Gammaquote:
quote:
Ai, da's niet zo best!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
goed man!! Ik had drie leerlingen waarvan 1 na de eerste drie bochtjes zijn pols brak. Niet fijn.
Ik ben weer in het Haagse!! Biertje erbij, laptoppie aan, heerlijk thuis.
wat voor 1quote:Op maandag 24 maart 2008 13:38 schreef becky27 het volgende:
leuke vakantie gehad dus!!
ik ben 1 keer voorover onderuit gegaan in 7,5 dag boarden dus dat viel best mee! en ik heb net een nieuwe laptop gekocht!![]()
![]()
![]()
de hele stad is trouwens dicht, alleen de mediamarkt is open
HP 9775 is een mooie notebook en de garantie van HP is extreem goedquote:Op maandag 24 maart 2008 14:12 schreef becky27 het volgende:
HP 9775, ben ik nu alles op aan het installeren, helemaal blij
Enig geduld is wel vereist bij garantiekwesties, maar goed... garantie hoop je uberhaupt niet nodig te hebben, dus dan mag het best lang duren.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HP 9775 is een mooie notebook en de garantie van HP is extreem goed
nou ik weet niet waar jij hem dan naar toe laat versturen maar ik heb daar nooit problemen mee gehad en ik verstuurd er toch best veelquote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef XL het volgende:
[..]
Enig geduld is wel vereist bij garantiekwesties, maar goed... garantie hoop je uberhaupt niet nodig te hebben, dus dan mag het best lang duren.
Oeh, foute tent!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Reddiablo het volgende:
gisteren in de Gsbors beland en het was nog leuk ook
Ik heb in mijn studententijd 3 jaar lang RMA's afgehandeld met HP, mijn ervaring is dus enigzins gedateerd. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze inmiddels hun zaakjes op orde hebben. Ik schat dat ik zo'n 750 HP-laptop rma's heb verwerkt sinds 2003 en dat zo'n 10% daarvan langer dan 2 mnd op zich hebben laten wachten.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik weet niet waar jij hem dan naar toe laat versturen maar ik heb daar nooit problemen mee gehad en ik verstuurd er toch best veel
nou dan is dat vandaag de dag stukken beter. Up front return, doa garantie voor 1 maand na factuur datum klant.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd 3 jaar lang RMA's afgehandeld met HP, mijn ervaring is dus enigzins gedateerd. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze inmiddels hun zaakjes op orde hebben. Ik schat dat ik zo'n 750 HP-laptop rma's heb verwerkt sinds 2003 en dat zo'n 10% daarvan langer dan 2 mnd op zich hebben laten wachten.
Inkooporganisatie achter een grote keten, daarmee is het je dan waarschijnlijk wel duidelijk. Want ik geloof dat het een concurrent is voor waar ik denk dat jij werktquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dan is dat vandaag de dag stukken beter. Up front return, doa garantie voor 1 maand na factuur datum klant.
Ze sturen je een doos op met daar op al een sticker. Notebook er in en hoppa versturen. Binnen 3 weken heb jij je notebook terug.
ik doe onder andere acer, hp, toshiba en dan is HP echt perfect! Acer is ruk en toshiba is normaal.
En waar heb jij RMA gedaan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |