met haar houdenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ghe ghe goeie Grulez
Als je elkaar gewoon lekker vrij laat en een goede relatie hebt kan je een prima studentleven hebben hoor
heb jij wel samen gewoond? anders weet je ook niet wat je mistquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:57 schreef Jesse_ het volgende:
Je mist het woord impulsief :p
Plus dat rekening houden....
Maar je hebt ook nog nooit op jezelf gewoond, dan weet je ook niet wat je mist
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef Jesse_ het volgende:
samenwonen als student is imo een doodzonde
Ja, kloptquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:51 schreef teigan het volgende:
En gefeliciteerd Tara met je verjaardag![]()
![]()
nog even checken voor ik op invoeren druk, ja het klopt..
ik wilde hem ook net posten, het was ook op het NOS nieuws net..quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:00 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/148(...)s_studentenhuis.html
Niet iemand die ik ken, hoop ik.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt leuk, maar wel een goedkope gelegenheid om te zuipen en kennis te maken met de buren verderop in de flat. De ene flatbar is drukker dan de andere. Zo nu en dan worden er feesten gehouden in die bars, waarbij ook mensen van buiten komen. Dan is het wat drukker in de betreffende bar. Met name Hoendiep heeft een eer hoog te houden als het gaat om beruchte feesten. (Van horen en zeggen, omdat ik nog nooit bij een feest daar ben geweest)
Bij mijn weten niet in een van de flats, maar verderop in de wijk zal wel een kroegje zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zal er op de aqaumarijn ook ergens z'n bar zitten?
Verschrikkelijk om zoiets te horen. Het is de grootste nachtmerrie voor de studenten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja hij is jarig, als die anderen ook allemaal 27 worden dan moet er wel iets aan de hand zijn, anders warn het waarschijnlijk gewoon de begin van de zomer kriebelsquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:13 schreef JH87 het volgende:
Gefeliciteerd Taraboemdiejee. Jarig?
Ik ken nog vier andere mensen uit Groningen die jarig zijn vandaag. Wat is er hier zoveel jaar en 9 maanden geleden gebeurd?![]()
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Dat is bij mij in de straat.. Werd vanochtend vroeg al wakker door een hoop sirenes, maar wist tot nu nog niet wat er gebeurd wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, daaruit blijkt maar weer mijn waardering voor mijn huisbaas. ( veel veiligheidsmaatregelen )quote:
Uiteindelijk ben ik om half 5 gaan slapenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nachtploeg is nog flink verder gegaan sinds ik eraf was gister?
Lijkt wel msn hier
Flatbar!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar wou je gaan dansen dan?
Vraag het.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een stomme vraag, weet iemand van welk merk het zwarte setje is dat nu in de etalage van de Livera hangt?. Ik dacht Sappho, maar dat merk staat helemaal niet eens op hun site.
quote:
Hmm, okéquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik om half 5 gaan slapen![]()
Valt mee hoor, het ging ergens over met betrekking tot Groningen. Redelijk on-topic dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |