quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig jaar gewerkt als Mr. X
Lekker bij de marathon in Rotterdam in het zonnetje
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]Meen je dat? Wat moest je doen dan
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirt
Want ja, iemand die 50 ruggen waard is, draagt zo'n opvallend shirt
Ik zal het even overleggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga zeker op jacht.
Is het niet beter om dit topic net als vorig jaar in GC te houden, zodat meer mensen mee kunnen denken over waar Mister X zich bevindt?
Haha, daar ben ik nog geweest toenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirt
Want ja, iemand die 50 ruggen waard is, draagt zo'n opvallend shirt
Nou, ik zit nog thuis tot na de meivakantie ivm een bekkenfractuur, maar kan gelukkig weer vrij goed uit de benenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
wie gaat trouwens actief hunten? ik ben volgende week hele week vrij met uitzondering van woensdags en een beetje dinsdags, maandags en donderdags kan ik sowieso hele dag naartoe (ov)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef rene90 het volgende:
maar in principe als je het goed uitdenkt zou je het best moeten kunnen lukken als je het goed regelt en de materialen hebt, stel je weet dat hij in volendam komt, er zijn een x aantal wegen daar om binnen te komen, zet bij elke weg een uitkijkpost neer op afstand met een verrekijker, je zit de hele dag beetje nutteloos te staren misschien maar je WEET dat hij daar moet komen, daarna met portofoons het doorseinen en de weg afzetten zodat het geregeld is?
Ik heb de walkie talkies:)!
Ohja dat klopt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorig jaar stond hij nog vlakbij me op 410. Maarja, dat wist ik natuurlijk niet
Hoorde het pas de volgende dag. Toch wel vet hoor.
Volendam is ook prima via het water te bereiken dunkt mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jij hebt er over nagedacht
En hoe denk je dat bij steden als A'dam of R'dam te gaan doen dan
![]()
Maar het idee is niet verkeerd. Als hij ook maar enigszins mijn kant op komt, ga ik er op af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |