Waarschijnlijk een stagiair bij 538quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wie de Hyves van Mr. X beheert, want toevoegen doen ze wel snel.
idd jah, gewoon door 538 beheerd lijkt me zo...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wie de Hyves van Mr. X beheert, want toevoegen doen ze wel snel.
I Know.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:46 schreef joeri86 het volgende:
[..]
idd jah, gewoon door 538 beheerd lijkt me zo...
maar hij gebruikt uitsluitend openbaar vervoer?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
I Know.
En Mr. X gaat denk ik niet verder met de trein, omdat het dan gemakkelijk zou worden en hij minder mobiel is.
Die zal het dit jaar niet meer zijn inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het een andere Mr. X is dan vorig jaar. Stem kwam niet overeen, al kunnen ze veel verdraaid hebben natuurlijk. Vorig jaar scheen Kaakmans Mr. X te zijn geweest.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me op dat er toch een aantal 'onwetende' reacties zijn (no offence)quote:Op maandag 31 maart 2008 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het een andere Mr. X is dan vorig jaar. Stem kwam niet overeen, al kunnen ze veel verdraaid hebben natuurlijk. Vorig jaar scheen Kaakmans Mr. X te zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |