abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 21:10:00 #126
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57113023
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.

en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.

maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Dat heb ik ook op die site hoor Caesu,
misschien is het wel een optie als je een gebruiker bent op dat forum, zoiets als ...
Wie kunnen je berichten lezen... etc etc etc
Zou mij echt niet druk daarover maken zolang je daar niet geregistreerd bent.

Over het laatste deel van je post..... och ignore ze van SM als je je eraan ergert,
erger je je er niet aan, dan lees je het, your choice.
0101101011101011101011010101011101
pi_57113070
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
Je hoeft mijn antwoord niet te letterlijk te nemen Julia Renfro post inderdaad onder de naam Glenda, dat is geen geheim (meer). Renee post niet op RU. In het verleden heeft Robin Holloway, de vrouw van Dave wel gepost op RU, zij post nu meestal op BFN (Blogs For Natalee).
--
pi_57113167
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.

en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.

maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Het kan mogelijk iets te maken hebben met het feit dat je niet bent aangemeld. Als je wel bent aangemeld heb je de mogelijkheid om posters waarvan je de berichten niet wilt zien op 'ignore' te zetten. Absoluut een bloeddrukverlagende optie

Wat betreft SM ben ik het met je eens, men had andere figuren kunnen 'sturen'. Ik blijf echter bij mijn visie dat het op dat forum alleen maar bergafwaars is gegaan de laatste jaren. Jammer, want zeker in het begin was het een van de weinige fora die veel aandacht voor deze zaak hadden en waar stevig, maar objectief gediscussierd werd.

Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
--
  zondag 2 maart 2008 @ 21:20:58 #129
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57113274
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Xcuse me?

Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is

Succes!
pi_57113487
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
natuurlijk is het wel interessant om te weten er in 2005 is gebeurd.
maar het uitzoeken daar van op internet vind ik niet meer zo boeiend.
anderen wel, en dat is prima.

omdat het zo verstoort is geraakt, je kan gewoon nooit ècht weten wat waar en niet waar is.
al zouden 1000 fora en blogs op een gegeven moment overtuigd raken van een bepaalde theorie.
wil nog niet zeggen dat het waar is.

daarom denk ik dat het tijd is voor een onderzoek naar het onderzoek.
en dat moet de politiek doen. nederland heeft ook inspraak via het statuut van het koninkrijk.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57113923
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
--
pi_57113949
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Op de tijden dat die Canadees hier niet post, gaat iedereen in pais en vrede met elkaar om. Als die canadees begint te posten, dan pas komt disrespect om de hoek. En dan nog meestal als een reaktie op een belediging van zijn kant.
Keep the faith!!
pi_57114217
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Xcuse me?

Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is

Succes!
Ik geef aan dat ik vanaf nu dat soort gezever en gezeik niet wil zien. Van niemand niet.
bye
pi_57114423
Voor wie wat meer wil weten over Natalee en haar jeugd klik HIER. Een informatieve site met veel foto's.
--
pi_57114561
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef mrBhimself het volgende:
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
politiek heeft zich al bemoeid met het onderzoek. balkenende zelf ook toen hij op aruba was twee weken terug.
waarom bemoeit hij zich niet met nederlandse vermissingszaken?
en dan misschien niet een onderzoek naar dit specifieke onderzoek, maar dan wel een een onderzoek naar justitie in het algemeen op aruba. ik heb m'n twijfels over de gang van zaken daar zoals eerder gezegd.

ben ook benieuwd of mos en dop nog met wat komen de komende weken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57114662
Waarschijnlijk hebben Arubaanse politici zich inderdaad bemoeid met de zaak. Zij bemoeien zich overal mee, behalve waar ze voor aangesteld zijn. Balkenende heeft zich niet inhoudelijk met de zaak bemoeid, dat weet ik zeker. Wat dat betreft weten de Nederlandse politici zich redelijk goed aan de regels te houden en bemoeien ze zich zelden of nooit met 'operationele zaken'.

Het zou inderdaad niet verkeerd zijn als er eens een uitgebreid onderzoek zou worden ingesteld naar de werking van het OM op Aruba, zal zeker spektakel geven. Mooi klusje voor Nico Jörg lijkt mij.

[ Bericht 19% gewijzigd door mrBhimself op 02-03-2008 22:18:50 (Toevoegingen) ]
--
pi_57114689
- Dubbelpost
--
pi_57117747
hebben we nog wat aan deze natalee in de rebound nummer 11 ??, of kan deze hele 11 als effe een frustratie worden gezien ???

maar iemand had een natalee rebound terug over het liegen van joran aangaande het hotel afzetten, en dat dat voor zijn toen nog vriendin was. heb eens zitten nadenken , maar is niet echt geloofwaardig vind ik.

als ik mijn vriendin bedrieg met een andere maakt het voor mijn vriendin niet zoveel uit waar ik die snol dan achtergelaten heb , ze zal boos op mij zijn. maar misschien zijn de dames op aruba "beter"
o het is goed jongen , je heb je slippertje netjes bij hotel afgezet , nee nu ben ik niet boos en is alles koek en ei

welke man droomt hier niet van , zo'n begrijpende en vergevende vriendin ???
pi_57120288
Dan zou hij in MED moeten staan, wat hij niet doet volgens mij., Maargoed, bans worden niet besproken.

wat is MED ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57120488
Heeft iemand de ujitzending vannacht om 03.00 gezien? Of er iets over gehoord? Ik kan er niks over vinden.
pi_57120585
Dat wilde ik nou net ook vragen!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 09:24:42 #142
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57120624
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:02 schreef johan555 het volgende:

wat is MED ?
FOK!mededelingen

En dan in het bijzonder [Forum] Banmeldtopic
pi_57120874
dan is the observer dus niet gebant ,zou ook niet weten waarom
de gemoederen lopen soms op en dat hou je toch op forums
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57120957
dit is die site van tele Aruba http://www.telearuba.aw/
maar kan ook niks ontdekken
  maandag 3 maart 2008 @ 09:52:55 #145
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57121097
Hiero

Dan pagina 4 een stukje van de uitzending, slecht te verstaan maar okay.
Er schijnt iets met Patrick te zijn die informatie ofzo achterhoud.

Kijk maar.
pi_57121162
ok dank je abcd tje
  maandag 3 maart 2008 @ 10:07:39 #147
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57121362
Nu ik alles daar wat rustiger teruglees en bekijk, lijkt Patrick in dezelfde val te
zijn gelopen als hij Joran aandeed, er draaide een camera wat Patrick niet door
had.
Patrick geeft toe dat alles rondom Joran een leugen was?

Dit moet een enorme interessante ontwikkeling zijn.
pi_57121539
de broer van die patric had een watersport bedrijfje op aruba nabij het Mariot .
dus ze moeten elkaar zowat wel gekend hebben
misschien is het wel doorgestoken kaart ja en hebben die Patric en Joran een dealtje gesloten !
Samen peter r de vries 25.000 ¤ uit z'n zak getoverd , je kan daarvoor wel een paar zakjes Wiet kopen lijkt me en de komende 2 jaar knetter stoned mee aan het strand liggen
pi_57121630
Ik heb contact gehad met het programma NetWerk en Renee Gielen maakt geen documentaire voor Netwerk TV
pi_57121927
Dit vond ik op RU.

Observer wrote:

.....................................................

There is a major troll at the FOK forum preparing everyone for this documentary of Rene'e Gielen as well. Hopefully that is never released as it would spare everyone on both sides of the pond from puking on each other. We know Anita's book was never released and I hope the same is true for this disgusting piece of trash.

En wie moet dat zijn ?
Keep the faith!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')