Ik geloof ook niet dat het echt bestaat, maar omdat er zoveel 'geregeld' wordt is die naam op een aantal fora ontstaan. Er zijn zelfs theoriën dat de lijnen tot het witte huis lopen, ook dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
verlaag je dan zelf niet tot respectloosheid. ik snap niet hoe persoonlijke aanvallen bijdragen tot iets.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:36 schreef 706AA het volgende:
[..]
Mensen serieus nemen die zo respectloos met een vermist meisje omgaan en Observer bij een verkeerd woord zo aanvallen. Een verkeerd woord en ze lopen zogenaamd te janken.
Het woord kanker valt in het dagelijkse leven ook wel eens. Lopen ze dan ook te janken?
De scared monkeys worden door deze lui al vanaf 2005 gevolgd.
De scared monkeys zouden witmutsen zijn.
Wel eens gekeken naar de geschiedenis van Aruba?
What the **** is RUquote:Op zondag 2 maart 2008 12:30 schreef observer777 het volgende:
Bernarde you are a complete liar,go back to RU,read Beths Book or something because you are so far from Reality it makes me want to puke.
Every Dutch and Aruban should read Beths or Dave's book because it is exactly the way it happened and explains why this case was covered up and not solved in the first 48 hours. It's expected when Paul VAn Der Sloots Best Friend ran his son's murder Investigation,He knew all the Judges and worked hand in hand with Many in the OM and Govt. Read the book or go to scaredmonkeys.net and you will find the truth.
Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:18 schreef bernarde het volgende:
[..]
Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.
Hmm, Homeland security zegt dat het te maken heeft met Natalee Holloway case. Wat heeft Homeland security daar mee te maken, zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)quote:Op zondag 2 maart 2008 13:27 schreef nickhs het volgende:
[..]
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?
Want als dat zo is, dan pleit ze Joran in ieder geval vrij van moord in de nacht van 30 op 31 mei?
Observer is kennelijk niet blij met de uitzending van Telearuba van komende avond (22.00 uur lokale tijd, 03.00 uur bij ons) omdat hij van mening is dat de mensen van AHATA en de officier van justitie Hans Mos niet zijn waarheid vertellen.quote:Op een ander forum schreef Observer het volgende:
Observer wrote:
I believe Cheney is in Aruba and I hope he addresses Natalee Holloway and the cover up. They are the ones who have accused Him,the Fbi and Natalee's Family of covering up/obstrcting justice in Natalee's murder and its time our Govt addresses that in person. Hopefully he prevents Aruba from making another very big mistake again tommorow night,as we know from the words of the ATA and Hans Mos they have no intention of being truthfull and have shown no signs of giving Natalee a honest Investigation.
There is a major troll at the FOK forum preparing everyone for this documentary of Rene'e Gielen as well. Hopefully that is never released as it would spare everyone on both sides of the pond from puking on each other. We know Anita's book was never released and I hope the same is true for this disgusting piece of trash.
Had ik het over plantages?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:49 schreef Caesu het volgende:
en de geschiedenis van aruba is inderdaad interessant.
als je een slavernij/plantage-verleden van aruba suggereert weet je duidelijk niet veel van aruba.
Ja, ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:19 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij sta jij wel bovenaan zijn lijstje Rosite. Maar hij classificeert iedereen die het niet met zijn waarheid eens is als een troll en een leugenaar.
Vreemd dat ze daar een speach-therapist voor nodig hebben, die Natalees stem normaal gesproken toch niet kent. En als ze zelf verklaart dat het Natalee was aan de telefoon, dan lijkt me dat voldoende aangetoond, wie beter dan een moeder kent de stem van haar dochter....Maar goed, zonder het zelf uit haar mond te horen in de Dr. Phil show, tenzij er veel anderen zijn die dat bevestigen, kan ik er niet zo veel mee. Het lijkt me wel uitermate belangrijk als het wel zo is, want dan kan Joran nooit de moordernaar zijn, tenminste niet in de nacht van 30/31 mei.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:00 schreef bernarde het volgende:
[..]
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)
- een speach-therapist kon verklaren dat dit werkelijk Natalees stem was
- moeder Beth zelf een speach-therapist was en Natalees stem kon identificeren (dat laatste twijfel ik sterk aan, als je Moeder Beth hoort koeterwalen kan je je toch niet voorstellen dat je hier een speach-therapist beluistert).
Helaas, als ik in de archieven van de Dr. Phill-uitzendingen zoek, kan ik de uitzending niet vinden. Ik ga dus compleet af op wat ik op de Austrlische site lees.
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?quote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef observer777 het volgende:
- edit - Don't do that.
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:
[..]
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll bendie in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
![]()
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.![]()
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Ja, weet het , trollen spelen grote rol in volksbeleving, voor zover mij bekend tot diep in 13de/14de eeuw toen katholicisme zich over het Scandinavische gebied al verspreid had.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook nog wel wat extra centjes gebruiken, met alle inflatie die er is. Jammer trouwens dat ze het woord troll er voor gebruiken, want het hoort bij de Noorse verhalencultuur en nu wordt zo'n woord misbruikt vind ik.
Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:16 schreef bernarde het volgende:
[..]
Maaaaarrruuuuhhh ... weet jij waar ik m'n gironummer op moet gevenweet wel leuke dingetjes die ik nodig heb ....
Oh no, oh no (my gosh (maal tig)blijkt dat het bij ons vandaag koopzondag is en die is al bijna voorbij
Loop nog in de weekendpiem
en tijd is tekort om me als koopwaardig mens te vermommen voor de winkels sluiten
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....quote:Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja, er hebben linken hier op het forum gestaan. Een link naar dat trollengebeuren en eentje naar een ik dacht Amerikaanse organisatie die mensen in dienst heeft om de PR te organiseren voor bepaalde visies/ meningen. Zo zou die laatstgenoemde club zich bezig hebben gehouden met bijvoorbeeld de oorlog in Irak aan de publieke opinie te verkopen. Pure mediabeinvloeding dus. Inmiddels zwaar georganiseerd dus. Die club zoekt uit hoe je het volk iets kunt laten geloven zal ik maar zeggen en dat wordt dan stelselmatig gedaan. Ik vind het schokkend hoor, dit allemaal te lezen en te weten.
Maar goed. De trollenclub. Ik denk dat de link in deze draadjes stonden, misschien draadje 8 of 9 of 10, dus dan zou je terug moeten lezen. Of misschien gewoon googlen op "trolls" of zo. Ik ben niet van plan me er mee bezig te houden, dus laat het googlen aan jou over. Zelfs niet als ik er een miljoen voor zou krijgen hoor........
Heb je je daarvoor speciaal vandaag aangemeld? Zum kotsen ben jequote:
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef bernarde het volgende:
[..]
Neen, hoor, als het zulke invloedrijke personen betreft dat het zelfs over de Irak-oorlog gaat ....![]()
Durf me daar in de weekendpiem echt niet mee te mengen![]()
Sla de trollenmiljoentjes dus maar over en ga ze morgen maar weer gewoon verdienen.
Ff serieus van mijn kant: begrijp het trollengebeuren (staat op die Australische site heel goed beschreven.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, het trollengebeuren is iets anders dan die Amerikaanse club dat zijn twee verschillende dingen. Zie mijn posting.
Waar kun je dat dan volgen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Melanie39 het volgende:
Rosalie Says:
maart 2nd, 2008 at 15:42
Vanavond schijnt er op Telearuba een programma aan Natalee gewijd te worden. Het is ook via internet te volgen en wordt uitgezonden om 3.00 uur Nederlandse tijd.
Er wordt gezegd dat er nieuwe ontwikkelingen in de zaak zijn, maar of dat waar is weet ik niet.
Ik ga wel kijken in ieder geval.
Dit bericht vond ik op een ander forum. Misschien ook interessant voor jullie om naar te kijken?
Er stond niet echt veel Bernarde. Je vriend Observer heeft je post herhaald en daar wat verwensingen aan toegevoegd. k zal ze hier maar niet herhalen....echt vriendelijk was het niet kan ik je zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:
[..]
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll bendie in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
![]()
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.![]()
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.
Het panel bestaat uit:
Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA) - Heeft afgezegd
Rob Smith - AHATA
show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.
Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.
Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans heeft afgezegd
Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot
and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
Morgenochtend worden we wakker en hebben de amerikanen Aruba van ons overgenomen.......quote:Op zondag 2 maart 2008 16:43 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik had het al eerder geplaatst. Het blijkt dat naast Hans Mos nu ook Mirna Jansen heeft afgezegd. Ik vraag mij af of het nu nog doorgaat.
Als het niet doorgaat, dan zal een zeker iemand ons hier wel komen vertellen dat het programma niet doorgaat omdat de Dick Cheney (die momenteel op het eiland schijnt te zijn) heeft gezegd dat het niet mag doorgaan...go figure
Dat zou me verbazen, tenzij ie al een paar keer is gewaarschuwd. Ik had nog niet gezien, dat bepaalde posts van hem al waren ge-edit. We leven hier in een vrij land, dus tot op bepaalde hoogte mag ie zeggen wat ie wil, ook al kwam ie zelf uit Canada of zo. Maar het constante uitschelden, dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Ik denk dat "o" gebanned is van het forum.
Da's het tijdverschil denk ik en wishful thinkingquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html
Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
http://www.refugeesunleashed.net/about13582-0-asc-0.html
Iemand wees me hier nog op. Het zijn bijna allemaal Amerikanen die daar posten. En NA de uitzending van PRdV, dus ook daar zijn er heel grote twijfels over "de bekentenis" van Joran. Ze prikken er doorheen en zitten op een heel ander spoor.
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:21 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Amerikanen daar. Er posten ook een behoorlijk aantal Nederlanders en Arubanen. De Arubanen, met name "MF" en "Glenda" zijn goed op de hoogte wat er zich op het eiland afspeelt. Het zijn overigens allebei journalisten.
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat isquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.
ja, dat snap ik ook niet, die ignore-lijst daar.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
neem de FBI er dan ook wel gelijk bij.
Dan zou hij in MED moeten staan, wat hij niet doet volgens mij., Maargoed, bans worden niet besproken.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef abcd-tje het volgende:
Dat heb ik ook op die site hoor Caesu,quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Je hoeft mijn antwoord niet te letterlijk te nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
Het kan mogelijk iets te maken hebben met het feit dat je niet bent aangemeld. Als je wel bent aangemeld heb je de mogelijkheid om posters waarvan je de berichten niet wilt zien op 'ignore' te zetten. Absoluut een bloeddrukverlagende optiequote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
Xcuse me?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
natuurlijk is het wel interessant om te weten er in 2005 is gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
Op de tijden dat die Canadees hier niet post, gaat iedereen in pais en vrede met elkaar om. Als die canadees begint te posten, dan pas komt disrespect om de hoek. En dan nog meestal als een reaktie op een belediging van zijn kant.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Ik geef aan dat ik vanaf nu dat soort gezever en gezeik niet wil zien. Van niemand niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Xcuse me?
Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is![]()
Succes!
politiek heeft zich al bemoeid met het onderzoek. balkenende zelf ook toen hij op aruba was twee weken terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef mrBhimself het volgende:
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef abcd-tje het volgende:
Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?
Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:44 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Nederlandse actualiteitenrubrieken het hebben opgepikt en vanavond flink uitpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |