quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef Dangel het volgende:
ik had "Boem is ho" als TT verwacht.
Ervaring?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:58 schreef Chandler het volgende:
Hoe kun je nou een topic titel verwachten?
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:01 schreef Dangel het volgende:
Ervaring?
Die van mij ook! En mijn orchidee geef ik zelfs orchideeën pokon en regenwater er geen direct zonlicht want dat stond op het potje. Maar alsnog gaat hij dood.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:12 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een vensterbank vol planten in bruikleen, gaat perfect. Ik geef ze zelfs water en ze staan mooi in de zon enzo.
Een kasplantje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef freecell het volgende:
Al mijn planten doen het goed, zelfs mijn ficus, maar er is gewoon één suicidaal. Al vanaf dat ik hem kocht weigert hij fatsoenlijk te groeien en hij wordt steeds meer dor
Doe je er wel een beetje van het geheime ingrediënt bij?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef freecell het volgende:
Al mijn planten doen het goed, zelfs mijn ficus, maar er is gewoon één suicidaal. Al vanaf dat ik hem kocht weigert hij fatsoenlijk te groeien en hij wordt steeds meer dor
Wij hebben zelfs een orgidee die na wel 6 jaar eindelijk bloemetjes geeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die van mij ook! En mijn orchidee geef ik zelfs orchideeën pokon en regenwater er geen direct zonlicht want dat stond op het potje. Maar alsnog gaat hij dood.
En zelfs mijn cactus begint weer sip te zien!
Waar zit je?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef Bob. het volgende:
TeuVeuPeu
Ik ben zowaar in de UB! Nu nog aan de studie, maar het begin is er.
Als ik overdag online ben is dat vrijwel zonder uitzondering vanuit de UB. Maar ik zit op de tweede.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Computers op de eerste verdieping, jij ook aan het UB'en?
Ja, dat zei ik gister óók al, maar dat zag je óók al niet. Zo schiet het óók niet op he.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben niet lekkar.
En en, wat was er nou gister MM?Waarom riep je me?
Heh?
Ik snap er niks van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gister óók al, maar dat zag je óók al niet. Zo schiet het óók niet op he.
Maar ik heb nog een antwoord van je tegoed.
Jij zei laatst iets tegen mij. Toen vroeg ik: "Wroomm?". En toen kreeg ik nooit antwoord.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké, er staat dat je nog een antwoord tegoed hebt.
Maar wat was de vraag?
Hallo Sebas!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:34 schreef Sebasser het volgende:
aSj.
Leuk. Wat ga je daar allemaal doen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga morgen de hele dag naar Amsterdam..
Nou, ik ga samen met een studiegenootje naar een symposium en de presentatie van een boek, maar dat is pas om 2 uur en we gaan er vroeg naartoe, dus euh... winkelen, gok ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk. Wat ga je daar allemaal doen?
ik de halve naar Eindhovenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga morgen de hele dag naar Amsterdam..
ligt niet echt bij elkaar in de buurt he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
Kalverstraat en PC Hooftstraat?
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
ligt niet echt bij elkaar in de buurt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef maok het volgende:
Kom maar langs om paaseitjes te eten, ik heb er genoeg.Tot straks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Leuk. Waar en wanneer?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef MaxMark het volgende:
Hey, ik zit hier nou precies 200 topics bij. En nog nooit eentje gemist. Ik trakteer
Kom je paaseitjes brgen op mn werk?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef MaxMark het volgende:
Hey, ik zit hier nou precies 200 topics bij. En nog nooit eentje gemist. Ik trakteer
Waar werkt je baantje dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je paaseitjes brgen op mn werk?
* freecell tikt rapportenMoet nog tot 22:00 vanavond werken.
Nou onze router hangt in het eetcafé onder mijn huis, waar mijn huisbaas ook de eigenaar van is. Ik snapte al niet echt waarom, maar oke. Nu blijkt dat hij er een draadloos modem aan heeft hangen (zonder wachtwoord, joepie, heel de buurt kan ons internet gebruiken) en vandaag hadden ze maar gewoon de kabel er uit getrokken, want ze wilden op internet en draadloos wilde blijkbaar niet. Wij dus geen internet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo jatten?
Op de P.C. Hooftstraat ben ik te vaak geweest om dat nog leuk te vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
Kalverstraat en PC Hooftstraat?
quote:
Kon je het niet vinden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
-knip-
Ik heb echt een navigatiesysteem nodig voor onverwachte tripjes....
Ik wist dat jij er weer weg zou zijn tegen de tjd dat ik er zou zijn...quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat jij er weer weg zou zijn tegen de tjd dat ik er zou zijn...Weet precies waar ik moet zijn als ik naar jouw werk toe wil hoor
Ga je nu dit doen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
Stond er vanmiddag ineens een TNT-meneer op m'n werk met de Elmo pop. Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
Gewoon aan toegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kun je doen tegen vreetbuien? Ik word er gek van..
Roken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan word ik dik, en het is ongezond.quote:
quote:
Vretenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je gewoon alles uitpoept wat je opeet niet. En je lichaam haar behoeften negeren is ook ongezond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan word ik dik, en het is ongezond.
Meer calorieën eten dan je verbruikt, dan kom je aan. En ik kan de behoeften van mijn lichaam beter bevredigen met groenten, dan met chocola. Dus dat ga ik nú doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vreten
[..]
Als je gewoon alles uitpoept wat je opeet niet. En je lichaam haar behoeften negeren is ook ongezond.
eet ik de spekjes op, mag jij de rest!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie met pasta is een heel normale combi hoor. Lekker met kruidenkaas, spekjes...
Iddquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie met pasta is een heel normale combi hoor. Lekker met kruidenkaas, spekjes...
spekjes?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eet ik de spekjes op, mag jij de rest!
ook lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |