quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig jaar gewerkt als Mr. X
Lekker bij de marathon in Rotterdam in het zonnetje
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]Meen je dat? Wat moest je doen dan
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirt
Want ja, iemand die 50 ruggen waard is, draagt zo'n opvallend shirt
Ik zal het even overleggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga zeker op jacht.
Is het niet beter om dit topic net als vorig jaar in GC te houden, zodat meer mensen mee kunnen denken over waar Mister X zich bevindt?
Haha, daar ben ik nog geweest toenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We moesten als afleiding rondlopen tussen het publiek tijdens de marathon. Hij was die dag in Rotterdam namelijk en wij liepen met 10 man in het centrum. Met een grote 'X' op ons shirt
Want ja, iemand die 50 ruggen waard is, draagt zo'n opvallend shirt
Nou, ik zit nog thuis tot na de meivakantie ivm een bekkenfractuur, maar kan gelukkig weer vrij goed uit de benenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
wie gaat trouwens actief hunten? ik ben volgende week hele week vrij met uitzondering van woensdags en een beetje dinsdags, maandags en donderdags kan ik sowieso hele dag naartoe (ov)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef rene90 het volgende:
maar in principe als je het goed uitdenkt zou je het best moeten kunnen lukken als je het goed regelt en de materialen hebt, stel je weet dat hij in volendam komt, er zijn een x aantal wegen daar om binnen te komen, zet bij elke weg een uitkijkpost neer op afstand met een verrekijker, je zit de hele dag beetje nutteloos te staren misschien maar je WEET dat hij daar moet komen, daarna met portofoons het doorseinen en de weg afzetten zodat het geregeld is?
Ik heb de walkie talkies:)!
Ohja dat klopt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorig jaar stond hij nog vlakbij me op 410. Maarja, dat wist ik natuurlijk niet
Hoorde het pas de volgende dag. Toch wel vet hoor.
Volendam is ook prima via het water te bereiken dunkt mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jij hebt er over nagedacht
En hoe denk je dat bij steden als A'dam of R'dam te gaan doen dan
![]()
Maar het idee is niet verkeerd. Als hij ook maar enigszins mijn kant op komt, ga ik er op af!
Locusta: Emmen-cityquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hierbij meld ik me ook als hunter
Heb vorig jaar ook deelgenomen toen hij in de regio was bij mij en das toch wel erg leuk
Kunnen we misschien een aantal regio's in de OP zetten met daarbij de users die daar wonen? Dan hebben we wat inzicht en overzicht.
El_Liberaliste: omg. Amsterdam
AMSTERDAM PRESENT!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hierbij meld ik me ook als hunter
Heb vorig jaar ook deelgenomen toen hij in de regio was bij mij en das toch wel erg leuk
Kunnen we misschien een aantal regio's in de OP zetten met daarbij de users die daar wonen? Dan hebben we wat inzicht en overzicht.
El_Liberaliste: omg. Amsterdam
Zat aan het zelfde te denken. Lang leve google!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef mrmikeyz het volgende:
De tip is dus "oude stad"... misschien http://www.oudestad.nl/
Waarschijnlijk een stagiair bij 538quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wie de Hyves van Mr. X beheert, want toevoegen doen ze wel snel.
idd jah, gewoon door 538 beheerd lijkt me zo...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wie de Hyves van Mr. X beheert, want toevoegen doen ze wel snel.
I Know.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:46 schreef joeri86 het volgende:
[..]
idd jah, gewoon door 538 beheerd lijkt me zo...
maar hij gebruikt uitsluitend openbaar vervoer?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
I Know.
En Mr. X gaat denk ik niet verder met de trein, omdat het dan gemakkelijk zou worden en hij minder mobiel is.
Die zal het dit jaar niet meer zijn inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het een andere Mr. X is dan vorig jaar. Stem kwam niet overeen, al kunnen ze veel verdraaid hebben natuurlijk. Vorig jaar scheen Kaakmans Mr. X te zijn geweest.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me op dat er toch een aantal 'onwetende' reacties zijn (no offence)quote:Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het een andere Mr. X is dan vorig jaar. Stem kwam niet overeen, al kunnen ze veel verdraaid hebben natuurlijk. Vorig jaar scheen Kaakmans Mr. X te zijn geweest.
Ja tuurlijk, de Erik-Jan die al maanden geleden is ontslagen bij 538quote:Op maandag 31 maart 2008 12:47 schreef joeri86 het volgende:
Er zijn ook veel geruchten dat het Erik-Jan zou zijn van MIDNR aangezien de 53J8 ook een promotiecampagne is van Midden in de Nacht Rick.
Waarom niet? ze hadden een tijd geleden toch ook een actie met Froukje de Both, terwijl ze niet meer bij 538 werkte? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, de Erik-Jan die al maanden geleden is ontslagen bij 538
Froukje de Both heeft dr contract juist verlengd pasquote:Op maandag 31 maart 2008 12:54 schreef joeri86 het volgende:
[..]
Waarom niet? ze hadden een tijd geleden toch ook een actie met Froukje de Both, terwijl ze niet meer bij 538 werkte? Of haal ik nu dingen door elkaar?
ok sorry my badquote:Op maandag 31 maart 2008 12:55 schreef jna het volgende:
[..]
Froukje de Both heeft dr contract juist verlengd pas
quote:Krijg net te horen dat mister X richting de brug over de maas in gereist per trein, me maat zag hem net instappen... heeft lichtgroen shirt aan jas onder ze arm en petje achterste voren
djxray | maandag, 31 maart 2008, 13:34
America heeft geen station meer, maar Horst-Sevenum welquote:Op maandag 31 maart 2008 13:31 schreef mrmikeyz het volgende:
hoor net dat er al mensen bij station america staan... schijnt er druk te zijn... ben benieuwd
Het zou lachen zijn als Mr. X via maastricht-airport naar Luchtvaartterrein Drachten zou zijn gevlogen en naar de plaats Amerika met een K zou zijn gegaan! (provincie grens groningen,friesland,drente)quote:Op maandag 31 maart 2008 13:31 schreef mrmikeyz het volgende:
hoor net dat er al mensen bij station america staan... schijnt er druk te zijn... ben benieuwd
Dit was de muziek aanwijzing, er was een liedje met america er in. Ik weet niet meer welke dit was, even vergeten. Maar er werd toch ook het nummer gedraaid van david guetta, baby when the lights go out. Eindhoven is toch de lichtstad van Nederland? Als het station America niet meer bestaad misschien gaat mr.X dan via america door naar Eindhoven?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef mrmikeyz het volgende:
zit het net te lezen ja... station in in 1970 gesloopt... maar dan snap ik de aanwijzing america niet goed...
tja inderdaad...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kneus dat 'ie hem niet gepakt heeft dus onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |