abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57100595
Ja, Lookinforyou, dat de moderator niet ingrijpt als iemand hier een ander een cancer voor het forum noemt, snap ik eerlijk gezegd ook niet. Alleen al de naam van die ziekte in dit verband noemen is heel kwetsend. Ik reageer er maar niet meer op, maar ondersteun wel jouw reactie in deze. Het beleid van Fok snap ik echter niet.
pi_57100603
quote:
Toen de zaak in 2005 begon viel het nog wel mee op dat forum en waren de meesten wel redelijk 'open minded. In de loop der jaren werd het steeds minder en werd het meer een 'barbertje moet hangen' site. Inclusief het boycotten van Aruba en Nederland uiteraard.
Lees je al sinds 2005 mee op de site van de Scared Monkeys?

Vanuit Nederland of vanuit Aruba?
pi_57100680
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Rosite het volgende:
Ja, Lookinforyou, dat de moderator niet ingrijpt als iemand hier een ander een cancer voor het forum noemt, snap ik eerlijk gezegd ook niet. Alleen al de naam van die ziekte in dit verband noemen is heel kwetsend. Ik reageer er maar niet meer op, maar ondersteun wel jouw reactie in deze. Het beleid van Fok snap ik echter niet.
Take a look at all of Rosites posts as she is trying to convince people of the words of Rene'e Gielen who says Natalee was a drug addict,ran away,was pregnant and her parents are lying. Has Rosite posted one truth on anything? Why are the Moderaters allowing this? Why are good dutch people telling me they don't even want to post here anymore because of all the trolls coming from Refugeesunleashed? It's a shame this forum is being taken over. Having a opinion and different view is one thing but lying,attacking and posting mis-information is another.
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_57100785
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:33 schreef observer777 het volgende:

[..]

Take a look at all of Rosites posts as she is trying to convince people of the words of Rene'e Gielen who says Natalee was a drug addict,ran away,was pregnant and her parents are lying. Has Rosite posted one truth on anything? Why are the Moderaters allowing this?
And you are not trying to convince us. What a joke
And I read all the posts here.
Maybe she is right, you don't know the truth either.
We all can post what we want here.
And your 'truth" is not proven either.
But you keep attacking people here.
And you can say a lot on Fok, but using the word cancer like you did, is normally a ban here.

And I really don't understand why you keep posting here. The people who share your opinion are already on SM. So go there and stop telling us what to think.
Keep the faith!!
pi_57100825
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:09 schreef observer777 het volgende:
From BFN February 24, 2008, 09:46:25 AM

[quote author=KG link=topic=8378.msg326979#msg326979 date=1203868633]
Hello,

I am an American woman who has been living in the Netherlands for 15 years. I have been following this case very closely in the Dutch and the English newspapers and my heart goes out to the family of Natalee. Unfortunately, a Dutch journalist who lives in Aruba has decided to bring the Twitty/ Holloway family into discredit. I speak Dutch fluently and I was infuriated to read what Ms. Gielen had to say about Natalee and her family on the Dutch blogs ( recently). Her sources are anything but credible but unfortunately there is a growing group of people in the Netherlands who accept her word verbatim. She is gaining more and more followers here in the Netherlands with her complot theory against the Twitty/ Holloway family. I know it is painful, but it is imperative that Natalee's reputation is exonerated. Ms. Gielen has claimed that Natalee was in rehab, pregnant and that her mother, Beth had something to hide ( implying that she has something to do with Natalee's disappearance!).
Please, there must be journalist or investigative reporter who could do some investigative reporting on the relationship between Renee Gielen and the Van der Sloot family. Renne Gielen's articles have been published in the Dutch newspaper De Telegraaf and also seen on the Dutch news program Netwerk. Both of these news sources should be sued for slander as well as Renee Gielen. Renee Gielen is obstructing justice through her actions and she must be stopped, now!
The Holloway and Twitty families are in my prayers, I hope there is closure to this case, soon.
http://blogsfornatalee.co(...).msg327023#msg327023
[/quote]

I have absolutely no reason to conclude, that this is a genuine post. For instance, how can she say:
"Her sources are anything but credible..". How does she know that, does she know these sources?
And: "I know it is painful, but it is imperative that Natalee's reputation is exonerated." Did she know the girl personally? There is not one official record of what exactly the nature of that reputation was, the FBI didn't want to find out and the Aruban OM was not allowed to investigate. We have only a handful of statements from MB students out of over a 100 students that knew her more or less. One of her closest friends Lee Ashford Broughton did not make a very good picture of Natalee and herself in her statements, but I guess she's a troll as well in your eyes and not credible. To me this looks more like a poster from your camp, same type of phrasing, basically the same rant. There's absolutely no way, that I will be brainwashed with postings like these. That does not mean I don't share the sympathy for the Holloway family.
pi_57100831
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef 706AA het volgende:

[..]

LOL! That isn't true at all. For me to boycott Holland would be absurd as I love the country and the people. That website has many people and I tell you most have followed this since the very first days,you would be quite shocked at what we have learned. Not just SM but everyone that has followed this closely since the beginning. Many people are very angry as they should be. I am telling you what they did to Natalee's Family is just evil and every Dutch person I know that is honest and knowledgeable about this case agrees.
  zondag 2 maart 2008 @ 11:47:54 #57
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57100908
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef Rosite het volgende:
Ik had er inderdaad geen woorden meer voor toen Observer het woord
"cancer" durfde te typen gisteravond, ik heb ook niet meer gepost daarna.

Mijn moeder is overleden in 2007 aan kanker, vanochtend vroeg heb ik met
wat familieleden haar as om 8.50 uur verstrooid op het strand.......
(vanochtend ja!)

Ik ben na die post van Observer ook huilend naar bed gegaan en voelde mij
toen ik vanochtend vroeg opstond (moest vroeg op strand zijn) heel erg rot
van binnen daardoor.

HOE DURF JE ZO'N WOORD TE TYPEN ^&^**^%%^v OBSERVER !!!!!!!!

(moet verdorie nu alweer huilen ........ sorry...)
0101101011101011101011010101011101
pi_57100938
Ach Lookinforyou, ik ben helemaal niet bezig met als uitgangspunt wat Renee Gielen zegt. Op dit moment heb ik sterk het gevoel dat de hoek waarin zij zoekt de juiste is, maar na heel veel van alle kanten over de zaak gelezen te hebben. Bovendien gaat het helemaal niet alleen om Renee Gielen, haar visie wordt ondersteund door veel andere mensen, zie bijv. heel veel postings op http://www.refugeesunleashed.net/forum-8.html en andere websites, zoals NWO. Ik probeer te schiften wat ik juiste info vind en wat niet en anderen gaan je dan in een hoek plaatsen, dat is hun probleem en niet het mijne.
pi_57100961
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:47 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

(vanochtend ja!)

van binnen daardoor.

Jee wat erg voor je. Heb ik geen woorden voor.
Heeeel veel sterkte in ieder geval.
Keep the faith!!
pi_57100987
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:40 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

And you are not trying to convince us. What a joke
And I read all the posts here.
Maybe she is right, you don't know the truth either.
We all can post what we want here.
And your 'truth" is not proven either.
But you keep attacking people here.
And you can say a lot on Fok, but using the word cancer like you did, is normally a ban here.

And I really don't understand why you keep posting here. The people who share your opinion are already on SM. So go there and stop telling us what to think.
You have no idea how many times I am attacked here by people that there is the only purpose. I should show you my PM'S. You keep saying My Truth and comparing me to Rosite? Thats a very big insult but yet you are asking me to leave and for her to stay and post more bullshit? What I post here are the facts/Truth of the case and research conducted by Dutch,Arubans and Americans from the very beginning before you even heard of Natalee Holoway. I suppose all three countries shouldn't post here either? Just let people that post lies and misinformation that come here from the hate sites? You cant handle the truth or just dont like Americans? What a joke!
pi_57100990
quote:

[..]

(vanochtend ja!)

van binnen daardoor.

Sterkte hoor. Wel mooi, he, op het strand? Prachtige plek om te mogen rusten als laatste, vind ik.
Ik heb ook familieleden verloren aan die ziekte.
pi_57101010
quote:

-niet grappig-

[ Bericht 36% gewijzigd door Petre op 02-03-2008 17:22:37 ]
pi_57101090
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:49 schreef Rosite het volgende:
Ach Lookinforyou, ik ben helemaal niet bezig met als uitgangspunt wat Renee Gielen zegt. Op dit moment heb ik sterk het gevoel dat de hoek waarin zij zoekt de juiste is, maar na heel veel van alle kanten over de zaak gelezen te hebben. Bovendien gaat het helemaal niet alleen om Renee Gielen, haar visie wordt ondersteund door veel andere mensen, zie bijv. heel veel postings op http://www.refugeesunleashed.net/forum-8.html en andere websites, zoals NWO. Ik probeer te schiften wat ik juiste info vind en wat niet en anderen gaan je dan in een hoek plaatsen, dat is hun probleem en niet het mijne.
Ok, maar dat mag je hier ook posten. Volgens onze oppergoeroe niet, maar kan best een kern van waarheid inzitten.
Er is maar 1 persoon die kan vertellen wat er gebeurd is, en dat die de waarheid gaat vertellen, die kans is nihil denk ik.
We kunnen speculeren wat we willen, en meer is het ook niet.
Dat sommige mensen denken dat maar 1 man hier gelijk heeft, tja, dat moeten ze ook zelf weten, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
En vind wel dat alles gewoon onderzocht moet worden en daar horen alle mensen toe, die iets met Natalee te maken hebben gehad.
Keep the faith!!
pi_57101113
quote:

[..]

(vanochtend ja!)

van binnen daardoor.

veel sterkte
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57101116
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef observer777 het volgende:

[..]

You have no idea how many times I am attacked here by people that there is the only purpose. I should show you my PM'S. You keep saying My Truth and comparing me to Rosite? Thats a very big insult but yet you are asking me to leave and for her to stay and post more bullshit? What I post here are the facts/Truth of the case and research conducted by Dutch,Arubans and Americans from the very beginning before you even heard of Natalee Holoway. I suppose all three countries shouldn't post here either? Just let people that post lies and misinformation that come here from the hate sites? You cant handle the truth or just dont like Americans? What a joke!
I rest my case.
Man I am getting so tired of this.
Keep the faith!!
pi_57101158
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:21 schreef observer777 het volgende:

[..]

You should really start learning about this case because you don't sound like you know anything and here you are trashing me in every post..Unbelievable.
You know what? I think it is time for you to start learning the other side(s) of the case. Obviously you're completely blinded. I think I know, more than you, both sides of the case. At least I allow myself to hear other sides of the case. The only thing you do is waive everything away that doesn't fit your theory. Let me tell you and that goes for both sides of the case, not sufficient proof.
pi_57101203
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:02 schreef bernarde het volgende:
Heb die Australische site gelezen. Probeert wel objectief te blijven. Durft ook duidelijk met de vinger naar de begeleiders te wijzen. Als je leest hoe moeder Beth zich gedragen heeft op Aruba en in interviews, en als je dan alle onwaarheden van moeder Beth naast elkaar ziet staan ...... ik denk ze zich samen met Joran in een kliniek moet laten opnemen. Hoe is het toch mogelijk dat Natalee in haar korte leventje twee van die monsters heeft ontmoet? Oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh (maal tig)
Ik koop niet het boek van Joran en niet het boek van Beth
1. ik lees nooit boeken van mensen die ivm het verwerkingsproces iets van zich af willen schrijven
2. ik lees nooit biografieën van mensen waar je van weet dat ze graag liegen
3. ik koop nooit boeken van mensen die eigenlijk niet kunnen schrijven: zowel het taalvermogen van moeder Beth als dat van Joran is zo abominabel slecht, dat je wel kunt nagaan dat hun schrijvers heel veel aan het taalgebruik hebben moeten sleutelen. Wat je dan te lezen krijgt is dus allang niet meer echt.
Bernarde, kun je me die link even posten?
pi_57101260
http://www.hollowaycase.com/

Ik ben Bernarde wel niet, maar het is bovenstaande link, Nickhs, hij is al heel vaak gepost deze link.
pi_57101316
quote:
Op zondag 2 maart 2008 02:23 schreef nickhs het volgende:

[..]

HMI? Als dat niet voluit mag, dan stuur het maar naar m'n inbox.
HMI staat voor Holloway Media Incorporated. Een naam die op een aantal sites wordt gegeven aan alles wat te maken heeft met het m,edia spectakel waarvan men denkt dat het volledig door de Holloway's en de Twitty's geregiseerd wordt.
--
pi_57101443
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef 706AA het volgende:

[..]

Ja, al vanaf het begin van deze zaak. En wat maakt het uit of ik vanuit Nederland of vanuit Aruba meelees? Wat ik heb gezien is dat er een 'verharding' en radicalisering heeft plaatsgevonden op die site. Ga maar eens kijken hoeveel bedreigingen aan de adressen van mensen die er direct en indirect mee te maken hebben op die site staan. In het begin werden die bedreigingen absoluut niet getolereerd, nu zijn ze aan de orde van de dag.
--
pi_57101452
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:17 schreef observer777 het volgende:

[..]

Your comparing a self admitted Pathological liar that just admitted to seeing Natalee die or go into convulsions and having a friend dump her in the ocean to Beth Twitty? Same guy that said even if they find her sperm in her they cant do anything? Can you name one lie she has ever made? She has no reason to lie about anything and everyone should know that.
Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.

Besides that, maybe because of cultural differences, Beth Holloway is unsympathetic to a lot of Dutchies. When (by accident) I stumble across Dr. Phill or Oprah shows, you see a lot of gests pretending to cry and act by speaking in a kind of whining voice. Now, in America this might be acceptable, but here in Holland it is generally not. Fe in the last De Vries show the telephone-conversation that took place, and her reaction (the repeated Oh gosh .... and What have they done to us, to our country) gives a lot of Duthmen the impression they are looking at an orchestrated reaction.

Maybe also due to cultural difference is the way in which mother Beth speaks. In Holland we have a lot of local dialects and accents, but middle-class people learn to speak "Algemeen Beschaafd Nederlands" . Although we consider it very charming when you can still hear traces of an accent that reveal from which part of the country a person originates, it is considered very impolite for persons in representative positions (such as teachers) to speak in dialect. In a lot of studies you learn to make presentations and irritating ways of using the voice, or irritating use of "stopwoorden" are corrected. Well, Beth obviously never had any representation-training at all. So when we see mother Beth, we see an apparently uneducted woman, shrieking in a funny voice and with a hard face. I agree with you, these observations are subjective, very subjective, but it might give you a clue why mother Beth failed to conquer the hearts of the Dutchies.

Whatever, these subjective systems that go to work when you see a person on television, do not rule out the objective fact that mother Beth spread very different stories, rumours, and obstructed the police investigation on Arbuba in the earliest stages by trampling on investigation scenes and waisting valuable police time by luring the officers away from the real investigation to search out rumours (threatened by Beth and Jug, that if they would'nt, they would make the Aruban police force look ridiculous in the American media).
pi_57101531
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

HMI staat voor Holloway Media Incorporated. Een naam die op een aantal sites wordt gegeven aan alles wat te maken heeft met het m,edia spectakel waarvan men denkt dat het volledig door de Holloway's en de Twitty's geregiseerd wordt.
Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
  zondag 2 maart 2008 @ 12:24:10 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57101567
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:15 schreef nickhs het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk, maar zie mijn voorgaande post, waarin ik aangeef waarom.
ik ben 1 van de vele die hetzelfde aan de hand heeft, maar ik pak hem gewoon op zijn manier teurg, via zijn nick spelen is een teken van zwakte, kom met goede tegenargumenten/bewijzen, dan is meneer wat rustiger.
aan de andere kant als ie iedereen leugenaars noemt, wat doet ie dan nog op dit forum
pi_57101568
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:01 schreef nickhs het volgende:

[..]

You know what? I think it is time for you to start learning the other side(s) of the case. Obviously you're completely blinded. I think I know, more than you, both sides of the case. At least I allow myself to hear other sides of the case. The only thing you do is waive everything away that doesn't fit your theory. Let me tell you and that goes for both sides of the case, not sufficient proof.
Every single thing that has ever come out on this case has been researched,talked about and put under a microscope,but that doesnt fit your theory or the theory of RU,because it is the truth. I think you should really go to SM immediately and start learning about the case,buy beths book or something,because you are very lost. This forum is completely overun with people from RU/FOB2 now as predicted and its a shame it really is. Remember Aruba has treated this like a war as over 70% of there income comes from Tourism and over 80% of the country works in the tourism trade. Not including the enormous Drug trade and Money Laundering of course. Instead of solving this case in June 2005 Paul Van Der Sloot and his friends and connections covered up the girls murder and the Aruban Govt decided nothing bad can ever happen to a tourist in Aruba. The paid plants and ATA/AHATA members have bashed the hell out of this girl and her Family because that is what the Govt wants them to do,it hasnt changed now in over 33 months. Most Arubans are very good people and they hate the Govt but are scared and do not want to get involved,that is why you won't see very many of them on any forum.

Try losing a loved one that was probably drugged,raped and murdered and having people say she was a pig,slut,drug addict,liar,drunk,pregnant and ran away. I don't expect the people at RU to change there assault on a victim and her family but the good dutch people should know that there is people of many people of Dutch,Aruban and American origin that have examined every single thing possible in this case truthfully and honesty and I posted part of that here at FOK.
pi_57101570
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:05 schreef nickhs het volgende:

[..]

Bernarde, kun je me die link even posten?
Je bent al geholpen begrijp ik
Laat jij eens weten hoe je over deze site denkt? Volgens mij best objectief, maar ik vind dat ze Joran toch een beetje te veel afschilderen als een "normale schooljongen", terwijl wij inmiddels wel weten dat het een heel vreemde jongen is. Dat komt misschien ook omdat de allerlaatste ontwikkelingen (nog) niet opgenomen zijn.
pi_57101598
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef 706AA het volgende:

[..]

Waarom?
Vanwege het niet serieus nemen van de vriendjes van Joran?
echt jongen, denk eens na.
ook al neem je haar niet serieus - heb dan op z'n minst het respect om niet te reageren voor het geval het wel serieus is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57101640
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:

[..]

Hmm, kan ik moeilijk geloven. Maar als er een politiek spelletje achter zou zitten natuurlijk wel. Het was ook weer frappant om the horen dat Cheney daar gisteren op Aruba zou zijn geweest met de Air Force 2. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben?
Ik geloof ook niet dat het echt bestaat, maar omdat er zoveel 'geregeld' wordt is die naam op een aantal fora ontstaan. Er zijn zelfs theoriën dat de lijnen tot het witte huis lopen, ook dat kan ik mij niet voorstellen.
--
pi_57101677
Bernarde you are a complete liar,go back to RU,read Beths Book or something because you are so far from Reality it makes me want to puke.

Every Dutch and Aruban should read Beths or Dave's book because it is exactly the way it happened and explains why this case was covered up and not solved in the first 48 hours. It's expected when Paul VAn Der Sloots Best Friend ran his son's murder Investigation,He knew all the Judges and worked hand in hand with Many in the OM and Govt. Read the book or go to scaredmonkeys.net and you will find the truth.
pi_57101930
http://famschenk.net/holloway.html

Nog meer info, hierin wordt Witte Huis-man Cheney genoemd en Condoleeza Rice en wordt Balkenende ook genoemd en de uitzonderlijke situatie dat er zelfs F16 vliegtuigen zijn gebruikt, hergeen er ook op wijst hoe hoog deze zaak zich afspeelt, op welk hoog niveau zal ik maar zeggen, en tja, tot in het Witte Huis dus aan toe. Deze link geeft een paar artikelen onder elkaar die er over gaan, dus doorscrollen ook.
pi_57102032
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:36 schreef 706AA het volgende:

[..]

Mensen serieus nemen die zo respectloos met een vermist meisje omgaan en Observer bij een verkeerd woord zo aanvallen. Een verkeerd woord en ze lopen zogenaamd te janken.
Het woord kanker valt in het dagelijkse leven ook wel eens. Lopen ze dan ook te janken?
De scared monkeys worden door deze lui al vanaf 2005 gevolgd.
De scared monkeys zouden witmutsen zijn.
Wel eens gekeken naar de geschiedenis van Aruba?
verlaag je dan zelf niet tot respectloosheid. ik snap niet hoe persoonlijke aanvallen bijdragen tot iets.
ik ben zelf lid daar op SM trouwens.

en de geschiedenis van aruba is inderdaad interessant.
als je een slavernij/plantage-verleden van aruba suggereert weet je duidelijk niet veel van aruba.
pi_57102309
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:30 schreef observer777 het volgende:
Bernarde you are a complete liar,go back to RU,read Beths Book or something because you are so far from Reality it makes me want to puke.

Every Dutch and Aruban should read Beths or Dave's book because it is exactly the way it happened and explains why this case was covered up and not solved in the first 48 hours. It's expected when Paul VAn Der Sloots Best Friend ran his son's murder Investigation,He knew all the Judges and worked hand in hand with Many in the OM and Govt. Read the book or go to scaredmonkeys.net and you will find the truth.
What the **** is RU
Why am I a liar? Can you point out any lies I made? Or are you here just producing "borreltafelpraatjes"
Wanting to puke is a indication of an eating disorder. Do you suffer from that?
No I am not going to read any of the books you mention, and the reasons why I have stated in another post.

I agree with you that Paul van der Sloot is guilty of manipulation in this case, just as mother Beth is. That is my main interest in this case, that so many manipulative, lying and insympathetic person can come together, and overshadow the fact that a fine, 18-year-old woman, dedicated to study, social works, partying and taking part in social events just as any other girl her age would do never got a chance to grow into a middle-aged woman.

I think it very sad, that the parents of a girl who is most likely dead, kill her for the second time by robbing her of her humanity and her ability to be both a serious student, a caring woman for society, and a person who loves to party with her peers.
pi_57102675
- edit - Don't do that.

[ Bericht 99% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 02-03-2008 13:24:39 ]
pi_57102691
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:22 schreef nickhs het volgende:

[..]

Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.
--
pi_57102773
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:18 schreef bernarde het volgende:

[..]

Well, mother Beth said because Natalee didn't drink heavily, her falling asleep must be caused by a rape drug, admitted by Joran. Later in a Dr. Phill show, she stated she received a phone call from Natalee. And than in February she left all her former rape, drug, murder theories for Joran's "trillen, schudden, dumpen door vriend-met-boot" stories.
Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?
Want als dat zo is, dan pleit ze Joran in ieder geval vrij van moord in de nacht van 30 op 31 mei?
pi_57102878
Ja, daar zijn 'bewijzen' van. Beth heeft aangegeven dat ze een telefoontje heeft gehad van (vermoedelijk) Natalee terwijl Beth met haar auto onderweg was naar huis. Ze was toen zo geschokken dat ze te hard heeft gereden en door de politie aan de kant is gezet. Ze heeft toen het telefoongesprek aan de politieman laten horen (vraag mij niet hoe dat kan) en ze is toen verder door de politie naar huis begeleid.

Dat zou ook het moment zijn geweest dat zij het vermoeden had dat er iets aan de hand was met Natalee en toen is alles in gang gezet. Beth is daarop met een aantal mensen in een privé jet naar Aruba gevlogen.
--
pi_57103013
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het is niet zeker dat Dick Cheney zelf aan boord was. Er was een bespreking waaraan mensen van de 'homeland security'aan deelnamen. Die bespreking was gisteren en vandaag en zal vermoedelijk alles te maken hebben met de oorlogstaal die Chavez weer aan het uitkramen is. Daarnaast is de olie raffinage (Valero) voor amerika nog steeds van groot belang. Er wordt gezegd dat de AF2 maandag weer vertrekt.
Hmm, Homeland security zegt dat het te maken heeft met Natalee Holloway case. Wat heeft Homeland security daar mee te maken, zou ik zeggen.
pi_57103400
Het heeft helemaal niks te maken met Natalee. Er is een 'conferentie' op Aruba over onder andere Venezuela en zaken die te maken hebben met olie. Daar nemen mensen van de 'Homeland Security' aan deel. De vraag is of ook Dick Cheney aanwezig is, dat is tot op heden nog niet bevestigd.

Uiteraard wordt er op de verschillende sites gespeculeerd dat dit te maken heeft met Natalee. De speculaties lopen uiteen van "De VS zegt dat de regering van Aruba moet vertrekken" tot "De AF2 is op Aruba om het lichaam van Natalee op te halen".

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 02-03-2008 14:17:24 (Typo's....what else) ]
--
pi_57103488
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:27 schreef nickhs het volgende:

[..]

Is daar bewijs van, dat ze een telefoontje heeft gehad van Natalee, toen ze op het eiland was. Is die Dr. Phil show nog ergens te zien met die quote?
Want als dat zo is, dan pleit ze Joran in ieder geval vrij van moord in de nacht van 30 op 31 mei?
Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)
- een speach-therapist kon verklaren dat dit werkelijk Natalees stem was
- moeder Beth zelf een speach-therapist was en Natalees stem kon identificeren (dat laatste twijfel ik sterk aan, als je Moeder Beth hoort koeterwalen kan je je toch niet voorstellen dat je hier een speach-therapist beluistert).

Helaas, als ik in de archieven van de Dr. Phill-uitzendingen zoek, kan ik de uitzending niet vinden. Ik ga dus compleet af op wat ik op de Austrlische site lees.
pi_57103650
quote:
Op een ander forum schreef Observer het volgende:

Observer wrote:

I believe Cheney is in Aruba and I hope he addresses Natalee Holloway and the cover up. They are the ones who have accused Him,the Fbi and Natalee's Family of covering up/obstrcting justice in Natalee's murder and its time our Govt addresses that in person. Hopefully he prevents Aruba from making another very big mistake again tommorow night,as we know from the words of the ATA and Hans Mos they have no intention of being truthfull and have shown no signs of giving Natalee a honest Investigation.

There is a major troll at the FOK forum preparing everyone for this documentary of Rene'e Gielen as well. Hopefully that is never released as it would spare everyone on both sides of the pond from puking on each other. We know Anita's book was never released and I hope the same is true for this disgusting piece of trash.
Observer is kennelijk niet blij met de uitzending van Telearuba van komende avond (22.00 uur lokale tijd, 03.00 uur bij ons) omdat hij van mening is dat de mensen van AHATA en de officier van justitie Hans Mos niet zijn waarheid vertellen.

Ik ben bang dat hij weer een illusie rijker is. Op de eerste plaats is het niet zeker dat Dick Cheney op Aruba is en op de tweede plaats heeft het bezoek van de AF2 te maken met een conferentie voer Chavez en 'olie perikelen'.
--
pi_57103824
Gut, en met die troll bedoelt hij denk ik mij. Nou, ik weet pas sinds 3 dagen uberhaupt wat een troll is in dit verband. Daarvoor kende ik het woord troll alleen van Noorwegen, waar ik ben geweest en waarvandaan ik enige trolletjes meegenomen heb. Inmiddels heb ik door een link op dit forum gelezen wat de "nieuwe" betekenis is van een troll. En dat er dus mensen worden betaald om bepaalde meningen op forums te geven en als je dat doet (tegen betaling) ben je een troll. Wat een mop dat hij denkt dat ik zo iemand ben. Was het maar waar dat ik voor het posten hier werd betaald!!! En bovendien ziet hij nog steeds niet dat ik me voor het karretje van niemands mening laat spannen.
pi_57103893
Interessant trouwens te lezen dat Anita ook aan een boek gedacht heeft en er misschien nog aan denkt, wist ik niet.
pi_57103897
Volgens mij sta jij wel bovenaan zijn lijstje Rosite. Maar hij classificeert iedereen die het niet met zijn waarheid eens is als een troll en een leugenaar.
--
pi_57103927
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:49 schreef Caesu het volgende:

en de geschiedenis van aruba is inderdaad interessant.
als je een slavernij/plantage-verleden van aruba suggereert weet je duidelijk niet veel van aruba.
Had ik het over plantages?
pi_57103948
Wellicht niet, maar misschien kun je dan duidelijk maken waar je het wel over had?
--
pi_57103960
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:19 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij sta jij wel bovenaan zijn lijstje Rosite. Maar hij classificeert iedereen die het niet met zijn waarheid eens is als een troll en een leugenaar.
Ja, ik heb het gemerkt.
pi_57104016
Ik ben zelf nog wat meer op RU, dat refugees unleashed aan het lezen. Daar posten vooral Amerikanen. Ik ben wel blij te zien dat daar gewoon alle kanten van de zaak belicht worden en dat velen van hen dus niet zomaar bepaalde media in hun land achterna hollen en grote vraagtekens plaatsen bij de Hollowaykant van het verhaal. Had ik niet verwacht en ik ben er wel blij mee. Gelukkig overal "zoekende naar waarheid mensen".
pi_57104156
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:00 schreef bernarde het volgende:

[..]

Op de Australische Site (links genoeg in dit topic) wordt aan de orde gesteld dat moeder live op Phill show heeft beweerd en bevestigd dat Natalee haar (lang na verdwijning) heeft gebeld. Moeder Beth schijnt daar te beweren dat (onduidelijk voor mij)
- een speach-therapist kon verklaren dat dit werkelijk Natalees stem was
- moeder Beth zelf een speach-therapist was en Natalees stem kon identificeren (dat laatste twijfel ik sterk aan, als je Moeder Beth hoort koeterwalen kan je je toch niet voorstellen dat je hier een speach-therapist beluistert).

Helaas, als ik in de archieven van de Dr. Phill-uitzendingen zoek, kan ik de uitzending niet vinden. Ik ga dus compleet af op wat ik op de Austrlische site lees.
Vreemd dat ze daar een speach-therapist voor nodig hebben, die Natalees stem normaal gesproken toch niet kent. En als ze zelf verklaart dat het Natalee was aan de telefoon, dan lijkt me dat voldoende aangetoond, wie beter dan een moeder kent de stem van haar dochter....Maar goed, zonder het zelf uit haar mond te horen in de Dr. Phil show, tenzij er veel anderen zijn die dat bevestigen, kan ik er niet zo veel mee. Het lijkt me wel uitermate belangrijk als het wel zo is, want dan kan Joran nooit de moordernaar zijn, tenminste niet in de nacht van 30/31 mei.
pi_57104573
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef observer777 het volgende:
- edit - Don't do that.
Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll ben die in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
pi_57104769
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:51 schreef bernarde het volgende:

[..]

Begrijp deze post niet zo goed ??/ Heeft die fiets-moderator hier een post van Observer geschrapt?
Begrijp ik wel, hoor, gezien het onfatsoenlijke gescheld in vorige posts.
Maar de moderator ontneemt mij nou wel de kans om aan de weet te komen of ik ook een troll ben die in aanmerking komt voor dikke financiële beloningen
Tenslotte heb ik eind januari een nieuwe MultiPurposeBike met voordrager en achtertassen en EEN AANHANGWAGENTJE gekocht.
Mijn girorrekening kan dus best wat bedragjes gebruiken, zeker gezien het feit dat ik nou zoveel ruimte voor (dure) boodschappen op mijn fiets heb
Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.
Ik kan ook nog wel wat extra centjes gebruiken, met alle inflatie die er is. Jammer trouwens dat ze het woord troll er voor gebruiken, want het hoort bij de Noorse verhalencultuur en nu wordt zo'n woord misbruikt vind ik.
pi_57105153
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef Rosite het volgende:

[..]

Je kunt je dus bij een trollenclub aanmelden heb ik begrepen en dan kun je wat bijverdienen.
Ik kan ook nog wel wat extra centjes gebruiken, met alle inflatie die er is. Jammer trouwens dat ze het woord troll er voor gebruiken, want het hoort bij de Noorse verhalencultuur en nu wordt zo'n woord misbruikt vind ik.
Ja, weet het , trollen spelen grote rol in volksbeleving, voor zover mij bekend tot diep in 13de/14de eeuw toen katholicisme zich over het Scandinavische gebied al verspreid had.
Maaaaarrruuuuhhh ... weet jij waar ik m'n gironummer op moet geven weet wel leuke dingetjes die ik nodig heb ....
Oh no, oh no (my gosh (maal tig) blijkt dat het bij ons vandaag koopzondag is en die is al bijna voorbij Loop nog in de weekendpiem en tijd is tekort om me als koopwaardig mens te vermommen voor de winkels sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')