quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
quote:
Wat een race, hequote:
Je hebt 24 uur om te oefenen...quote:
Nou de topicslijst is aangepast. Nu mag a_a de jarigen lijst aanpassenquote:
Ook wilquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:38 schreef Yoni het volgende:
Wat een kutweekend is dit weekend! Relaties: begin er nooooit aan! Bah!
vertel eens hoe je bent danquote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef Yoni het volgende:
Ik heb weer eens een man aan de haak geslagen die het omgaan met een ADHD-ertje als vriendin (ik dus) toch niet zo trekt.
Story of my life zeg maar. Ben benieuwd of we het redden, maar vrees het ergste.
Of je zoekt een vent met een rijbewijs en autoquote:Op zondag 16 maart 2008 10:26 schreef m@x het volgende:
Goedemorgen![]()
Straks mijn logeerkuiken ophalen bij opa en oma en dan weer terug naar huis met het openbaar vervoer. Als ik naar buiten kijk heb ik daar nu al geen zin in. Fijn, zulk weer en fijn, trams die niet op elkaar aansluiten. Wordt tijd om een rijbewijs te gaan halen
Subtielquote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Of je zoekt een vent met een rijbewijs en auto.
quote:
Wat hij zegtquote:
Misschien heb ik die wel alquote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Of je zoekt een vent met een rijbewijs en auto.
Ik had al zo'n ideequote:
Hey you! Koffie/thee/bier/wijn/limonade? My place! Tonight!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef Yoni het volgende:
Ik heb weer eens een man aan de haak geslagen die het omgaan met een ADHD-ertje als vriendin (ik dus) toch niet zo trekt.
Story of my life zeg maar. Ben benieuwd of we het redden, maar vrees het ergste.
Vroeg opstaan is gewoon niet mijn hobbyquote:
Nee, de mijne ook niet. Maar F1 welquote:Op zondag 16 maart 2008 17:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is gewoon niet mijn hobby
Jawel hoor ik wil je altijd aanmoedigen , alleen voorlopig nietquote:Op zondag 16 maart 2008 14:32 schreef Chiquitina het volgende:
Goeienamiddag...
Pff zwaar aan het poetsen alles is gedaan behalve de woonkamer en mijn slaapkamer, ff pauze![]()
Zeemonster waar ga je heen? ik heb nu bijna een fitness gevondenniet meer aanmoedingen dan
Daarom heb ik tot twee uur 's middags ook geleefd als een kluizenaar. Wilde de uitslag niet van tevoren weten.quote:
Liefquote:Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Hey you! Koffie/thee/bier/wijn/limonade? My place! Tonight!
verwarming aan zetten helpt ook geen deken nodigquote:Op zondag 16 maart 2008 17:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik ga vanavond voor de bank met televisie. Dekentje over me heen, grote pot thee, blik op oneindig
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:52 schreef Yoni het volgende:
een dekentje+ de katten
het is dat ik morgen vroeg op moet sinds maanden om aan het werk te gaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:52 schreef Yoni het volgende:
Ja maar dat kan dus niet, want we hebben ruzieDus het wordt een dekentje+ de katten
Ze wilde ook al niet naar m@x en das nog wel een lekker wijfquote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is dat ik morgen vroeg op moet sinds maanden om aan het werk te gaan.
Maar anders had ik me wel opgeworpen voor deze zware taak
Wijf?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze wilde ook al niet naar m@x en das nog wel een lekker wijf.
quote:
Da's Haags voor schoonheid...quote:
quote:
quote:
Dat wisselt, veel bedrijven doen het niet en geven ipv daarvan de vrijdag na Hemelvaart vrijaf. Het bedrijf waar ik nu gedetacheerd zit, heeft dus wel Goede Vrijdag vrijaf en die vrijdag na Hemelvaart weer niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:08 schreef Chiquitina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in NL? Hebben jullie goede vrijdag vrijaf?
Mooi, jij rijdt vrijdag hoor ik net!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:11 schreef Atreidez het volgende:
A.s. weekend lang weekendKijk er al naar uit.. Goeie vrijdag, paasmaandag, en volgens mij ben ik de dag na hemelvaart ook vrij. Semi ambtenaar
Ik heb er 25 per jaarquote:Op maandag 17 maart 2008 12:31 schreef Chiquitina het volgende:
Ik heb schandalig veel dagen eigenlijk
Mijn vriendin als lerares nog meerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:24 schreef Chiquitina het volgende:
Ik heb er 24 gewone
en 17 officiele feestdagen
Ideaal!!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin als lerares nog meervoorjaarsvakantie, meivakantie, zomervakantie, herst, kerst en 14 adv dagen
en dan nog iedere dag van 8.30 tot 1515 werken en woensdag halve dag
al weer een andere auto. Wat heb je deze keer nou weer gekocht danquote:Op maandag 17 maart 2008 20:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga vrijwillig werken 2de paasdag. Maar das meer zodat ik dinsdag vrij kan nemen en dan tot zaterdag lekker naar Duitsland ga (en hopelijk krijg ik as zaterdag mn nieuwe auto gewoon mee zonder problemen want die moet ik natuurlijk even uitproberen op de autobahn)
Alweer? Tss deze heb ik alweer twee jaar ofzo. Maar aangezien ik geen cabrio heb en toch niet droog zit in mn auto vond ik het tijd voor een nieuwequote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
al weer een andere auto. Wat heb je deze keer nou weer gekocht dan
Zozo, dat wordt me een dikke 170km/u op die autobahnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar er veranderen maar een paar kleine dingetjes, de 106 wordt een 206 en inplaats van een 1.4 XS wordt t een 1.6 16v XS.
Dat mag ook, dan zien wij je daar. Ik denk niet dat ik mijn vrouw kan bewegen tot het vrijwillig reizen met de trein als er een auto voor de deur staat... Ik kan het altijd proberen natuurlijk!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Atreidez het volgende:
Hey Air, moet er perse gereden worden? Ik had me juist verheugd op weer een keer met de trein enzo
ik zie een bureau waar ik achter moet zitten tot 5 uurquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie blauwe lucht(in het kader van positief denken)
Gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:12 schreef AirwiN het volgende:
Dat mag ook, dan zien wij je daar. Ik denk niet dat ik mijn vrouw kan bewegen tot het vrijwillig reizen met de trein als er een auto voor de deur staat... Ik kan het altijd proberen natuurlijk!
De 106 ging al 170 km/u....zij het met moeite en gevaar voor eigen leven omdat alles wat eigenlijk vast hoorde te zitten trilde, maar hij deed t wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zozo, dat wordt me een dikke 170km/u op die autobahn![]()
Bijvoorbeeld. Ik neem aan dat jij geen bezwaar hebt tegen mensen die 80 rijden waar ze 100 mogen toch?quote:
Hangt af van t overige verkeer.. Ik ben zelf niet zozeer een hardrijder, meer een doorrijderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
Bijvoorbeeld. Ik neem aan dat jij geen bezwaar hebt tegen mensen die 80 rijden waar ze 100 mogen toch?
Ah, met 80 over de Torenstraat noem jij doorrijden... Ok...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef Atreidez het volgende:
Hangt af van t overige verkeer.. Ik ben zelf niet zozeer een hardrijder, meer een doorrijder
De Veyronquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De 106 ging al 170 km/u....zij het met moeite en gevaar voor eigen leven omdat alles wat eigenlijk vast hoorde te zitten trilde, maar hij deed t wel.
Nu doet ie 30 km/u meer en ik hoopt met iets minder trillen
Ondertussen spaar ik rustig voor voor mn Veyron
Ze is onvermurwbaar... Het wordt dus de auto. Rijd je mee?quote:
-> PMquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:44 schreef AirwiN het volgende:
Ze is onvermurwbaar... Het wordt dus de auto. Rijd je mee?
ik rijd mazdaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je peugeot rijdt heGeef mij maar een bescheiden Maserati
Jij hebt geen smaakquote:
Enzo Ferrariquote:
Oke, met die Spyker maak je weer iets goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Enzo Ferrari
Carrera GT
koeningsegg CC8s
Spyker
Geen smaak zegt ie dan
Geluid van de carrera gt is niet mooi wil je zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Oke, met die Spyker maak je weer iets goed.
650 PK maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het uiterlijk en het geluid van de koeningsegg dan![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=9v13bVSLdfo
Waarom denk je dat ik 'm postquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:27 schreef m@x het volgende:
Dat vind ik nou typisch een compensatie-auto
Ik zeg niet dat ie mooi is....maar qua snelheidquote:
Leuke compensatiequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm post![]()
Die loop is tenminste groot, hard en gaat makkelijk omhoog...
Eigenlijk had ik busschauffeur moeten wordenquote:
admiraal_anaal vroeg aan mij of ik jou wilde vragen om een fotoquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
admiraal_anaal vroeg aan mij of ik jou wilde vragen om een foto
dat weet jij dat weet ik maar dat weet zij nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
niet liegen he
je staat er zelf bekend om
SSSTquote:
Dudequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
admiraal_anaal vroeg aan mij of ik jou wilde vragen om een foto
ik werk dus ik ben moe dus weinig inspiratiequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dude. Ze worden per keer slechter
.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik werk dus ik ben moe dus weinig inspiratie
Wat te denken van mijn fiets.. een echte 0.0quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:03 schreef 2Mini het volgende:
Kom ik aanrijden in mijn Toyota Yaris met een 1.0 motor..
Als je nou eens begint met zelf een foto in je fotoboek te plaatsen ...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef ook_gek het volgende:
ik werk dus ik ben moe dus weinig inspiratie
neequote:Op donderdag 20 maart 2008 01:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met zelf een foto in je fotoboek te plaatsen ...
Ga je ook_gek gedrag vertonen, alleen vraag jij dan om mannenfoto's?quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:23 schreef Atreidez het volgende:
Als je nou eens begint met zelf een foto in je fotoboek te plaatsen ...
quote:
Had ook vakantie kunnen roepen, moet pas woensdag weer wat doen.quote:
Voeg me maar toe op msn krijg jij je foto van mijquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
goed zo
en volhouden he, ik vind dat hij minimaal 5 foto's van zichzelf moet plaatsen voor jij er 1 plaatst
Das een stuk minder vroeg dan vorig weekend, dus dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef Atreidez het volgende:
Wordt weer lekker vroeg opstaan weekendje ook RATMEN, F1 op zaterdag en zondag om 07.00
Heey, wat dacht je van zondag? zin om eerst even wat te eten in de stad?quote:
ja goed gehoordquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef 2Mini het volgende:
Hoorde ik nu iemand roepen dat het op eerste paasdag gaat sneeuwen?
ja ik heb weer werkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:43 schreef jna het volgende:
wat gaan de topics langzaam opeens
voeg me maar toe op msn dan mag je hem prive laten zien. Blijft hij tussen onsquote:
En u bentquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn dan mag je hem prive laten zien. Blijft hij tussen ons
Echt he, je doet er echt bijna alles voorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn dan mag je hem prive laten zien. Blijft hij tussen ons
hum?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:31 schreef Yoni het volgende:
Ik heb 'm bij Pearle gekocht. Altijd eigenlijk. En mams betaald(en de verzekering)
Mijn nieuwe gewone bril kost 325 euro alles bij elkaar. Hoop geld dus inderdaad. Maar goed, ik draag 'm wel elke dag. Zonnebril was 35 euro maar (gratis 2e bril, alleen iets betalen voor de zonnebrilglazen).
Die bocht is ook mega irri...hij ziet eruit alsof je er snel doorheen kan, maar dat gaat dus nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:25 schreef Atreidez het volgende:
Lol, check net dumpert kom ik dit tegen : http://www.dumpert.nl/med(...)bulance_valt_om.html
Is Duinstraat/Juriaan Kok straat in Scheveningen
Dat is toch ook wel een groot deel van zijn charme hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt he, je doet er echt bijna alles voorieder vrouwelijk lid word meteen overspoeld met foto aanvragen
Mijn montuur alleen al was 155 euroquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:47 schreef Charisma het volgende:
[..]
hum?![]()
zo dat is niet niets
ik ben nu ook bij Pearle beland, maar heb een bril van 39 euro en de glazen waren slechts 60 x 2 en heb ook nog korting gekregen...
![]()
voorheen wa sik bij de roo opticien op de fred, maar die werd steeds duurder ( en ook aantastelijker )
Jij ook!quote:
Nou, deze keer iets beter gescoord in de managerquote:
Vakantiegangert!! Hoe was het?? Heb je een beetje mooie sneeuw gehad?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:44 schreef becky27 het volgende:
vrolijk pasen iedereen!! ben brak van een busreis, maar het is rustig geweest hier! Lekker makkelijk bijlezen ;-)
Ik zeg niets m@x helemaaaaaaaal nietsquote:Op zondag 23 maart 2008 13:11 schreef ook_gek het volgende:
OKE! wie heeft mijn paas eitjes gestolen. Want i an ze nergens meer vinden
Ikkequote:
F1 is al verreden hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 13:44 schreef Reddiablo het volgende:
ben ik de enige die een hekel heeft aan pasen???
na ja, lekker integraal F1 kijken
Ik zal niet zeggen dat je niet veel gemist hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Reddiablo het volgende:
ik zeg ook.. intregraal
geen zin om veel te vroeg m'n nest uit te gaan
he gatsie zeg!quote:Op zondag 23 maart 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:
Mijn verwarming doet het weer eens niet... tis binnen zo ongeveer 10 graden
Verhuurbedrijf al gebeld, nog niks gehoord. Over een uurtje nog maar eens bellen.
Ik heb ruzie, nog steeds, met Casema ... maar ik heb liever ruzie met Casema, dan dat de verwarming het hier niet meer doetquote:Op zondag 23 maart 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:
Mijn verwarming doet het weer eens niet... tis binnen zo ongeveer 10 graden
Verhuurbedrijf al gebeld, nog niks gehoord. Over een uurtje nog maar eens bellen.
Dat vond ik dus ook. Helaas had ik mn tv gisteren schijnbaar uitgezet op belgie en toen ik vanochtend in bed mn tv aanzette ging ie dus aan precies tijdens de persconferentie van de top 3. Btje jammer. Gelukkig zag ik iig een McLaren coureur en maar 1 rood pakje zitten dus je kan erger wakker wordenquote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Reddiablo het volgende:
ik zeg ook.. intregraal
geen zin om veel te vroeg m'n nest uit te gaan
het was heeeeeeeeeeeel leuk, verse sneeuw, koud, storm op de gletsjer, goed gezelschap, veel gezopen en nu ben ik moe! op naar de volgende vakantie, brazilie of zoquote:Op zondag 23 maart 2008 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vakantiegangert!! Hoe was het?? Heb je een beetje mooie sneeuw gehad?
Enne, ja, als jij er niet bent, dan post ik natuurlijk ook niet.
heb je 'wat foto's en ga je al lang op wintersport?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
het was heeeeeeeeeeeel leuk, verse sneeuw, koud, storm op de gletsjer, goed gezelschap, veel gezopen en nu ben ik moe! op naar de volgende vakantie, brazilie of zo
Ik wilde het niet ... moest van Charismaquote:Op zondag 23 maart 2008 15:44 schreef becky27 het volgende:
hier nog spannende dingen gebeurt? En waarom heeft A_A het topic niet geopend??
ik zit nu bij mijn ouders op de boerderij en daar kan ik mijn foto's niet uploaden. En ja ik ga al wel 21 jaar op wintersport, maar ik heb ik de branche gewerkt en veeeeel in Frankrijk gezeten en veel op mijn plank gestaan. Volgend jaar koop ik een nieuwe trouwens!quote:Op zondag 23 maart 2008 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je 'wat foto's en ga je al lang op wintersport?
want??quote:Op zondag 23 maart 2008 15:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wilde het niet ... moest van Charisma.
waar kan je nou echt super skiën volgens jou.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:02 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik zit nu bij mijn ouders op de boerderij en daar kan ik mijn foto's niet uploaden. En ja ik ga al wel 21 jaar op wintersport, maar ik heb ik de branche gewerkt en veeeeel in Frankrijk gezeten en veel op mijn plank gestaan. Volgend jaar koop ik een nieuwe trouwens!
Tignes! Echt geweldig gebied! Serre Chevalier vond ik ook erg gaaf. Zelf wil ik nog een keer naar Wisthler, Canada, is alleen erg duur.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar kan je nou echt super skiën volgens jou.
waar moet ik echt heen.
ik doe het ook al 20+ jaar.
nu is whistler erg goedkoop door de dollarquote:Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
Tignes! Echt geweldig gebied! Serre Chevalier vond ik ook erg gaaf. Zelf wil ik nog een keer naar Wisthler, Canada, is alleen erg duur.
Het gebied waar ik het meest ben geweest is Les Arcs (Vallandry)/ La Plagne. Daar heeft mijn vorige werk de meeste huizen staan. Is wel een leuk gebied, je kan met een megalift het dal over. Les Arcs is niet heel groot en La Plagne best wel vlak.
quote:
vliegticket is rond de ¤ 700 euro, met acco ben je ongeveer ¤ 1200 kwijt (wel lekker in een hotel) dan nog skipas etc etc, niet goedkoop hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Whistler is trouwens wel leuk, maar heel erg gemaakt allemaal. Lijkt net alsof ze het dorp gisteren hebben gebouwd.
Ben geweest in val thorens dit jaar. En dat is mij perfect bevallen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:22 schreef becky27 het volgende:
waar ga je naar toe in Frankrijk?? het hoeft niet duur te zijn hoor, ik had voor ¤ 262 p.p. (we waren met zeven) een busreis en appartement. Skipassen vielen mij erg tegen in Oostenrijk, ¤ 206 voor 7 dagen dat is eigenlijk hetzelfde als in Frankrijk.
Ik zat in Flaine, niet ver van Charmoinix vandaan, damn wat een mooi skiegebied zeg..... enkel apresski is niks maar het gebied is onwijs mooiquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben geweest in val thorens dit jaar. En dat is mij perfect bevallen.
Het skiën is daar super mooi. Mooie sneeuw. alleen de appartamenten waren erg klein. maar dat is normaal in Frankrijk heb ik begrepen.
Voor de rest vind ik het stukke beter dan oostenrijk.
Die dingen lokaal regelen is meestal al wat goedkoper. Als je het hier via zo'n organisatie doet nemen ze je lage dollarkoers voordeel al weg eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
vliegticket is rond de ¤ 700 euro, met acco ben je ongeveer ¤ 1200 kwijt (wel lekker in een hotel) dan nog skipas etc etc, niet goedkoop hoor.
Ik vind het met de skidorpen in de Franse Alpen ook wel een beetje, sommige dorpen zijn echt uit de grond gestampt. Maar ja, ik ga voor de sneeuw en niet voor de appartementen
klopt! maar het staat wel op de planning hoor, ooit!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Die dingen lokaal regelen is meestal al wat goedkoper. Als je het hier via zo'n organisatie doet nemen ze je lage dollarkoers voordeel al weg eigenlijk.
Maar 't blijft natuurlijk een eindje vliegen. Dat is eenmaal niet goedkoop.
Moet ik wel bij zeggen, op Seattle vliegen is soms best een stuk goedkoper, alleen moet je dan weer iets van een treinkaartje kopen.
goed man!! Ik had drie leerlingen waarvan 1 na de eerste drie bochtjes zijn pols brak. Niet fijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:07 schreef Elegy het volgende:
Ben dit weekend met mijn werk naar Axamer Lizum in Oostenrijk geweest, voor het eerst van mijn leven geboard. Ik kan al bochtjes maken! (als het tenminste bijna horizontaal is, that is)
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zeg niets m@x helemaaaaaaaal niets.
Gammaquote:
quote:
Ai, da's niet zo best!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
goed man!! Ik had drie leerlingen waarvan 1 na de eerste drie bochtjes zijn pols brak. Niet fijn.
Ik ben weer in het Haagse!! Biertje erbij, laptoppie aan, heerlijk thuis.
wat voor 1quote:Op maandag 24 maart 2008 13:38 schreef becky27 het volgende:
leuke vakantie gehad dus!!
ik ben 1 keer voorover onderuit gegaan in 7,5 dag boarden dus dat viel best mee! en ik heb net een nieuwe laptop gekocht!![]()
![]()
![]()
de hele stad is trouwens dicht, alleen de mediamarkt is open
HP 9775 is een mooie notebook en de garantie van HP is extreem goedquote:Op maandag 24 maart 2008 14:12 schreef becky27 het volgende:
HP 9775, ben ik nu alles op aan het installeren, helemaal blij
Enig geduld is wel vereist bij garantiekwesties, maar goed... garantie hoop je uberhaupt niet nodig te hebben, dus dan mag het best lang duren.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HP 9775 is een mooie notebook en de garantie van HP is extreem goed
nou ik weet niet waar jij hem dan naar toe laat versturen maar ik heb daar nooit problemen mee gehad en ik verstuurd er toch best veelquote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef XL het volgende:
[..]
Enig geduld is wel vereist bij garantiekwesties, maar goed... garantie hoop je uberhaupt niet nodig te hebben, dus dan mag het best lang duren.
Oeh, foute tent!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Reddiablo het volgende:
gisteren in de Gsbors beland en het was nog leuk ook
Ik heb in mijn studententijd 3 jaar lang RMA's afgehandeld met HP, mijn ervaring is dus enigzins gedateerd. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze inmiddels hun zaakjes op orde hebben. Ik schat dat ik zo'n 750 HP-laptop rma's heb verwerkt sinds 2003 en dat zo'n 10% daarvan langer dan 2 mnd op zich hebben laten wachten.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik weet niet waar jij hem dan naar toe laat versturen maar ik heb daar nooit problemen mee gehad en ik verstuurd er toch best veel
nou dan is dat vandaag de dag stukken beter. Up front return, doa garantie voor 1 maand na factuur datum klant.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd 3 jaar lang RMA's afgehandeld met HP, mijn ervaring is dus enigzins gedateerd. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze inmiddels hun zaakjes op orde hebben. Ik schat dat ik zo'n 750 HP-laptop rma's heb verwerkt sinds 2003 en dat zo'n 10% daarvan langer dan 2 mnd op zich hebben laten wachten.
Inkooporganisatie achter een grote keten, daarmee is het je dan waarschijnlijk wel duidelijk. Want ik geloof dat het een concurrent is voor waar ik denk dat jij werktquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dan is dat vandaag de dag stukken beter. Up front return, doa garantie voor 1 maand na factuur datum klant.
Ze sturen je een doos op met daar op al een sticker. Notebook er in en hoppa versturen. Binnen 3 weken heb jij je notebook terug.
ik doe onder andere acer, hp, toshiba en dan is HP echt perfect! Acer is ruk en toshiba is normaal.
En waar heb jij RMA gedaan dan
ik werk niet bij een winkel keten. Maar ik schat media markt.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:52 schreef XL het volgende:
[..]
Inkooporganisatie achter een grote keten, daarmee is het je dan waarschijnlijk wel duidelijk. Want ik geloof dat het een concurrent is voor waar ik denk dat jij werkt
Dat weet ik. Ik niet bij de mediamarkt, maar bij de importeur achter hun overburen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik werk niet bij een winkel keten. Maar ik schat media markt.
Toshiba ben ik erg over te spreken. Kwalitatief goede laptops, degelijke service.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef becky27 het volgende:
ik was ook tevreden over toshiba maar echt niet over acer, vreselijke laptop
Mycom, bij bas computers dusquote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef XL het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik niet bij de mediamarkt, maar bij de importeur achter hun overburen.
Goedzo Sherlock.quote:
daar werken een zooi oud collega's van me. Maar dan moet de naam simmplicity jou ook wel wat zeggenquote:
Komt enigzins bekend voor... Ik zou het niet kunnen plaatsen. Dacht dat je ergens anders zat.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar werken een zooi oud collega's van me. Maar dan moet de naam simmplicity jou ook wel wat zeggen
zit ik ook. Want simmplicity is niet meer. Maar ik werk niet bij een bedrijf nu waar een winkel keten aan vast hangt.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:41 schreef XL het volgende:
[..]
Komt enigzins bekend voor... Ik zou het niet kunnen plaatsen. Dacht dat je ergens anders zat.
woon je eigelijk samen?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef becky27 het volgende:
ik zit mijn nieuwe compu te vullen, heel nuttig, moet eigenlijk slapen en zo
ik dacht dat je wel een relatie had hahaquote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef becky27 het volgende:
ook geen relatie of zo
ik ben nog vrij gezel en kan goed skiënquote:Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef becky27 het volgende:
misgedacht dus, kijk maar eens onder mijn username
en ik ben zelf ook zo blij me mijn keuken, helemaal zelf gedaan...
skiën is wat anders dan boarden hoor!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben nog vrij gezel en kan goed skiën![]()
ik kan alleen niet koken. Ook niet in zo een mooie keuken
wintersport is wintersportquote:Op maandag 24 maart 2008 23:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
skiën is wat anders dan boarden hoor!en koken kun je leren
als ik net zo goed ben in snowboardles geven als in kookles weet ik niet of jij het wel zo leuk vindt.....quote:Op maandag 24 maart 2008 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wintersport is wintersport
en zou jij een poging willen wagen om mij te leren koken dan
nou 1 ding is dan wel zeker. Het zal dan wel lachen wordenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
als ik net zo goed ben in snowboardles geven als in kookles weet ik niet of jij het wel zo leuk vindt.....
daar heb je gelijk in, koken is iets minder breukgevoelig dan snowboardenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou 1 ding is dan wel zeker. Het zal dan wel lachen worden
en dat is het belangrijkste in het leven. LOL hebben.
nou met mij weet dat dat nooitquote:Op maandag 24 maart 2008 23:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, koken is iets minder breukgevoelig dan snowboarden
tja,, ik zou het niet weten, je kan van een keukentrapje aflazeren en je enkel breken dus waaron niet......maar daar gaan we vooralsnog maar niet vanuit. Wat wil je leren, frans, hollands (dat kan ik het beste, erwtensoep, stoofvlees, aardappelen,groente, vleesquote:
and I dislike toetjes, dus kom niet met toetjes aan alsjeblieft!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja,, ik zou het niet weten, je kan van een keukentrapje aflazeren en je enkel breken dus waaron niet......maar daar gaan we vooralsnog maar niet vanuit. Wat wil je leren, frans, hollands (dat kan ik het beste, erwtensoep, stoofvlees, aardappelen,groente, vleesetc etc), italiaans, of.......
hollandse pot. Aardappels vlees en groenten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja,, ik zou het niet weten, je kan van een keukentrapje aflazeren en je enkel breken dus waaron niet......maar daar gaan we vooralsnog maar niet vanuit. Wat wil je leren, frans, hollands (dat kan ik het beste, erwtensoep, stoofvlees, aardappelen,groente, vleesetc etc), italiaans, of.......
ik zal eens koekeloeren in mijn agenda wanneer ik een gaatje heb...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hollandse pot. Aardappels vlees en groenten.
Mijn probleem is dat ik uit eindelijk alles wel eetbaar krijg. Maar wel met een pauze zeg maar van uhm 10min. Dus eerst groenten 10min later de aardappelen die ik nooit eet en dan ergens aan het eind van de avond is het vlees klaar
Maar ik wil zeker hollandse pot leren koken van je. Of nou ja een poging tot zeg maar. Ik kan de groente mee nemen omdat mijn papa een groentenwinkel heeft. En ik kan ook fruit is ook geen probleem.
Dus als je mij uitnodigt wil ik daar wel een keer op in gaan
Je moet je shoarma ook halen bij Harput in de theresiastraatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:19 schreef Charisma het volgende:
smorgens
ik zit dus thuis
ziek, heb bij kamel shoarma gegeten en sindsdien ziek
hoe ken het RATMEN ? ben jij ooit eens ziek geworden daarzo ?
En bijkomende infrastructurproblematiekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef becky27 het volgende:
sneeuw!
Is dat die turkse lunchroom?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet je shoarma ook halen bij Harput in de theresiastraat![]()
Weer eens wat anders als naar t casino om te gokkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb laatst shoarma gegeten bij Sakara! Aanrader! Echt de eerste shoarmatent éver waar ik geen buikkramp kreeg (spastische darm) en ze hebben er heerlijke knoflooksaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |