Ik wist dat jij er weer weg zou zijn tegen de tjd dat ik er zou zijn...quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat jij er weer weg zou zijn tegen de tjd dat ik er zou zijn...Weet precies waar ik moet zijn als ik naar jouw werk toe wil hoor
Ga je nu dit doen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
Stond er vanmiddag ineens een TNT-meneer op m'n werk met de Elmo pop. Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
Gewoon aan toegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kun je doen tegen vreetbuien? Ik word er gek van..
Roken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan word ik dik, en het is ongezond.quote:
quote:
Vretenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je gewoon alles uitpoept wat je opeet niet. En je lichaam haar behoeften negeren is ook ongezond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan word ik dik, en het is ongezond.
Meer calorieën eten dan je verbruikt, dan kom je aan. En ik kan de behoeften van mijn lichaam beter bevredigen met groenten, dan met chocola. Dus dat ga ik nú doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vreten
[..]
Als je gewoon alles uitpoept wat je opeet niet. En je lichaam haar behoeften negeren is ook ongezond.
eet ik de spekjes op, mag jij de rest!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie met pasta is een heel normale combi hoor. Lekker met kruidenkaas, spekjes...
Iddquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie met pasta is een heel normale combi hoor. Lekker met kruidenkaas, spekjes...
spekjes?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eet ik de spekjes op, mag jij de rest!
ook lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |