Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?quote:Toen de zaak in 2005 begon viel het nog wel mee op dat forum en waren de meesten wel redelijk 'open minded. In de loop der jaren werd het steeds minder en werd het meer een 'barbertje moet hangen' site. Inclusief het boycotten van Aruba en Nederland uiteraard.
Take a look at all of Rosites posts as she is trying to convince people of the words of Rene'e Gielen who says Natalee was a drug addict,ran away,was pregnant and her parents are lying. Has Rosite posted one truth on anything? Why are the Moderaters allowing this? Why are good dutch people telling me they don't even want to post here anymore because of all the trolls coming from Refugeesunleashed? It's a shame this forum is being taken over. Having a opinion and different view is one thing but lying,attacking and posting mis-information is another.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Rosite het volgende:
Ja, Lookinforyou, dat de moderator niet ingrijpt als iemand hier een ander een cancer voor het forum noemt, snap ik eerlijk gezegd ook niet. Alleen al de naam van die ziekte in dit verband noemen is heel kwetsend. Ik reageer er maar niet meer op, maar ondersteun wel jouw reactie in deze. Het beleid van Fok snap ik echter niet.
And you are not trying to convince us. What a jokequote:Op zondag 2 maart 2008 11:33 schreef observer777 het volgende:
[..]
Take a look at all of Rosites posts as she is trying to convince people of the words of Rene'e Gielen who says Natalee was a drug addict,ran away,was pregnant and her parents are lying. Has Rosite posted one truth on anything? Why are the Moderaters allowing this?
http://blogsfornatalee.co(...).msg327023#msg327023quote:Op zondag 2 maart 2008 10:09 schreef observer777 het volgende:
From BFN February 24, 2008, 09:46:25 AM
[quote author=KG link=topic=8378.msg326979#msg326979 date=1203868633]
Hello,
I am an American woman who has been living in the Netherlands for 15 years. I have been following this case very closely in the Dutch and the English newspapers and my heart goes out to the family of Natalee. Unfortunately, a Dutch journalist who lives in Aruba has decided to bring the Twitty/ Holloway family into discredit. I speak Dutch fluently and I was infuriated to read what Ms. Gielen had to say about Natalee and her family on the Dutch blogs ( recently). Her sources are anything but credible but unfortunately there is a growing group of people in the Netherlands who accept her word verbatim. She is gaining more and more followers here in the Netherlands with her complot theory against the Twitty/ Holloway family. I know it is painful, but it is imperative that Natalee's reputation is exonerated. Ms. Gielen has claimed that Natalee was in rehab, pregnant and that her mother, Beth had something to hide ( implying that she has something to do with Natalee's disappearance!).
Please, there must be journalist or investigative reporter who could do some investigative reporting on the relationship between Renee Gielen and the Van der Sloot family. Renne Gielen's articles have been published in the Dutch newspaper De Telegraaf and also seen on the Dutch news program Netwerk. Both of these news sources should be sued for slander as well as Renee Gielen. Renee Gielen is obstructing justice through her actions and she must be stopped, now!
The Holloway and Twitty families are in my prayers, I hope there is closure to this case, soon.
LOL! That isn't true at all. For me to boycott Holland would be absurd as I love the country and the people. That website has many people and I tell you most have followed this since the very first days,you would be quite shocked at what we have learned. Not just SM but everyone that has followed this closely since the beginning. Many people are very angry as they should be. I am telling you what they did to Natalee's Family is just evil and every Dutch person I know that is honest and knowledgeable about this case agrees.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef 706AA het volgende:
[..]
Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?
Vanuit Nederland of vanuit Aruba?
Ik had er inderdaad geen woorden meer voor toen Observer het woordquote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Rosite het volgende:
Ja, Lookinforyou, dat de moderator niet ingrijpt als iemand hier een ander een cancer voor het forum noemt, snap ik eerlijk gezegd ook niet. Alleen al de naam van die ziekte in dit verband noemen is heel kwetsend. Ik reageer er maar niet meer op, maar ondersteun wel jouw reactie in deze. Het beleid van Fok snap ik echter niet.
Jee wat erg voor je. Heb ik geen woorden voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad geen woorden meer voor toen Observer het woord
"cancer" durfde te typen gisteravond, ik heb ook niet meer gepost daarna.
Mijn moeder is overleden in 2007 aan kanker, vanochtend vroeg heb ik met
wat familieleden haar as om 8.50 uur verstrooid op het strand.......
(vanochtend ja!)
Ik ben na die post van Observer ook huilend naar bed gegaan en voelde mij
toen ik vanochtend vroeg opstond (moest vroeg op strand zijn) heel erg rot
van binnen daardoor.
HOE DURF JE ZO'N WOORD TE TYPEN ^&^**^%%^v OBSERVER !!!!!!!!
(moet verdorie nu alweer huilen ........ sorry...)
You have no idea how many times I am attacked here by people that there is the only purpose. I should show you my PM'S. You keep saying My Truth and comparing me to Rosite? Thats a very big insult but yet you are asking me to leave and for her to stay and post more bullshit? What I post here are the facts/Truth of the case and research conducted by Dutch,Arubans and Americans from the very beginning before you even heard of Natalee Holoway. I suppose all three countries shouldn't post here either? Just let people that post lies and misinformation that come here from the hate sites? You cant handle the truth or just dont like Americans? What a joke!quote:Op zondag 2 maart 2008 11:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
And you are not trying to convince us. What a joke![]()
And I read all the posts here.
Maybe she is right, you don't know the truth either.
We all can post what we want here.
And your 'truth" is not proven either.
But you keep attacking people here.
And you can say a lot on Fok, but using the word cancer like you did, is normally a ban here.
And I really don't understand why you keep posting here. The people who share your opinion are already on SM. So go there and stop telling us what to think.
Sterkte hoor. Wel mooi, he, op het strand? Prachtige plek om te mogen rusten als laatste, vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
(vanochtend ja!)
van binnen daardoor.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
Ok, maar dat mag je hier ook posten. Volgens onze oppergoeroe niet, maar kan best een kern van waarheid inzitten.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:49 schreef Rosite het volgende:
Ach Lookinforyou, ik ben helemaal niet bezig met als uitgangspunt wat Renee Gielen zegt. Op dit moment heb ik sterk het gevoel dat de hoek waarin zij zoekt de juiste is, maar na heel veel van alle kanten over de zaak gelezen te hebben. Bovendien gaat het helemaal niet alleen om Renee Gielen, haar visie wordt ondersteund door veel andere mensen, zie bijv. heel veel postings op http://www.refugeesunleashed.net/forum-8.html en andere websites, zoals NWO. Ik probeer te schiften wat ik juiste info vind en wat niet en anderen gaan je dan in een hoek plaatsen, dat is hun probleem en niet het mijne.
veel sterktequote:Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
(vanochtend ja!)
van binnen daardoor.
I rest my case.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef observer777 het volgende:
[..]
You have no idea how many times I am attacked here by people that there is the only purpose. I should show you my PM'S. You keep saying My Truth and comparing me to Rosite? Thats a very big insult but yet you are asking me to leave and for her to stay and post more bullshit? What I post here are the facts/Truth of the case and research conducted by Dutch,Arubans and Americans from the very beginning before you even heard of Natalee Holoway. I suppose all three countries shouldn't post here either? Just let people that post lies and misinformation that come here from the hate sites? You cant handle the truth or just dont like Americans? What a joke!
You know what? I think it is time for you to start learning the other side(s) of the case. Obviously you're completely blinded. I think I know, more than you, both sides of the case. At least I allow myself to hear other sides of the case. The only thing you do is waive everything away that doesn't fit your theory. Let me tell you and that goes for both sides of the case, not sufficient proof.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:21 schreef observer777 het volgende:
[..]
You should really start learning about this case because you don't sound like you know anything and here you are trashing me in every post..Unbelievable.
Bernarde, kun je me die link even posten?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:02 schreef bernarde het volgende:
Heb die Australische site gelezen. Probeert wel objectief te blijven. Durft ook duidelijk met de vinger naar de begeleiders te wijzen. Als je leest hoe moeder Beth zich gedragen heeft op Aruba en in interviews, en als je dan alle onwaarheden van moeder Beth naast elkaar ziet staan ...... ik denk ze zich samen met Joran in een kliniek moet laten opnemen. Hoe is het toch mogelijk dat Natalee in haar korte leventje twee van die monsters heeft ontmoet? Oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh (maal tig)
Ik koop niet het boek van Joran en niet het boek van Beth
1. ik lees nooit boeken van mensen die ivm het verwerkingsproces iets van zich af willen schrijven
2. ik lees nooit biografieën van mensen waar je van weet dat ze graag liegen
3. ik koop nooit boeken van mensen die eigenlijk niet kunnen schrijven: zowel het taalvermogen van moeder Beth als dat van Joran is zo abominabel slecht, dat je wel kunt nagaan dat hun schrijvers heel veel aan het taalgebruik hebben moeten sleutelen. Wat je dan te lezen krijgt is dus allang niet meer echt.
HMI staat voor Holloway Media Incorporated. Een naam die op een aantal sites wordt gegeven aan alles wat te maken heeft met het m,edia spectakel waarvan men denkt dat het volledig door de Holloway's en de Twitty's geregiseerd wordt.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:23 schreef nickhs het volgende:
[..]
HMI? Als dat niet voluit mag, dan stuur het maar naar m'n inbox.
Ja, al vanaf het begin van deze zaak. En wat maakt het uit of ik vanuit Nederland of vanuit Aruba meelees? Wat ik heb gezien is dat er een 'verharding' en radicalisering heeft plaatsgevonden op die site. Ga maar eens kijken hoeveel bedreigingen aan de adressen van mensen die er direct en indirect mee te maken hebben op die site staan. In het begin werden die bedreigingen absoluut niet getolereerd, nu zijn ze aan de orde van de dag.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef 706AA het volgende:
[..]
Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?
Vanuit Nederland of vanuit Aruba?
Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:17 schreef observer777 het volgende:
[..]
Your comparing a self admitted Pathological liar that just admitted to seeing Natalee die or go into convulsions and having a friend dump her in the ocean to Beth Twitty? Same guy that said even if they find her sperm in her they cant do anything? Can you name one lie she has ever made? She has no reason to lie about anything and everyone should know that.
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
HMI staat voor Holloway Media Incorporated. Een naam die op een aantal sites wordt gegeven aan alles wat te maken heeft met het m,edia spectakel waarvan men denkt dat het volledig door de Holloway's en de Twitty's geregiseerd wordt.
ik ben 1 van de vele die hetzelfde aan de hand heeft, maar ik pak hem gewoon op zijn manier teurg, via zijn nick spelen is een teken van zwakte, kom met goede tegenargumenten/bewijzen, dan is meneer wat rustiger.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:15 schreef nickhs het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar zie mijn voorgaande post, waarin ik aangeef waarom.
Every single thing that has ever come out on this case has been researched,talked about and put under a microscope,but that doesnt fit your theory or the theory of RU,because it is the truth. I think you should really go to SM immediately and start learning about the case,buy beths book or something,because you are very lost. This forum is completely overun with people from RU/FOB2 now as predicted and its a shame it really is. Remember Aruba has treated this like a war as over 70% of there income comes from Tourism and over 80% of the country works in the tourism trade. Not including the enormous Drug trade and Money Laundering of course. Instead of solving this case in June 2005 Paul Van Der Sloot and his friends and connections covered up the girls murder and the Aruban Govt decided nothing bad can ever happen to a tourist in Aruba. The paid plants and ATA/AHATA members have bashed the hell out of this girl and her Family because that is what the Govt wants them to do,it hasnt changed now in over 33 months. Most Arubans are very good people and they hate the Govt but are scared and do not want to get involved,that is why you won't see very many of them on any forum.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:01 schreef nickhs het volgende:
[..]
You know what? I think it is time for you to start learning the other side(s) of the case. Obviously you're completely blinded. I think I know, more than you, both sides of the case. At least I allow myself to hear other sides of the case. The only thing you do is waive everything away that doesn't fit your theory. Let me tell you and that goes for both sides of the case, not sufficient proof.
Je bent al geholpen begrijp ikquote:Op zondag 2 maart 2008 12:05 schreef nickhs het volgende:
[..]
Bernarde, kun je me die link even posten?
echt jongen, denk eens na.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef 706AA het volgende:
[..]
Waarom?
Vanwege het niet serieus nemen van de vriendjes van Joran?
Ik geloof ook niet dat het echt bestaat, maar omdat er zoveel 'geregeld' wordt is die naam op een aantal fora ontstaan. Er zijn zelfs theoriën dat de lijnen tot het witte huis lopen, ook dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
verlaag je dan zelf niet tot respectloosheid. ik snap niet hoe persoonlijke aanvallen bijdragen tot iets.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:36 schreef 706AA het volgende:
[..]
Mensen serieus nemen die zo respectloos met een vermist meisje omgaan en Observer bij een verkeerd woord zo aanvallen. Een verkeerd woord en ze lopen zogenaamd te janken.
Het woord kanker valt in het dagelijkse leven ook wel eens. Lopen ze dan ook te janken?
De scared monkeys worden door deze lui al vanaf 2005 gevolgd.
De scared monkeys zouden witmutsen zijn.
Wel eens gekeken naar de geschiedenis van Aruba?
What the **** is RUquote:Op zondag 2 maart 2008 12:30 schreef observer777 het volgende:
Bernarde you are a complete liar,go back to RU,read Beths Book or something because you are so far from Reality it makes me want to puke.
Every Dutch and Aruban should read Beths or Dave's book because it is exactly the way it happened and explains why this case was covered up and not solved in the first 48 hours. It's expected when Paul VAn Der Sloots Best Friend ran his son's murder Investigation,He knew all the Judges and worked hand in hand with Many in the OM and Govt. Read the book or go to scaredmonkeys.net and you will find the truth.
Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:18 schreef bernarde het volgende:
[..]
Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.
Hmm, Homeland security zegt dat het te maken heeft met Natalee Holloway case. Wat heeft Homeland security daar mee te maken, zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)quote:Op zondag 2 maart 2008 13:27 schreef nickhs het volgende:
[..]
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?
Want als dat zo is, dan pleit ze Joran in ieder geval vrij van moord in de nacht van 30 op 31 mei?
Observer is kennelijk niet blij met de uitzending van Telearuba van komende avond (22.00 uur lokale tijd, 03.00 uur bij ons) omdat hij van mening is dat de mensen van AHATA en de officier van justitie Hans Mos niet zijn waarheid vertellen.quote:Op een ander forum schreef Observer het volgende:
Observer wrote:
I believe Cheney is in Aruba and I hope he addresses Natalee Holloway and the cover up. They are the ones who have accused Him,the Fbi and Natalee's Family of covering up/obstrcting justice in Natalee's murder and its time our Govt addresses that in person. Hopefully he prevents Aruba from making another very big mistake again tommorow night,as we know from the words of the ATA and Hans Mos they have no intention of being truthfull and have shown no signs of giving Natalee a honest Investigation.
There is a major troll at the FOK forum preparing everyone for this documentary of Rene'e Gielen as well. Hopefully that is never released as it would spare everyone on both sides of the pond from puking on each other. We know Anita's book was never released and I hope the same is true for this disgusting piece of trash.
Had ik het over plantages?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:49 schreef Caesu het volgende:
en de geschiedenis van aruba is inderdaad interessant.
als je een slavernij/plantage-verleden van aruba suggereert weet je duidelijk niet veel van aruba.
Ja, ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:19 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij sta jij wel bovenaan zijn lijstje Rosite. Maar hij classificeert iedereen die het niet met zijn waarheid eens is als een troll en een leugenaar.
Vreemd dat ze daar een speach-therapist voor nodig hebben, die Natalees stem normaal gesproken toch niet kent. En als ze zelf verklaart dat het Natalee was aan de telefoon, dan lijkt me dat voldoende aangetoond, wie beter dan een moeder kent de stem van haar dochter....Maar goed, zonder het zelf uit haar mond te horen in de Dr. Phil show, tenzij er veel anderen zijn die dat bevestigen, kan ik er niet zo veel mee. Het lijkt me wel uitermate belangrijk als het wel zo is, want dan kan Joran nooit de moordernaar zijn, tenminste niet in de nacht van 30/31 mei.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:00 schreef bernarde het volgende:
[..]
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)
- een speach-therapist kon verklaren dat dit werkelijk Natalees stem was
- moeder Beth zelf een speach-therapist was en Natalees stem kon identificeren (dat laatste twijfel ik sterk aan, als je Moeder Beth hoort koeterwalen kan je je toch niet voorstellen dat je hier een speach-therapist beluistert).
Helaas, als ik in de archieven van de Dr. Phill-uitzendingen zoek, kan ik de uitzending niet vinden. Ik ga dus compleet af op wat ik op de Austrlische site lees.
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?quote:Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef observer777 het volgende:
- edit - Don't do that.
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:
[..]
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll bendie in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
![]()
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.![]()
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Ja, weet het , trollen spelen grote rol in volksbeleving, voor zover mij bekend tot diep in 13de/14de eeuw toen katholicisme zich over het Scandinavische gebied al verspreid had.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook nog wel wat extra centjes gebruiken, met alle inflatie die er is. Jammer trouwens dat ze het woord troll er voor gebruiken, want het hoort bij de Noorse verhalencultuur en nu wordt zo'n woord misbruikt vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |