abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57130535
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef BwennieBren het volgende:
Iemand nog interesse in de niet geconfisceerde foto's van Aruba-trip 2005 van de overige MB students?
Jazeker....omdat de Natalee van Aruba zeker niet de Natalee is, die in Alabama een godvruchtig leven leidde, zoals haar moeder ons wil doen geloven. Die Alana postings zijn volgens mij moeder Beth zelf, met name het laatste deel van die postings zijn precies de manier waarop Beth praatte na het bekend worden van de Joran tapes.
pi_57130612
Je zou alleen al aan het tijdsverschil kunnen zien dat ik Renee niet ben. Renee woont dacht ik op Curacao (en is vaak op Aruba) en kijk dan eens naar momenten waarop ik post. Nou, dat zijn momenten dat mevr. van der Sloot en Renee toch echt op 1 oor liggen hoor.
pi_57130633
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
soms krijg ik op bepaalde post geen reactie en dat mag ik toch wel verdacht vinden
zie de post hieronder

Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?

[ afbeelding ]

OM adviseerde ouders Joran onder te duiken

WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.

Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.
Zou best kunnen dat Gielen op dat moment namens de familie dat heeft verklaart. Zolang ze als verslaggeefster maar onafhankelijk blijft denken, heb ik daar geen problemen mee. Is moeilijk, geef ik toe.....
Ik zou als familie ook alle zeilen bijzetten natuurlijk om de publieke opinie te beinvloeden, nu de zaak een wending heeft genomen, die moeilijk is terug te draaien.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 17:34:01 #204
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57130638
Komtie, zij er veel hoor!
Natalee staat er overigens maar op 1 of 2 foto's de rest is geconfisceerd door Marcia Twitty zo schijnt... wat overigens best vreemd is, lijkt me....

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_57130640
dit staat er wel goed lezen svp !
Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten.

er staat heel duidelijk > namens

dan treed je op namens de familie
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57130711
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef johan555 het volgende:
dit staat er wel goed lezen svp !
Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten.

er staat heel duidelijk > namens

dan treed je op namens de familie
De Nederlandse journalist schrijft dat Renee dat namens de familie heeft laten weten, daar gaat het om Johan. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf natuurlijk.
pi_57130832
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Rosite het volgende:
Je zou alleen al aan het tijdsverschil kunnen zien dat ik Renee niet ben. Renee woont dacht ik op Curacao (en is vaak op Aruba) en kijk dan eens naar momenten waarop ik post. Nou, dat zijn momenten dat mevr. van der Sloot en Renee toch echt op 1 oor liggen hoor.
Rosita, het maakt mij en vele anderen denk ik, geen ene moer uit wie wie hier is, zolang hetgeen er gepost wordt, maar een bijdrage is in een een zinvolle discussie over de mogelijke gang van zaken.
pi_57130859
Hier woorden van Renee zelf. Doe er maar mee wat je wilt. (Ik heb uit discretie 2 keer een een aantal puntjes gezet waar een naam stond)

1. 58
Renee Gielen Says:
februari 19th, 2008 at 13:24
hp, ik heb de moeder niet aangezen als schuldige. Met Telegraafachtige reacties komen we niet verder.
........., dank voor je support. Ik ben niet bekend van radio al heb ik onlangs daar weer in een praatprogramma vragen beantwoord.
Ik ben in juni 2005 als correspondente van (toen) TweeVandaag in aanraking gekomen met de zaak. Heb toen o.a. Beth geinterviewd. En sindsdien als onafhankelijk tv producent en documentaire maakster in de zaak gedoken. Dat onderzoek doe ik nu 2,5 jaar, geintensiveerd sinds juni 2007. Kijk maar eens naar de uitzending van Netwerk (ben ik ook correspondent van) van 7 juli.
Hier wat links naar publicaties.
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=84&num=31997 dit is 5 juli 2007
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=88&num=36898 dit is 17 November 2007
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=88&num=36899 dit is 17 November 2007
Verder: (doorscrollen naar “officier geeft regie uit handen”)
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_39389.php dit is 2 februari 2008
1. 88
Renee Gielen Says:
februari 20th, 2008 at 14:37
.......... waarom zo hardnekkig vast houden aan iets wat ik niet heb gezegd? Het is door ANP gecorrigeerd, maar Telegraaf nam het niet over.
Ik ben geen vriendin, noch spokeswoman van de familie van der Sloot. Ik ken hun alleen vanwege mijn onderzoek.
Alles wat IK heb gevonden heb ik onderbouwd. Ik heb geen verborgen camera’s gebruikt, geen geld uitgedeeld of ontvangen, ik ben aan niemand gelieerd en ben dus onafhankelijk en zo ben ik bezig.
pi_57130865
juist dan treed je toch op voor de familie
en daaronder staat
Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

dus de journalist heeft het ook nagevraagd bij Anita vd sloot
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 17:47:49 #210
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57130894
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef nickhs het volgende:

[..]

Rosita, het maakt mij en vele anderen denk ik, geen ene moer uit wie wie hier is, zolang hetgeen er gepost wordt, maar een bijdrage is in een een zinvolle discussie over de mogelijke gang van zaken.
Pcies! Ik ben Brenda, vroeger geboren als Henk, nou wie boeit het

Wat betreft die foto's nickhs, Natalee staat er bijna niet op, zoals ik al zei die foto's zijn nooit gepubliceerd en de rolletjes in beslag genomen door Marcia Twitty, eega van Jar Twitty, broer van Jug Twitty, exman van Beth Hollloway. Ingewikkeld he?:P

Maar dat gegeven vind ik al raar eigenlijk, waarom zijn die foto's in beslag genomen? Wat zou de reden daarvan zijn?
pi_57130895
Zijn even lekker uit hun dak gegaan, weg van dat ultra conservatieve hypocriete amerikaanse thuisfront.
pi_57130903
Zie mijn reactie boven de jouwe Johan, we postten ongeveer tegelijkertijd, dus de mijne is boven de jouwe terecht gekomen.
pi_57130935
hoe kan een journaliste nog een objectieve documetaire maaken als ze ook optreed als spreekbuis cq namens 1 van de betrokken partijen ?
dat is toch niet te rijmen ?
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 17:49:48 #214
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57130951
Dit is overigens Hunter Twitty (rechts)

pi_57130977
Het fabeltje dat renee spokesman van de familie is, is eerder in de wereld geweest en het ANP heeft dat gecorrigeerd en de Telegraaf niet en die reformatorische krant schrijft het dus onterecht weer op.
pi_57131004
als je goed leest beweer ik niet dat je renee bent
pi_57131016
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:47 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Pcies! Ik ben Brenda, vroeger geboren als Henk, nou wie boeit het

Wat betreft die foto's nickhs, Natalee staat er bijna niet op, zoals ik al zei die foto's zijn nooit gepubliceerd en de rolletjes in beslag genomen door Marcia Twitty, eega van Jar Twitty, broer van Jug Twitty, exman van Beth Hollloway. Ingewikkeld he?:P

Maar dat gegeven vind ik al raar eigenlijk, waarom zijn die foto's in beslag genomen? Wat zou de reden daarvan zijn?
Nou ja, dat is toch duidelijk, de rest van de foto´s paste niet in het plaatje van de maagd Maria en het godvruchtige leven in Alabama. Het begint mij allemaal goed te dagen moet ik zeggen. Daarom gingen ze toch naar Aruba, ze moesten toch zeker de verhalen van eerdere uitstapjes hebben gehoord. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat ik het allemaal best verschrikkelijk vind, dat ze niet meer is teruggekomen, wat er dan ook gebeurd mag zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 18:04:28 ]
pi_57131034
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:49 schreef johan555 het volgende:
hoe kan een journaliste nog een objectieve documetaire maaken als ze ook optreed als spreekbuis cq namens 1 van de betrokken partijen ?
dat is toch niet te rijmen ?
Het is de laatste reactie die ik er nu nog overgeef, zie de woorden van Renee zelf, zie het feit dat het ANP dat gecorrigeerd heeft in het verleden en verder stop ik ermee met hier nog op te reageren. Ik heb genoeg aanwijzingen om Renee's eigen woorden en de correctie van het ANP te geloven.
pi_57131079
Met deze snelheid van posten en uitzoeken wie wie is, zijn we zo weer aan een nieuw draadje toe.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:56:16 #220
132191 -jos-
Money=Power
pi_57131088
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:28 schreef Rosite het volgende:

[..]

Het is mogelijk zo gegaan dat de journalist zijn stukje wilde schrijven en Renee gebeld heeft met vragen die hij had over Joran enz. Renee, die daar journalist is en deze zaak op de voet volgt, is op de hoogte van een aantal zaken en vertelt dat aan de journalist. Journalist schrijft "de spreekbuis van de familie".

Nou dan is dat dus onjuist wat de journalist schrijft. Ze is op de hoogte van zaken, omdat ze alles volgt en informeert en journalist is. Daarmee ben je nog geen spreekbuis.

En verder kan ik ook schrijven dat ik een journalist gemaild heb, dus dat is nog maar de vraag of dat zo is. Ik ben er vrijwel zeker van dat Renee Gielen een onafhankelijk onderzoek doet en niet afhankelijk is van de familie van der Sloot.
Dat dat onderzoek een heel andere richting uitgaat dan wat we van PRdV hebben gezien, maakt nog niet dat zij "dus een spreekbuis van de van der Sloots is". Als het gevolg is van o.a. haar onderzoek dat Joran vrijgepleit wordt van allerlei zaken, zal dat alleen kunnen met bewijzen en op geen enkele andere manier en die zullen dus geleverd moeten worden.
Welk onderzoek?Welke bewijzen? Ik heb werkelijk nog geen enkel relevant bewijs gezien
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 17:59:05 #221
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57131138
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:52 schreef nickhs het volgende:

[..]

Nou ja, dat is toch duidelijk, de rest van de foto´s paste niet in het plaatje van de maagd Maria en het godvruchtige leven in Alabama. Het begint mij allemaal goed te dagen moet ik zeggen. Daarom gingen ze toch naar Aruba, ze moesten toch zeker de verhalen van eerdere uitstapjes hebben gehoord. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat ik het allemaal best verschrikkelijk vind, dat ze niet meer is teruggekomen, wat er dan ook gebeurd mag zijn.
Eensch
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:55 schreef nickhs het volgende:
Met deze snelheid van posten en uitzoeken wie wie is, zijn we zo weer aan een nieuw draadje toe.
en ook eensch

@Johan hoe zit het met die verloren sleutels en die ondergrondse tunnels. Heb je daar nog bericht van gekregen?
pi_57131168
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef -jos- het volgende:

[..]

Welk onderzoek?Welke bewijzen? Ik heb werkelijk nog geen enkel relevant bewijs gezien
Dat probleem van geen relevante bewijzen geldt tot nu toe voor alles en iedereen. Ik vermoed dat de zaak nog tot een oplossing gaat komen, misschien is het meer hopen. Zowel het OM is nog volop bezig, als bijvoorbeeld ook Renee Gielen, en ik neem aan de Vries ook nog. Verder heb ik aanwijzingen dat er ook in de VS nog mensen op speurtocht zijn, dus we wachten af.

Overigens vind ik zo'n zwaaiend handje erg flauw en onprettig. Niet respectvol, maar goed.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 18:02:52 #223
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57131203
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef -jos- het volgende:

[..]

Lees nou Jos, Rosite zegt toch "zal dat alleen kunnen met bewijzen en op geen enkele andere manier en die zullen dus geleverd moeten worden."

Ergo, ze moeten dus nog geleverd worden. Het is dus afwachten op het onderzoek van Mw. Gielen

*zucht
  maandag 3 maart 2008 @ 18:09:38 #224
132191 -jos-
Money=Power
pi_57131314
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef BwennieBren het volgende:
Natalee staat er overigens maar op 1 of 2 foto's de rest is geconfisceerd door Marcia Twitty zo schijnt... wat overigens best vreemd is, lijkt me....
Ik snap niet wat de relevantie van die foto's is hoor.

Sommige foto's zijn geresized en op sommige zijn er namen bij gezet dus dit zijn ook niet de originele foto's...
pi_57131319
Ja, en die zaak van de foto's van Natalee op Internet: daar zijn al linken over gepost hier op het forum. Op RU (Refugees Unleashed) is men bezig alle foto's die er zijn, die door de familie vrijgegeven zijn, te onderzoeken en als je dat leest, val je van de ene verbazing in de andere. Ten eerste valt op: de foto's die er NIET zijn. Waarom, wat wordt er achtergehouden? Ten tweede valt op: de foto's die er WEL zijn: allemaal tot in het absurde gefotoshopped............................... Werkelijk idioot en het roept veel vragen op. Maar de linken zijn volgens mij hier allemaal gegeven die verwijzen naar dat RU-forum, en dan naar de draadjes die over de foto's gaan. Ik hoop van ganser harte dat het OM zulke dingen ook leest, want "het volk" doet goed werk voor ze.
pi_57131359
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef nickhs het volgende:

[..]

Als aanvulling nog. In dat verhaal van afzetten bij het hotel werden de Kalpoe broeders gevraagd te liegen dat zij er bij waren, dus met vier man in een auto, die Natalee even afzetten. Snap je het nu....
we zullen eens reageren, kijk dat joran de broers vraagt om te liegen kan ik wel inkomen, maar dat het liegen voor een excuus voor joran's vriendin moest zijn, geloof ik voor geen biet !!!, namelijk joran vroeg ook nog eens in dezelfde verklaring om het vingeren van natalee op de achterbank zeker in te brengen . JA JA dat doe je omdat je je schaamt voor je vriendin ??? ik moet het nog tegen komen dat mijn vriendin zeg , ooooooooooo , je heb dat meisje ook nog eens lekker gevingerd, en daarna netjes afgezet bij hotel. Nee dat is logisch lieve joran nu wil ik zeker je vriendin blijven !!!

kortom dat liegen was echt niet voor de vriendin van joran hoor, maar ergens anders voor.
pi_57131421
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:00 schreef Rosite het volgende:

[..]

Dat probleem van geen relevante bewijzen geldt tot nu toe voor alles en iedereen. Ik vermoed dat de zaak nog tot een oplossing gaat komen, misschien is het meer hopen. Zowel het OM is nog volop bezig, als bijvoorbeeld ook Renee Gielen, en ik neem aan de Vries ook nog. Verder heb ik aanwijzingen dat er ook in de VS nog mensen op speurtocht zijn, dus we wachten af.

Overigens vind ik zo'n zwaaiend handje erg flauw en onprettig. Niet respectvol, maar goed.
Volgens mij kunnen ze vanaf nu alleen nog maar met logica de zaak aan elkaar knopen, bewijzen zijn allemaal foetsie. Als dat de opzet was, dan zijn ze daar inmiddels wel in geslaagd van beide kanten. Maar je weet het nooit, misschien gaan er nog mensen praten om de puzzel op te lossen. Het is allemaal wel reuze interessant, de perfecte moord, de perfecte verdwijning en de het perfect wegmaken van een lichaam, plus een nieuw woord in het woordenboek voor de ultieme leugenaar, Pinokijoran
pi_57131424
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.

Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
je kan altijd nieuws mailen naar de redacties van kranten / nieuwsrubrieken.
je weet natuurlijk nooit of ze had anders ook toch al niet zouden brengen.
maar je weet nooit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 18:16:40 #229
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57131463
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:09 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik snap niet wat de relevantie van die foto's is hoor.

Sommige foto's zijn geresized en op sommige zijn er namen bij gezet dus dit zijn ook niet de originele foto's...
Ik vroeg of er interesse was in deze foto's, kreeg 2x te horen: ja graag, dus ik post ze en klaar is Bwennie Zo simpel was het.

En ja ik heb ze van een andere site afgehaald en zij hebben op sommige fotos de namen erbij geplakt van de vrienden van Natalee, so what?
pi_57131509
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
Als dat waar is, zou dat inderdaad de stunt van de eeuw zijn. Wel een hele slechte als je het mij vraagt, want op die manier is Joran voor 25K voor 7 miljoen mensen in een zeer kwaad daglicht komen te staan. Ik kan niet geloven dat ioemand zo dom zou zijn, maar je weet het maar nooit.
--
  maandag 3 maart 2008 @ 18:19:15 #231
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57131524
Ik kende al een deel van de foto's via RU BwennieBren.
(ze zijn daar gepost dacht ik door een mede-student van Natalee zelf).
Toen ik een deel van deze foto's op RU zag, viel mij eigenlijk op dat Natalee
bijna op geen enkele foto stond.

En inderdaad Rosite, ze zijn aan het aantonen momenteel op RU dat heel
veel foto's van Natalee allemaal gepaintshopt zijn.
0101101011101011101011010101011101
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 18:26:29 #232
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57131669
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef abcd-tje het volgende:
Ik kende al een deel van de foto's via RU BwennieBren.
(ze zijn daar gepost dacht ik door een mede-student van Natalee zelf).
Toen ik een deel van deze foto's op RU zag, viel mij eigenlijk op dat Natalee
bijna op geen enkele foto stond.

En inderdaad Bwennie, ze zijn aan het aantonen momenteel op RU dat heel
veel foto's van Natalee allemaal gepaintshopt zijn.
Hey meis, ik heb zo ook van RU en had daar laatst ook een link van gegeven en daar stonden ook veel foto's van ander feestjes waar Natalee aanwezig was op. Maar alleen de Aruba pics opgeladen op mijn eigen photobucket.

Wat me wel opvalt van AL die foto's eigenlijk is dat ze allemaal wel met drank of een drankfles in hun handen staan. Er wordt iig lekker doorgetankt daar in Mountainbrook, Alabama

Ik durf het bijna niet te vragen maar ben je al begonnen met die website voor die Nederlandse verklaringen? Of zal ik gewoon die photobucket site hier neerzetten maar met die verklaringen? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit...
pi_57131694
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef duikkie het volgende:

[..]

we zullen eens reageren, kijk dat joran de broers vraagt om te liegen kan ik wel inkomen, maar dat het liegen voor een excuus voor joran's vriendin moest zijn, geloof ik voor geen biet !!!, namelijk joran vroeg ook nog eens in dezelfde verklaring om het vingeren van natalee op de achterbank zeker in te brengen . JA JA dat doe je omdat je je schaamt voor je vriendin ??? ik moet het nog tegen komen dat mijn vriendin zeg , ooooooooooo , je heb dat meisje ook nog eens lekker gevingerd, en daarna netjes afgezet bij hotel. Nee dat is logisch lieve joran nu wil ik zeker je vriendin blijven !!!

kortom dat liegen was echt niet voor de vriendin van joran hoor, maar ergens anders voor.
Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.
Joran was inmiddels een beetje verliefd op haar, volgens die MB studenten was ie al een PAAR dagen in haar omgeving gezien, met name volgens haar beste vriendin, Lana, die het niet zo zag zitten in hem.
Joran geloofde al die verhalen die Natalee hem vertelde over haar moeder, een soort heks, Eucalypta zeg maar. Z´n vriendin, daar wilde hij het toch al mee uitmaken. Vervolgens heeft ie die verhalen over vingeren eens lekker aan die Deepak broers verteld, daar is ie mee begonnen toen moeder Beth ineens voor hem stond en hij analoog aan het wijnincident dacht, ik zal jou eens lekker vertellen, wat ik met je dochter heb gedaan, stelletje hypocriete amerikanen en ze zoop ook als een ketter......

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 18:35:31 ]
pi_57131841
Maar recht overeind staat, dat ie dat verhaal dan misschien voor z´n ouders zo in elkaar heeft gedraaid. Vingeren is de reactie van een gezonde hollandse, nou ja..., zeg maar alle jonge mannen, maar een meisje alleen achter laten op het strand niet.....
pi_57131863
zijn ze aan het aantonen dat die foto's gephotoshopped zijn in de zin van hele achtergronden er achter geplakt en personen weggehaald / toegevoegd of alleen contrast / kleur / belichting?
want dat gebeurd met vrijwel elke foto in de media.

daardoor kan de achtergrond fake lijken, maar dat wil nog niet zeggen dan daarmee de hele foto fake is.

ik snap dat RU niet zo vanwege die ignore berichten. ben ik juist benieuwd wat er had gestaan.
maar ik moet dan maar aanmelden was me al geadviseerd hier.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 3 maart 2008 @ 18:38:15 #236
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57131954
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:26 schreef BwennieBren het volgende:

Ik durf het bijna niet te vragen maar ben je al begonnen met die website voor die Nederlandse verklaringen? Of zal ik gewoon die photobucket site hier neerzetten maar met die verklaringen? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit...
Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echt
naar, en vandaag was het een "nahetweekendeerstweerffiesruimeninhuis" dagje.

Zet maar je photobucketsite hier neer, dan is er alvast iets
pi_57132081
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:59 schreef BwennieBren het volgende:

@Johan hoe zit het met die verloren sleutels en die ondergrondse tunnels. Heb je daar nog bericht van gekregen?
Interessant, hoe zit dat?
pi_57132134
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef nickhs het volgende:

[..]

Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.
Joran was inmiddels een beetje verliefd op haar, volgens die MB studenten was ie al een PAAR dagen in haar omgeving gezien, met name volgens haar beste vriendin, Lana, die het niet zo zag zitten in hem.
Joran geloofde al die verhalen die Natalee hem vertelde over haar moeder, een soort heks, Eucalypta zeg maar. Z´n vriendin, daar wilde hij het toch al mee uitmaken. Vervolgens heeft ie die verhalen over vingeren eens lekker aan die Deepak broers verteld, daar is ie mee begonnen toen moeder Beth ineens voor hem stond en hij analoog aan het wijnincident dacht, ik zal jou eens lekker vertellen, wat ik met je dochter heb gedaan, stelletje hypocriete amerikanen en ze zoop ook als een ketter......
Joran, de echte dan, kun je het nog volgen?
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 18:47:56 #239
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132187
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Ik ben nog niet begonnen met de website Bwennie, gisteren stond mijn koppie er niet echt

Ik begrijp het meis, daarom durfde ik het je ook bijna niet te vragen.

Anyway, dit is dus die site van Photobucket luitjes voor wie er geinteresseerd in is. Deze verklaringen staan ook op andere sites hoor maar ik heb alleen de Nederlandse erop staan

Aan de rechterkant staat een kolom met alle verklaringen op datum, in het Nederlands. En nog wat andere documenten (merendeels engelstalig)

http://s255.photobucket.com/albums/hh157/nhc_2005/
pi_57132220
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele website gezien, waar de echte aantoonbare en bewezen feiten, zeg maar, netjes zijn gerubriceerd in chronologische volgorde. Zal wel moeilijk zijn, volgens mij is er niet zoveel en ben je met een halve webpagina klaar......
pi_57132350
quote:
Mooi werk.
Wel moeten we goed beseffen dat er al veel en veel meer getuigeverklaringen zijn die NIET gelekt/geopenbaard zijn, dus dat dit natuurlijk ten alle tijde maar een (heel klein) deel is.
Maar dank B. Leuk overzicht.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 18:55:29 #242
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132370
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef nickhs het volgende:

[..]

Interessant, hoe zit dat?

Joran zou zijn sleutels zijn kwijtgeraak en Johan555 zou een kaart of map ontvangen van het ondergrondse tunnels in Aruba, voor de rest weet ik ook niet, dus ben natuurlijk wel heel benieuwd
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 18:57:30 #243
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132410
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:54 schreef Rosite het volgende:

[..]

Mooi werk.
Wel moeten we goed beseffen dat er al veel en veel meer getuigeverklaringen zijn die NIET gelekt/geopenbaard zijn, dus dat dit natuurlijk ten alle tijde maar een (heel klein) deel is.
Maar dank B. Leuk overzicht.
YW dear

Ik weet dat we veel verklaringen missen maar die zijn ook nergens te vinden op inet. Aruba zal die wel niet hebben vrijgegeven ofzo. Zodra ik wel wat vind (wat ik eerlijkgezegd niet verwacht ) zet ik ze natuurlijk op hier neer
pi_57132452
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Joran zou zijn sleutels zijn kwijtgeraak en Johan555 zou een kaart of map ontvangen van het ondergrondse tunnels in Aruba, voor de rest weet ik ook niet, dus ben natuurlijk wel heel benieuwd
En dan ? Gaat ie daar zelf inkruipen?
Maar als ie naar witte Nike´s zoekt, dan kan dat lang duren. Joran had bruine schoenen aan op de avond in Charlies.
pi_57132504
Wat horen we weinig van die uitzending van vannacht op Aruba, was het allemaal niet veel interessants?
pi_57132505
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik vroeg of er interesse was in deze foto's, kreeg 2x te horen: ja graag, dus ik post ze en klaar is Bwennie Zo simpel was het.

En ja ik heb ze van een andere site afgehaald en zij hebben op sommige fotos de namen erbij geplakt van de vrienden van Natalee, so what?
Geen probleem, ik had meer `Natalee gehalte` verwacht. Maar zijn leuke foto´s toch?
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:04:16 #247
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132566
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:59 schreef nickhs het volgende:

[..]

En dan ? Gaat ie daar zelf inkruipen?
Maar als ie naar witte Nike´s zoekt, dan kan dat lang duren. Joran had bruine schoenen aan op de avond in Charlies.
Weet ik veul.
Wat betreftf die schoenen, Joran heeft in een van zijn verklaringen gezegd dat ze langs zijn huis zijn geweest. Hij zou zich dus ook kunnen hebben omgekleed en andere schoenen aan gedaan hebben.
pi_57132574
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

YW dear

Ik weet dat we veel verklaringen missen maar die zijn ook nergens te vinden op inet. Aruba zal die wel niet hebben vrijgegeven ofzo. Zodra ik wel wat vind (wat ik eerlijkgezegd niet verwacht ) zet ik ze natuurlijk op hier neer
Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......
  maandag 3 maart 2008 @ 19:07:05 #249
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57132639
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Rosite het volgende:
Wat horen we weinig van die uitzending van vannacht op Aruba, was het allemaal niet veel interessants?
Ja inderdaad.
Wie kan er 'Papiamento' vertalen?
pi_57132647
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Weet ik veul.
Wat betreftf die schoenen, Joran heeft in een van zijn verklaringen gezegd dat ze langs zijn huis zijn geweest. Hij zou zich dus ook kunnen hebben omgekleed en andere schoenen aan gedaan hebben.
Ja, ok, dat was voordat ze naar het strand gingen toch? Nou, lijkt me niet, als je zo op scherp staat, dan doe ik dat wel met de schoenen die ik aan heb, toch? Stel je voor dat ze zich ondertussen bedenkt....

[ Bericht 3% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 19:12:57 ]
pi_57132659
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Rosite het volgende:
dit lees ik op SM er over:
quote:
This is a recap that Capslock sent to me on the Telearuba program. Kindof answers why we aren't seeing any victory parties at RU

To all Monkeys,

The show was not about finding Natalee but to show that the Government is lying about the whole case from the get go.

The show started with a peace about crisis management and what they should have done from the beginning. The show compared the Clinton case and the Joran Case. Where both lies in the beginning and at the end come back to you and haunt you for life.

Then they moved into the Search and Rescue person that shows that he has 30 years working in Venezuela on people rescue and that when a body is thrown to sea, it will always come to shore. He explain that it has to be far away to not come but even so, the current will bring it to shore.

He also said that let's assume that they have thrown it at sea, and used a block to secure it at the bottom of the sea, he explained that the salt water will disintegrate the cement block and the body will get loose and come back to shore.

Then the show went over Patrick van Eem and here Poentje was saying that Patrick put on a nice show when he was recorded for the show, but every thing change after the show. He contradict everything he said. He is also lying. When he was asked why he is doing this, he respond that he was doing it for Aruba but later showed a different Patrick.

Patrick is in this for money only and does not care about anyone not even Natalee.

When Poentje said that ok now it is over and the camera men were in the process of removing the equipment, they left Camera-2 rolling and it is here that Patrick started to show his dark side. He was talking about the Dirty ALE, He was talking About Drug deals, His deals and other government Deals, He was talking that the show of deVries was also a play. etc.

The 7 minute intro of what to come of the next 35 minute of the movie will be interesting.

Poentje also give a flavor of how it ends ---in the ocean ---

This is a recap

My opinion, this will bring the house down but not yet Natalee, Poentje Missed a critical comment of Patrick.

So there is going to be more on the show I think tomorrow.
pi_57132688
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 19:14:24 ]
  maandag 3 maart 2008 @ 19:09:31 #253
132191 -jos-
Money=Power
pi_57132701
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik begrijp het meis, daarom durfde ik het je ook bijna niet te vragen.

Anyway, dit is dus die site van Photobucket luitjes voor wie er geinteresseerd in is. Deze verklaringen staan ook op andere sites hoor maar ik heb alleen de Nederlandse erop staan

Aan de rechterkant staat een kolom met alle verklaringen op datum, in het Nederlands. En nog wat andere documenten (merendeels engelstalig)

http://s255.photobucket.com/albums/hh157/nhc_2005/
Ik heb even snel de getuigenverklarinen vergeleken met degene die ik heb in dit document. Het valt me op dat dit niet dezelfde verklaringen zijn maar elkaar soms wel deels overlappen. Ook zijn er dingen die niet consistent zijn met elkaar.
pi_57132716
ik zal ook bij het ANP het een en ander navragen ,het leuke is dat ik daar vele mensen ken .
welke zaken heeft Renee Gielen dan ooit opgelost ?
Denk je dat ze door durft te dringen tot de gok en drugs mafia op aruba ?
Denk je ook niet dat iedeeen die nu nog opelijk durft te gaan filmen met de nek wordt aangekeken ?
Kortom er zal iemand van een iets hoger niveau en met meer ervaring etc in het oplossen van dit soort zaken moeten komen .
Volgens mij in ieder geval geen softy want dat gaat niet werken .!
pi_57132729
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......
Nou idd wat een uitgebreide verklaringen van die meiden

Maar vooral doorgaan daar dames
Keep the faith!!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:11:01 #256
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132743
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef nickhs het volgende:

[..]

welke verklaring is dat nickhs? Die van Supreme Court of de Nederlandse verklaringen van de verdachten en consorte?
pi_57132749
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef nickhs het volgende:

[..]

joran verliefd op natalee,lol. als je verliefd het zelfde is als zo geil als boter op iemand zijn wel ja, maar anders niet hoor. hij zag natalee niet eens staan, natalee dringde haar zelf op. ja en wat kan je dan als hete hollandse jongen doen he , maar verliefd ik ben niet overtuigd.maar joran vreemde jongen zijn , dat smstje naar zijn vriendin, terwijl je wat zit uit te vreten met een ander meisje, lijkt wel iets op dat je net van de hoeren afkomt en even thuisfront mailt of het eten al klaar is. dat dochters moeders altijd heksen vinden lijkt mij ook logisch, je mag er nooit wat van als je puber bent. en dat nazi verwantschap , komt ook alleen maar uit dezelfde drie leugenaars, is er ergens anders iemand die natalee dat heeft horen vertellen ???

maar goed denk maar wat je wilt, ik vind persoonlijk heel dat noordelijke richting rijden naar lighthouse en strand verhaal niet erg overtuigend, hebben ze allemaal verzonnen met pa van de sloot erbij. om een tijdslijn te hebben en een onderdeel van de leugen kon niet meer, dus dan inkorten het verhaal houdt nog steeds stand bij leugen naar het strand gaan. maar niemand die ooit iets heeft gezien , en in de zomer maanden lopen op de gekste tijden toch overal mensen hoor
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:16:04 #258
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132857
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ja, ok, dat was voordat ze naar het strand gingen toch? Nou, lijkt me niet, als je zo op scherp staat, dan doe ik dat wel met de schoenen die ik aan heb, toch? Stel je voor dat ze zich ondertussen bedenkt....
Ja na C&C voordat ze naar het strand gingen. Gaat dat zo, snel handelen voordat ze zich bedenkt? Wat zou dan de reden zijn geweest om langs zijn huis te gaan? Of zou Joran ook dat gelogen hebben?
pi_57132985
over die sleutels weet ik nog niks momenteel
er is nu iemand ( een vriendin) op aruba en die gaat de tekeningen van het riolerings stelsel kopieeren en digitaliseren en opsturen
dus er wordt aan gewerkt
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:21:43 #260
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132991
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik heb even snel de getuigenverklarinen vergeleken met degene die ik heb in dit document. Het valt me op dat dit niet dezelfde verklaringen zijn maar elkaar soms wel deels overlappen. Ook zijn er dingen die niet consistent zijn met elkaar.
Wat is dat voor een site Jos, moet ik iets downloaden???
pi_57133166
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita

ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
Het punt is dat je vermoedens niet juist zijn en je ze een beetje als feiten hier presenteert.
--
pi_57133230
mag ik m'n eigen vermoeden niet hebben ? huh ?
pi_57133251
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
soms krijg ik op bepaalde post geen reactie en dat mag ik toch wel verdacht vinden
zie de post hieronder

Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?

[ afbeelding ]

OM adviseerde ouders Joran onder te duiken

WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.

Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.
Een reactie van mij dan maar:

1. Die post bevast oude informatie (29 januari) die al lang bekend is.
2. Renee Gielen heeft op andere fora aangegeven dat zij wel contacten heeft met de familie van der Sloot, maar niet
hun formele woordvoorder is.
3. Anita van der Sloot heeft bevestigd dat het OM Joran heeft geadviseerd om onder te duiken, maar er staat nergens
dat zij heeft bevestigd dat Renee Gielen hun woordvoorder is.

En nee, ik ben NIET Paul van der Sloot.....
--
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:32:49 #264
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57133296
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef Caesu het volgende:

[..]

dit lees ik op SM er over:
[..]

Nou eerlijk gezegd verbaast het me niets..
pi_57133328
Ik had al gereageerd mr. B, lees dit draadje maar door
pi_57133694
http://nathaleeholloway.h(...)ng_van_Peter_R/xO8p/

Mmm, zojuist een interessante weblog gekregen van iemand. Staat nog veel meer op, maar daar kunnen jullie heen klikken.
pi_57133696
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef johan555 het volgende:
mag ik m'n eigen vermoeden niet hebben ? huh ?
Ja hoor, vermoedens is prima, maar deze als feiten presenteren is wat minder.
--
pi_57133812
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Rosite het volgende:

Mmm, zojuist een interessante weblog gekregen van iemand. Staat nog veel meer op, maar daar kunnen jullie heen klikken.
Hele goede link Rosite; bedankt!
--
pi_57133848
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

welke verklaring is dat nickhs? Die van Supreme Court of de Nederlandse verklaringen van de verdachten en consorte?

BwennieBren, ik heb alleen op de eerste verklaring geklikt, m´n computer sloeg op hol en ik zag iets van 58,0000,000,000 downloaden, ik dacht oei, en toen het tevoorschijn kwam, was er een verklaring van een of ander Alabamese? muts dat ze wel in New York wilde getuigen maar niet in Aruba, verder niks inhoudelijks.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 20:01:17 #270
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57134069
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef nickhs het volgende:

[..]

BwennieBren, ik heb alleen op de eerste verklaring geklikt, m´n computer sloeg op hol en ik zag iets van 58,0000,000,000 downloaden, ik dacht oei, en toen het tevoorschijn kwam, was er een verklaring van een of ander Alabamese? muts dat ze wel in New York wilde getuigen maar niet in Aruba, verder niks inhoudelijks.
Oh ja dat zijn die standaard verklaringen van supreme court NY, weinig in te lezen. Maar ik heb het er maar opgezet om alle documenten beschikbaar op inet bij elkaar te doen. Ik ben eigenlijk begonnen met die photobucket om de op inet beschikbare Nederlandse verklaringen (onderaan de lijst) van Joran, Deepak en Satish en anderen omdat de Eng. vertalingen imo niet geheel juist vertaald waren en ook voor de Fokkers makkelijker te lezen.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 20:04:13 #271
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57134155
quote:

thanx
pi_57134469
Het schijnt dat Beth Twitty binnenkort naar Nederland komt om haar boek te promoten en te 'werken' aan de zaak die ze tegen Joran wil beginnen (Via Moszco, Moszco, Moszco en Moszco). Ik denk dat ze dan ook wel in enkele talkshows (Jensen, Peter de Vries) zal verschijnen.
--
pi_57134679
Beth is volgens mij morgen bij Jensen te gast...(waarschijnlijk al eerder opgenomen). Ze zit in ieder geval wel in de promo voor de afleveringen van deze week.
pi_57134728
In dat geval is binnenkort al heel snel. Het zou kunnen, maar wellicht is die aflevering van Jensen inderdaad al eerder opgenomen....we wachten af.
--
pi_57135337
Is dus inderdaad morgen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Jensen__.html?p=1,2

Recent was er trouwens een interview met de advocaat van de familie Holloway die vertelde dat Beth Bram M. niets gevraagd had & dat hij op eigen initiatief dingen aan het uitzoeken was. Ze waren er wel blij mee maar die advocaat was zeer stellig in het feit dat de familie hem niets gevraagd had (en liet blijken dat Peter R. de Vries er een beetje achter zat)

http://www.youtube.com/watch?v=7Twi7-8OqS4
  maandag 3 maart 2008 @ 20:54:35 #276
132191 -jos-
Money=Power
pi_57135405
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:21 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Wat is dat voor een site Jos, moet ik iets downloaden???
even op 'free' klikken en dan wachten en dan krijg je een downloadlink, is een pdf file met allemaal getuigenverklaringen die zijn gebruikt bij een rechtszaak in de VS van Beth en Dave vs Joran en Paul
pi_57135555
dit bericht circuleerde op 16 juni 2005 van hogerhand al rond bij de amtenaren op Aruba!

Wat mij zorgen baart, is dat het internationaal pleefiguur (onbeholpenheid) dat Aruba heeft geslagen ook van invloed kan zijn op Curacao.

Wat Aruba nu moet doen, is onmiddelijk deze zaak afsluiten. Een persconferentie moet worden belegd waarin de premier erkent dat alle moeite is gedaan om Natalee te vinden. Helaas is het meisje vermist en er bestaat geen aanwijzingen meer waar het meisje kan zijn. De kans om haar te vinden in inmiddels nihil en dus zal Aruba dan ook de zaak sluiten. Iedereen wordt bedankt etc etc.

Ik verwacht dat het eiland nog de laatste laag kritiek over zich heen krijgt, maar daarna worden de journalisten weer elders uitgezonden, immers de ploegen kunnen niet eeuwig in Aruba blijven. Bovendien is eenmalig kritiek beter dan de dagelijkse docering.

Uiteraard blijft het land intern zoeken, maar extern is de zaak afgesloten. Ik leg dan ook onmiddelijk een spreekverbod op de verantwoordelijke ambtenaren.

Alleen op deze manier kan de rust terugkeren.
pi_57136135
de bar Carlos' n Charlie's
Wat te denken van de bar Carlos' n Charlie's om een jongen van 17
jaar ( toegang te verstrekken, na middernacht, terwijl iedereen weet
dat je in de bar door het personeel gepushed wordt om tequila in
noodtempo op te drinken. Tussen de groep Amerikanen zullen ook nog wel
minderjarige meisjes gezeten hebben. Iedere Arubaanse jongen tussen 14
en 54 weet dit en weet ook dat er veel toeristen (meisjes) zijn die het
drinken niet aankunnen en een gemakkelijke prooi zijn voor de heren.
Immers de ideale formule voor snel seks is: 3Z
( Zon, Zand en Zuipen)

Carlos' n Charlie's bar/restaurant claimt op haar website dat
iedereen gecontroleerd wordt op zijn of haar minderjarigheid. Dit is
natuurlijk een pertinente leugen, een kind van twaalf kan zo binnen
lopen. Ook de overheid is hier in gebreke omdat ze nimmer controle
acties uitvoeren en ook geen beleid hebben.

En beleid is kijken naar het heden en verleden. Bar/restaurant Carlos'
n Charlie's heeft niet een echt een goede reputatie. Ook in het
verleden waren ze al onderwerp van discussie o.m. met de verdwijning
van het 23-jarige meisje Amy Bradley wiens verdwijning nog steeds niet
opgelost is na 6 jaar, al bestaat er wel een sterk vermoeden dat ze nu
in de prostitutie zit.

Heeft de minister van justitie nooit kunnen bedenken dat in
horecagelegenheden waar klanten echt geprest worden om dronken te
worden, rare zaken kunnen gebeuren?
Bij Carlos' n Charlie's worden klanten door het barpersoneel op de
tafel gezet en moeten drank naar binnen gieten. Het personeel is pas
tevreden als men lallend omvalt en veel tieners kunnen de druk niet
weerstaan van het geroutineerde horecapersoneel en willen niet
"afgaan" bij hun vrienden.
Op dit soort horecazaken moet beleid toegepast worden en dat heeft de
minister van justitie verzuimd. Laat hem niet zeggen dat hij het niet
weet. Een falend beleid dus.

Als ik de juridische adviseur was van de onderhavige familie(s) zou ik
(ongeacht de uitkomst van het politieonderzoek en de oplossing van de
story) nu alvast bewijzen gaan verzamelen in welke mate het meisje en
de minderjarige jongen gedronken hebben, waarbij het verstrekken van
teveel tequila -zeker onder een soort vorm van dwang- voldoende is
om de (mede)aansprakelijkheid van Carlos' n Charlie's en de
overheid (lees: de minister van justitie) vast te stellen.

Teveel drank verschaffen is naar Amerikaanse begrippen ongeveer moord
en zeker op de wijze waarop dit onder psychische dwang gebeurt zoals
bij Carlos' n Charlie's. In de meeste staten moet je zelfs tenminste
21 jaar zijn i.p.v. 18 om alcohol te mogen nuttigen.
pi_57136584
'Aruba doorvoerhaven van heroïne'
Uitgegeven: 3 maart 2008 18:28

ORANJESTAD - Aruba is een doorvoerhaven voor heroïne en in mindere mate van cocaïne. Drugsgebruik op het eiland, ook onder toeristen, blijft een punt van zorg.

Dat staat in een rapport dat The International Narcotics Strategy Report (INSCR) vrijdag aan het Amerikaanse Congres in Amerika heeft aangeboden. Het rapport over het jaar 2007 is maandag openbaar gemaakt.

Cruiseschepen

De drugs zouden vanaf het eiland verder worden vervoerd via cruiseschepen die Aruba aandoen en de dagelijkse vluchten vanaf het eiland naar Amerika en Europa.

Volgens het rapport is Aruba interessant voor smokkelaars door de 'goede infrastructuur, uitstekende vliegverbindingen en relatief lichte straffen voor drugshandel in relatief goede omstandigheden'.

Het rapport meldt dat Aruba weliswaar weinig criminaliteit kent, maar dat uit criminaliteitsonderzoek in 2007 blijkt dat 'prominent drug traffickers' op het eiland zijn gevestigd

Zie report http://www.state.gov/p/inl/rls/nrcrpt/2008/vol1/html/100778.htm

[ Bericht 7% gewijzigd door Confessions op 03-03-2008 21:53:42 ]
pi_57137066
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef duikkie het volgende:

[..]

maar goed denk maar wat je wilt, ik vind persoonlijk heel dat noordelijke richting rijden naar lighthouse en strand verhaal niet erg overtuigend, hebben ze allemaal verzonnen met pa van de sloot erbij. om een tijdslijn te hebben en een onderdeel van de leugen kon niet meer, dus dan inkorten het verhaal houdt nog steeds stand bij leugen naar het strand gaan. maar niemand die ooit iets heeft gezien , en in de zomer maanden lopen op de gekste tijden toch overal mensen hoor
Ok, anders dan. Joran en Natalee worden bij Joran thuis afgezet door de Deepaks om 1.40am, verwisselt eerst z'n bruine schoenen voor z'n witte Nikes of z'n gekleurde gympies. Joran rijdt met de witte Pickup met Natalee een beetje rond en vervolgens naar het strand bij het Marriott, zo'n soort auto is in ieder geval daar gezien. Je kunt met dit verhaal alle kanten op, maar het maakt allemaal niks meer uit. Niks is meer te bewijzen door sporenonderzoek etc., allemaal verdwenen.
pi_57137128
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:36 schreef Confessions het volgende:
'Aruba doorvoerhaven van heroïne'
Uitgegeven: 3 maart 2008 18:28

ORANJESTAD - Aruba is een doorvoerhaven voor heroïne en in mindere mate van cocaïne. Drugsgebruik op het eiland, ook onder toeristen, blijft een punt van zorg.

Dat staat in een rapport dat The International Narcotics Strategy Report (INSCR) vrijdag aan het Amerikaanse Congres in Amerika heeft aangeboden. Het rapport over het jaar 2007 is maandag openbaar gemaakt.

Cruiseschepen

De drugs zouden vanaf het eiland verder worden vervoerd via cruiseschepen die Aruba aandoen en de dagelijkse vluchten vanaf het eiland naar Amerika en Europa.

Volgens het rapport is Aruba interessant voor smokkelaars door de 'goede infrastructuur, uitstekende vliegverbindingen en relatief lichte straffen voor drugshandel in relatief goede omstandigheden'.

Het rapport meldt dat Aruba weliswaar weinig criminaliteit kent, maar dat uit criminaliteitsonderzoek in 2007 blijkt dat 'prominent drug traffickers' op het eiland zijn gevestigd

Zie verslag http://www.state.gov/p/inl/rls/nrcrpt/2008/vol1/html/100778.htm
ook flink wat doen in het nieuws nu met venezuela/colombia/farc/ecuador.
toch een hoop belangen daar in de regio. of het allemaal met NH te maken heeft...?
weinig zal me iig nog verbazen in deze zaak.
wat deed air force two op aruba dit weekend? weten we dat al?
pi_57137239
Nou ja weten. Volgens de media was de AF2 op Aruba omdat mensen van 'Homeland security' hebben deelgenomen aan een conferentie over de problemen in de regio (Chavez, olie). Het vreemde is wel dat de AF2 op zonder 4 uur weggeweest is, vervolgens is terugggekomen om bij te tanken en mensen op te halen en vervolgens is teruggevlogen naar de US. Het is niet duidelijk of Dick Cheney aan boord was.
--
pi_57137750
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:54 schreef -jos- het volgende:

[..]

even op 'free' klikken en dan wachten en dan krijg je een downloadlink, is een pdf file met allemaal getuigenverklaringen die zijn gebruikt bij een rechtszaak in de VS van Beth en Dave vs Joran en Paul

Op pag 42 van dit document (krijg die tekst niet gekopieerd) , staat wel een hele duidelijke getuigenis van Karen Martina, die eerder door Beth en Dave Holloway was opgevoerd als getuige Jane Doe in de civiele zaak, in het VOORDEEL van Joran over haar kortstondige affaire met Joran. Zij verklaart '...the truth is that Joran never did anything to me that I felt was inappropriate, never touched me without my permission and he never gave me alcohol or drugs." Dat was een paar maanden daarvoor in 2005.
  maandag 3 maart 2008 @ 22:37:24 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57138379

allemaal zo bezopen als een toeter, springbreak en niks anders
pi_57139044
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef nickhs het volgende:

[..]

Op pag 42 van dit document (krijg die tekst niet gekopieerd) , staat wel een hele duidelijke getuigenis van Karen Martina, die eerder door Beth en Dave Holloway was opgevoerd als getuige Jane Doe in de civiele zaak, in het VOORDEEL van Joran over haar kortstondige affaire met Joran. Zij verklaart '...the truth is that Joran never did anything to me that I felt was inappropriate, never touched me without my permission and he never gave me alcohol or drugs." Dat was een paar maanden daarvoor in 2005.
Op pagina 185 van het boek van Dave Holloway wordt ook verteld dat alledrie de meisjes hun aanklacht hadden ingetrokken. Van 1 van die meisjes is het zeker dat ze dit deed na een gesprek met Dennis Jacobs.

Het schijnt dat vrienden van Joran iets gemeld hebben over seks in het openbaar met haar en dat ze daarom toendertijd verhoord is...1 van Jorans verhoren gaat zo'n beetje ook alleen maar over zijn seksuele contacten met die Karen & in het opgenomen gesprek in het politiebusje wordt ze ook genoemd.....dat Joran geen heilig boontje qua omgang met meiden was / is, leek me wel algemeen bekend....dus vind het wel raar dat de politie kennelijk meer wilde weten over het hoe en wat met betrekking tot deze 'scharrel'. Zal dus wel wat meer achter zitten.
pi_57139163
Op zich niet vreemd dat ze meer willen weten van de achtergrond van Joran en de Kalpoes. Uit de verhoren blijkt dat hij sexueel erg actief was, veel in casono's rondhing en veel naar de kroeg ging. Op zich niet vreemd voor een jongen van 17 jaar, maar voor de politie in elke geval interessant om e.e.a. na te gaan.
--
pi_57139323
Peter R. vanavond bij Jensen. morgen Beth bij Jensen zoals reeds gemeld.
morgen ook Beth bij Pauw/Witteman. dit lees ik op SM.

ik krijg bij beide programma's kotsneigingen vanwege de presentators maar misschien kijk ik het toch een keer terug deze keer.
pi_57139708
De uitzending van Jensen bracht weinig nieuws. Ik ben geen fan van Robert Jensen, maar heb toch gekeken. Was nietszeggend, wellicht morgen met Beth wat beter.
--
pi_57140683
quote:
Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef dcfv het volgende:

[..]

Op pagina 185 van het boek van Dave Holloway wordt ook verteld dat alledrie de meisjes hun aanklacht hadden ingetrokken. Van 1 van die meisjes is het zeker dat ze dit deed na een gesprek met Dennis Jacobs.

Het schijnt dat vrienden van Joran iets gemeld hebben over seks in het openbaar met haar en dat ze daarom toendertijd verhoord is...1 van Jorans verhoren gaat zo'n beetje ook alleen maar over zijn seksuele contacten met die Karen & in het opgenomen gesprek in het politiebusje wordt ze ook genoemd.....dat Joran geen heilig boontje qua omgang met meiden was / is, leek me wel algemeen bekend....dus vind het wel raar dat de politie kennelijk meer wilde weten over het hoe en wat met betrekking tot deze 'scharrel'. Zal dus wel wat meer achter zitten.
Ik dacht eigenlijk dat ie het in dat opgenomen gesprek over Karin Jansen had, dus niet Karen, al staat er wel "Karen". Ik kon zo gauw die verklaring niet meer vinden over die sex met meerdere personen, was daar sprake van een Karen?
pi_57143185
quote:

je slaap even en je loopt gelijk achter hier in deze forum , bedankt rosite voor de site nog meer leesvoer. zie je wel dat hier een hoop mensen op internet zijn die meer kunnen uitzoeken dan heel de politie bij elkaar, ieder een klein deel. net als het ruimte onderzoek, koppel veel computers aan elkaar en je krijg me daar toch een data.

natuurlijk heb ik nog niet de hele site doorgelezen, maar wat me al eens eerder opviel was een klein stukje dat peter r de vries 2 sec iets zei tegen van eem toen hij wachte op joran. ik vraag me dan af als alles zo geknipt is waarom laat je dat dan zitten, wat wil je daar mee. dat het een foutje is geloof ik dan weer niet.

dat peter r de vries een tunnel visie heeft heb ik hier al meer geschreven, wat hem niet uitkwam heeft hij in de uitzending weg gelaten. maar eigenlijk ik dat logisch anders kan je geen verhaal maken.

wat ik verder ook niet snap , LEER de arubaanse politie nou echt niets. Je neem toch niet genoegen met een uitzend tape, je eist de orginele tapes toch op !!!

er zijn hier ook mensen die weer schrijven joran zou dit , en zo . Het verstandige is dat joran helemaal even niets doet !!!!, geen schadeclaims of wat zo. we hebben te maken met een stel jongens die liegen, en volgens mij voor een rede. laat ze nu eerst maar eens de waarheid vertellen als dat nog mogelijk is.
persoonlijk hou ik het er nog steeds op dat zelfs het strand verhaal niet klopt. overtuig mij maar eens met bewijs dat ze naar het lighthouse zijn gereden en naar strand !. verder was het gewoon niet de gang van zaken wat die jongens normaal met meisjes deden. , ze hadden een systeem , sex in auto met meer dan 1 van de jongens heb ik ook ergens gelezen en dan meisjes weer terug brengen. en als iets werkt om zo sex te hebben en het gaat goed waarom dan veranderen , ben ik al zo oud om de jeugd dan niet meer te begrijpen, ik geloof niet dat mensen zo snel van tactiek veranderen als iets goed verloopt.

in deze zaak liep het niet zoals normaal. en daar kwamen problemen aan het licht( in het donker;)), die jongens hebben een oplossing gezocht, en waarschijnlijk bij iemand die het wel even zou regelen. en daar begeven de drie "moordenaars" nu in . ze kunnen niet meer terug houden vast aan hun verzonnen verhaal , zolang het niet bewezen wordt zou ik als slachtoffer (joran/deepak/satisch) mij ook aan een niet bewijsbare rol en verhaal vasthouden. HET enige domme is joran, die doet echt onverstandige dingen waardoor zijn leven echt verwoest word.
pi_57143192
http://nathaleeholloway.h(...)heden_verdraaiingen/

Hier nog een lijstje met de tegenstrijdigheden en vreemde zaken. Dat lijstje is nog wel langer te maken waarschijnlijk. Maar ja, als je dit leest, haal de waarheid er dan nog maar eens uit...................
pi_57143547
quote:
Op maandag 3 maart 2008 23:56 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ie het in dat opgenomen gesprek over Karin Jansen had, dus niet Karen, al staat er wel "Karen". Ik kon zo gauw die verklaring niet meer vinden over die sex met meerdere personen, was daar sprake van een Karen?
Yep dat ging over haar....
In zijn boek vertelt ie trouwens doodleuk dat ie seks met meerdere personen te ver vindt gaan maar die avond had ie er kennelijk totaal geen problemen mee om dat aan Karen te vragen (aldus Joran in zijn verklaring)...Karen wilde geen trio dus het feest ging niet door....
pi_57143866
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ok, anders dan. Joran en Natalee worden bij Joran thuis afgezet door de Deepaks om 1.40am, verwisselt eerst z'n bruine schoenen voor z'n witte Nikes of z'n gekleurde gympies. Joran rijdt met de witte Pickup met Natalee een beetje rond en vervolgens naar het strand bij het Marriott, zo'n soort auto is in ieder geval daar gezien. Je kunt met dit verhaal alle kanten op, maar het maakt allemaal niks meer uit. Niks is meer te bewijzen door sporenonderzoek etc., allemaal verdwenen.
tja waar moet ik nou over denken dan ??? ik wil best met je verhaal mee denken hoor maar moet je het niet zelf al onderuit halen

maar nog zoiets waarom zou joran gezegt hebben nee bij mijn huis kunnen we geen sex hebben tegen natalee en eerst wel ?? , zijn huisje stond los van ouderlijk huis, en joran had hier wel meer sex met meisjes. soms wel maar ook soms niet met toestemming van ouders ?? , moest ik vroeger ook al niet mee aankomen hoor bij mijn ouders o ma/pa rosi blijft slapen is goed hoor jongen , maar tegenwoordig mag dat allemaal maar zo. maar goed ik dwaal af. waarom geloven we joran wel op dit punt ?? gewoon naar huisje joran rijden lekker rollenbolle tenminste dat was het idee !!! DAT was ook belooft aan natalee joran zei tegen natalee oke ga maar mee naar mijn huisje, pas in de auto zou joran zeggen o nee shit, pa en broertjes zijn thuis.

zoals ik al eerder schreef , was gewone pratijk daar meisje in auto daar sex op de achterbank of hopa bij joran in huisje en daar sex , liep als een trein. en het zal wel werkende pratijk zijn geweest . pa en ma en jongere broertjes zullen wel niet elke seconden joran controleren in de nacht. vader zou niet hebben geweten dat joran weg ging om 23:00 29/05/2005, dus hij zou wel merken dat joran met meisje thuis kwam ??? , natuurlijk ook niet !!!! je slaap als vader aan een blok door in de nacht tot 05:45 !!!!
pi_57143923
ik heb die audio analyse even doorgenomen maar wat ik mis is dat er tegenwoordig ook
leugen detectors bestaan die je zelfs via je mobiel kan laten meelopen .
waarom heeft deze erik ,als ie praat over proffesionele apparatuur ook niet even zo'n leugen detectortje laten meelopen ? op deze manier is het mijns inziens nogal brak
pi_57144126
Hi guys, I am new here. I am Dutch.
Wat denken jullie allemaal wat waar in niet waar is?
pi_57144342
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:28 schreef Dushi_girl540 het volgende:
Hi guys, I am new here. I am Dutch.
Wat denken jullie allemaal wat waar in niet waar is?
we doen ons best om allerlei theorieen de deur te laten paseren, lees vooral alles , maar post in nederlands !!!!
pi_57144449
Oke bedankt! Ik zal vanaf nu alles in het Nederlands schrijven.
Ik zal spoedig alle theories lezen en natuurlijk antwoord geven.
pi_57144514
welkom Dushi het mag in het engels of nederlands
pi_57144588
Thanks Johan, voor je welkom bericht. Ik zal voornamelijk posten in het Nederlands, maar Engels wanneer het nodig is.
pi_57144648
heb jij een theorie over deze zaak ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')