ik werk niet bij een winkel keten. Maar ik schat media markt.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:52 schreef XL het volgende:
[..]
Inkooporganisatie achter een grote keten, daarmee is het je dan waarschijnlijk wel duidelijk. Want ik geloof dat het een concurrent is voor waar ik denk dat jij werkt
Dat weet ik. Ik niet bij de mediamarkt, maar bij de importeur achter hun overburen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik werk niet bij een winkel keten. Maar ik schat media markt.
Toshiba ben ik erg over te spreken. Kwalitatief goede laptops, degelijke service.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef becky27 het volgende:
ik was ook tevreden over toshiba maar echt niet over acer, vreselijke laptop
Mycom, bij bas computers dusquote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef XL het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik niet bij de mediamarkt, maar bij de importeur achter hun overburen.
Goedzo Sherlock.quote:
daar werken een zooi oud collega's van me. Maar dan moet de naam simmplicity jou ook wel wat zeggenquote:
Komt enigzins bekend voor... Ik zou het niet kunnen plaatsen. Dacht dat je ergens anders zat.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar werken een zooi oud collega's van me. Maar dan moet de naam simmplicity jou ook wel wat zeggen
zit ik ook. Want simmplicity is niet meer. Maar ik werk niet bij een bedrijf nu waar een winkel keten aan vast hangt.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:41 schreef XL het volgende:
[..]
Komt enigzins bekend voor... Ik zou het niet kunnen plaatsen. Dacht dat je ergens anders zat.
woon je eigelijk samen?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:26 schreef becky27 het volgende:
ik zit mijn nieuwe compu te vullen, heel nuttig, moet eigenlijk slapen en zo
ik dacht dat je wel een relatie had hahaquote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef becky27 het volgende:
ook geen relatie of zo
ik ben nog vrij gezel en kan goed skiënquote:Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef becky27 het volgende:
misgedacht dus, kijk maar eens onder mijn username
en ik ben zelf ook zo blij me mijn keuken, helemaal zelf gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |