Congratulations to Johan, Donnie and Kinkajoe, hiep hiep hoeree. I actually did receive the book yesterday and started reading it. That's because we are seeking the truth. What strikes is that the dutch print has actual facts changed compared to the first print US issue. I sympathize wth the family of Natalee, but justice for all goes for all people, the poor, the old, the innocent and the guilty.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef observer777 het volgende:
I am very proud of Johan,Donnie and Kinkajoe for reading Beth's or Dave's book for your pursuit to learn the truth. There is so much more that is not in either book as this Family has truly been through hell the last 33 months.It isn't fair that some in Holland have pre-conceived ideas about Beth and Natalee and I hope you get a chance to read Beths book as it will most definetly tell you what type of people they really are. I commend you guys and others here at FOK for your efforts!
BTW:You guys are registered at SM,please stop by sometime and say hello
I am very happy to see you reading it as the first few days are very telling why this case hasn't been solved. Do you know what was changed in the Dutch version as I find that interesting! Yes Natalee and her Family aren't the only victims but they have suffered far greater then anyone else. Beth left out quite a bit of the hell she went through as well as Dave in his book,but both tell the story and are very good reads. There has been a lot that has happened the last 33 months but the events that happened that first month are crucial.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef nickhs het volgende:
[..]
Congratulations to Johan, Donnie and Kinkajoe, hiep hiep hoeree. I actually did receive the book yesterday and started reading it. That's because we are seeking the truth. What strikes is that the dutch print has actual facts changed compared to the first print US issue. I sympathize wth the family of Natalee, but justice for all goes for all people, the poor, the old, the innocent and the guilty.
foto's worden natuurlijk vrijwel altijd door de media opgeleukt wat betreft kleur, contrast, en helderheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef abcd-tje het volgende:
Ik kom even terug op een post van Rosite over gepaintshopte foto's
Als je met name naar deze foto kijkt:
klikkerdeklik
Let dan eens op de arm die Natalee om Ennis geslagen heeft (of althans dat stukje wat ervan te zien is...
Oftewel ... Natalee heeft een wel erge dikke arm, oftewel ...mmm...2 armen gezien de breedte daarvan.
Ook bij Ennis is iets vreemds aan de hand bij zijn rechterbeen onderaan, oftewel zijn broek had
2 pijpen van verschillende lengtes .... oftewel zijn rechterbeen is een stuk korter dan zijn linkerbeen,
waardoor zijn broekspijp goed zit bij zijn linkerbeen, maar de broekspijp aan de rechterkant helemaal
over zijn rechterschoen heen valt.
En ja, deze foto is persoonlijk door Beth Twitty aan CBS gegeven.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef kinkajoe het volgende:
Zonder paspoort was ze dan dus wel verplicht op Aruba te blijven.
Ze was 18, volwassen en dus niet verplicht terug te gaan naar huis.
De hele wereld hoeft niet naar haar te zoeken omdat ze zich niet hoeft te verstoppen. Ze kan gaan en staan waar ze wil en gewoon zeggen ”ik ga daar of daar wonen en kom niet meer terug punt uit”. En ja, als je naar een ander land wilt, heb je een paspoort nodig.quote:Dacht jij dat ze haar paspoort nodig heeft als ze via vrienden met een boot naar Venezuela wordt gebracht. Het lijkt mij van niet!
Daarnaast is het niet echt handig om je eigen paspoort te gebruiken als de hele wereld naar je op zoek is. Niet dat ik geloof in de 'wegloop theorie', maar het feit dat ze haar paspoort niet heeft meegnomen is in elk geval geen bewijs dat ze NIET is weggelopen.
Vraag me af waarom je hier blijft posten Observer, je hebt toch je eigen forumquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef observer777 het volgende:
[..]
And there are hate boards just for you where all they do is attack the victims and spread lies! For someone that claims to have been following this case you have brought crap to this forum!
Een dikke junk.quote:[
Let dan eens op de arm die Natalee om Ennis geslagen heeft (of althans dat stukje wat ervan te zien is...
Oftewel ... Natalee heeft een wel erge dikke arm, oftewel ...mmm...2 armen gezien de breedte daarvan.
En ja, deze foto is persoonlijk door Beth Twitty aan CBS gegeven.
Moest ze eerst naar de chapperones gaan: "geef even m'n paspoort, want ik wil hier weg (of nog een paar dagen blijven)" .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef abcd-tje het volgende:
Wat het telefoonverhaal betreft, haar mede-studenten hebben toen wel verklaard dat
Natalee met Beth had gebeld vanaf Aruba (zelfs meteen na aankomst), met wat voor
telefoon dat gebeurt is, verteld het verhaal niet (kan een openbare telefoon zijn geweest
of misschien wel met een telefoon van een van haar medestudenten)
Terwijl Beth verklaard heeft volgehouden nooit iets van Natalee te hebben vernomen vanaf
Aruba.
Helaas is er nooit onderzoek gedaan naar de telefoonlijst van de Twitty's, wat voor
inkomende telefoontjes er zijn geweest in de periode dat Natalee op Aruba zat.
Wat betreft het wegloopprofiel ... als ik echt wil verdwijnen, en ik zou de daarvoor kans
krijgen zou ik echt mijn paspoort NIET meenemen hoor (hoe dom ben je als je dat wel doet dan)
Tevens blijft het erg jammer dat haar mede-studenten, beste vrienden niet beter ondervraagd
zijn over Natalee hoe ze was op Aruba en wat voor meisje ze in de laatste 1 of 2 jaar was.
Ik zou best wel een aantal van haar mede-studenten willen spreken hoor, ik zou vragen hebben
over haar eindlijst van school o.a.
politie moet gewoon alle mogelijke scenario's onderzoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
[..]
De hele wereld hoeft niet naar haar te zoeken omdat ze zich niet hoeft te verstoppen. Ze kan gaan en staan waar ze wil en gewoon zeggen ”ik ga daar of daar wonen en kom niet meer terug punt uit”. En ja, als je naar een ander land wilt, heb je een paspoort nodig.
Ik ga niet meer tegen jullie weglooptheorieen in.![]()
Rosita, misschien wist je het niet maar smaad en laster mag ook in Nederland niet. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Ik weet zeker dat ze niet is weggelopen en voor mij is het onderwerp weglooptheorie hiermee afgesloten.
Jullie kunnen natuurlijk schrijven wat jullie willen, veel succes ermee, je hebt je eigen
verantwoordelijkheid.
Ze hebben je nog niet gevonden begrijp ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef Caesu het volgende:
en als je echt succesvol weg wilt lopen neem je je mobieltje, paspoort en andere zaken die je identiteit aangeven juist niet mee. dit weet ik uit ervaring overigens.
nee ging niet over mezelfquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:34 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ze hebben je nog niet gevonden begrijp ik
Deze poster is gemaakt op advies van Julia Renfro. Het zou niet verstandig zijn om het woord 'kidnapped' te gebruiken. Vandaar dat gekozen is voor de 'Hootie tekst'. Het telefoonnummer op die poster is het nummer van Julia.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Super_Girl het volgende:
Claimt Beth in haar boek iets over de 1e poster waarop zijn afgebeeld staat met haar dochter: little hoodie, call big hoodie????
Ik weet het niet, wie kiest er een naam als Observer? Dat strookt in het geheel niet met wat ie doet. Misschien is hij degene die "misinformatie" moet indammen. Ik lees nu net dat forum op NWO-INFO en daar lijkt het wel op een internationale manoeuvre om de controle over Aruba te krijgen, waarvoor dit soort verhalen en de corruptie dan de dekmantel moeten zijn. Aruba ligt natuurlijk wel lekker dicht bij Venezuela, waar ze een appeltje mee hebben te schillen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:47 schreef mrBhimself het volgende:
Ik weet zeker dat er een aantal posters op SM worden betaald door de HMI. Ik denk niet dat O daartoe behoort. Hij heeft gewoon teveel tijd.....
Ik weet het niet; het NWO-INFO forum heeft wel een hoog 'aluminium hoedjes gehalte'quote:Op zondag 2 maart 2008 01:29 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wie kiest er een naam als Observer? Dat strookt in het geheel niet met wat ie doet. Lijkt wel een naam die zich met geheime diensten bezig houdt. Misschien is hij degene die "misinformatie" moet indammen. Ik lees nu net dat forum op NWO-INFO en daar lijkt het wel op een internationale manoeuvre om de controle over Aruba te krijgen, waarvoor dit soort verhalen en de corruptie dan de dekmantel moeten zijn. Aruba ligt natuurlijk wel lekker dicht bij Venezuela, waar ze een appeltje mee hebben te schillen.
interessant. 22:00 arubaanse tijd. dat is 03:00 hier maandagochtend.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.
Het panel bestaat uit:
Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA)
Rob Smith - AHATA
show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.
Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.
Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans schijnt afgezegd te hebben
Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot
and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
Haha...You are full of shit!!!!! People at SM do it all for love and for justice because of the Hell they put Natalees Family through,all to find the truth which is opposite of RU. The only people being payed are from the Aruban Govt to do is exactly what you are doing and Mr.B,Supergirl,Rosite and a couple more. They do it for blood money and nothing is sicker than lying about a young murdered girl and her Family. These people are far from the impartial average Dutch person who is trying to find the truth. Like Johan,Caesu,Donnie,Kinkajoe and others. You are very lost,take a look at every post I have ever made and you will not see any mis-information ever going back to June 2005. Now look at these new people here,that changed there name on this forum.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:29 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wie kiest er een naam als Observer? Dat strookt in het geheel niet met wat ie doet. Misschien is hij degene die "misinformatie" moet indammen. Ik lees nu net dat forum op NWO-INFO en daar lijkt het wel op een internationale manoeuvre om de controle over Aruba te krijgen, waarvoor dit soort verhalen en de corruptie dan de dekmantel moeten zijn. Aruba ligt natuurlijk wel lekker dicht bij Venezuela, waar ze een appeltje mee hebben te schillen.
En weer geef ik hm gelijk, want nog steeds denken enkele hier dat het nuttig is om persoonlijke aanvallen te plaatsen.. Ow wat willen we graag de zaak oplossen.. Dus niet, inhoudelijk komt er werkelijk geen zak uit.. Ja witmuts.. uh wat voor briljante opmerkingen nog meer.. ben het vergeten, was ook van zo een hoog niveau.. Maar er zitten hier gelukkig ook mensen die wel normaal heen en weer kunnen lullen van alle kanten en zo hoort t ook.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:43 schreef observer777 het volgende:
[..]
Haha...You are full of shit!!!!! People at SM do it all for love and for justice because of the Hell they put Natalees Family through,all to find the truth which is opposite of RU. The only people being payed are from the Aruban Govt to do is exactly what you are doing and Mr.B,Supergirl,Rosite and a couple more. They do it for blood money and nothing is sicker than lying about a young murdered girl and her Family. These people are far from the impartial average Dutch person who is trying to find the truth. Like Johan,Caesu,Donnie,Kinkajoe and others. You are very lost,take a look at every post I have ever made and you will not see any mis-information ever going back to June 2005. Now look at these new people here,that changed there name on this forum.![]()
![]()
![]()
It's obvious this forum is being taken over by people from RU and it was expected weeks ago.
I forgive you, but this is how misinformation gets into this world. You made a mistake between father and step-father.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:53 schreef observer777 het volgende:
[..]
It takes a very sick and evil person to say Natalee was pregnated by her father,drug addict,whore..etc..This is a missing girl for god sakes! Not all users there are like that but there are some very sick individuals at that site that should be locked up.
De Hootie poster is de poster waarmee Beth uit het vliegtuig op Aruba aankwam (alleen al een signaal dat ze al veel eerder geinformeerd was dat N. niet thuis zou komen). Renfro heeft later met de tweede poster geholpen, op Aruba,, om die te maken. Renfro heeft dus niets van doen met de eerste poster. Beth zegt niets over de eerste poster in haar boek (maar in haar boek geeft ze ook een veel latere aankomsttijd op Aruba aan) en daar zit em nou net 1 van de vele knepen. Want poster 1 laat zien: 1. Beth wist veel eerder dat N. niet thuis kwam, want Beth kwam er mee het vliegtuig uit 2. Beth gaat op die poster uit van een N. die niet thuis wilde komen. De tekst van poster 1 (please call me o.a. staat er op), geeft aan dat N. vrijwillig wegliep, niet naar huis kwam en moeders smeekt haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Deze poster is gemaakt op advies van Julia Renfro. Het zou niet verstandig zijn om het woord 'kidnapped' te gebruiken. Vandaar dat gekozen is voor de 'Hootie tekst'. Het telefoonnummer op die poster is het nummer van Julia.
Later heeft men de tekst gewijzigd en zijn de 'kidnapped' posters overal opgehangen. Op die poster stond ook een ander telefoonnummer.
You are lying bigtime! Beth Twitty : The Kidnapped posters that were made to be put up were not allowed to be used. The Call me Hootie poster idea came from Julia Renfro and that is her phone number on that flyer. FACTquote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef Rosite het volgende:
[..]
De Hootie poster is de poster waarmee Beth uit het vliegtuig op Aruba aankwam (alleen al een signaal dat ze al veel eerder geinformeerd was dat N. niet thuis zou komen). Renfro heeft later met de tweede poster geholpen, op Aruba,, om die te maken. Renfro heeft dus niets van doen met de eerste poster. Beth zegt niets over de eerste poster in haar boek (maar in haar boek geeft ze ook een veel latere aankomsttijd op Aruba aan) en daar zit em nou net 1 van de vele knepen. Want poster 1 laat zien: 1. Beth wist veel eerder dat N. niet thuis kwam, want Beth kwam er mee het vliegtuig uit 2. Beth gaat op die poster uit van een N. die niet thuis wilde komen. De tekst van poster 1 (please call me o.a. staat er op), geeft aan dat N. vrijwillig wegliep, niet naar huis kwam en moeders smeekt haar.
Pas na deze poster is er een andere gemaakt met een kidnap-tekst er op.
Hier ben ik benieuwd naar, wat bedoel je er mee? Wat wil NWO dan? Ik beschouw het als een maatschappijkritische site, erg goed vind ik die site. Ze behandelen alle mogelijke onderwerpen kritisch en verder geldt gewoon dat je ook rustig voor jezelf af moet wegen wat daar staat. Maar inmiddels is het bespelen van de media en de pers wereldwijd een gigantisch probleem voor ons als gewone burgers, omdat je gewoon verdraaid op je hoede moet zijn ten aanzien van de informatie die je krijgt. Denk maar eens aan de inval in Irak, hoe dat 1 grote leugenbrij is geweest om dat te rechtvaardigen. Hier in Nederland wil het CDA niet dat daar onderzoek naar wordt gedaan en ik vind dat voor een democratisch land zeer treurig, hoop altijd nog dat er journalisten zijn die dat onderzoek wel doen. Er zit een grote macht achter het bespelen van de media, dat is een miljardentoestand inmiddels. Want wie de informatiestroom in de media beheerst, beheerst de publieke opinie, en dus "het volk" . Ik ben dolblij met Internet, waar je in ieder geval de mogelijkheid hebt om heel andere bronnen en visies op zaken te lezen dan wat machthebbers je willen doen geloven. En in deze zaak, daar ben ik persoonlijk van overtuigd geraakt inmiddels, is er ook sprake van een gigantisch bespelen van de waarheid en de werkelijkheid door mensen met macht en geld. En wie weet zijn er inderdaad trollen die betaald worden om een bepaalde visie de wereld in te brengen en te houden.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:34 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik weet het niet; het NWO-INFO forum heeft wel een hoog 'aluminium hoedjes gehalte'Controle over Aruba is misschien wat ver gezocht, maar vanuit de US hebben ze wel erg veel interessen in de olie handel van Valero.
Ja, maar ik heb er geen probleem mee om dat te ondersteunen, ze zijn objectiever, het is opener en er kan gediscussieerd worden, dus oke wat mij betreft. Kwestie van nadenken waar geld heen gaat en waar je wil dat het heengaat en ook al is je invloed minimaal met je clicks, het is invloed.quote:
I don't like the pop ups either but there is nothing I can do about it. It's not the way I would have the website formatted either but the truth is they were reporting on this case since June 1st 2005 and have done the most research of anyone on the internet. Enormous amounts of information on this case is there and some very dedicated caring people.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:02 schreef Rosite het volgende:
Ik ben nu zo ver dat ik SM niet eens meer lees. Ik wilde tot nu toe alle sites een beetje blijven volgen, voor zover de tijd dat toelaat hoor, maar ik besef dat je ze met iedere klik op hun site ondersteunt, geeft ze weer reclame-inkomsten en daar doe ik maar niet meer aan mee. Ik besef bovendien dat de manipulatie van de informatie daar zo groot is, dat ik toch geen objectieve informatie daar meer vandaan kan halen, dus laat maar. Er werd op deze site laatst reclame gemaakt voor SM en er werd gedaan alsof het een eer is dat je daar toegelaten wordt tot het gilde van de mensen die "mogen" posten. Nou, het aantal clicks op die site zal wel afnemen en ze zijn dringend op zoek naar nieuwe aanwas, want anders raken ze in de vergetelheid, dat zal het probleem wel zijn.
ik zie op SM helemaal geen reclame/pop-ups met adblock.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:34 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen probleem mee om dat te ondersteunen, ze zijn objectiever, het is opener en er kan gediscussieerd worden, dus oke wat mij betreft. Kwestie van nadenken waar geld heen gaat en waar je wil dat het heengaat en ook al is je invloed minimaal met je clicks, het is invloed.
Je hebt volkomen gelijk, maar zie mijn voorgaande post, waarin ik aangeef waarom.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin om iemand via zijn nickname te gaan spelen, daar is dit topic niet voor bedoeld!
What are you talking about protection, that's complete nonsense? The guy you're talking about here in Holland is no longer able walking the streets, convicted before any trial. That's what people like you are causing, who don't have the ability to make an educated guess, that things may (I say may) have gone differently than what we all think, looking on the outside. But that's exactly the reason why we have this system, to protect justice against people like you. Back to the dark ages.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:32 schreef observer777 het volgende:
[..]
Thats right..The people that know what that truth are all walking around in Holland and Aruba still lying..Why all the protection for Joran and Paul Van Der Sloot?
Your comparing a self admitted Pathological liar that just admitted to seeing Natalee die or go into convulsions and having a friend dump her in the ocean to Beth Twitty? Same guy that said even if they find her sperm in her they cant do anything? Can you name one lie she has ever made? She has no reason to lie about anything and everyone should know that.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:02 schreef bernarde het volgende:
Heb die Australische site gelezen. Probeert wel objectief te blijven. Durft ook duidelijk met de vinger naar de begeleiders te wijzen. Als je leest hoe moeder Beth zich gedragen heeft op Aruba en in interviews, en als je dan alle onwaarheden van moeder Beth naast elkaar ziet staan ...... ik denk ze zich samen met Joran in een kliniek moet laten opnemen. Hoe is het toch mogelijk dat Natalee in haar korte leventje twee van die monsters heeft ontmoet? Oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh (maal tig)
Ik koop niet het boek van Joran en niet het boek van Beth
1. ik lees nooit boeken van mensen die ivm het verwerkingsproces iets van zich af willen schrijven
2. ik lees nooit biografieën van mensen waar je van weet dat ze graag liegen
3. ik koop nooit boeken van mensen die eigenlijk niet kunnen schrijven: zowel het taalvermogen van moeder Beth als dat van Joran is zo abominabel slecht, dat je wel kunt nagaan dat hun schrijvers heel veel aan het taalgebruik hebben moeten sleutelen. Wat je dan te lezen krijgt is dus allang niet meer echt.
Noem de Skared Monkeys witmutsen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef mrBhimself het volgende:
Hij zal nog wel even hier moeten posten. Op de site van de witmutsen kan hij nog niet terecht. Die site is momenteel uit de lucht.
En wie is degene die het vaakst personen beledigd dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En weer geef ik hm gelijk, want nog steeds denken enkele hier dat het nuttig is om persoonlijke aanvallen te plaatsen.. Ow wat willen we graag de zaak oplossen.. Dus niet, inhoudelijk komt er werkelijk geen zak uit.. Ja witmuts.. uh wat voor briljante opmerkingen nog meer.. ben het vergeten, was ook van zo een hoog niveau.. Maar er zitten hier gelukkig ook mensen die wel normaal heen en weer kunnen lullen van alle kanten en zo hoort t ook.
You should really start learning about this case because you don't sound like you know anything and here you are trashing me in every post..Unbelievable.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:24 schreef nickhs het volgende:
[..]
What are you talking about protection, that's complete nonsense? The guy you're talking about here in Holland is no longer able walking the streets, convicted before any trial. That's what people like you are causing, who don't have the ability to make an educated guess, that things may (I say may) have gone differently than what we all think, looking on the outside. But that's exactly the reason why we have this system, to protect justice against people like you. Back to the dark ages.
Ben ik met je eens, ik lees noch het boek van Joran, noch van Beth, noch van pa Holloway (die heeft er ook een geschreven) noch van Patrick van der Eem als dat uit is.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:02 schreef bernarde het volgende:
Heb die Australische site gelezen. Probeert wel objectief te blijven. Durft ook duidelijk met de vinger naar de begeleiders te wijzen. Als je leest hoe moeder Beth zich gedragen heeft op Aruba en in interviews, en als je dan alle onwaarheden van moeder Beth naast elkaar ziet staan ...... ik denk ze zich samen met Joran in een kliniek moet laten opnemen. Hoe is het toch mogelijk dat Natalee in haar korte leventje twee van die monsters heeft ontmoet? Oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh (maal tig)
1. ik lees nooit boeken van mensen die ivm het verwerkingsproces iets van zich af willen schrijven
3. ik koop nooit boeken van mensen die eigenlijk niet kunnen schrijven: zowel het taalvermogen van moeder Beth als dat van Joran is zo abominabel slecht, dat je wel kunt nagaan dat hun schrijvers heel veel aan het taalgebruik hebben moeten sleutelen. Wat je dan te lezen krijgt is dus allang niet meer echt.
Sure..Tell me what has supergirl brought to this forum? Why don't you read her posts before you ridicule me. How many names does she use in all these forums? All she does is attack and derail and mislead,what should you call someone who sabatages this thread and attacks someone who posts the truth?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En wie is degene die het vaakst personen beledigd dan?
Juist, die canadees dus.
Zoals hij een stukje terug schrijft, you're a cancer to this forum.
En dat is dus wel gerechtvaardigd.
Hij mag mensen dus beledigen die het niet met zijn "truth" eens zijn. Dan meet je dus duidelijk wel met 2 maten.
Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?quote:Toen de zaak in 2005 begon viel het nog wel mee op dat forum en waren de meesten wel redelijk 'open minded. In de loop der jaren werd het steeds minder en werd het meer een 'barbertje moet hangen' site. Inclusief het boycotten van Aruba en Nederland uiteraard.
Take a look at all of Rosites posts as she is trying to convince people of the words of Rene'e Gielen who says Natalee was a drug addict,ran away,was pregnant and her parents are lying. Has Rosite posted one truth on anything? Why are the Moderaters allowing this? Why are good dutch people telling me they don't even want to post here anymore because of all the trolls coming from Refugeesunleashed? It's a shame this forum is being taken over. Having a opinion and different view is one thing but lying,attacking and posting mis-information is another.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Rosite het volgende:
Ja, Lookinforyou, dat de moderator niet ingrijpt als iemand hier een ander een cancer voor het forum noemt, snap ik eerlijk gezegd ook niet. Alleen al de naam van die ziekte in dit verband noemen is heel kwetsend. Ik reageer er maar niet meer op, maar ondersteun wel jouw reactie in deze. Het beleid van Fok snap ik echter niet.
And you are not trying to convince us. What a jokequote:Op zondag 2 maart 2008 11:33 schreef observer777 het volgende:
[..]
Take a look at all of Rosites posts as she is trying to convince people of the words of Rene'e Gielen who says Natalee was a drug addict,ran away,was pregnant and her parents are lying. Has Rosite posted one truth on anything? Why are the Moderaters allowing this?
http://blogsfornatalee.co(...).msg327023#msg327023quote:Op zondag 2 maart 2008 10:09 schreef observer777 het volgende:
From BFN February 24, 2008, 09:46:25 AM
[quote author=KG link=topic=8378.msg326979#msg326979 date=1203868633]
Hello,
I am an American woman who has been living in the Netherlands for 15 years. I have been following this case very closely in the Dutch and the English newspapers and my heart goes out to the family of Natalee. Unfortunately, a Dutch journalist who lives in Aruba has decided to bring the Twitty/ Holloway family into discredit. I speak Dutch fluently and I was infuriated to read what Ms. Gielen had to say about Natalee and her family on the Dutch blogs ( recently). Her sources are anything but credible but unfortunately there is a growing group of people in the Netherlands who accept her word verbatim. She is gaining more and more followers here in the Netherlands with her complot theory against the Twitty/ Holloway family. I know it is painful, but it is imperative that Natalee's reputation is exonerated. Ms. Gielen has claimed that Natalee was in rehab, pregnant and that her mother, Beth had something to hide ( implying that she has something to do with Natalee's disappearance!).
Please, there must be journalist or investigative reporter who could do some investigative reporting on the relationship between Renee Gielen and the Van der Sloot family. Renne Gielen's articles have been published in the Dutch newspaper De Telegraaf and also seen on the Dutch news program Netwerk. Both of these news sources should be sued for slander as well as Renee Gielen. Renee Gielen is obstructing justice through her actions and she must be stopped, now!
The Holloway and Twitty families are in my prayers, I hope there is closure to this case, soon.
LOL! That isn't true at all. For me to boycott Holland would be absurd as I love the country and the people. That website has many people and I tell you most have followed this since the very first days,you would be quite shocked at what we have learned. Not just SM but everyone that has followed this closely since the beginning. Many people are very angry as they should be. I am telling you what they did to Natalee's Family is just evil and every Dutch person I know that is honest and knowledgeable about this case agrees.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef 706AA het volgende:
[..]
Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?
Vanuit Nederland of vanuit Aruba?
Ik had er inderdaad geen woorden meer voor toen Observer het woordquote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Rosite het volgende:
Ja, Lookinforyou, dat de moderator niet ingrijpt als iemand hier een ander een cancer voor het forum noemt, snap ik eerlijk gezegd ook niet. Alleen al de naam van die ziekte in dit verband noemen is heel kwetsend. Ik reageer er maar niet meer op, maar ondersteun wel jouw reactie in deze. Het beleid van Fok snap ik echter niet.
Jee wat erg voor je. Heb ik geen woorden voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad geen woorden meer voor toen Observer het woord
"cancer" durfde te typen gisteravond, ik heb ook niet meer gepost daarna.
Mijn moeder is overleden in 2007 aan kanker, vanochtend vroeg heb ik met
wat familieleden haar as om 8.50 uur verstrooid op het strand.......
(vanochtend ja!)
Ik ben na die post van Observer ook huilend naar bed gegaan en voelde mij
toen ik vanochtend vroeg opstond (moest vroeg op strand zijn) heel erg rot
van binnen daardoor.
HOE DURF JE ZO'N WOORD TE TYPEN ^&^**^%%^v OBSERVER !!!!!!!!
(moet verdorie nu alweer huilen ........ sorry...)
You have no idea how many times I am attacked here by people that there is the only purpose. I should show you my PM'S. You keep saying My Truth and comparing me to Rosite? Thats a very big insult but yet you are asking me to leave and for her to stay and post more bullshit? What I post here are the facts/Truth of the case and research conducted by Dutch,Arubans and Americans from the very beginning before you even heard of Natalee Holoway. I suppose all three countries shouldn't post here either? Just let people that post lies and misinformation that come here from the hate sites? You cant handle the truth or just dont like Americans? What a joke!quote:Op zondag 2 maart 2008 11:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
And you are not trying to convince us. What a joke![]()
And I read all the posts here.
Maybe she is right, you don't know the truth either.
We all can post what we want here.
And your 'truth" is not proven either.
But you keep attacking people here.
And you can say a lot on Fok, but using the word cancer like you did, is normally a ban here.
And I really don't understand why you keep posting here. The people who share your opinion are already on SM. So go there and stop telling us what to think.
Sterkte hoor. Wel mooi, he, op het strand? Prachtige plek om te mogen rusten als laatste, vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
(vanochtend ja!)
van binnen daardoor.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
Ok, maar dat mag je hier ook posten. Volgens onze oppergoeroe niet, maar kan best een kern van waarheid inzitten.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:49 schreef Rosite het volgende:
Ach Lookinforyou, ik ben helemaal niet bezig met als uitgangspunt wat Renee Gielen zegt. Op dit moment heb ik sterk het gevoel dat de hoek waarin zij zoekt de juiste is, maar na heel veel van alle kanten over de zaak gelezen te hebben. Bovendien gaat het helemaal niet alleen om Renee Gielen, haar visie wordt ondersteund door veel andere mensen, zie bijv. heel veel postings op http://www.refugeesunleashed.net/forum-8.html en andere websites, zoals NWO. Ik probeer te schiften wat ik juiste info vind en wat niet en anderen gaan je dan in een hoek plaatsen, dat is hun probleem en niet het mijne.
veel sterktequote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
(vanochtend ja!)
van binnen daardoor.
I rest my case.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef observer777 het volgende:
[..]
You have no idea how many times I am attacked here by people that there is the only purpose. I should show you my PM'S. You keep saying My Truth and comparing me to Rosite? Thats a very big insult but yet you are asking me to leave and for her to stay and post more bullshit? What I post here are the facts/Truth of the case and research conducted by Dutch,Arubans and Americans from the very beginning before you even heard of Natalee Holoway. I suppose all three countries shouldn't post here either? Just let people that post lies and misinformation that come here from the hate sites? You cant handle the truth or just dont like Americans? What a joke!
You know what? I think it is time for you to start learning the other side(s) of the case. Obviously you're completely blinded. I think I know, more than you, both sides of the case. At least I allow myself to hear other sides of the case. The only thing you do is waive everything away that doesn't fit your theory. Let me tell you and that goes for both sides of the case, not sufficient proof.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:21 schreef observer777 het volgende:
[..]
You should really start learning about this case because you don't sound like you know anything and here you are trashing me in every post..Unbelievable.
Bernarde, kun je me die link even posten?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:02 schreef bernarde het volgende:
HMI staat voor Holloway Media Incorporated. Een naam die op een aantal sites wordt gegeven aan alles wat te maken heeft met het m,edia spectakel waarvan men denkt dat het volledig door de Holloway's en de Twitty's geregiseerd wordt.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:23 schreef nickhs het volgende:
[..]
HMI? Als dat niet voluit mag, dan stuur het maar naar m'n inbox.
Ja, al vanaf het begin van deze zaak. En wat maakt het uit of ik vanuit Nederland of vanuit Aruba meelees? Wat ik heb gezien is dat er een 'verharding' en radicalisering heeft plaatsgevonden op die site. Ga maar eens kijken hoeveel bedreigingen aan de adressen van mensen die er direct en indirect mee te maken hebben op die site staan. In het begin werden die bedreigingen absoluut niet getolereerd, nu zijn ze aan de orde van de dag.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef 706AA het volgende:
[..]
Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?
Vanuit Nederland of vanuit Aruba?
Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:17 schreef observer777 het volgende:
[..]
Your comparing a self admitted Pathological liar that just admitted to seeing Natalee die or go into convulsions and having a friend dump her in the ocean to Beth Twitty? Same guy that said even if they find her sperm in her they cant do anything? Can you name one lie she has ever made? She has no reason to lie about anything and everyone should know that.
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
HMI staat voor Holloway Media Incorporated. Een naam die op een aantal sites wordt gegeven aan alles wat te maken heeft met het m,edia spectakel waarvan men denkt dat het volledig door de Holloway's en de Twitty's geregiseerd wordt.
ik ben 1 van de vele die hetzelfde aan de hand heeft, maar ik pak hem gewoon op zijn manier teurg, via zijn nick spelen is een teken van zwakte, kom met goede tegenargumenten/bewijzen, dan is meneer wat rustiger.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:15 schreef nickhs het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar zie mijn voorgaande post, waarin ik aangeef waarom.
Every single thing that has ever come out on this case has been researched,talked about and put under a microscope,but that doesnt fit your theory or the theory of RU,because it is the truth. I think you should really go to SM immediately and start learning about the case,buy beths book or something,because you are very lost. This forum is completely overun with people from RU/FOB2 now as predicted and its a shame it really is. Remember Aruba has treated this like a war as over 70% of there income comes from Tourism and over 80% of the country works in the tourism trade. Not including the enormous Drug trade and Money Laundering of course. Instead of solving this case in June 2005 Paul Van Der Sloot and his friends and connections covered up the girls murder and the Aruban Govt decided nothing bad can ever happen to a tourist in Aruba. The paid plants and ATA/AHATA members have bashed the hell out of this girl and her Family because that is what the Govt wants them to do,it hasnt changed now in over 33 months. Most Arubans are very good people and they hate the Govt but are scared and do not want to get involved,that is why you won't see very many of them on any forum.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:01 schreef nickhs het volgende:
[..]
You know what? I think it is time for you to start learning the other side(s) of the case. Obviously you're completely blinded. I think I know, more than you, both sides of the case. At least I allow myself to hear other sides of the case. The only thing you do is waive everything away that doesn't fit your theory. Let me tell you and that goes for both sides of the case, not sufficient proof.
Je bent al geholpen begrijp ikquote:Op zondag 2 maart 2008 12:05 schreef nickhs het volgende:
[..]
Bernarde, kun je me die link even posten?
echt jongen, denk eens na.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef 706AA het volgende:
[..]
Waarom?
Vanwege het niet serieus nemen van de vriendjes van Joran?
Ik geloof ook niet dat het echt bestaat, maar omdat er zoveel 'geregeld' wordt is die naam op een aantal fora ontstaan. Er zijn zelfs theoriën dat de lijnen tot het witte huis lopen, ook dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
verlaag je dan zelf niet tot respectloosheid. ik snap niet hoe persoonlijke aanvallen bijdragen tot iets.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:36 schreef 706AA het volgende:
[..]
Mensen serieus nemen die zo respectloos met een vermist meisje omgaan en Observer bij een verkeerd woord zo aanvallen. Een verkeerd woord en ze lopen zogenaamd te janken.
Het woord kanker valt in het dagelijkse leven ook wel eens. Lopen ze dan ook te janken?
De scared monkeys worden door deze lui al vanaf 2005 gevolgd.
De scared monkeys zouden witmutsen zijn.
Wel eens gekeken naar de geschiedenis van Aruba?
What the **** is RUquote:Op zondag 2 maart 2008 12:30 schreef observer777 het volgende:
Bernarde you are a complete liar,go back to RU,read Beths Book or something because you are so far from Reality it makes me want to puke.
Every Dutch and Aruban should read Beths or Dave's book because it is exactly the way it happened and explains why this case was covered up and not solved in the first 48 hours. It's expected when Paul VAn Der Sloots Best Friend ran his son's murder Investigation,He knew all the Judges and worked hand in hand with Many in the OM and Govt. Read the book or go to scaredmonkeys.net and you will find the truth.
Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:18 schreef bernarde het volgende:
[..]
Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.
Hmm, Homeland security zegt dat het te maken heeft met Natalee Holloway case. Wat heeft Homeland security daar mee te maken, zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)quote:Op zondag 2 maart 2008 13:27 schreef nickhs het volgende:
[..]
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?
Want als dat zo is, dan pleit ze Joran in ieder geval vrij van moord in de nacht van 30 op 31 mei?
Observer is kennelijk niet blij met de uitzending van Telearuba van komende avond (22.00 uur lokale tijd, 03.00 uur bij ons) omdat hij van mening is dat de mensen van AHATA en de officier van justitie Hans Mos niet zijn waarheid vertellen.quote:Op een ander forum schreef Observer het volgende:
Observer wrote:
I believe Cheney is in Aruba and I hope he addresses Natalee Holloway and the cover up. They are the ones who have accused Him,the Fbi and Natalee's Family of covering up/obstrcting justice in Natalee's murder and its time our Govt addresses that in person. Hopefully he prevents Aruba from making another very big mistake again tommorow night,as we know from the words of the ATA and Hans Mos they have no intention of being truthfull and have shown no signs of giving Natalee a honest Investigation.
There is a major troll at the FOK forum preparing everyone for this documentary of Rene'e Gielen as well. Hopefully that is never released as it would spare everyone on both sides of the pond from puking on each other. We know Anita's book was never released and I hope the same is true for this disgusting piece of trash.
Had ik het over plantages?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:49 schreef Caesu het volgende:
en de geschiedenis van aruba is inderdaad interessant.
als je een slavernij/plantage-verleden van aruba suggereert weet je duidelijk niet veel van aruba.
Ja, ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:19 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij sta jij wel bovenaan zijn lijstje Rosite. Maar hij classificeert iedereen die het niet met zijn waarheid eens is als een troll en een leugenaar.
Vreemd dat ze daar een speach-therapist voor nodig hebben, die Natalees stem normaal gesproken toch niet kent. En als ze zelf verklaart dat het Natalee was aan de telefoon, dan lijkt me dat voldoende aangetoond, wie beter dan een moeder kent de stem van haar dochter....Maar goed, zonder het zelf uit haar mond te horen in de Dr. Phil show, tenzij er veel anderen zijn die dat bevestigen, kan ik er niet zo veel mee. Het lijkt me wel uitermate belangrijk als het wel zo is, want dan kan Joran nooit de moordernaar zijn, tenminste niet in de nacht van 30/31 mei.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:00 schreef bernarde het volgende:
[..]
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)
- een speach-therapist kon verklaren dat dit werkelijk Natalees stem was
- moeder Beth zelf een speach-therapist was en Natalees stem kon identificeren (dat laatste twijfel ik sterk aan, als je Moeder Beth hoort koeterwalen kan je je toch niet voorstellen dat je hier een speach-therapist beluistert).
Helaas, als ik in de archieven van de Dr. Phill-uitzendingen zoek, kan ik de uitzending niet vinden. Ik ga dus compleet af op wat ik op de Austrlische site lees.
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?quote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef observer777 het volgende:
- edit - Don't do that.
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:
[..]
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll bendie in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
![]()
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.![]()
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Ja, weet het , trollen spelen grote rol in volksbeleving, voor zover mij bekend tot diep in 13de/14de eeuw toen katholicisme zich over het Scandinavische gebied al verspreid had.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook nog wel wat extra centjes gebruiken, met alle inflatie die er is. Jammer trouwens dat ze het woord troll er voor gebruiken, want het hoort bij de Noorse verhalencultuur en nu wordt zo'n woord misbruikt vind ik.
Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:16 schreef bernarde het volgende:
[..]
Maaaaarrruuuuhhh ... weet jij waar ik m'n gironummer op moet gevenweet wel leuke dingetjes die ik nodig heb ....
Oh no, oh no (my gosh (maal tig)blijkt dat het bij ons vandaag koopzondag is en die is al bijna voorbij
Loop nog in de weekendpiem
en tijd is tekort om me als koopwaardig mens te vermommen voor de winkels sluiten
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....quote:Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.
Maar goed. De trollenclub. Ik denk dat de link in deze draadjes stonden, misschien draadje 8 of 9 of 10, dus dan zou je terug moeten lezen. Of misschien gewoon googlen op "trolls" of zo. Ik ben niet van plan me er mee bezig te houden, dus laat het googlen aan jou over. Zelfs niet als ik er een miljoen voor zou krijgen hoor........
Heb je je daarvoor speciaal vandaag aangemeld? Zum kotsen ben jequote:
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef bernarde het volgende:
[..]
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....![]()
Durf me daar in de weekendpiem echt niet mee te mengen![]()
Sla de trollenmiljoentjes dus maar over en ga ze morgen maar weer gewoon verdienen.
Ff serieus van mijn kant: begrijp het trollengebeuren (staat op die Australische site heel goed beschreven.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.
Waar kun je dat dan volgen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Melanie39 het volgende:
Rosalie Says:
maart 2nd, 2008 at 15:42
Vanavond schijnt er op Telearuba een programma aan Natalee gewijd te worden. Het is ook via internet te volgen en wordt uitgezonden om 3.00 uur Nederlandse tijd.
Er wordt gezegd dat er nieuwe ontwikkelingen in de zaak zijn, maar of dat waar is weet ik niet.
Ik ga wel kijken in ieder geval.
Dit bericht vond ik op een ander forum. Misschien ook interessant voor jullie om naar te kijken?
Er stond niet echt veel Bernarde. Je vriend Observer heeft je post herhaald en daar wat verwensingen aan toegevoegd. k zal ze hier maar niet herhalen....echt vriendelijk was het niet kan ik je zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:
[..]
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll bendie in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
![]()
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.![]()
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.
Het panel bestaat uit:
Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA) - Heeft afgezegd
Rob Smith - AHATA
show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.
Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.
Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans heeft afgezegd
Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot
and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
Morgenochtend worden we wakker en hebben de amerikanen Aruba van ons overgenomen.......quote:Op zondag 2 maart 2008 16:43 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.
Als het niet doorgaat, dan zal een zeker iemand ons hier wel komen vertellen dat het programma niet doorgaat omdat de Dick Cheney (die momenteel op het eiland schijnt te zijn) heeft gezegd dat het niet mag doorgaan...go figure
Dat zou me verbazen, tenzij ie al een paar keer is gewaarschuwd. Ik had nog niet gezien, dat bepaalde posts van hem al waren ge-edit. We leven hier in een vrij land, dus tot op bepaalde hoogte mag ie zeggen wat ie wil, ook al kwam ie zelf uit Canada of zo. Maar het constante uitschelden, dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Ik denk dat "o" gebanned is van het forum.
Da's het tijdverschil denk ik en wishful thinkingquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html
Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html
Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:21 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat isquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.
ja, dat snap ik ook niet, die ignore-lijst daar.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
neem de FBI er dan ook wel gelijk bij.
Dan zou hij in MED moeten staan, wat hij niet doet volgens mij., Maargoed, bans worden niet besproken.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Dat heb ik ook op die site hoor Caesu,quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Je hoeft mijn antwoord niet te letterlijk te nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
Het kan mogelijk iets te maken hebben met het feit dat je niet bent aangemeld. Als je wel bent aangemeld heb je de mogelijkheid om posters waarvan je de berichten niet wilt zien op 'ignore' te zetten. Absoluut een bloeddrukverlagende optiequote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
Xcuse me?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
natuurlijk is het wel interessant om te weten er in 2005 is gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
Op de tijden dat die Canadees hier niet post, gaat iedereen in pais en vrede met elkaar om. Als die canadees begint te posten, dan pas komt disrespect om de hoek. En dan nog meestal als een reaktie op een belediging van zijn kant.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Ik geef aan dat ik vanaf nu dat soort gezever en gezeik niet wil zien. Van niemand niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Xcuse me?
Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is![]()
Succes!
politiek heeft zich al bemoeid met het onderzoek. balkenende zelf ook toen hij op aruba was twee weken terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef mrBhimself het volgende:
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef abcd-tje het volgende:
Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?
Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:44 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.
Bah, bah, bah, als dit toch weer waar is .. Ik kan niks verstaan van wat ze zeggen, maar uit wat ik er rondom heen lees begrijp ik datquote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.
Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,
oeps, youre on geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1218481.html
iemand gaat hiervan flippen.![]()
Is dit die uitzending, zo ja, ik versta er geen reet vanquote:Op maandag 3 maart 2008 09:16 schreef bernarde het volgende:
Heeft iemand de ujitzending vannacht om 03.00 gezien? Of er iets over gehoord? Ik kan er niks over vinden.
Observer is niet gebanned.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Heeft iemand een directe link naar wat Patrick heeft gezegd???
Trouwens, ik vind het erg jammer dat Oberserver gebant is want naar mijn mening postte hij tenminste echt relevante dingen die echt als 'feiten' waren en met betrouwbare bron!! Terwijl veel mensen hier vooral Renee Gielen als bron gebruiken terwijl dit zeer discutabel is. Ook persoonlijke aanvallen vind ik zeer jammer dat helpt helemaal niet bij aan de discussie en ik vind het zwak dat sommige mensen dat hier toch doen.
Hij is niet gebant. Hij heeft een waarschuwing gehad net als een aantal anderen plus een algemene ws aan iedereen in dit topic. Verder niks aan de hand maar de persoonlijke aanvallen en gescheld ed. moeten idd afgelopen zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Trouwens, ik vind het erg jammer dat Oberserver gebant is want naar mijn mening postte hij tenminste echt relevante dingen die echt als 'feiten' waren en met betrouwbare bron!! Terwijl veel mensen hier vooral Renee Gielen als bron gebruiken terwijl dit zeer discutabel is. Ook persoonlijke aanvallen vind ik zeer jammer dat helpt helemaal niet bij aan de discussie en ik vind het zwak dat sommige mensen dat hier toch doen.
heeft ook nooit iemand gezegd, ze doet onafhankelijk haar onderzoek en komt , mogelijk, met een documentaire/film. En wie dat dat uit gaat zenden is t.z.t. wel te zien. Ze heeft eerder via Netwerk een documentaire uitgezonden, wil niet zeggen dat ze dat weer gaat doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:22 schreef johan555 het volgende:
Ik heb contact gehad met het programma NetWerk en Renee Gielen maakt geen documentaire voor Netwerk TV
Nou, heb de foto's bekeken, volgens mij is het een jongen die er ligtquote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,
You don't know us, but we do know you. We saw you on the Peter R. de Vries programme on Dutch television. A devastated mother watching the Joran Confession Tapes, finding out her daughter was left unconscious on an Aruban beach en dumped at sea by a friend of Joran van der Sloot. We saw your tears, we felt your agony. But your suffering is far from over. Sorry for the inconveniece, but you have to know this. In Holland, an 'artist' is making fun over your beloved Natalee, and another guy is taking pictures of it en puts them om Flickr. At an art exhibition in Rotterdam they exposed a supposedly dead girl wearing white undies. A cardboard sign tells it's Natalee Holloway. People watching this 'exhibition' are laughing at the corpse. It's not a fun image to watch, and if you don't want, please do not click HERE. The name of the photographer is Francisco van Jole. He's a nutcase journalist, talkshow host and a sick f*ck for putting this on the internet. Here's a picture of Van Jole. Please do understand most of the Dutch are normal people, and we by all means think this isn't funny or art. We already asked the Van Jole asshole to remove the pictures. Maybe you, as Natalees mum, can write him a letter and tell this s.o.b. to delete the pictures. You can contact the Van Jole guy at his website.
cc: Foxnews, CNN, Digg, Reddit, ScaredMonkeys, Dan Riehl, LittleGreenFootballs.
oeps, youre on geenstijl
Nah, hij is niet geband hoor. Staat niet in MED ofzo, ik denk dat ie nadat zijn post is verwijderd door een mod op zijn teentjes is getrapt en geen zin meer heeft om te posten, zo'n type lijkt het me wel. Maar maakt toch niet uit, je kan toch op SM lezen over hun bevindingen als je dat wilt? Persoonlijk aanvallen is m.i. ook not done, maar daar is hij zelf mee begonnen en heeft daar repliek op gekregen. Wie wind zaait zal storm oogsten... of zoietsquote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Ja, ze is wel echt het prototype van het `missing blond girl syndroom`.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef mrBhimself het volgende:
Voor wie wat meer wil weten over Natalee en haar jeugd klik HIER. Een informatieve site met veel foto's.
Oh, erg vindingrijk ben je niet dan, ik bedoel dat het afzetten bij een hotel, zoals een lift, wel iets anders is als samen nog even naar het strand, midden in de nacht. Denk er nog maar even over....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef duikkie het volgende:
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???
maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.
als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb, ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei
welke man droomt hier niet van , zo'n begrijpende en vergevende vriendin ???
Als aanvulling nog. In dat verhaal van afzetten bij het hotel werden de Kalpoe broeders gevraagd te liegen dat zij er bij waren, dus met vier man in een auto, die Natalee even afzetten. Snap je het nu....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef duikkie het volgende:
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???
maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.
als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb, ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei
welke man droomt hier niet van , zo'n begrijpende en vergevende vriendin ???
Wat een vieze, enge, doorgedraaide kunstenaar, walgelijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,
You don't know us, but we do know you. We saw you on the Peter R. de Vries programme on Dutch television. A devastated mother watching the Joran Confession Tapes, finding out her daughter was left unconscious on an Aruban beach en dumped at sea by a friend of Joran van der Sloot. We saw your tears, we felt your agony. But your suffering is far from over. Sorry for the inconveniece, but you have to know this. In Holland, an 'artist' is making fun over your beloved Natalee, and another guy is taking pictures of it en puts them om Flickr. At an art exhibition in Rotterdam they exposed a supposedly dead girl wearing white undies. A cardboard sign tells it's Natalee Holloway. People watching this 'exhibition' are laughing at the corpse. It's not a fun image to watch, and if you don't want, please do not click HERE. The name of the photographer is Francisco van Jole. He's a nutcase journalist, talkshow host and a sick f*ck for putting this on the internet. Here's a picture of Van Jole. Please do understand most of the Dutch are normal people, and we by all means think this isn't funny or art. We already asked the Van Jole asshole to remove the pictures. Maybe you, as Natalees mum, can write him a letter and tell this s.o.b. to delete the pictures. You can contact the Van Jole guy at his website.
cc: Foxnews, CNN, Digg, Reddit, ScaredMonkeys, Dan Riehl, LittleGreenFootballs.
oeps, youre on geenstijl
Lijkt me echt een indianenverhaal. Zouden Joran en Patrick nou echt zo stom zijn, dat ze een dealtje gemaakt hebben. Hoog spel dan. Joran kan in ieder geval nu niet meer over straat en Patrick dan binnenkort ook niet.....En dat allemaal voor 25.000 euri, haha.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
Ik denk niet dat dit de bedoeling is, het ziet er uit als een man, waarschijnlijk heeft een bezoeker gewoon die blaadjes er bij gelegd voor de foto (typisch geenstijl)quote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef nickhs het volgende:
[..]
Wat een vieze, enge, doorgedraaide kunstenaar, walgelijk!
Het is maar goed, dat je `feiten` tussen aanhalingstekens zet....Inderdaad ik mis hem nu al....quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nah, hij is niet geband hoor. Staat niet in MED ofzo, ik denk dat ie nadat zijn post is verwijderd door een mod op zijn teentjes is getrapt en geen zin meer heeft om te posten, zo'n type lijkt het me wel. Maar maakt toch niet uit, je kan toch op SM lezen over hun bevindingen als je dat wilt? Persoonlijk aanvallen is m.i. ook not done, maar daar is hij zelf mee begonnen en heeft daar repliek op gekregen. Wie wind zaait zal storm oogsten... of zoiets
Ja, nu je het zegt, zou kunnen. Nou excuus aan de kunstenaar in dat geval. geef het maar door aan die grapjas die het blaadje er heeft neergelegd. Hoe zou die kunstenaar trouwens kunnen weten, dat ze een witte onderbroek aan had, dat klopt zowiezo niet volgens Joran....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de bedoeling is, het ziet er uit als een man, waarschijnlijk heeft een bezoeker gewoon die blaadjes er bij gelegd voor de foto (typisch geenstijl)
Ik heb er nog niks over kunnen vinden, ze heeft het alleen over foto´s die ze bij zich heeft gestoken. Ze gaat er vanaf het begin vanuit dat ze gekidnapt is, zoals ik het lees. Ze zegt ook tegen de agent die haar op de snelweg laat stoppen, dat haar dochter gekidnapt is. Over de aankomsttijd schrijft ze, dat rond elf uur s´avonds het eiland in zicht komt, ze schrikt van de grootte. Het lijkt of we op Atlanta aanvliegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Super_Girl het volgende:
Claimt Beth in haar boek iets over de 1e poster waarop zijn afgebeeld staat met haar dochter: little hoodie, call big hoodie????
Dit is de originele, eerste poster. Daar schrijft Beth NIET over in haar boek heb ik vernomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Rosite het volgende:
http://www.geocities.com/dutch_on_aruba/nhposteraruba.jpg
De originele poster, met het telefoonnummer van Beth.
Ja zag het al, maar heeft daarna ook niet meer gepostquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.
Hoewel ik me er ook aan schuldig heb gemaakt is er naderhand toch echt dit verzoek gedaan door Petre, en terecht:quote:Op maandag 3 maart 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:
<knip>
ik begin toch echt te geloven dat je een bord ... vul zelf maar in !
Zou jij je er ook aan kunnen houden denk je? Of wordt dat een probleem voor je my dear Sherlockquote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Je bedoelt dit jongetje en deze items?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef johan555 het volgende:
posted 14. June 2005 02:41 PM
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by El Cafro:
Live:
Nieuwe zoekactie. Weg ten noorden van het hotel afgezet. Een jongetje heeft (gebruikte) condooms en een damesslipje in de bosjes gevonden.
weet iemand hier iets van ? is daar weleens iets mee gedaan ? op dna onderzocht ?
haha, BN´ers hier.....lachen...gewoon doorposten Rosita....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef johan555 het volgende:
ik vermoed alleen zeer ernstig dat Rosite de moeder van Joran is
deze reactie kreeg in NL
Tja dat was al min of meer bekend dat die twee "vriendinnen" zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
Johan555, zeg nou gewoon dat jij geen Dompig en Van Straten bent, dan is dat ook weer opgelost, voordat Observer zegt dat het bewezen is....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:55 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat is
En nee, ik ben Renee niet![]()
"Rosite" is Renée Gielen dus. Leuk om te weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Hmmm Johan555, ik denk dat je nu echt spookjes ziet hoor![]()
Rosite heet helemaal geen Rosite of Rosita hahahahaha!
Dat is gewoon een nicknaam zoals mijn nickname abcd-tje is![]()
Hoe ik dat weet? Omdat ik aan het emailen ben met haar
(nee geen pm's maar echt aan het emailen).
LMAO![]()
![]()
!!!
hier toch gewoon?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:14 schreef johan555 het volgende:
heb je een link BwennieBren of post je ze hier ?
Het is mogelijk zo gegaan dat de journalist zijn stukje wilde schrijven en Renee gebeld heeft met vragen die hij had over Joran enz. Renee, die daar journalist is en deze zaak op de voet volgt, is op de hoogte van een aantal zaken en vertelt dat aan de journalist. Journalist schrijft "de spreekbuis van de familie".quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef johan555 het volgende:
laat ik nou met de betrokken journalist gemaild hebben !
Jazeker....omdat de Natalee van Aruba zeker niet de Natalee is, die in Alabama een godvruchtig leven leidde, zoals haar moeder ons wil doen geloven. Die Alana postings zijn volgens mij moeder Beth zelf, met name het laatste deel van die postings zijn precies de manier waarop Beth praatte na het bekend worden van de Joran tapes.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef BwennieBren het volgende:
Iemand nog interesse in de niet geconfisceerde foto's van Aruba-trip 2005 van de overige MB students?
Zou best kunnen dat Gielen op dat moment namens de familie dat heeft verklaart. Zolang ze als verslaggeefster maar onafhankelijk blijft denken, heb ik daar geen problemen mee. Is moeilijk, geef ik toe.....quote:Op maandag 3 maart 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
soms krijg ik op bepaalde post geen reactie en dat mag ik toch wel verdacht vinden
zie de post hieronder
Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?
[ afbeelding ]
OM adviseerde ouders Joran onder te duiken
WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.
Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.
Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.
De Nederlandse journalist schrijft dat Renee dat namens de familie heeft laten weten, daar gaat het om Johan. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef johan555 het volgende:
dit staat er wel goed lezen svp !
Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten.
er staat heel duidelijk > namens
dan treed je op namens de familie
Rosita, het maakt mij en vele anderen denk ik, geen ene moer uit wie wie hier is, zolang hetgeen er gepost wordt, maar een bijdrage is in een een zinvolle discussie over de mogelijke gang van zaken.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Rosite het volgende:
Je zou alleen al aan het tijdsverschil kunnen zien dat ik Renee niet ben. Renee woont dacht ik op Curacao (en is vaak op Aruba) en kijk dan eens naar momenten waarop ik post. Nou, dat zijn momenten dat mevr. van der Sloot en Renee toch echt op 1 oor liggen hoor.
Pcies! Ik ben Brenda, vroeger geboren als Henk, nou wie boeit hetquote:Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef nickhs het volgende:
[..]
Rosita, het maakt mij en vele anderen denk ik, geen ene moer uit wie wie hier is, zolang hetgeen er gepost wordt, maar een bijdrage is in een een zinvolle discussie over de mogelijke gang van zaken.
Nou ja, dat is toch duidelijk, de rest van de foto´s paste niet in het plaatje van de maagd Maria en het godvruchtige leven in Alabama. Het begint mij allemaal goed te dagen moet ik zeggen. Daarom gingen ze toch naar Aruba, ze moesten toch zeker de verhalen van eerdere uitstapjes hebben gehoord. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat ik het allemaal best verschrikkelijk vind, dat ze niet meer is teruggekomen, wat er dan ook gebeurd mag zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Pcies! Ik ben Brenda, vroeger geboren als Henk, nou wie boeit het![]()
Wat betreft die foto's nickhs, Natalee staat er bijna niet op, zoals ik al zei die foto's zijn nooit gepubliceerd en de rolletjes in beslag genomen door Marcia Twitty, eega van Jar Twitty, broer van Jug Twitty, exman van Beth Hollloway. Ingewikkeld he?:P![]()
Maar dat gegeven vind ik al raar eigenlijk, waarom zijn die foto's in beslag genomen? Wat zou de reden daarvan zijn?
Het is de laatste reactie die ik er nu nog overgeef, zie de woorden van Renee zelf, zie het feit dat het ANP dat gecorrigeerd heeft in het verleden en verder stop ik ermee met hier nog op te reageren. Ik heb genoeg aanwijzingen om Renee's eigen woorden en de correctie van het ANP te geloven.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:49 schreef johan555 het volgende:
hoe kan een journaliste nog een objectieve documetaire maaken als ze ook optreed als spreekbuis cq namens 1 van de betrokken partijen ?
dat is toch niet te rijmen ?
Welk onderzoek?Welke bewijzen? Ik heb werkelijk nog geen enkel relevant bewijs gezienquote:Op maandag 3 maart 2008 17:28 schreef Rosite het volgende:
[..]
Het is mogelijk zo gegaan dat de journalist zijn stukje wilde schrijven en Renee gebeld heeft met vragen die hij had over Joran enz. Renee, die daar journalist is en deze zaak op de voet volgt, is op de hoogte van een aantal zaken en vertelt dat aan de journalist. Journalist schrijft "de spreekbuis van de familie".
Nou dan is dat dus onjuist wat de journalist schrijft. Ze is op de hoogte van zaken, omdat ze alles volgt en informeert en journalist is. Daarmee ben je nog geen spreekbuis.
En verder kan ik ook schrijven dat ik een journalist gemaild heb, dus dat is nog maar de vraag of dat zo is. Ik ben er vrijwel zeker van dat Renee Gielen een onafhankelijk onderzoek doet en niet afhankelijk is van de familie van der Sloot.
Dat dat onderzoek een heel andere richting uitgaat dan wat we van PRdV hebben gezien, maakt nog niet dat zij "dus een spreekbuis van de van der Sloots is". Als het gevolg is van o.a. haar onderzoek dat Joran vrijgepleit wordt van allerlei zaken, zal dat alleen kunnen met bewijzen en op geen enkele andere manier en die zullen dus geleverd moeten worden.
Eenschquote:Op maandag 3 maart 2008 17:52 schreef nickhs het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch duidelijk, de rest van de foto´s paste niet in het plaatje van de maagd Maria en het godvruchtige leven in Alabama. Het begint mij allemaal goed te dagen moet ik zeggen. Daarom gingen ze toch naar Aruba, ze moesten toch zeker de verhalen van eerdere uitstapjes hebben gehoord. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat ik het allemaal best verschrikkelijk vind, dat ze niet meer is teruggekomen, wat er dan ook gebeurd mag zijn.
en ook eenschquote:Op maandag 3 maart 2008 17:55 schreef nickhs het volgende:
Met deze snelheid van posten en uitzoeken wie wie is, zijn we zo weer aan een nieuw draadje toe.
Dat probleem van geen relevante bewijzen geldt tot nu toe voor alles en iedereen. Ik vermoed dat de zaak nog tot een oplossing gaat komen, misschien is het meer hopen. Zowel het OM is nog volop bezig, als bijvoorbeeld ook Renee Gielen, en ik neem aan de Vries ook nog. Verder heb ik aanwijzingen dat er ook in de VS nog mensen op speurtocht zijn, dus we wachten af.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Welk onderzoek?Welke bewijzen? Ik heb werkelijk nog geen enkel relevant bewijs gezien
Lees nou Jos, Rosite zegt toch "zal dat alleen kunnen met bewijzen en op geen enkele andere manier en die zullen dus geleverd moeten worden."quote:Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Welk onderzoek?Welke bewijzen? Ik heb werkelijk nog geen enkel relevant bewijs gezien
Ik snap niet wat de relevantie van die foto's is hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef BwennieBren het volgende:
Komtie, zij er veel hoor!
Natalee staat er overigens maar op 1 of 2 foto's de rest is geconfisceerd door Marcia Twitty zo schijnt... wat overigens best vreemd is, lijkt me....
we zullen eens reageren, kijk dat joran de broers vraagt om te liegen kan ik wel inkomen, maar dat het liegen voor een excuus voor joran's vriendin moest zijn, geloof ik voor geen biet !!!, namelijk joran vroeg ook nog eens in dezelfde verklaring om het vingeren van natalee op de achterbank zeker in te brengen . JA JA dat doe je omdat je je schaamt voor je vriendin ??? ik moet het nog tegen komen dat mijn vriendin zeg , ooooooooooo , je heb dat meisje ook nog eens lekker gevingerd, en daarna netjes afgezet bij hotel. Nee dat is logisch lieve joran nu wil ik zeker je vriendin blijven !!!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef nickhs het volgende:
[..]
Als aanvulling nog. In dat verhaal van afzetten bij het hotel werden de Kalpoe broeders gevraagd te liegen dat zij er bij waren, dus met vier man in een auto, die Natalee even afzetten. Snap je het nu....
Volgens mij kunnen ze vanaf nu alleen nog maar met logica de zaak aan elkaar knopen, bewijzen zijn allemaal foetsie. Als dat de opzet was, dan zijn ze daar inmiddels wel in geslaagd van beide kanten. Maar je weet het nooit, misschien gaan er nog mensen praten om de puzzel op te lossen. Het is allemaal wel reuze interessant, de perfecte moord, de perfecte verdwijning en de het perfect wegmaken van een lichaam, plus een nieuw woord in het woordenboek voor de ultieme leugenaar, Pinokijoranquote:Op maandag 3 maart 2008 18:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Dat probleem van geen relevante bewijzen geldt tot nu toe voor alles en iedereen. Ik vermoed dat de zaak nog tot een oplossing gaat komen, misschien is het meer hopen. Zowel het OM is nog volop bezig, als bijvoorbeeld ook Renee Gielen, en ik neem aan de Vries ook nog. Verder heb ik aanwijzingen dat er ook in de VS nog mensen op speurtocht zijn, dus we wachten af.
Overigens vind ik zo'n zwaaiend handje erg flauw en onprettig. Niet respectvol, maar goed.
je kan altijd nieuws mailen naar de redacties van kranten / nieuwsrubrieken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.
Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
Ik vroeg of er interesse was in deze foto's, kreeg 2x te horen: ja graag, dus ik post ze en klaar is Bwenniequote:Op maandag 3 maart 2008 18:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de relevantie van die foto's is hoor.
Sommige foto's zijn geresized en op sommige zijn er namen bij gezet dus dit zijn ook niet de originele foto's...
Als dat waar is, zou dat inderdaad de stunt van de eeuw zijn. Wel een hele slechte als je het mij vraagt, want op die manier is Joran voor 25K voor 7 miljoen mensen in een zeer kwaad daglicht komen te staan. Ik kan niet geloven dat ioemand zo dom zou zijn, maar je weet het maar nooit.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
Hey meis, ik heb zo ook van RUquote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef abcd-tje het volgende:
Ik kende al een deel van de foto's via RU BwennieBren.
(ze zijn daar gepost dacht ik door een mede-student van Natalee zelf).
Toen ik een deel van deze foto's op RU zag, viel mij eigenlijk op dat Natalee
bijna op geen enkele foto stond.
En inderdaad Bwennie, ze zijn aan het aantonen momenteel op RU dat heel
veel foto's van Natalee allemaal gepaintshopt zijn.
Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef duikkie het volgende:
[..]
we zullen eens reageren, kijk dat joran de broers vraagt om te liegen kan ik wel inkomen, maar dat het liegen voor een excuus voor joran's vriendin moest zijn, geloof ik voor geen biet !!!, namelijk joran vroeg ook nog eens in dezelfde verklaring om het vingeren van natalee op de achterbank zeker in te brengen . JA JA dat doe je omdat je je schaamt voor je vriendin ??? ik moet het nog tegen komen dat mijn vriendin zeg , ooooooooooo , je heb dat meisje ook nog eens lekker gevingerd, en daarna netjes afgezet bij hotel. Nee dat is logisch lieve joran nu wil ik zeker je vriendin blijven !!!
kortom dat liegen was echt niet voor de vriendin van joran hoor, maar ergens anders voor.
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echtquote:Op maandag 3 maart 2008 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragenmaar ben je al begonnen met die website voor die Nederlandse verklaringen? Of zal ik gewoon die photobucket site hier neerzetten maar met die verklaringen? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit...
Interessant, hoe zit dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:59 schreef BwennieBren het volgende:
@Johan hoe zit het met die verloren sleutels en die ondergrondse tunnels. Heb je daar nog bericht van gekregen?
Joran, de echte dan, kun je het nog volgen?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef nickhs het volgende:
[..]
Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.
Joran was inmiddels een beetje verliefd op haar, volgens die MB studenten was ie al een PAAR dagen in haar omgeving gezien, met name volgens haar beste vriendin, Lana, die het niet zo zag zitten in hem.
Joran geloofde al die verhalen die Natalee hem vertelde over haar moeder, een soort heks, Eucalypta zeg maar. Z´n vriendin, daar wilde hij het toch al mee uitmaken. Vervolgens heeft ie die verhalen over vingeren eens lekker aan die Deepak broers verteld, daar is ie mee begonnen toen moeder Beth ineens voor hem stond en hij analoog aan het wijnincident dacht, ik zal jou eens lekker vertellen, wat ik met je dochter heb gedaan, stelletje hypocriete amerikanen en ze zoop ook als een ketter......
Ik begrijp het meis, daarom durfde ik het je ook bijna niet te vragen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echt
naar, en vandaag was het een "nahetweekendeerstweerffiesruimeninhuis" dagje.
Zet maar je photobucketsite hier neer, dan is er alvast iets
Ik heb nog geen enkele website gezien, waar de echte aantoonbare en bewezen feiten, zeg maar, netjes zijn gerubriceerd in chronologische volgorde. Zal wel moeilijk zijn, volgens mij is er niet zoveel en ben je met een halve webpagina klaar......quote:Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echt
naar, en vandaag was het een "nahetweekendeerstweerffiesruimeninhuis" dagje.
Zet maar je photobucketsite hier neer, dan is er alvast iets
Mooi werk.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://s255.photobucket.com/albums/hh157/nhc_2005/
quote:
YW dearquote:Op maandag 3 maart 2008 18:54 schreef Rosite het volgende:
[..]
Mooi werk.
Wel moeten we goed beseffen dat er al veel en veel meer getuigeverklaringen zijn die NIET gelekt/geopenbaard zijn, dus dat dit natuurlijk ten alle tijde maar een (heel klein) deel is.
Maar dank B. Leuk overzicht.
En dan ? Gaat ie daar zelf inkruipen?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Joran zou zijn sleutels zijn kwijtgeraak en Johan555 zou een kaart of map ontvangen van het ondergrondse tunnels in Aruba, voor de rest weet ik ook niet, dus ben natuurlijk wel heel benieuwd
Geen probleem, ik had meer `Natalee gehalte` verwacht. Maar zijn leuke foto´s toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vroeg of er interesse was in deze foto's, kreeg 2x te horen: ja graag, dus ik post ze en klaar is BwennieZo simpel was het.
En ja ik heb ze van een andere site afgehaald en zij hebben op sommige fotos de namen erbij geplakt van de vrienden van Natalee, so what?
Weet ik veul.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:59 schreef nickhs het volgende:
[..]
En dan ? Gaat ie daar zelf inkruipen?
Maar als ie naar witte Nike´s zoekt, dan kan dat lang duren. Joran had bruine schoenen aan op de avond in Charlies.
Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......quote:Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
YW dear
Ik weet dat we veel verklaringen missen maar die zijn ook nergens te vinden op inet. Aruba zal die wel niet hebben vrijgegeven ofzo. Zodra ik wel wat vind (wat ik eerlijkgezegd niet verwacht) zet ik ze natuurlijk op hier neer
Ja inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Rosite het volgende:
Wat horen we weinig van die uitzending van vannacht op Aruba, was het allemaal niet veel interessants?
Ja, ok, dat was voordat ze naar het strand gingen toch? Nou, lijkt me niet, als je zo op scherp staat, dan doe ik dat wel met de schoenen die ik aan heb, toch? Stel je voor dat ze zich ondertussen bedenkt....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet ik veul.
Wat betreftf die schoenen, Joran heeft in een van zijn verklaringen gezegd dat ze langs zijn huis zijn geweest. Hij zou zich dus ook kunnen hebben omgekleed en andere schoenen aan gedaan hebben.
dit lees ik op SM er over:quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Rosite het volgende:
Wat horen we weinig van die uitzending van vannacht op Aruba, was het allemaal niet veel interessants?
quote:This is a recap that Capslock sent to me on the Telearuba program. Kindof answers why we aren't seeing any victory parties at RU
To all Monkeys,
The show was not about finding Natalee but to show that the Government is lying about the whole case from the get go.
The show started with a peace about crisis management and what they should have done from the beginning. The show compared the Clinton case and the Joran Case. Where both lies in the beginning and at the end come back to you and haunt you for life.
Then they moved into the Search and Rescue person that shows that he has 30 years working in Venezuela on people rescue and that when a body is thrown to sea, it will always come to shore. He explain that it has to be far away to not come but even so, the current will bring it to shore.
He also said that let's assume that they have thrown it at sea, and used a block to secure it at the bottom of the sea, he explained that the salt water will disintegrate the cement block and the body will get loose and come back to shore.
Then the show went over Patrick van Eem and here Poentje was saying that Patrick put on a nice show when he was recorded for the show, but every thing change after the show. He contradict everything he said. He is also lying. When he was asked why he is doing this, he respond that he was doing it for Aruba but later showed a different Patrick.
Patrick is in this for money only and does not care about anyone not even Natalee.
When Poentje said that ok now it is over and the camera men were in the process of removing the equipment, they left Camera-2 rolling and it is here that Patrick started to show his dark side. He was talking about the Dirty ALE, He was talking About Drug deals, His deals and other government Deals, He was talking that the show of deVries was also a play. etc.
The 7 minute intro of what to come of the next 35 minute of the movie will be interesting.
Poentje also give a flavor of how it ends ---in the ocean ---
This is a recap
My opinion, this will bring the house down but not yet Natalee, Poentje Missed a critical comment of Patrick.
So there is going to be more on the show I think tomorrow.
Ik heb even snel de getuigenverklarinen vergeleken met degene die ik heb in dit document. Het valt me op dat dit niet dezelfde verklaringen zijn maar elkaar soms wel deels overlappen. Ook zijn er dingen die niet consistent zijn met elkaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik begrijp het meis, daarom durfde ik het je ook bijna niet te vragen.
Anyway, dit is dus die site van Photobucket luitjes voor wie er geinteresseerd in is. Deze verklaringen staan ook op andere sites hoor maar ik heb alleen de Nederlandse erop staan
Aan de rechterkant staat een kolom met alle verklaringen op datum, in het Nederlands. En nog wat andere documenten (merendeels engelstalig)
http://s255.photobucket.com/albums/hh157/nhc_2005/
Nou idd wat een uitgebreide verklaringen van die meidenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......
welke verklaring is dat nickhs? Die van Supreme Court of de Nederlandse verklaringen van de verdachten en consorte?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......
joran verliefd op natalee,lol. als je verliefd het zelfde is als zo geil als boter op iemand zijn wel ja, maar anders niet hoor. hij zag natalee niet eens staan, natalee dringde haar zelf op. ja en wat kan je dan als hete hollandse jongen doen hequote:Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef nickhs het volgende:
[..]
Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.
Joran was inmiddels een beetje verliefd op haar, volgens die MB studenten was ie al een PAAR dagen in haar omgeving gezien, met name volgens haar beste vriendin, Lana, die het niet zo zag zitten in hem.
Joran geloofde al die verhalen die Natalee hem vertelde over haar moeder, een soort heks, Eucalypta zeg maar. Z´n vriendin, daar wilde hij het toch al mee uitmaken. Vervolgens heeft ie die verhalen over vingeren eens lekker aan die Deepak broers verteld, daar is ie mee begonnen toen moeder Beth ineens voor hem stond en hij analoog aan het wijnincident dacht, ik zal jou eens lekker vertellen, wat ik met je dochter heb gedaan, stelletje hypocriete amerikanen en ze zoop ook als een ketter......
Ja na C&C voordat ze naar het strand gingen. Gaat dat zo, snel handelen voordat ze zich bedenkt?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, ok, dat was voordat ze naar het strand gingen toch? Nou, lijkt me niet, als je zo op scherp staat, dan doe ik dat wel met de schoenen die ik aan heb, toch? Stel je voor dat ze zich ondertussen bedenkt....
Wat is dat voor een site Jos, moet ik iets downloaden???quote:Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb even snel de getuigenverklarinen vergeleken met degene die ik heb in dit document. Het valt me op dat dit niet dezelfde verklaringen zijn maar elkaar soms wel deels overlappen. Ook zijn er dingen die niet consistent zijn met elkaar.
Het punt is dat je vermoedens niet juist zijn en je ze een beetje als feiten hier presenteert.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
Een reactie van mij dan maar:quote:Op maandag 3 maart 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
soms krijg ik op bepaalde post geen reactie en dat mag ik toch wel verdacht vinden
zie de post hieronder
Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?
[ afbeelding ]
OM adviseerde ouders Joran onder te duiken
WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.
Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.
Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.
Ja hoor, vermoedens is prima, maar deze als feiten presenteren is wat minder.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef johan555 het volgende:
mag ik m'n eigen vermoeden niet hebben ? huh ?
Hele goede link Rosite; bedankt!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Rosite het volgende:
http://nathaleeholloway.h(...)ng_van_Peter_R/xO8p/
Mmm, zojuist een interessante weblog gekregen van iemand. Staat nog veel meer op, maar daar kunnen jullie heen klikken.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
welke verklaring is dat nickhs? Die van Supreme Court of de Nederlandse verklaringen van de verdachten en consorte?
Oh ja dat zijn die standaard verklaringen van supreme court NY, weinig in te lezen. Maar ik heb het er maar opgezet om alle documenten beschikbaar op inet bij elkaar te doen. Ik ben eigenlijk begonnen met die photobucket om de op inet beschikbare Nederlandse verklaringen (onderaan de lijst) van Joran, Deepak en Satish en anderen omdat de Eng. vertalingen imo niet geheel juist vertaald waren en ook voor de Fokkers makkelijker te lezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef nickhs het volgende:
[..]
BwennieBren, ik heb alleen op de eerste verklaring geklikt, m´n computer sloeg op hol en ik zag iets van 58,0000,000,000 downloaden, ik dacht oei, en toen het tevoorschijn kwam, was er een verklaring van een of ander Alabamese? muts dat ze wel in New York wilde getuigen maar niet in Aruba, verder niks inhoudelijks.
thanxquote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Rosite het volgende:
Mmm, zojuist een interessante weblog gekregen van iemand. Staat nog veel meer op, maar daar kunnen jullie heen klikken.
even op 'free' klikken en dan wachten en dan krijg je een downloadlink, is een pdf file met allemaal getuigenverklaringen die zijn gebruikt bij een rechtszaak in de VS van Beth en Dave vs Joran en Paulquote:Op maandag 3 maart 2008 19:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat is dat voor een site Jos, moet ik iets downloaden???
Ok, anders dan. Joran en Natalee worden bij Joran thuis afgezet door de Deepaks om 1.40am, verwisselt eerst z'n bruine schoenen voor z'n witte Nikes of z'n gekleurde gympies. Joran rijdt met de witte Pickup met Natalee een beetje rond en vervolgens naar het strand bij het Marriott, zo'n soort auto is in ieder geval daar gezien. Je kunt met dit verhaal alle kanten op, maar het maakt allemaal niks meer uit. Niks is meer te bewijzen door sporenonderzoek etc., allemaal verdwenen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef duikkie het volgende:
[..]
maar goed denk maar wat je wilt, ik vind persoonlijk heel dat noordelijke richting rijden naar lighthouse en strand verhaal niet erg overtuigend, hebben ze allemaal verzonnen met pa van de sloot erbij. om een tijdslijn te hebben en een onderdeel van de leugen kon niet meer, dus dan inkorten het verhaal houdt nog steeds stand bij leugen naar het strand gaan. maar niemand die ooit iets heeft gezien , en in de zomer maanden lopen op de gekste tijden toch overal mensen hoor
ook flink wat doen in het nieuws nu met venezuela/colombia/farc/ecuador.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:36 schreef Confessions het volgende:
'Aruba doorvoerhaven van heroïne'
Uitgegeven: 3 maart 2008 18:28
ORANJESTAD - Aruba is een doorvoerhaven voor heroïne en in mindere mate van cocaïne. Drugsgebruik op het eiland, ook onder toeristen, blijft een punt van zorg.
Dat staat in een rapport dat The International Narcotics Strategy Report (INSCR) vrijdag aan het Amerikaanse Congres in Amerika heeft aangeboden. Het rapport over het jaar 2007 is maandag openbaar gemaakt.
Cruiseschepen
De drugs zouden vanaf het eiland verder worden vervoerd via cruiseschepen die Aruba aandoen en de dagelijkse vluchten vanaf het eiland naar Amerika en Europa.
Volgens het rapport is Aruba interessant voor smokkelaars door de 'goede infrastructuur, uitstekende vliegverbindingen en relatief lichte straffen voor drugshandel in relatief goede omstandigheden'.
Het rapport meldt dat Aruba weliswaar weinig criminaliteit kent, maar dat uit criminaliteitsonderzoek in 2007 blijkt dat 'prominent drug traffickers' op het eiland zijn gevestigd
Zie verslag http://www.state.gov/p/inl/rls/nrcrpt/2008/vol1/html/100778.htm
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
even op 'free' klikken en dan wachten en dan krijg je een downloadlink, is een pdf file met allemaal getuigenverklaringen die zijn gebruikt bij een rechtszaak in de VS van Beth en Dave vs Joran en Paul
Op pagina 185 van het boek van Dave Holloway wordt ook verteld dat alledrie de meisjes hun aanklacht hadden ingetrokken. Van 1 van die meisjes is het zeker dat ze dit deed na een gesprek met Dennis Jacobs.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef nickhs het volgende:
[..]
Op pag 42 van dit document (krijg die tekst niet gekopieerd) , staat wel een hele duidelijke getuigenis van Karen Martina, die eerder door Beth en Dave Holloway was opgevoerd als getuige Jane Doe in de civiele zaak, in het VOORDEEL van Joran over haar kortstondige affaire met Joran. Zij verklaart '...the truth is that Joran never did anything to me that I felt was inappropriate, never touched me without my permission and he never gave me alcohol or drugs." Dat was een paar maanden daarvoor in 2005.
Ik dacht eigenlijk dat ie het in dat opgenomen gesprek over Karin Jansen had, dus niet Karen, al staat er wel "Karen". Ik kon zo gauw die verklaring niet meer vinden over die sex met meerdere personen, was daar sprake van een Karen?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef dcfv het volgende:
[..]
Op pagina 185 van het boek van Dave Holloway wordt ook verteld dat alledrie de meisjes hun aanklacht hadden ingetrokken. Van 1 van die meisjes is het zeker dat ze dit deed na een gesprek met Dennis Jacobs.
Het schijnt dat vrienden van Joran iets gemeld hebben over seks in het openbaar met haar en dat ze daarom toendertijd verhoord is...1 van Jorans verhoren gaat zo'n beetje ook alleen maar over zijn seksuele contacten met die Karen & in het opgenomen gesprek in het politiebusje wordt ze ook genoemd.....dat Joran geen heilig boontje qua omgang met meiden was / is, leek me wel algemeen bekend....dus vind het wel raar dat de politie kennelijk meer wilde weten over het hoe en wat met betrekking tot deze 'scharrel'. Zal dus wel wat meer achter zitten.
je slaap even en je loopt gelijk achter hier in deze forumquote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Rosite het volgende:
Yep dat ging over haar....quote:Op maandag 3 maart 2008 23:56 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie het in dat opgenomen gesprek over Karin Jansen had, dus niet Karen, al staat er wel "Karen". Ik kon zo gauw die verklaring niet meer vinden over die sex met meerdere personen, was daar sprake van een Karen?
tja waar moet ik nou over denken dan ???quote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ok, anders dan. Joran en Natalee worden bij Joran thuis afgezet door de Deepaks om 1.40am, verwisselt eerst z'n bruine schoenen voor z'n witte Nikes of z'n gekleurde gympies. Joran rijdt met de witte Pickup met Natalee een beetje rond en vervolgens naar het strand bij het Marriott, zo'n soort auto is in ieder geval daar gezien. Je kunt met dit verhaal alle kanten op, maar het maakt allemaal niks meer uit. Niks is meer te bewijzen door sporenonderzoek etc., allemaal verdwenen.
we doen ons best om allerlei theorieen de deur te laten paseren, lees vooral alles , maar post in nederlands !!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:28 schreef Dushi_girl540 het volgende:
Hi guys, I am new here. I am Dutch.
Wat denken jullie allemaal wat waar in niet waar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |