De Veyronquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De 106 ging al 170 km/u....zij het met moeite en gevaar voor eigen leven omdat alles wat eigenlijk vast hoorde te zitten trilde, maar hij deed t wel.
Nu doet ie 30 km/u meer en ik hoopt met iets minder trillen
Ondertussen spaar ik rustig voor voor mn Veyron
Ze is onvermurwbaar... Het wordt dus de auto. Rijd je mee?quote:
-> PMquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:44 schreef AirwiN het volgende:
Ze is onvermurwbaar... Het wordt dus de auto. Rijd je mee?
ik rijd mazdaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je peugeot rijdt heGeef mij maar een bescheiden Maserati
Jij hebt geen smaakquote:
Enzo Ferrariquote:
Oke, met die Spyker maak je weer iets goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Enzo Ferrari
Carrera GT
koeningsegg CC8s
Spyker
Geen smaak zegt ie dan
Geluid van de carrera gt is niet mooi wil je zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Oke, met die Spyker maak je weer iets goed.
650 PK maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het uiterlijk en het geluid van de koeningsegg dan![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=9v13bVSLdfo
Waarom denk je dat ik 'm postquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:27 schreef m@x het volgende:
Dat vind ik nou typisch een compensatie-auto
Ik zeg niet dat ie mooi is....maar qua snelheidquote:
Leuke compensatiequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm post![]()
Die loop is tenminste groot, hard en gaat makkelijk omhoog...
Eigenlijk had ik busschauffeur moeten wordenquote:
admiraal_anaal vroeg aan mij of ik jou wilde vragen om een fotoquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
admiraal_anaal vroeg aan mij of ik jou wilde vragen om een foto
dat weet jij dat weet ik maar dat weet zij nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
niet liegen he
je staat er zelf bekend om
SSSTquote:
Dudequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
admiraal_anaal vroeg aan mij of ik jou wilde vragen om een foto
ik werk dus ik ben moe dus weinig inspiratiequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dude. Ze worden per keer slechter
.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik werk dus ik ben moe dus weinig inspiratie
Wat te denken van mijn fiets.. een echte 0.0quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:03 schreef 2Mini het volgende:
Kom ik aanrijden in mijn Toyota Yaris met een 1.0 motor..
Als je nou eens begint met zelf een foto in je fotoboek te plaatsen ...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef ook_gek het volgende:
ik werk dus ik ben moe dus weinig inspiratie
neequote:Op donderdag 20 maart 2008 01:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met zelf een foto in je fotoboek te plaatsen ...
Ga je ook_gek gedrag vertonen, alleen vraag jij dan om mannenfoto's?quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:23 schreef Atreidez het volgende:
Als je nou eens begint met zelf een foto in je fotoboek te plaatsen ...
quote:
Had ook vakantie kunnen roepen, moet pas woensdag weer wat doen.quote:
Voeg me maar toe op msn krijg jij je foto van mijquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
goed zo
en volhouden he, ik vind dat hij minimaal 5 foto's van zichzelf moet plaatsen voor jij er 1 plaatst
Das een stuk minder vroeg dan vorig weekend, dus dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef Atreidez het volgende:
Wordt weer lekker vroeg opstaan weekendje ook RATMEN, F1 op zaterdag en zondag om 07.00
Heey, wat dacht je van zondag? zin om eerst even wat te eten in de stad?quote:
ja goed gehoordquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef 2Mini het volgende:
Hoorde ik nu iemand roepen dat het op eerste paasdag gaat sneeuwen?
ja ik heb weer werkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:43 schreef jna het volgende:
wat gaan de topics langzaam opeens
voeg me maar toe op msn dan mag je hem prive laten zien. Blijft hij tussen onsquote:
En u bentquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn dan mag je hem prive laten zien. Blijft hij tussen ons
Echt he, je doet er echt bijna alles voorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn dan mag je hem prive laten zien. Blijft hij tussen ons
hum?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:31 schreef Yoni het volgende:
Ik heb 'm bij Pearle gekocht. Altijd eigenlijk. En mams betaald(en de verzekering)
Mijn nieuwe gewone bril kost 325 euro alles bij elkaar. Hoop geld dus inderdaad. Maar goed, ik draag 'm wel elke dag. Zonnebril was 35 euro maar (gratis 2e bril, alleen iets betalen voor de zonnebrilglazen).
Die bocht is ook mega irri...hij ziet eruit alsof je er snel doorheen kan, maar dat gaat dus nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:25 schreef Atreidez het volgende:
Lol, check net dumpert kom ik dit tegen : http://www.dumpert.nl/med(...)bulance_valt_om.html
Is Duinstraat/Juriaan Kok straat in Scheveningen
Dat is toch ook wel een groot deel van zijn charme hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt he, je doet er echt bijna alles voorieder vrouwelijk lid word meteen overspoeld met foto aanvragen
Mijn montuur alleen al was 155 euroquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:47 schreef Charisma het volgende:
[..]
hum?![]()
zo dat is niet niets
ik ben nu ook bij Pearle beland, maar heb een bril van 39 euro en de glazen waren slechts 60 x 2 en heb ook nog korting gekregen...
![]()
voorheen wa sik bij de roo opticien op de fred, maar die werd steeds duurder ( en ook aantastelijker )
Jij ook!quote:
Nou, deze keer iets beter gescoord in de managerquote:
Vakantiegangert!! Hoe was het?? Heb je een beetje mooie sneeuw gehad?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:44 schreef becky27 het volgende:
vrolijk pasen iedereen!! ben brak van een busreis, maar het is rustig geweest hier! Lekker makkelijk bijlezen ;-)
Ik zeg niets m@x helemaaaaaaaal nietsquote:Op zondag 23 maart 2008 13:11 schreef ook_gek het volgende:
OKE! wie heeft mijn paas eitjes gestolen. Want i an ze nergens meer vinden
Ikkequote:
F1 is al verreden hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 13:44 schreef Reddiablo het volgende:
ben ik de enige die een hekel heeft aan pasen???
na ja, lekker integraal F1 kijken
Ik zal niet zeggen dat je niet veel gemist hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Reddiablo het volgende:
ik zeg ook.. intregraal
geen zin om veel te vroeg m'n nest uit te gaan
he gatsie zeg!quote:Op zondag 23 maart 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:
Mijn verwarming doet het weer eens niet... tis binnen zo ongeveer 10 graden
Verhuurbedrijf al gebeld, nog niks gehoord. Over een uurtje nog maar eens bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |