quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
quote:
Wat een race, hequote:
Je hebt 24 uur om te oefenen...quote:
Nou de topicslijst is aangepast. Nu mag a_a de jarigen lijst aanpassenquote:
Ook wilquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:38 schreef Yoni het volgende:
Wat een kutweekend is dit weekend! Relaties: begin er nooooit aan! Bah!
vertel eens hoe je bent danquote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef Yoni het volgende:
Ik heb weer eens een man aan de haak geslagen die het omgaan met een ADHD-ertje als vriendin (ik dus) toch niet zo trekt.
Story of my life zeg maar. Ben benieuwd of we het redden, maar vrees het ergste.
Of je zoekt een vent met een rijbewijs en autoquote:Op zondag 16 maart 2008 10:26 schreef m@x het volgende:
Goedemorgen![]()
Straks mijn logeerkuiken ophalen bij opa en oma en dan weer terug naar huis met het openbaar vervoer. Als ik naar buiten kijk heb ik daar nu al geen zin in. Fijn, zulk weer en fijn, trams die niet op elkaar aansluiten. Wordt tijd om een rijbewijs te gaan halen
Subtielquote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Of je zoekt een vent met een rijbewijs en auto.
quote:
Wat hij zegtquote:
Misschien heb ik die wel alquote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Of je zoekt een vent met een rijbewijs en auto.
Ik had al zo'n ideequote:
Hey you! Koffie/thee/bier/wijn/limonade? My place! Tonight!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef Yoni het volgende:
Ik heb weer eens een man aan de haak geslagen die het omgaan met een ADHD-ertje als vriendin (ik dus) toch niet zo trekt.
Story of my life zeg maar. Ben benieuwd of we het redden, maar vrees het ergste.
Vroeg opstaan is gewoon niet mijn hobbyquote:
Nee, de mijne ook niet. Maar F1 welquote:Op zondag 16 maart 2008 17:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is gewoon niet mijn hobby
Jawel hoor ik wil je altijd aanmoedigen , alleen voorlopig nietquote:Op zondag 16 maart 2008 14:32 schreef Chiquitina het volgende:
Goeienamiddag...
Pff zwaar aan het poetsen alles is gedaan behalve de woonkamer en mijn slaapkamer, ff pauze![]()
Zeemonster waar ga je heen? ik heb nu bijna een fitness gevondenniet meer aanmoedingen dan
Daarom heb ik tot twee uur 's middags ook geleefd als een kluizenaar. Wilde de uitslag niet van tevoren weten.quote:
Liefquote:Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Hey you! Koffie/thee/bier/wijn/limonade? My place! Tonight!
verwarming aan zetten helpt ook geen deken nodigquote:Op zondag 16 maart 2008 17:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik ga vanavond voor de bank met televisie. Dekentje over me heen, grote pot thee, blik op oneindig
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:52 schreef Yoni het volgende:
een dekentje+ de katten
het is dat ik morgen vroeg op moet sinds maanden om aan het werk te gaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:52 schreef Yoni het volgende:
Ja maar dat kan dus niet, want we hebben ruzieDus het wordt een dekentje+ de katten
Ze wilde ook al niet naar m@x en das nog wel een lekker wijfquote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is dat ik morgen vroeg op moet sinds maanden om aan het werk te gaan.
Maar anders had ik me wel opgeworpen voor deze zware taak
Wijf?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze wilde ook al niet naar m@x en das nog wel een lekker wijf.
quote:
Da's Haags voor schoonheid...quote:
quote:
quote:
Dat wisselt, veel bedrijven doen het niet en geven ipv daarvan de vrijdag na Hemelvaart vrijaf. Het bedrijf waar ik nu gedetacheerd zit, heeft dus wel Goede Vrijdag vrijaf en die vrijdag na Hemelvaart weer niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:08 schreef Chiquitina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in NL? Hebben jullie goede vrijdag vrijaf?
Mooi, jij rijdt vrijdag hoor ik net!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:11 schreef Atreidez het volgende:
A.s. weekend lang weekendKijk er al naar uit.. Goeie vrijdag, paasmaandag, en volgens mij ben ik de dag na hemelvaart ook vrij. Semi ambtenaar
Ik heb er 25 per jaarquote:Op maandag 17 maart 2008 12:31 schreef Chiquitina het volgende:
Ik heb schandalig veel dagen eigenlijk
Mijn vriendin als lerares nog meerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:24 schreef Chiquitina het volgende:
Ik heb er 24 gewone
en 17 officiele feestdagen
Ideaal!!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin als lerares nog meervoorjaarsvakantie, meivakantie, zomervakantie, herst, kerst en 14 adv dagen
en dan nog iedere dag van 8.30 tot 1515 werken en woensdag halve dag
al weer een andere auto. Wat heb je deze keer nou weer gekocht danquote:Op maandag 17 maart 2008 20:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga vrijwillig werken 2de paasdag. Maar das meer zodat ik dinsdag vrij kan nemen en dan tot zaterdag lekker naar Duitsland ga (en hopelijk krijg ik as zaterdag mn nieuwe auto gewoon mee zonder problemen want die moet ik natuurlijk even uitproberen op de autobahn)
Alweer? Tss deze heb ik alweer twee jaar ofzo. Maar aangezien ik geen cabrio heb en toch niet droog zit in mn auto vond ik het tijd voor een nieuwequote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
al weer een andere auto. Wat heb je deze keer nou weer gekocht dan
Zozo, dat wordt me een dikke 170km/u op die autobahnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar er veranderen maar een paar kleine dingetjes, de 106 wordt een 206 en inplaats van een 1.4 XS wordt t een 1.6 16v XS.
Dat mag ook, dan zien wij je daar. Ik denk niet dat ik mijn vrouw kan bewegen tot het vrijwillig reizen met de trein als er een auto voor de deur staat... Ik kan het altijd proberen natuurlijk!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Atreidez het volgende:
Hey Air, moet er perse gereden worden? Ik had me juist verheugd op weer een keer met de trein enzo
ik zie een bureau waar ik achter moet zitten tot 5 uurquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie blauwe lucht(in het kader van positief denken)
Gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:12 schreef AirwiN het volgende:
Dat mag ook, dan zien wij je daar. Ik denk niet dat ik mijn vrouw kan bewegen tot het vrijwillig reizen met de trein als er een auto voor de deur staat... Ik kan het altijd proberen natuurlijk!
De 106 ging al 170 km/u....zij het met moeite en gevaar voor eigen leven omdat alles wat eigenlijk vast hoorde te zitten trilde, maar hij deed t wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zozo, dat wordt me een dikke 170km/u op die autobahn![]()
Bijvoorbeeld. Ik neem aan dat jij geen bezwaar hebt tegen mensen die 80 rijden waar ze 100 mogen toch?quote:
Hangt af van t overige verkeer.. Ik ben zelf niet zozeer een hardrijder, meer een doorrijderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:
Bijvoorbeeld. Ik neem aan dat jij geen bezwaar hebt tegen mensen die 80 rijden waar ze 100 mogen toch?
Ah, met 80 over de Torenstraat noem jij doorrijden... Ok...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef Atreidez het volgende:
Hangt af van t overige verkeer.. Ik ben zelf niet zozeer een hardrijder, meer een doorrijder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |