we zullen eens reageren, kijk dat joran de broers vraagt om te liegen kan ik wel inkomen, maar dat het liegen voor een excuus voor joran's vriendin moest zijn, geloof ik voor geen biet !!!, namelijk joran vroeg ook nog eens in dezelfde verklaring om het vingeren van natalee op de achterbank zeker in te brengen . JA JA dat doe je omdat je je schaamt voor je vriendin ??? ik moet het nog tegen komen dat mijn vriendin zeg , ooooooooooo , je heb dat meisje ook nog eens lekker gevingerd, en daarna netjes afgezet bij hotel. Nee dat is logisch lieve joran nu wil ik zeker je vriendin blijven !!!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef nickhs het volgende:
[..]
Als aanvulling nog. In dat verhaal van afzetten bij het hotel werden de Kalpoe broeders gevraagd te liegen dat zij er bij waren, dus met vier man in een auto, die Natalee even afzetten. Snap je het nu....
Volgens mij kunnen ze vanaf nu alleen nog maar met logica de zaak aan elkaar knopen, bewijzen zijn allemaal foetsie. Als dat de opzet was, dan zijn ze daar inmiddels wel in geslaagd van beide kanten. Maar je weet het nooit, misschien gaan er nog mensen praten om de puzzel op te lossen. Het is allemaal wel reuze interessant, de perfecte moord, de perfecte verdwijning en de het perfect wegmaken van een lichaam, plus een nieuw woord in het woordenboek voor de ultieme leugenaar, Pinokijoranquote:Op maandag 3 maart 2008 18:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Dat probleem van geen relevante bewijzen geldt tot nu toe voor alles en iedereen. Ik vermoed dat de zaak nog tot een oplossing gaat komen, misschien is het meer hopen. Zowel het OM is nog volop bezig, als bijvoorbeeld ook Renee Gielen, en ik neem aan de Vries ook nog. Verder heb ik aanwijzingen dat er ook in de VS nog mensen op speurtocht zijn, dus we wachten af.
Overigens vind ik zo'n zwaaiend handje erg flauw en onprettig. Niet respectvol, maar goed.
je kan altijd nieuws mailen naar de redacties van kranten / nieuwsrubrieken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.
Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
Ik vroeg of er interesse was in deze foto's, kreeg 2x te horen: ja graag, dus ik post ze en klaar is Bwenniequote:Op maandag 3 maart 2008 18:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de relevantie van die foto's is hoor.
Sommige foto's zijn geresized en op sommige zijn er namen bij gezet dus dit zijn ook niet de originele foto's...
Als dat waar is, zou dat inderdaad de stunt van de eeuw zijn. Wel een hele slechte als je het mij vraagt, want op die manier is Joran voor 25K voor 7 miljoen mensen in een zeer kwaad daglicht komen te staan. Ik kan niet geloven dat ioemand zo dom zou zijn, maar je weet het maar nooit.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
Hey meis, ik heb zo ook van RUquote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef abcd-tje het volgende:
Ik kende al een deel van de foto's via RU BwennieBren.
(ze zijn daar gepost dacht ik door een mede-student van Natalee zelf).
Toen ik een deel van deze foto's op RU zag, viel mij eigenlijk op dat Natalee
bijna op geen enkele foto stond.
En inderdaad Bwennie, ze zijn aan het aantonen momenteel op RU dat heel
veel foto's van Natalee allemaal gepaintshopt zijn.
Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef duikkie het volgende:
[..]
we zullen eens reageren, kijk dat joran de broers vraagt om te liegen kan ik wel inkomen, maar dat het liegen voor een excuus voor joran's vriendin moest zijn, geloof ik voor geen biet !!!, namelijk joran vroeg ook nog eens in dezelfde verklaring om het vingeren van natalee op de achterbank zeker in te brengen . JA JA dat doe je omdat je je schaamt voor je vriendin ??? ik moet het nog tegen komen dat mijn vriendin zeg , ooooooooooo , je heb dat meisje ook nog eens lekker gevingerd, en daarna netjes afgezet bij hotel. Nee dat is logisch lieve joran nu wil ik zeker je vriendin blijven !!!
kortom dat liegen was echt niet voor de vriendin van joran hoor, maar ergens anders voor.
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echtquote:Op maandag 3 maart 2008 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragenmaar ben je al begonnen met die website voor die Nederlandse verklaringen? Of zal ik gewoon die photobucket site hier neerzetten maar met die verklaringen? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit...
Interessant, hoe zit dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:59 schreef BwennieBren het volgende:
@Johan hoe zit het met die verloren sleutels en die ondergrondse tunnels. Heb je daar nog bericht van gekregen?
Joran, de echte dan, kun je het nog volgen?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef nickhs het volgende:
[..]
Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.
Joran was inmiddels een beetje verliefd op haar, volgens die MB studenten was ie al een PAAR dagen in haar omgeving gezien, met name volgens haar beste vriendin, Lana, die het niet zo zag zitten in hem.
Joran geloofde al die verhalen die Natalee hem vertelde over haar moeder, een soort heks, Eucalypta zeg maar. Z´n vriendin, daar wilde hij het toch al mee uitmaken. Vervolgens heeft ie die verhalen over vingeren eens lekker aan die Deepak broers verteld, daar is ie mee begonnen toen moeder Beth ineens voor hem stond en hij analoog aan het wijnincident dacht, ik zal jou eens lekker vertellen, wat ik met je dochter heb gedaan, stelletje hypocriete amerikanen en ze zoop ook als een ketter......
Ik begrijp het meis, daarom durfde ik het je ook bijna niet te vragen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echt
naar, en vandaag was het een "nahetweekendeerstweerffiesruimeninhuis" dagje.
Zet maar je photobucketsite hier neer, dan is er alvast iets
Ik heb nog geen enkele website gezien, waar de echte aantoonbare en bewezen feiten, zeg maar, netjes zijn gerubriceerd in chronologische volgorde. Zal wel moeilijk zijn, volgens mij is er niet zoveel en ben je met een halve webpagina klaar......quote:Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echt
naar, en vandaag was het een "nahetweekendeerstweerffiesruimeninhuis" dagje.
Zet maar je photobucketsite hier neer, dan is er alvast iets
Mooi werk.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://s255.photobucket.com/albums/hh157/nhc_2005/
quote:
YW dearquote:Op maandag 3 maart 2008 18:54 schreef Rosite het volgende:
[..]
Mooi werk.
Wel moeten we goed beseffen dat er al veel en veel meer getuigeverklaringen zijn die NIET gelekt/geopenbaard zijn, dus dat dit natuurlijk ten alle tijde maar een (heel klein) deel is.
Maar dank B. Leuk overzicht.
En dan ? Gaat ie daar zelf inkruipen?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Joran zou zijn sleutels zijn kwijtgeraak en Johan555 zou een kaart of map ontvangen van het ondergrondse tunnels in Aruba, voor de rest weet ik ook niet, dus ben natuurlijk wel heel benieuwd
Geen probleem, ik had meer `Natalee gehalte` verwacht. Maar zijn leuke foto´s toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vroeg of er interesse was in deze foto's, kreeg 2x te horen: ja graag, dus ik post ze en klaar is BwennieZo simpel was het.
En ja ik heb ze van een andere site afgehaald en zij hebben op sommige fotos de namen erbij geplakt van de vrienden van Natalee, so what?
Weet ik veul.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:59 schreef nickhs het volgende:
[..]
En dan ? Gaat ie daar zelf inkruipen?
Maar als ie naar witte Nike´s zoekt, dan kan dat lang duren. Joran had bruine schoenen aan op de avond in Charlies.
Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......quote:Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
YW dear
Ik weet dat we veel verklaringen missen maar die zijn ook nergens te vinden op inet. Aruba zal die wel niet hebben vrijgegeven ofzo. Zodra ik wel wat vind (wat ik eerlijkgezegd niet verwacht) zet ik ze natuurlijk op hier neer
Ja inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Rosite het volgende:
Wat horen we weinig van die uitzending van vannacht op Aruba, was het allemaal niet veel interessants?
Ja, ok, dat was voordat ze naar het strand gingen toch? Nou, lijkt me niet, als je zo op scherp staat, dan doe ik dat wel met de schoenen die ik aan heb, toch? Stel je voor dat ze zich ondertussen bedenkt....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet ik veul.
Wat betreftf die schoenen, Joran heeft in een van zijn verklaringen gezegd dat ze langs zijn huis zijn geweest. Hij zou zich dus ook kunnen hebben omgekleed en andere schoenen aan gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |