Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:16 schreef bernarde het volgende:
[..]
Maaaaarrruuuuhhh ... weet jij waar ik m'n gironummer op moet gevenweet wel leuke dingetjes die ik nodig heb ....
Oh no, oh no (my gosh (maal tig)blijkt dat het bij ons vandaag koopzondag is en die is al bijna voorbij
Loop nog in de weekendpiem
en tijd is tekort om me als koopwaardig mens te vermommen voor de winkels sluiten
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....quote:Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.
Maar goed. De trollenclub. Ik denk dat de link in deze draadjes stonden, misschien draadje 8 of 9 of 10, dus dan zou je terug moeten lezen. Of misschien gewoon googlen op "trolls" of zo. Ik ben niet van plan me er mee bezig te houden, dus laat het googlen aan jou over. Zelfs niet als ik er een miljoen voor zou krijgen hoor........
Heb je je daarvoor speciaal vandaag aangemeld? Zum kotsen ben jequote:
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef bernarde het volgende:
[..]
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....![]()
Durf me daar in de weekendpiem echt niet mee te mengen![]()
Sla de trollenmiljoentjes dus maar over en ga ze morgen maar weer gewoon verdienen.
Ff serieus van mijn kant: begrijp het trollengebeuren (staat op die Australische site heel goed beschreven.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.
Waar kun je dat dan volgen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Melanie39 het volgende:
Rosalie Says:
maart 2nd, 2008 at 15:42
Vanavond schijnt er op Telearuba een programma aan Natalee gewijd te worden. Het is ook via internet te volgen en wordt uitgezonden om 3.00 uur Nederlandse tijd.
Er wordt gezegd dat er nieuwe ontwikkelingen in de zaak zijn, maar of dat waar is weet ik niet.
Ik ga wel kijken in ieder geval.
Dit bericht vond ik op een ander forum. Misschien ook interessant voor jullie om naar te kijken?
Er stond niet echt veel Bernarde. Je vriend Observer heeft je post herhaald en daar wat verwensingen aan toegevoegd. k zal ze hier maar niet herhalen....echt vriendelijk was het niet kan ik je zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:
[..]
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll bendie in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
![]()
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.![]()
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.
Het panel bestaat uit:
Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA) - Heeft afgezegd
Rob Smith - AHATA
show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.
Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.
Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans heeft afgezegd
Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot
and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
Morgenochtend worden we wakker en hebben de amerikanen Aruba van ons overgenomen.......quote:Op zondag 2 maart 2008 16:43 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.
Als het niet doorgaat, dan zal een zeker iemand ons hier wel komen vertellen dat het programma niet doorgaat omdat de Dick Cheney (die momenteel op het eiland schijnt te zijn) heeft gezegd dat het niet mag doorgaan...go figure
Dat zou me verbazen, tenzij ie al een paar keer is gewaarschuwd. Ik had nog niet gezien, dat bepaalde posts van hem al waren ge-edit. We leven hier in een vrij land, dus tot op bepaalde hoogte mag ie zeggen wat ie wil, ook al kwam ie zelf uit Canada of zo. Maar het constante uitschelden, dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Ik denk dat "o" gebanned is van het forum.
Da's het tijdverschil denk ik en wishful thinkingquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html
Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html
Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:21 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat isquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.
ja, dat snap ik ook niet, die ignore-lijst daar.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
neem de FBI er dan ook wel gelijk bij.
Dan zou hij in MED moeten staan, wat hij niet doet volgens mij., Maargoed, bans worden niet besproken.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Dat heb ik ook op die site hoor Caesu,quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Je hoeft mijn antwoord niet te letterlijk te nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
Het kan mogelijk iets te maken hebben met het feit dat je niet bent aangemeld. Als je wel bent aangemeld heb je de mogelijkheid om posters waarvan je de berichten niet wilt zien op 'ignore' te zetten. Absoluut een bloeddrukverlagende optiequote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
Xcuse me?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
natuurlijk is het wel interessant om te weten er in 2005 is gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
Op de tijden dat die Canadees hier niet post, gaat iedereen in pais en vrede met elkaar om. Als die canadees begint te posten, dan pas komt disrespect om de hoek. En dan nog meestal als een reaktie op een belediging van zijn kant.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Ik geef aan dat ik vanaf nu dat soort gezever en gezeik niet wil zien. Van niemand niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Xcuse me?
Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is![]()
Succes!
politiek heeft zich al bemoeid met het onderzoek. balkenende zelf ook toen hij op aruba was twee weken terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef mrBhimself het volgende:
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef abcd-tje het volgende:
Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?
Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:44 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.
Bah, bah, bah, als dit toch weer waar is .. Ik kan niks verstaan van wat ze zeggen, maar uit wat ik er rondom heen lees begrijp ik datquote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.
Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,
oeps, youre on geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1218481.html
iemand gaat hiervan flippen.![]()
Is dit die uitzending, zo ja, ik versta er geen reet vanquote:Op maandag 3 maart 2008 09:16 schreef bernarde het volgende:
Heeft iemand de ujitzending vannacht om 03.00 gezien? Of er iets over gehoord? Ik kan er niks over vinden.
Observer is niet gebanned.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Heeft iemand een directe link naar wat Patrick heeft gezegd???
Trouwens, ik vind het erg jammer dat Oberserver gebant is want naar mijn mening postte hij tenminste echt relevante dingen die echt als 'feiten' waren en met betrouwbare bron!! Terwijl veel mensen hier vooral Renee Gielen als bron gebruiken terwijl dit zeer discutabel is. Ook persoonlijke aanvallen vind ik zeer jammer dat helpt helemaal niet bij aan de discussie en ik vind het zwak dat sommige mensen dat hier toch doen.
Hij is niet gebant. Hij heeft een waarschuwing gehad net als een aantal anderen plus een algemene ws aan iedereen in dit topic. Verder niks aan de hand maar de persoonlijke aanvallen en gescheld ed. moeten idd afgelopen zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Trouwens, ik vind het erg jammer dat Oberserver gebant is want naar mijn mening postte hij tenminste echt relevante dingen die echt als 'feiten' waren en met betrouwbare bron!! Terwijl veel mensen hier vooral Renee Gielen als bron gebruiken terwijl dit zeer discutabel is. Ook persoonlijke aanvallen vind ik zeer jammer dat helpt helemaal niet bij aan de discussie en ik vind het zwak dat sommige mensen dat hier toch doen.
heeft ook nooit iemand gezegd, ze doet onafhankelijk haar onderzoek en komt , mogelijk, met een documentaire/film. En wie dat dat uit gaat zenden is t.z.t. wel te zien. Ze heeft eerder via Netwerk een documentaire uitgezonden, wil niet zeggen dat ze dat weer gaat doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:22 schreef johan555 het volgende:
Ik heb contact gehad met het programma NetWerk en Renee Gielen maakt geen documentaire voor Netwerk TV
Nou, heb de foto's bekeken, volgens mij is het een jongen die er ligtquote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,
You don't know us, but we do know you. We saw you on the Peter R. de Vries programme on Dutch television. A devastated mother watching the Joran Confession Tapes, finding out her daughter was left unconscious on an Aruban beach en dumped at sea by a friend of Joran van der Sloot. We saw your tears, we felt your agony. But your suffering is far from over. Sorry for the inconveniece, but you have to know this. In Holland, an 'artist' is making fun over your beloved Natalee, and another guy is taking pictures of it en puts them om Flickr. At an art exhibition in Rotterdam they exposed a supposedly dead girl wearing white undies. A cardboard sign tells it's Natalee Holloway. People watching this 'exhibition' are laughing at the corpse. It's not a fun image to watch, and if you don't want, please do not click HERE. The name of the photographer is Francisco van Jole. He's a nutcase journalist, talkshow host and a sick f*ck for putting this on the internet. Here's a picture of Van Jole. Please do understand most of the Dutch are normal people, and we by all means think this isn't funny or art. We already asked the Van Jole asshole to remove the pictures. Maybe you, as Natalees mum, can write him a letter and tell this s.o.b. to delete the pictures. You can contact the Van Jole guy at his website.
cc: Foxnews, CNN, Digg, Reddit, ScaredMonkeys, Dan Riehl, LittleGreenFootballs.
oeps, youre on geenstijl
Nah, hij is niet geband hoor. Staat niet in MED ofzo, ik denk dat ie nadat zijn post is verwijderd door een mod op zijn teentjes is getrapt en geen zin meer heeft om te posten, zo'n type lijkt het me wel. Maar maakt toch niet uit, je kan toch op SM lezen over hun bevindingen als je dat wilt? Persoonlijk aanvallen is m.i. ook not done, maar daar is hij zelf mee begonnen en heeft daar repliek op gekregen. Wie wind zaait zal storm oogsten... of zoietsquote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Ja, ze is wel echt het prototype van het `missing blond girl syndroom`.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef mrBhimself het volgende:
Voor wie wat meer wil weten over Natalee en haar jeugd klik HIER. Een informatieve site met veel foto's.
Oh, erg vindingrijk ben je niet dan, ik bedoel dat het afzetten bij een hotel, zoals een lift, wel iets anders is als samen nog even naar het strand, midden in de nacht. Denk er nog maar even over....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef duikkie het volgende:
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???
maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.
als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb, ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei
welke man droomt hier niet van , zo'n begrijpende en vergevende vriendin ???
Als aanvulling nog. In dat verhaal van afzetten bij het hotel werden de Kalpoe broeders gevraagd te liegen dat zij er bij waren, dus met vier man in een auto, die Natalee even afzetten. Snap je het nu....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef duikkie het volgende:
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???
maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.
als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb, ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei
welke man droomt hier niet van , zo'n begrijpende en vergevende vriendin ???
Wat een vieze, enge, doorgedraaide kunstenaar, walgelijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,
You don't know us, but we do know you. We saw you on the Peter R. de Vries programme on Dutch television. A devastated mother watching the Joran Confession Tapes, finding out her daughter was left unconscious on an Aruban beach en dumped at sea by a friend of Joran van der Sloot. We saw your tears, we felt your agony. But your suffering is far from over. Sorry for the inconveniece, but you have to know this. In Holland, an 'artist' is making fun over your beloved Natalee, and another guy is taking pictures of it en puts them om Flickr. At an art exhibition in Rotterdam they exposed a supposedly dead girl wearing white undies. A cardboard sign tells it's Natalee Holloway. People watching this 'exhibition' are laughing at the corpse. It's not a fun image to watch, and if you don't want, please do not click HERE. The name of the photographer is Francisco van Jole. He's a nutcase journalist, talkshow host and a sick f*ck for putting this on the internet. Here's a picture of Van Jole. Please do understand most of the Dutch are normal people, and we by all means think this isn't funny or art. We already asked the Van Jole asshole to remove the pictures. Maybe you, as Natalees mum, can write him a letter and tell this s.o.b. to delete the pictures. You can contact the Van Jole guy at his website.
cc: Foxnews, CNN, Digg, Reddit, ScaredMonkeys, Dan Riehl, LittleGreenFootballs.
oeps, youre on geenstijl
Lijkt me echt een indianenverhaal. Zouden Joran en Patrick nou echt zo stom zijn, dat ze een dealtje gemaakt hebben. Hoog spel dan. Joran kan in ieder geval nu niet meer over straat en Patrick dan binnenkort ook niet.....En dat allemaal voor 25.000 euri, haha.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
Ik denk niet dat dit de bedoeling is, het ziet er uit als een man, waarschijnlijk heeft een bezoeker gewoon die blaadjes er bij gelegd voor de foto (typisch geenstijl)quote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef nickhs het volgende:
[..]
Wat een vieze, enge, doorgedraaide kunstenaar, walgelijk!
Het is maar goed, dat je `feiten` tussen aanhalingstekens zet....Inderdaad ik mis hem nu al....quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:
Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nah, hij is niet geband hoor. Staat niet in MED ofzo, ik denk dat ie nadat zijn post is verwijderd door een mod op zijn teentjes is getrapt en geen zin meer heeft om te posten, zo'n type lijkt het me wel. Maar maakt toch niet uit, je kan toch op SM lezen over hun bevindingen als je dat wilt? Persoonlijk aanvallen is m.i. ook not done, maar daar is hij zelf mee begonnen en heeft daar repliek op gekregen. Wie wind zaait zal storm oogsten... of zoiets
Ja, nu je het zegt, zou kunnen. Nou excuus aan de kunstenaar in dat geval. geef het maar door aan die grapjas die het blaadje er heeft neergelegd. Hoe zou die kunstenaar trouwens kunnen weten, dat ze een witte onderbroek aan had, dat klopt zowiezo niet volgens Joran....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de bedoeling is, het ziet er uit als een man, waarschijnlijk heeft een bezoeker gewoon die blaadjes er bij gelegd voor de foto (typisch geenstijl)
Ik heb er nog niks over kunnen vinden, ze heeft het alleen over foto´s die ze bij zich heeft gestoken. Ze gaat er vanaf het begin vanuit dat ze gekidnapt is, zoals ik het lees. Ze zegt ook tegen de agent die haar op de snelweg laat stoppen, dat haar dochter gekidnapt is. Over de aankomsttijd schrijft ze, dat rond elf uur s´avonds het eiland in zicht komt, ze schrikt van de grootte. Het lijkt of we op Atlanta aanvliegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Super_Girl het volgende:
Claimt Beth in haar boek iets over de 1e poster waarop zijn afgebeeld staat met haar dochter: little hoodie, call big hoodie????
Dit is de originele, eerste poster. Daar schrijft Beth NIET over in haar boek heb ik vernomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Rosite het volgende:
http://www.geocities.com/dutch_on_aruba/nhposteraruba.jpg
De originele poster, met het telefoonnummer van Beth.
Ja zag het al, maar heeft daarna ook niet meer gepostquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.
Hoewel ik me er ook aan schuldig heb gemaakt is er naderhand toch echt dit verzoek gedaan door Petre, en terecht:quote:Op maandag 3 maart 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:
<knip>
ik begin toch echt te geloven dat je een bord ... vul zelf maar in !
Zou jij je er ook aan kunnen houden denk je? Of wordt dat een probleem voor je my dear Sherlockquote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Je bedoelt dit jongetje en deze items?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef johan555 het volgende:
posted 14. June 2005 02:41 PM
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by El Cafro:
Live:
Nieuwe zoekactie. Weg ten noorden van het hotel afgezet. Een jongetje heeft (gebruikte) condooms en een damesslipje in de bosjes gevonden.
weet iemand hier iets van ? is daar weleens iets mee gedaan ? op dna onderzocht ?
haha, BN´ers hier.....lachen...gewoon doorposten Rosita....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef johan555 het volgende:
ik vermoed alleen zeer ernstig dat Rosite de moeder van Joran is
deze reactie kreeg in NL
Tja dat was al min of meer bekend dat die twee "vriendinnen" zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
Johan555, zeg nou gewoon dat jij geen Dompig en Van Straten bent, dan is dat ook weer opgelost, voordat Observer zegt dat het bewezen is....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:55 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat is
En nee, ik ben Renee niet![]()
"Rosite" is Renée Gielen dus. Leuk om te weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Hmmm Johan555, ik denk dat je nu echt spookjes ziet hoor![]()
Rosite heet helemaal geen Rosite of Rosita hahahahaha!
Dat is gewoon een nicknaam zoals mijn nickname abcd-tje is![]()
Hoe ik dat weet? Omdat ik aan het emailen ben met haar
(nee geen pm's maar echt aan het emailen).
LMAO![]()
![]()
!!!
hier toch gewoon?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:14 schreef johan555 het volgende:
heb je een link BwennieBren of post je ze hier ?
Het is mogelijk zo gegaan dat de journalist zijn stukje wilde schrijven en Renee gebeld heeft met vragen die hij had over Joran enz. Renee, die daar journalist is en deze zaak op de voet volgt, is op de hoogte van een aantal zaken en vertelt dat aan de journalist. Journalist schrijft "de spreekbuis van de familie".quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef johan555 het volgende:
laat ik nou met de betrokken journalist gemaild hebben !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |