Dat heb ik ook op die site hoor Caesu,quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Je hoeft mijn antwoord niet te letterlijk te nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik schreef ook bijna allemaal Amerikanen en niet dat het alleen Amerikanen waren en het schijnt dat Glenda die daar post Julia Renfro is. En wie weet, misschien post Renee daar ook wel.
Het kan mogelijk iets te maken hebben met het feit dat je niet bent aangemeld. Als je wel bent aangemeld heb je de mogelijkheid om posters waarvan je de berichten niet wilt zien op 'ignore' te zetten. Absoluut een bloeddrukverlagende optiequote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef Caesu het volgende:
waarom zijn daar op RU zoveel berichten op mijn 'ignore list' terwijl ik er helemaal niet ben aangemeld?
of zijn dat weer kritische berichten die daar niet worden getolereerd.
en wat betreft SM: ze hebben niet de meest tactvolle persoon hier naar toe gestuurd om nederlanders te overtuigen. voor een gedeelte averechts effect heeft dat gehad. terwijl ze toch ook waardevolle informatie hebben volgens mij.
maar ja, schiet toch niet op zo het eindeloos herkauwen van (mis)informatie uit 2005.
interessanter is om de politiek en justitie daar eens onder de loep te houden imo.
Xcuse me?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
natuurlijk is het wel interessant om te weten er in 2005 is gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat zaken uit 2005 niet (meer) interessant zouden zijn. In 2005 is de basis gelegd voor een onderzoek wat, om welke reden dan ook, niet goed is uitgevoerd...een van de redenen dat het nog steeds niet is opgelost.
Op de tijden dat die Canadees hier niet post, gaat iedereen in pais en vrede met elkaar om. Als die canadees begint te posten, dan pas komt disrespect om de hoek. En dan nog meestal als een reaktie op een belediging van zijn kant.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Ik geef aan dat ik vanaf nu dat soort gezever en gezeik niet wil zien. Van niemand niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:20 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Xcuse me?
Je komt er een beetje erg laat mee Petre!
Jij mag vanaf topic 8 tot deze (11) even gaan doornemen, dan weet je wat er gaande is![]()
Succes!
politiek heeft zich al bemoeid met het onderzoek. balkenende zelf ook toen hij op aruba was twee weken terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef mrBhimself het volgende:
Op grond waarvan moet er dan een onderzoek ingesteld worden? Omdat 'internetters' dat willen. De politiek moet zich nou juiste niet bemoeien met het onderzoek; gewoon het OM en de politie hun werk laten doen heeft meer zin m.i.
Er zal de komende weken wel meer naar buiten komen denk ik. Hans Mos zal toch moeten beslissen wat hij gaat doen; vervolgen of seponeren. Ik verwacht overigens het tweede. Als hij voldoende bewijs zou hebben, had hij dat al lang naar buiten gebracht. Hij kan momenteel wel een 'steuntje in de rug' gebruiken lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |