abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57105391
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:16 schreef bernarde het volgende:

[..]
Maaaaarrruuuuhhh ... weet jij waar ik m'n gironummer op moet geven weet wel leuke dingetjes die ik nodig heb ....
Oh no, oh no (my gosh (maal tig) blijkt dat het bij ons vandaag koopzondag is en die is al bijna voorbij Loop nog in de weekendpiem en tijd is tekort om me als koopwaardig mens te vermommen voor de winkels sluiten
Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.
Maar goed. De trollenclub. Ik denk dat de link in deze draadjes stonden, misschien draadje 8 of 9 of 10, dus dan zou je terug moeten lezen. Of misschien gewoon googlen op "trolls" of zo. Ik ben niet van plan me er mee bezig te houden, dus laat het googlen aan jou over. Zelfs niet als ik er een miljoen voor zou krijgen hoor........
pi_57105644
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef Rosite het volgende:

[..]

Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.
Maar goed. De trollenclub. Ik denk dat de link in deze draadjes stonden, misschien draadje 8 of 9 of 10, dus dan zou je terug moeten lezen. Of misschien gewoon googlen op "trolls" of zo. Ik ben niet van plan me er mee bezig te houden, dus laat het googlen aan jou over. Zelfs niet als ik er een miljoen voor zou krijgen hoor........
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....
Durf me daar in de weekendpiem echt niet mee te mengen
Sla de trollenmiljoentjes dus maar over en ga ze morgen maar weer gewoon verdienen.
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 15:43:15 #103
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57105759
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:53 schreef 706AA het volgende:

[..]

-respectloos-
Heb je je daarvoor speciaal vandaag aangemeld? Zum kotsen ben je

@ABCD-tje, laat je niet zo opjutten door anderen hier. Ik begrijp het wel enigszins want ik vind het ook onbeschoft als iemand met die ziekte vergeleken wordt. Ik lees de rest van die post niet eens meer en scroll eroverheen. Sterke iig

@Observer would you be so kind not to use the term "you are a cancer on this board" anymore as you obviously hurt some posters with this. It's not very respectful at all. FYI, I'm also still fighting against this awefull decease. Therefore, you're on my ignore list as from now.

[ Bericht 7% gewijzigd door BwennieBren op 02-03-2008 17:33:09 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_57105907
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef bernarde het volgende:

[..]

Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....
Durf me daar in de weekendpiem echt niet mee te mengen
Sla de trollenmiljoentjes dus maar over en ga ze morgen maar weer gewoon verdienen.
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.
pi_57106150
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef Rosite het volgende:

[..]

Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.
Ff serieus van mijn kant: begrijp het trollengebeuren (staat op die Australische site heel goed beschreven.
Ik herken op dit forum wat de Australische site zo duidelijk over het trollengescheld uitlegt,) en ik maak er af en toe een lolletje mee.
pi_57106247
http://pc-en-internet.inf(...)olls-en-flamers.html
http://www.flayme.com/troll/

Nou toch maar even gegoogled dan. Deze links zijn info-links over trolls. Maar er was er ook hier dus eentje ooit waarbij je je kon aanmelden om troll te worden en dan betaald te krijgen. Nou ja, misschien kan degene die dat hier een keer gepost heeft dat nog een keer doen.
En de link naar die Amerikaanse club moet iemand dan ook nog maar een keer posten. Ik weet de naam van die organisatie niet meer. In ieder geval maakt de regering van de VS daarvan gebruik, en is het dus heel ernstig, om de mind van het volk te vergiftigen met verkeerde informatie en ideeen. Dingen die dus gewoon niet waar zijn, maar die ze nodig hebben om een bepaald beleid (bijv. oorlog in Irak) goed te praten of om daar steun voor te krijgen onder het volk.

[ Bericht 14% gewijzigd door Rosite op 02-03-2008 16:16:14 ]
pi_57106573
Rosalie Says:
maart 2nd, 2008 at 15:42
Vanavond schijnt er op Telearuba een programma aan Natalee gewijd te worden. Het is ook via internet te volgen en wordt uitgezonden om 3.00 uur Nederlandse tijd.
Er wordt gezegd dat er nieuwe ontwikkelingen in de zaak zijn, maar of dat waar is weet ik niet.
Ik ga wel kijken in ieder geval.

Dit bericht vond ik op een ander forum. Misschien ook interessant voor jullie om naar te kijken?
pi_57107064
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Melanie39 het volgende:
Rosalie Says:
maart 2nd, 2008 at 15:42
Vanavond schijnt er op Telearuba een programma aan Natalee gewijd te worden. Het is ook via internet te volgen en wordt uitgezonden om 3.00 uur Nederlandse tijd.
Er wordt gezegd dat er nieuwe ontwikkelingen in de zaak zijn, maar of dat waar is weet ik niet.
Ik ga wel kijken in ieder geval.

Dit bericht vond ik op een ander forum. Misschien ook interessant voor jullie om naar te kijken?
Waar kun je dat dan volgen?
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57107121
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:

[..]

Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll ben die in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Er stond niet echt veel Bernarde. Je vriend Observer heeft je post herhaald en daar wat verwensingen aan toegevoegd. k zal ze hier maar niet herhalen....echt vriendelijk was het niet kan ik je zeggen.
--
pi_57107259
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.

Het panel bestaat uit:

Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA) - Heeft afgezegd
Rob Smith - AHATA

show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.

Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.

Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans heeft afgezegd

Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot

and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.
Als het niet doorgaat, dan zal een zeker iemand ons hier wel komen vertellen dat het programma niet doorgaat omdat de Dick Cheney (die momenteel op het eiland schijnt te zijn) heeft gezegd dat het niet mag doorgaan...go figure

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 02-03-2008 16:44:02 (Typo's....what else) ]
--
pi_57107901
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:43 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.
Als het niet doorgaat, dan zal een zeker iemand ons hier wel komen vertellen dat het programma niet doorgaat omdat de Dick Cheney (die momenteel op het eiland schijnt te zijn) heeft gezegd dat het niet mag doorgaan...go figure
Morgenochtend worden we wakker en hebben de amerikanen Aruba van ons overgenomen.......
pi_57108035
Best wel lachen, deze site : http://renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html
Ongeveer net op de helft van de pagina staan een paar leuke stukjes.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:08:44 #113
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57109108
Ik denk dat "o" gebanned is van het forum.
0101101011101011101011010101011101
pi_57109185
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Dat zou me verbazen, tenzij ie al een paar keer is gewaarschuwd. Ik had nog niet gezien, dat bepaalde posts van hem al waren ge-edit. We leven hier in een vrij land, dus tot op bepaalde hoogte mag ie zeggen wat ie wil, ook al kwam ie zelf uit Canada of zo. Maar het constante uitschelden, dat zou een reden kunnen zijn.
pi_57109361
quote:
Da's het tijdverschil denk ik en wishful thinking
Keep the faith!!
pi_57110164
Hij slaapt nu inderdaad...morgen kunnen we ons weer 'opmaken' voor een nieuwe invasie
--
pi_57111736
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html

Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:19:28 #118
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57112031
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:

Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
pi_57112063
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:

Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.
--
pi_57112276
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:21 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
pi_57112699
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.

en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.

maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 2 maart 2008 @ 20:55:49 #122
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57112760
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat is
En nee, ik ben Renee niet
pi_57112774
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?

ja, dat snap ik ook niet, die ignore-lijst daar.

interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.

neem de FBI er dan ook wel gelijk bij.
pi_57112870
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
bye
pi_57112891
quote:
Dan zou hij in MED moeten staan, wat hij niet doet volgens mij., Maargoed, bans worden niet besproken.
bye
  zondag 2 maart 2008 @ 21:10:00 #126
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57113023
quote:

en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.

maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
Dat heb ik ook op die site hoor Caesu,
misschien is het wel een optie als je een gebruiker bent op dat forum, zoiets als ...
Wie kunnen je berichten lezen... etc etc etc
Zou mij echt niet druk daarover maken zolang je daar niet geregistreerd bent.

Over het laatste deel van je post..... och ignore ze van SM als je je eraan ergert,
erger je je er niet aan, dan lees je het, your choice.
pi_57113070
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:

[..]

Je hoeft mijn antwoord niet te letterlijk te nemen Julia Renfro post inderdaad onder de naam Glenda, dat is geen geheim (meer). Renee post niet op RU. In het verleden heeft Robin Holloway, de vrouw van Dave wel gepost op RU, zij post nu meestal op BFN (Blogs For Natalee).
--
pi_57113167
quote:

Het kan mogelijk iets te maken hebben met het feit dat je niet bent aangemeld. Als je wel bent aangemeld heb je de mogelijkheid om posters waarvan je de berichten niet wilt zien op 'ignore' te zetten. Absoluut een bloeddrukverlagende optie

Wat betreft SM ben ik het met je eens, men had andere figuren kunnen 'sturen'. Ik blijf echter bij mijn visie dat het op dat forum alleen maar bergafwaars is gegaan de laatste jaren. Jammer, want zeker in het begin was het een van de weinige fora die veel aandacht voor deze zaak hadden en waar stevig, maar objectief gediscussierd werd.

Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
--
  zondag 2 maart 2008 @ 21:20:58 #129
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57113274
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Xcuse me?

Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is

Succes!
pi_57113487
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
natuurlijk is het wel interessant om te weten er in 2005 is gebeurd.
maar het uitzoeken daar van op internet vind ik niet meer zo boeiend.
anderen wel, en dat is prima.

omdat het zo verstoort is geraakt, je kan gewoon nooit ècht weten wat waar en niet waar is.
al zouden 1000 fora en blogs op een gegeven moment overtuigd raken van een bepaalde theorie.
wil nog niet zeggen dat het waar is.

daarom denk ik dat het tijd is voor een onderzoek naar het onderzoek.
en dat moet de politiek doen. nederland heeft ook inspraak via het statuut van het koninkrijk.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57113923
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
--
pi_57113949
quote:
Op de tijden dat die Canadees hier niet post, gaat iedereen in pais en vrede met elkaar om. Als die canadees begint te posten, dan pas komt disrespect om de hoek. En dan nog meestal als een reaktie op een belediging van zijn kant.
Keep the faith!!
pi_57114217
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Xcuse me?

Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is

Succes!
Ik geef aan dat ik vanaf nu dat soort gezever en gezeik niet wil zien. Van niemand niet.
bye
pi_57114423
Voor wie wat meer wil weten over Natalee en haar jeugd klik HIER. Een informatieve site met veel foto's.
--
pi_57114561
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef mrBhimself het volgende:
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
politiek heeft zich al bemoeid met het onderzoek. balkenende zelf ook toen hij op aruba was twee weken terug.
waarom bemoeit hij zich niet met nederlandse vermissingszaken?
en dan misschien niet een onderzoek naar dit specifieke onderzoek, maar dan wel een een onderzoek naar justitie in het algemeen op aruba. ik heb m'n twijfels over de gang van zaken daar zoals eerder gezegd.

ben ook benieuwd of mos en dop nog met wat komen de komende weken.
pi_57114662
Waarschijnlijk hebben Arubaanse politici zich inderdaad bemoeid met de zaak. Zij bemoeien zich overal mee, behalve waar ze voor aangesteld zijn. Balkenende heeft zich niet inhoudelijk met de zaak bemoeid, dat weet ik zeker. Wat dat betreft weten de Nederlandse politici zich redelijk goed aan de regels te houden en bemoeien ze zich zelden of nooit met 'operationele zaken'.

Het zou inderdaad niet verkeerd zijn als er eens een uitgebreid onderzoek zou worden ingesteld naar de werking van het OM op Aruba, zal zeker spektakel geven. Mooi klusje voor Nico Jörg lijkt mij.

[ Bericht 19% gewijzigd door mrBhimself op 02-03-2008 22:18:50 (Toevoegingen) ]
--
pi_57114689
- Dubbelpost
--
pi_57117747
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???

maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.

als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb , ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei

welke man droomt hier niet van , zo'n begrijpende en vergevende vriendin ???
pi_57120288
Dan zou hij in MED moeten staan, wat hij niet doet volgens mij., Maargoed, bans worden niet besproken.

wat is MED ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57120488
Heeft iemand de ujitzending vannacht om 03.00 gezien? Of er iets over gehoord? Ik kan er niks over vinden.
pi_57120585
Dat wilde ik nou net ook vragen!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 09:24:42 #142
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57120624
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:02 schreef johan555 het volgende:

wat is MED ?
FOK!mededelingen

En dan in het bijzonder [Forum] Banmeldtopic
pi_57120874
dan is the observer dus niet gebant ,zou ook niet weten waarom
de gemoederen lopen soms op en dat hou je toch op forums
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57120957
dit is die site van tele Aruba http://www.telearuba.aw/
maar kan ook niks ontdekken
  maandag 3 maart 2008 @ 09:52:55 #145
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57121097
Hiero

Dan pagina 4 een stukje van de uitzending, slecht te verstaan maar okay.
Er schijnt iets met Patrick te zijn die informatie ofzo achterhoud.

Kijk maar.
pi_57121162
ok dank je abcd tje
  maandag 3 maart 2008 @ 10:07:39 #147
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57121362
Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?

Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
pi_57121539
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
pi_57121630
Ik heb contact gehad met het programma NetWerk en Renee Gielen maakt geen documentaire voor Netwerk TV
pi_57121927
Dit vond ik op RU.

Observer wrote:

.....................................................

There is a major troll at the FOK forum preparing everyone for this documentary of Rene'e Gielen as well. Hopefully that is never released as it would spare everyone on both sides of the pond from puking on each other. We know Anita's book was never released and I hope the same is true for this disgusting piece of trash.

En wie moet dat zijn ?
Keep the faith!!
  maandag 3 maart 2008 @ 10:44:25 #151
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_57122024
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef abcd-tje het volgende:
Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?

Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.
  maandag 3 maart 2008 @ 10:50:02 #152
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57122074
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:44 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.
Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.

Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
pi_57122408
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Daar hoop ik ook op.
Niet alleen de tv-makers maar ook alle nederlandse nieuwsbronnen.
Ook een van de nieuwsposters hier bij Fok!.

Tis toch een enorm nieuwe ontwikkeling.
Bah, bah, bah, als dit toch weer waar is .. Ik kan niks verstaan van wat ze zeggen, maar uit wat ik er rondom heen lees begrijp ik dat
- Peter R Patrick in de val heeft laten lopen door de drugsbesprekingen op te nemen
- Patrick heeft op zijn beurt Peter R er in laten tuinen omdat alles fake was van de opnames
  maandag 3 maart 2008 @ 11:25:29 #154
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57122760
Dear Beth Twitty,

You don't know us, but we do know you. We saw you on the Peter R. de Vries programme on Dutch television. A devastated mother watching the Joran Confession Tapes, finding out her daughter was left unconscious on an Aruban beach en dumped at sea by a friend of Joran van der Sloot. We saw your tears, we felt your agony. But your suffering is far from over. Sorry for the inconveniece, but you have to know this. In Holland, an 'artist' is making fun over your beloved Natalee, and another guy is taking pictures of it en puts them om Flickr. At an art exhibition in Rotterdam they exposed a supposedly dead girl wearing white undies. A cardboard sign tells it's Natalee Holloway. People watching this 'exhibition' are laughing at the corpse. It's not a fun image to watch, and if you don't want, please do not click HERE. The name of the photographer is Francisco van Jole. He's a nutcase journalist, talkshow host and a sick f*ck for putting this on the internet. Here's a picture of Van Jole. Please do understand most of the Dutch are normal people, and we by all means think this isn't funny or art. We already asked the Van Jole asshole to remove the pictures. Maybe you, as Natalees mum, can write him a letter and tell this s.o.b. to delete the pictures. You can contact the Van Jole guy at his website.
cc: Foxnews, CNN, Digg, Reddit, ScaredMonkeys, Dan Riehl, LittleGreenFootballs.

oeps, youre on geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1218481.html

iemand gaat hiervan flippen.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 12:21:13 #155
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57123990
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef THEFXR het volgende:
Dear Beth Twitty,

oeps, youre on geenstijl

Van Jole wilde kennelijk aandacht... Alstjeblieft!
  maandag 3 maart 2008 @ 12:24:50 #156
132191 -jos-
Money=Power
pi_57124062
Heeft iemand een directe link naar wat Patrick heeft gezegd???

Trouwens, ik vind het erg jammer dat Oberserver gebant is want naar mijn mening postte hij tenminste echt relevante dingen die echt als 'feiten' waren en met betrouwbare bron!! Terwijl veel mensen hier vooral Renee Gielen als bron gebruiken terwijl dit zeer discutabel is. Ook persoonlijke aanvallen vind ik zeer jammer dat helpt helemaal niet bij aan de discussie en ik vind het zwak dat sommige mensen dat hier toch doen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 12:27:45 #157
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57124115
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:16 schreef bernarde het volgende:
Heeft iemand de ujitzending vannacht om 03.00 gezien? Of er iets over gehoord? Ik kan er niks over vinden.
Is dit die uitzending, zo ja, ik versta er geen reet van

http://www.youtube.com/watch?v=DHD60KDGGKU

http://www.youtube.com/watch?v=_iemVcyvkM4

http://www.youtube.com/watch?v=_c_c6IcEEEA

iemand die hier papi spreekt?

[ Bericht 16% gewijzigd door BwennieBren op 03-03-2008 12:46:02 ]
pi_57124157
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef -jos- het volgende:

Trouwens, ik vind het erg jammer dat Oberserver gebant is want naar mijn mening postte hij tenminste echt relevante dingen die echt als 'feiten' waren en met betrouwbare bron!! Terwijl veel mensen hier vooral Renee Gielen als bron gebruiken terwijl dit zeer discutabel is. Ook persoonlijke aanvallen vind ik zeer jammer dat helpt helemaal niet bij aan de discussie en ik vind het zwak dat sommige mensen dat hier toch doen.
Observer is niet gebanned.
Staat nergens in MED.
Keep the faith!!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 12:33:49 #159
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57124254
quote:

Hij is niet gebant. Hij heeft een waarschuwing gehad net als een aantal anderen plus een algemene ws aan iedereen in dit topic. Verder niks aan de hand maar de persoonlijke aanvallen en gescheld ed. moeten idd afgelopen zijn.
pi_57124284
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:22 schreef johan555 het volgende:
Ik heb contact gehad met het programma NetWerk en Renee Gielen maakt geen documentaire voor Netwerk TV
heeft ook nooit iemand gezegd, ze doet onafhankelijk haar onderzoek en komt , mogelijk, met een documentaire/film. En wie dat dat uit gaat zenden is t.z.t. wel te zien. Ze heeft eerder via Netwerk een documentaire uitgezonden, wil niet zeggen dat ze dat weer gaat doen.

ik zie nog niets in het nieuws verder over wat er vannacht op aruba is gezegd, blijkbaar nog niet schokkend.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 12:40:09 #161
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57124390
quote:
Dear Beth Twitty,

You don't know us, but we do know you. We saw you on the Peter R. de Vries programme on Dutch television. A devastated mother watching the Joran Confession Tapes, finding out her daughter was left unconscious on an Aruban beach en dumped at sea by a friend of Joran van der Sloot. We saw your tears, we felt your agony. But your suffering is far from over. Sorry for the inconveniece, but you have to know this. In Holland, an 'artist' is making fun over your beloved Natalee, and another guy is taking pictures of it en puts them om Flickr. At an art exhibition in Rotterdam they exposed a supposedly dead girl wearing white undies. A cardboard sign tells it's Natalee Holloway. People watching this 'exhibition' are laughing at the corpse. It's not a fun image to watch, and if you don't want, please do not click HERE. The name of the photographer is Francisco van Jole. He's a nutcase journalist, talkshow host and a sick f*ck for putting this on the internet. Here's a picture of Van Jole. Please do understand most of the Dutch are normal people, and we by all means think this isn't funny or art. We already asked the Van Jole asshole to remove the pictures. Maybe you, as Natalees mum, can write him a letter and tell this s.o.b. to delete the pictures. You can contact the Van Jole guy at his website.

oeps, youre on geenstijl

Nou, heb de foto's bekeken, volgens mij is het een jongen die er ligt
Ach en of dat art te noemen is, laat ik maar evenbuiten beschouwing
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 12:42:56 #162
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57124454
quote:

Nah, hij is niet geband hoor. Staat niet in MED ofzo, ik denk dat ie nadat zijn post is verwijderd door een mod op zijn teentjes is getrapt en geen zin meer heeft om te posten, zo'n type lijkt het me wel. Maar maakt toch niet uit, je kan toch op SM lezen over hun bevindingen als je dat wilt? Persoonlijk aanvallen is m.i. ook not done, maar daar is hij zelf mee begonnen en heeft daar repliek op gekregen. Wie wind zaait zal storm oogsten... of zoiets
pi_57125773
John van den Heuvel over Renee Gielen :
Hij uit in z'n colom kritiek op documentairemaakster Renée Gielen.
Gielen heeft meegewerkt aan een erbarmelijke flutreportage van Netwerk. Ze kon aan de ogen van moeder Holloway zien dat het haar niet ging om haar dochter, maar om haar zelf. Verder heeft ze de grootst mogelijk onzin verkondigd over een bezoek van Natalee aan een drugspand. Krijg ik als reactie dat ik iets tegen 'vrouwelijke collega's' heb. Meervoud. Hoe dom kun je zijn.

Kontverhalen :
de kontverhalen van Renée Gielen
De Eenvandaag “onderzoeksjournaliste” maakte een documentaire over de zaak Natalee. Ze beschuldigde moeder Twitty van het frustreren van het onderzoek en het willen verdoezelen van het laakbare gedrag van haar dochter: ‘Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte. ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Nu weet ik wat ik toen zag: een moeder in grote problemen.’ Ik sluit mij aan bij de woorden van John v/d Heuvel: ‘Als De Vries na de uitzending voldaan achterover mag leunen, geldt er voor Renee Gielen maar één stap: diep, heel diep door het stof voor de nabestaanden van Natalee Holloway.’
pi_57125968
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef mrBhimself het volgende:
Voor wie wat meer wil weten over Natalee en haar jeugd klik HIER. Een informatieve site met veel foto's.
Ja, ze is wel echt het prototype van het `missing blond girl syndroom`.
pi_57126086
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef duikkie het volgende:
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???

maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.

als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb , ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei

Oh, erg vindingrijk ben je niet dan, ik bedoel dat het afzetten bij een hotel, zoals een lift, wel iets anders is als samen nog even naar het strand, midden in de nacht. Denk er nog maar even over....
Maar ik denk dat jouw vriendin het zo doorheeft.
pi_57126204
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef duikkie het volgende:

Als aanvulling nog. In dat verhaal van afzetten bij het hotel werden de Kalpoe broeders gevraagd te liegen dat zij er bij waren, dus met vier man in een auto, die Natalee even afzetten. Snap je het nu....

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 14:55:57 ]
pi_57127006
RENEE GIELEN VALT VOLLEDIG DOOR DE MAND

Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?

OM adviseerde ouders Joran onder te duiken

WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.

Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.

ik denk dat rosite hier wel weer een verklaring voor heeft ?
ze schrijft immers > ze doet onafhankelijk haar onderzoek en komt , mogelijk, met een documentaire/film. En wie dat dat uit gaat zenden is t.z.t. wel te zien
ik begin toch echt te geloven dat je een bord ... vul zelf maar in !
pi_57127132
quote:
Dear Beth Twitty,

oeps, youre on geenstijl

Wat een vieze, enge, doorgedraaide kunstenaar, walgelijk!
pi_57127241
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
Lijkt me echt een indianenverhaal. Zouden Joran en Patrick nou echt zo stom zijn, dat ze een dealtje gemaakt hebben. Hoog spel dan. Joran kan in ieder geval nu niet meer over straat en Patrick dan binnenkort ook niet.....En dat allemaal voor 25.000 euri, haha.
  maandag 3 maart 2008 @ 14:55:38 #170
132191 -jos-
Money=Power
pi_57127322
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef nickhs het volgende:

[..]

Wat een vieze, enge, doorgedraaide kunstenaar, walgelijk!
Ik denk niet dat dit de bedoeling is, het ziet er uit als een man, waarschijnlijk heeft een bezoeker gewoon die blaadjes er bij gelegd voor de foto (typisch geenstijl)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_57127480
quote:

Het is maar goed, dat je `feiten` tussen aanhalingstekens zet....Inderdaad ik mis hem nu al....
Waarschijnlijk is z´n feitenkennis wel groot ja, maar dan kiest hij hier toch echt de verkeerde manier om dat duidelijk te maken, door alleen maar mensen voor hele enge ziektes uit te schelden en voor troll uit te maken, wat dat dan ook mag betekenen. Het klinkt in ieder geval niet goed.
pi_57127549
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Nah, hij is niet geband hoor. Staat niet in MED ofzo, ik denk dat ie nadat zijn post is verwijderd door een mod op zijn teentjes is getrapt en geen zin meer heeft om te posten, zo'n type lijkt het me wel. Maar maakt toch niet uit, je kan toch op SM lezen over hun bevindingen als je dat wilt? Persoonlijk aanvallen is m.i. ook not done, maar daar is hij zelf mee begonnen en heeft daar repliek op gekregen. Wie wind zaait zal storm oogsten... of zoiets
Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.
pi_57127631
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit de bedoeling is, het ziet er uit als een man, waarschijnlijk heeft een bezoeker gewoon die blaadjes er bij gelegd voor de foto (typisch geenstijl)
Ja, nu je het zegt, zou kunnen. Nou excuus aan de kunstenaar in dat geval. geef het maar door aan die grapjas die het blaadje er heeft neergelegd. Hoe zou die kunstenaar trouwens kunnen weten, dat ze een witte onderbroek aan had, dat klopt zowiezo niet volgens Joran....
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 15:35:22 #174
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57128105
Is deze reportage al geplaatst?

Date Line on Natalee Holloway Aruba Murder (22-2-2008)

In deel 1:

- Dave wilde niet dat Natalee ging naar Aruba
- Beth daarentegen was excited dat Natalee ging ondanks dat ze wist via haar stiefzoon dat in 2003 problemen had in C&C. Er waren locals in C&C die met toeristenmeisje meegingen en hij (stiefzoon) heeft zich er blijkbaar toen mee bemoeid
- MB studenten spreken zich uit over de verdwijning van Natalee. Over het algemeen was Aruba "a lot of fun" op de verdwijning van Natalee na natuurlijk. Een van de studenten kreeg te horen van een andere student: Natalee is not coming home (?), we can't find her. Eerste reactie van de MB student was: ze heeft zich verslapen, er was iig nog geen reden voor paniek.
- Beth is (terwijl in USA in de auto) gebeld dat Natalee niet was komen opdagen op het vliegveld van Aruba. Beth wist meteen dat Natalee was gekidnapt of vermoord. Heet 911 gebeld.

Date Line on Natalee Holloway Aruba Murder (22-2-2008) - Part 1

In deel 2:

- minder dan 12 uur na de vermissing van Natalee arriveren Beth en Jug en wat vrienden op Aruba
- haar stiefneef heeft naast Joran gezeten in het casino dag voor Natalee's verdwijning. Dus die kende Joran blijkbaar al daarvoor.
- Beth en Dave zijn tegengewerkt door de politie van Aruba.

Date Line on Natalee Holloway Aruba Murder (22-2-2008) - Part 2

In deel 3:

- medewerking van Tim Miller (Texas EquuSearch)
- medewerking van Louis Schaeffer

Date Line on Natalee Holloway Aruba Murder (22-2-2008) - Part 3

In deel 4

- Tim Miller is 99.9 % zeker dat Natalee is gevonden, volgens Dave.
- Hans Mos was erbij toen de fishtrap gevonden werd door The Persistence
- Geen Natalee in de fishtrap (thumbs down door de divers)
- Dave krijgt op 12 januari een email van ene Marcos uit Niguaraqua. Marcos had belangrijke informatie over Natalee. Had te maken met drugrunners en In de nacht dat Natalee verdween heeft iemand "them" betaald om Natalee's lichaam in de zee te dumpen. Maar hebben haar ipv te dumpen meegenomen naar Nicaragua en hebben haar daar ergens aan de kust begraven. Marcos wilde geen geld hebben voor deze info. Beelden van Marcos en Tim Miller (Marcos niet herkenbaar). Tim wordt volgende dag gebeld door Marcos en ze hebben het lichaam van Natalee opgegraven (Managua). Tim heeft Dave dit keer niet gebeld maar geloofde Marcos wel maar Marcos is nooit meer komen opdagen en heeft geen contact meer opgenomen

Date Line on Natalee Holloway Aruba Murder (22-2-2008) - Part 4

In deel 5:

- de tapes van Peter R. de Vries
- reactie Joe Tacopina op de tapes

Date Line on Natalee Holloway Aruba Murder (22-2-2008) - Part 5

Wie is die Marcos uit Nicaragua en is naar hem nog verder onderzoek geweest?
pi_57128258
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Super_Girl het volgende:
Claimt Beth in haar boek iets over de 1e poster waarop zijn afgebeeld staat met haar dochter: little hoodie, call big hoodie????
Ik heb er nog niks over kunnen vinden, ze heeft het alleen over foto´s die ze bij zich heeft gestoken. Ze gaat er vanaf het begin vanuit dat ze gekidnapt is, zoals ik het lees. Ze zegt ook tegen de agent die haar op de snelweg laat stoppen, dat haar dochter gekidnapt is. Over de aankomsttijd schrijft ze, dat rond elf uur s´avonds het eiland in zicht komt, ze schrikt van de grootte. Het lijkt of we op Atlanta aanvliegen.
Ik heb zo m´n bedenkingen, 11 uur s´avonds denk ik dat het toch redelijk donker is, dus hoe ze dan kan zien hoe groot het eiland is vanuit de lucht, lijkt me nogal vreemd.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 15:50:09 #176
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57128463
pi_57128496
quote:
Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Rosite het volgende:
http://www.geocities.com/dutch_on_aruba/nhposteraruba.jpg

De originele poster, met het telefoonnummer van Beth.
Dit is de originele, eerste poster. Daar schrijft Beth NIET over in haar boek heb ik vernomen.
De tekst op deze poster schrijf je m.i. als je denkt dat iemand weggelopen is en niet als iemand gekidnapped is. Met deze poster kwam Beth aan het begin van de avond uit het vliegtuig. Tja, denk daar maar van wat je er van denkt zou ik zeggen.
Na deze poster kwam de poster pas met de kidnaptekst
pi_57128530
bestaat dat bedrijf nog ?
doen ze iets met catamarans soms ?
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 15:57:17 #179
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57128605
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef nickhs het volgende:

[..]

Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.
Ja zag het al, maar heeft daarna ook niet meer gepost
NS zegt dat ie een waarschuwing heeft gehad van de mods, blijkbaar isd at niet in goed aarde gevallen bij mr. O. Nou ja, lekker laten gaan... mij boeit het niet of hij nu wel of niet meer post.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 15:58:56 #180
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57128651
Weet ik niet probeer mighty google eens
pi_57128759
posted 14. June 2005 02:41 PM
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by El Cafro:
Live:
Nieuwe zoekactie. Weg ten noorden van het hotel afgezet. Een jongetje heeft (gebruikte) condooms en een damesslipje in de bosjes gevonden.

weet iemand hier iets van ? is daar weleens iets mee gedaan ? op dna onderzocht ?
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 16:06:34 #182
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57128799
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:

<knip>
ik begin toch echt te geloven dat je een bord ... vul zelf maar in !
Hoewel ik me er ook aan schuldig heb gemaakt is er naderhand toch echt dit verzoek gedaan door Petre, en terecht:
quote:
Zou jij je er ook aan kunnen houden denk je? Of wordt dat een probleem voor je my dear Sherlock
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 16:12:32 #183
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57128927
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef johan555 het volgende:
posted 14. June 2005 02:41 PM

quote:
Originally posted by El Cafro:
Live:
Nieuwe zoekactie. Weg ten noorden van het hotel afgezet. Een jongetje heeft (gebruikte) condooms en een damesslipje in de bosjes gevonden.

weet iemand hier iets van ? is daar weleens iets mee gedaan ? op dna onderzocht ?
Je bedoelt dit jongetje en deze items?

Ik denk dat er heel wat wordt afgewipt daar in die bosjes. Nee, er is geen onderzoek meer naar geweest, schijnt niet het ondergoed van Natalee te zijn geweest.
pi_57128960
een bord ... vul zelf maar in ! staat gewoon in de van Dale hoor
pi_57129074
ik vermoed alleen zeer ernstig dat Rosite de moeder van Joran is

deze reactie kreeg in NL

Tja dat was al min of meer bekend dat die twee "vriendinnen" zijn.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 16:26:13 #186
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57129250
Je nogal veel de laatste tijd misschien maar eens lekker vroeg in je mandje vanaaf

Wat jeukt mij het of Rosite de moeder van Joran zou zijn, ik persoonlijk denk van niet. Ze heeft een andere visie op de Holloway zaak dat wel. M.i. goed dat deze zaak van verschillende kanten bekeken wordt een niet eenzijdig, dan kan je beter op SM zitten posten toch? Daar heb je Flipper, Flipper hij is geweeeeeeeeeeeeeeeeldig. etc. etc. etc.

Jankbrief van Jossy Mansur aan Bea.
Ach gossie, hij wordt geboycot

pi_57129361
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef johan555 het volgende:
ik vermoed alleen zeer ernstig dat Rosite de moeder van Joran is

deze reactie kreeg in NL

Tja dat was al min of meer bekend dat die twee "vriendinnen" zijn.
haha, BN´ers hier.....lachen...gewoon doorposten Rosita....
Zometeen zeggen ze dat jij Dompig bent of Van Straten....
pi_57129625
gewoon doorposten Rosita

ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
  maandag 3 maart 2008 @ 16:58:12 #189
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57129938
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita

Hmmm Johan555, ik denk dat je nu echt spookjes ziet hoor

Rosite heet helemaal geen Rosite of Rosita hahahahaha!
Dat is gewoon een nicknaam zoals mijn nickname abcd-tje is
Hoe ik dat weet? Omdat ik aan het emailen ben met haar
(nee geen pm's maar echt aan het emailen).

LMAO !!!
pi_57130133
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita

Johan555, zeg nou gewoon dat jij geen Dompig en Van Straten bent, dan is dat ook weer opgelost, voordat Observer zegt dat het bewezen is....
Oh ja, jij mag ook doorposten, het is tenslotte nog steeds jouw draadje.....

[ Bericht 3% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 17:26:06 ]
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 17:12:30 #191
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57130205
Iemand nog interesse in de niet geconfisceerde foto's van Aruba-trip 2005 van de overige MB students?
pi_57130237
soms krijg ik op bepaalde post geen reactie en dat mag ik toch wel verdacht vinden
zie de post hieronder

Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?

OM adviseerde ouders Joran onder te duiken

WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.

Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.
pi_57130246
heb je een link BwennieBren of post je ze hier ?
  maandag 3 maart 2008 @ 17:16:57 #194
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_57130305
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:55 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat is
En nee, ik ben Renee niet
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Hmmm Johan555, ik denk dat je nu echt spookjes ziet hoor

Rosite heet helemaal geen Rosite of Rosita hahahahaha!
Dat is gewoon een nicknaam zoals mijn nickname abcd-tje is
Hoe ik dat weet? Omdat ik aan het emailen ben met haar
(nee geen pm's maar echt aan het emailen).

LMAO !!!
"Rosite" is Renée Gielen dus. Leuk om te weten.
pi_57130321
Wat een mop, nou ik ben gewoon Rosite, een onafhankelijk mens dat de waarheid probeert te achterhalen, meer niet. Ik word door Johan als een soort spreekbuis van Renee Gielen gezien. Ook dat ben ik niet hoor. Ik weeg ook de woorden van Renee af en kijk wat voor argumenten en bewijzen zij heeft, en als me dat niet overtuigt, dan overtuigt het me niet. Ik lees op veel verschillende plekken en het valt me op dat ook in de VS en ook op Aruba inmiddels veel mensen zijn die denken en argumenteren in een hoek waarin ook Renee denkt en argumenteert, dus ze is bepaald niet de enige en is niet op een eilandje bezig (behalve letterlijk soms: op Aruba).
Verder is Renee geen spreekbuis van de familie van der Sloot. Zij distantieert zich daarvan en als in een Nederlandse krant staat, dat Renee dat wel is, dan moet die Nederlandse journalist eens bij zichzelf te rade gaan waar hij die informatie vandaan haalt. Er staat zoveel in kranten dat niet klopt.
pi_57130378
Nog ter aanvulling: ik heb gewoon gewerkt vandaag en tussendoor wel eens even op het forum gekeken, maar het is niet mijn dagtaak in het normale leven om dit forum bij te houden, vandaar dat ik zojuist, ik ben klaar met werken, even bijgelezen heb en een reactie gegeven heb op een aantal zaken.
pi_57130401
aan laat ik nou met de betrokken journalist gemaild hebben !
ik doe graag aan hoor en weder hoor nl .
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 17:22:06 #198
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57130418
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:14 schreef johan555 het volgende:
heb je een link BwennieBren of post je ze hier ?
hier toch gewoon?
pi_57130446
hier toch gewoon?
ja prima hoor
pi_57130534
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef johan555 het volgende:
laat ik nou met de betrokken journalist gemaild hebben !
Het is mogelijk zo gegaan dat de journalist zijn stukje wilde schrijven en Renee gebeld heeft met vragen die hij had over Joran enz. Renee, die daar journalist is en deze zaak op de voet volgt, is op de hoogte van een aantal zaken en vertelt dat aan de journalist. Journalist schrijft "de spreekbuis van de familie".

Nou dan is dat dus onjuist wat de journalist schrijft. Ze is op de hoogte van zaken, omdat ze alles volgt en informeert en journalist is. Daarmee ben je nog geen spreekbuis.

En verder kan ik ook schrijven dat ik een journalist gemaild heb, dus dat is nog maar de vraag of dat zo is. Ik ben er vrijwel zeker van dat Renee Gielen een onafhankelijk onderzoek doet en niet afhankelijk is van de familie van der Sloot.
Dat dat onderzoek een heel andere richting uitgaat dan wat we van PRdV hebben gezien, maakt nog niet dat zij "dus een spreekbuis van de van der Sloots is". Als het gevolg is van o.a. haar onderzoek dat Joran vrijgepleit wordt van allerlei zaken, zal dat alleen kunnen met bewijzen en op geen enkele andere manier en die zullen dus geleverd moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')