Dit is de originele, eerste poster. Daar schrijft Beth NIET over in haar boek heb ik vernomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Rosite het volgende:
http://www.geocities.com/dutch_on_aruba/nhposteraruba.jpg
De originele poster, met het telefoonnummer van Beth.
Ja zag het al, maar heeft daarna ook niet meer gepostquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef nickhs het volgende:
[..]
Hij is z´n eigen draadje begonnen, met promotie voor dat vertaalde boek van Beth Twitty.
Hoewel ik me er ook aan schuldig heb gemaakt is er naderhand toch echt dit verzoek gedaan door Petre, en terecht:quote:Op maandag 3 maart 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:
<knip>
ik begin toch echt te geloven dat je een bord ... vul zelf maar in !
Zou jij je er ook aan kunnen houden denk je? Of wordt dat een probleem voor je my dear Sherlockquote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Petre het volgende:
Kunnen we in het vervolg met respect met elkaar in discussie? Zonder elk woord te wegen en mensen aan te vallen. Dank!
Je bedoelt dit jongetje en deze items?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef johan555 het volgende:
posted 14. June 2005 02:41 PM
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by El Cafro:
Live:
Nieuwe zoekactie. Weg ten noorden van het hotel afgezet. Een jongetje heeft (gebruikte) condooms en een damesslipje in de bosjes gevonden.
weet iemand hier iets van ? is daar weleens iets mee gedaan ? op dna onderzocht ?
haha, BN´ers hier.....lachen...gewoon doorposten Rosita....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef johan555 het volgende:
ik vermoed alleen zeer ernstig dat Rosite de moeder van Joran is
deze reactie kreeg in NL
Tja dat was al min of meer bekend dat die twee "vriendinnen" zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
Johan555, zeg nou gewoon dat jij geen Dompig en Van Straten bent, dan is dat ook weer opgelost, voordat Observer zegt dat het bewezen is....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita
ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:55 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Renee post hier ook, en nee ik hoef geen pm's over wie dat is
En nee, ik ben Renee niet![]()
"Rosite" is Renée Gielen dus. Leuk om te weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Hmmm Johan555, ik denk dat je nu echt spookjes ziet hoor![]()
Rosite heet helemaal geen Rosite of Rosita hahahahaha!
Dat is gewoon een nicknaam zoals mijn nickname abcd-tje is![]()
Hoe ik dat weet? Omdat ik aan het emailen ben met haar
(nee geen pm's maar echt aan het emailen).
LMAO![]()
![]()
!!!
hier toch gewoon?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:14 schreef johan555 het volgende:
heb je een link BwennieBren of post je ze hier ?
Het is mogelijk zo gegaan dat de journalist zijn stukje wilde schrijven en Renee gebeld heeft met vragen die hij had over Joran enz. Renee, die daar journalist is en deze zaak op de voet volgt, is op de hoogte van een aantal zaken en vertelt dat aan de journalist. Journalist schrijft "de spreekbuis van de familie".quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef johan555 het volgende:
laat ik nou met de betrokken journalist gemaild hebben !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |