abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57132659
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Rosite het volgende:
Wat horen we weinig van die uitzending van vannacht op Aruba, was het allemaal niet veel interessants?
dit lees ik op SM er over:
quote:
This is a recap that Capslock sent to me on the Telearuba program. Kindof answers why we aren't seeing any victory parties at RU

To all Monkeys,

The show was not about finding Natalee but to show that the Government is lying about the whole case from the get go.

The show started with a peace about crisis management and what they should have done from the beginning. The show compared the Clinton case and the Joran Case. Where both lies in the beginning and at the end come back to you and haunt you for life.

Then they moved into the Search and Rescue person that shows that he has 30 years working in Venezuela on people rescue and that when a body is thrown to sea, it will always come to shore. He explain that it has to be far away to not come but even so, the current will bring it to shore.

He also said that let's assume that they have thrown it at sea, and used a block to secure it at the bottom of the sea, he explained that the salt water will disintegrate the cement block and the body will get loose and come back to shore.

Then the show went over Patrick van Eem and here Poentje was saying that Patrick put on a nice show when he was recorded for the show, but every thing change after the show. He contradict everything he said. He is also lying. When he was asked why he is doing this, he respond that he was doing it for Aruba but later showed a different Patrick.

Patrick is in this for money only and does not care about anyone not even Natalee.

When Poentje said that ok now it is over and the camera men were in the process of removing the equipment, they left Camera-2 rolling and it is here that Patrick started to show his dark side. He was talking about the Dirty ALE, He was talking About Drug deals, His deals and other government Deals, He was talking that the show of deVries was also a play. etc.

The 7 minute intro of what to come of the next 35 minute of the movie will be interesting.

Poentje also give a flavor of how it ends ---in the ocean ---

This is a recap

My opinion, this will bring the house down but not yet Natalee, Poentje Missed a critical comment of Patrick.

So there is going to be more on the show I think tomorrow.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57132688
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door nickhs op 03-03-2008 19:14:24 ]
  maandag 3 maart 2008 @ 19:09:31 #253
132191 -jos-
Money=Power
pi_57132701
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik begrijp het meis, daarom durfde ik het je ook bijna niet te vragen.

Anyway, dit is dus die site van Photobucket luitjes voor wie er geinteresseerd in is. Deze verklaringen staan ook op andere sites hoor maar ik heb alleen de Nederlandse erop staan

Aan de rechterkant staat een kolom met alle verklaringen op datum, in het Nederlands. En nog wat andere documenten (merendeels engelstalig)

http://s255.photobucket.com/albums/hh157/nhc_2005/
Ik heb even snel de getuigenverklarinen vergeleken met degene die ik heb in dit document. Het valt me op dat dit niet dezelfde verklaringen zijn maar elkaar soms wel deels overlappen. Ook zijn er dingen die niet consistent zijn met elkaar.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_57132716
ik zal ook bij het ANP het een en ander navragen ,het leuke is dat ik daar vele mensen ken .
welke zaken heeft Renee Gielen dan ooit opgelost ?
Denk je dat ze door durft te dringen tot de gok en drugs mafia op aruba ?
Denk je ook niet dat iedeeen die nu nog opelijk durft te gaan filmen met de nek wordt aangekeken ?
Kortom er zal iemand van een iets hoger niveau en met meer ervaring etc in het oplossen van dit soort zaken moeten komen .
Volgens mij in ieder geval geen softy want dat gaat niet werken .!
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57132729
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......
Nou idd wat een uitgebreide verklaringen van die meiden

Maar vooral doorgaan daar dames
Keep the faith!!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:11:01 #256
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132743
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik heb eens op die eerste verklaring geklikt, maar volgens mij kan die zo de grijze container in, alleen een naam die zegt te willen getuigen als dat nodig is. Maar goed, ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie iets willen doen. Het bloed komt inmiddels ook onder m´n nagels uit......
welke verklaring is dat nickhs? Die van Supreme Court of de Nederlandse verklaringen van de verdachten en consorte?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_57132749
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:27 schreef nickhs het volgende:

[..]

Kijk, nu geef je me tenminste een argument om dat verhaal te verlaten. Maar wat denk je hiervan.
Joran was inmiddels een beetje verliefd op haar, volgens die MB studenten was ie al een PAAR dagen in haar omgeving gezien, met name volgens haar beste vriendin, Lana, die het niet zo zag zitten in hem.
Joran geloofde al die verhalen die Natalee hem vertelde over haar moeder, een soort heks, Eucalypta zeg maar. Z´n vriendin, daar wilde hij het toch al mee uitmaken. Vervolgens heeft ie die verhalen over vingeren eens lekker aan die Deepak broers verteld, daar is ie mee begonnen toen moeder Beth ineens voor hem stond en hij analoog aan het wijnincident dacht, ik zal jou eens lekker vertellen, wat ik met je dochter heb gedaan, stelletje hypocriete amerikanen en ze zoop ook als een ketter......
joran verliefd op natalee,lol. als je verliefd het zelfde is als zo geil als boter op iemand zijn wel ja, maar anders niet hoor. hij zag natalee niet eens staan, natalee dringde haar zelf op. ja en wat kan je dan als hete hollandse jongen doen he , maar verliefd ik ben niet overtuigd.maar joran vreemde jongen zijn , dat smstje naar zijn vriendin, terwijl je wat zit uit te vreten met een ander meisje, lijkt wel iets op dat je net van de hoeren afkomt en even thuisfront mailt of het eten al klaar is. dat dochters moeders altijd heksen vinden lijkt mij ook logisch, je mag er nooit wat van als je puber bent. en dat nazi verwantschap , komt ook alleen maar uit dezelfde drie leugenaars, is er ergens anders iemand die natalee dat heeft horen vertellen ???

maar goed denk maar wat je wilt, ik vind persoonlijk heel dat noordelijke richting rijden naar lighthouse en strand verhaal niet erg overtuigend, hebben ze allemaal verzonnen met pa van de sloot erbij. om een tijdslijn te hebben en een onderdeel van de leugen kon niet meer, dus dan inkorten het verhaal houdt nog steeds stand bij leugen naar het strand gaan. maar niemand die ooit iets heeft gezien , en in de zomer maanden lopen op de gekste tijden toch overal mensen hoor
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:16:04 #258
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132857
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ja, ok, dat was voordat ze naar het strand gingen toch? Nou, lijkt me niet, als je zo op scherp staat, dan doe ik dat wel met de schoenen die ik aan heb, toch? Stel je voor dat ze zich ondertussen bedenkt....
Ja na C&C voordat ze naar het strand gingen. Gaat dat zo, snel handelen voordat ze zich bedenkt? Wat zou dan de reden zijn geweest om langs zijn huis te gaan? Of zou Joran ook dat gelogen hebben?
pi_57132985
over die sleutels weet ik nog niks momenteel
er is nu iemand ( een vriendin) op aruba en die gaat de tekeningen van het riolerings stelsel kopieeren en digitaliseren en opsturen
dus er wordt aan gewerkt
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:21:43 #260
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57132991
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik heb even snel de getuigenverklarinen vergeleken met degene die ik heb in dit document. Het valt me op dat dit niet dezelfde verklaringen zijn maar elkaar soms wel deels overlappen. Ook zijn er dingen die niet consistent zijn met elkaar.
Wat is dat voor een site Jos, moet ik iets downloaden???
pi_57133166
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
gewoon doorposten Rosita

ik zeg toch niet dat ze niet mee mag posten !
maar als m'n vermoeden juist is ,begrijp ik het beter
Het punt is dat je vermoedens niet juist zijn en je ze een beetje als feiten hier presenteert.
--
pi_57133230
mag ik m'n eigen vermoeden niet hebben ? huh ?
pi_57133251
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
soms krijg ik op bepaalde post geen reactie en dat mag ik toch wel verdacht vinden
zie de post hieronder

Hoe kan een domcumentairemaakster nog onafhankelijk en objectief zijn als ze ze als woordvoerster optreed voor een van de betrokken partijen ?

[ afbeelding ]

OM adviseerde ouders Joran onder te duiken

WILLEMSTAD/ORANJESTAD (ANP) – Het òpenbaar ministerie (OM) op Aruba heeft de ouders van Joran van der Sloot dinsdag 29 januari geadviseerd om na de uitzending van Peter R. de Vries onder te duiken, omdat hun veiligheid werd bedreigd. Dat heeft producente Reneé Gielen namens de familie Van der Sloot laten weten. Moeder Anita van der Sloot bevestigt de gang van zaken.

Het OM op Aruba had Paul en Anita van der Sloot uitgenodigd voor een gesprek. Daar kregen ze het advies te horen. De familie weigert echter onder te duiken.

Het OM op Aruba was niet bereikbaar voor commentaar.
Een reactie van mij dan maar:

1. Die post bevast oude informatie (29 januari) die al lang bekend is.
2. Renee Gielen heeft op andere fora aangegeven dat zij wel contacten heeft met de familie van der Sloot, maar niet
hun formele woordvoorder is.
3. Anita van der Sloot heeft bevestigd dat het OM Joran heeft geadviseerd om onder te duiken, maar er staat nergens
dat zij heeft bevestigd dat Renee Gielen hun woordvoorder is.

En nee, ik ben NIET Paul van der Sloot.....
--
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 19:32:49 #264
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57133296
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef Caesu het volgende:

[..]

dit lees ik op SM er over:
[..]

Nou eerlijk gezegd verbaast het me niets..
pi_57133328
Ik had al gereageerd mr. B, lees dit draadje maar door
pi_57133694
http://nathaleeholloway.h(...)ng_van_Peter_R/xO8p/

Mmm, zojuist een interessante weblog gekregen van iemand. Staat nog veel meer op, maar daar kunnen jullie heen klikken.
pi_57133696
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef johan555 het volgende:
mag ik m'n eigen vermoeden niet hebben ? huh ?
Ja hoor, vermoedens is prima, maar deze als feiten presenteren is wat minder.
--
pi_57133812
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Rosite het volgende:

Mmm, zojuist een interessante weblog gekregen van iemand. Staat nog veel meer op, maar daar kunnen jullie heen klikken.
Hele goede link Rosite; bedankt!
--
pi_57133848
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

welke verklaring is dat nickhs? Die van Supreme Court of de Nederlandse verklaringen van de verdachten en consorte?

BwennieBren, ik heb alleen op de eerste verklaring geklikt, m´n computer sloeg op hol en ik zag iets van 58,0000,000,000 downloaden, ik dacht oei, en toen het tevoorschijn kwam, was er een verklaring van een of ander Alabamese? muts dat ze wel in New York wilde getuigen maar niet in Aruba, verder niks inhoudelijks.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 20:01:17 #270
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57134069
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef nickhs het volgende:

[..]

BwennieBren, ik heb alleen op de eerste verklaring geklikt, m´n computer sloeg op hol en ik zag iets van 58,0000,000,000 downloaden, ik dacht oei, en toen het tevoorschijn kwam, was er een verklaring van een of ander Alabamese? muts dat ze wel in New York wilde getuigen maar niet in Aruba, verder niks inhoudelijks.
Oh ja dat zijn die standaard verklaringen van supreme court NY, weinig in te lezen. Maar ik heb het er maar opgezet om alle documenten beschikbaar op inet bij elkaar te doen. Ik ben eigenlijk begonnen met die photobucket om de op inet beschikbare Nederlandse verklaringen (onderaan de lijst) van Joran, Deepak en Satish en anderen omdat de Eng. vertalingen imo niet geheel juist vertaald waren en ook voor de Fokkers makkelijker te lezen.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 20:04:13 #271
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57134155
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Rosite het volgende:

thanx
pi_57134469
Het schijnt dat Beth Twitty binnenkort naar Nederland komt om haar boek te promoten en te 'werken' aan de zaak die ze tegen Joran wil beginnen (Via Moszco, Moszco, Moszco en Moszco). Ik denk dat ze dan ook wel in enkele talkshows (Jensen, Peter de Vries) zal verschijnen.
--
pi_57134679
Beth is volgens mij morgen bij Jensen te gast...(waarschijnlijk al eerder opgenomen). Ze zit in ieder geval wel in de promo voor de afleveringen van deze week.
pi_57134728
In dat geval is binnenkort al heel snel. Het zou kunnen, maar wellicht is die aflevering van Jensen inderdaad al eerder opgenomen....we wachten af.
--
pi_57135337
Is dus inderdaad morgen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Jensen__.html?p=1,2

Recent was er trouwens een interview met de advocaat van de familie Holloway die vertelde dat Beth Bram M. niets gevraagd had & dat hij op eigen initiatief dingen aan het uitzoeken was. Ze waren er wel blij mee maar die advocaat was zeer stellig in het feit dat de familie hem niets gevraagd had (en liet blijken dat Peter R. de Vries er een beetje achter zat)

http://www.youtube.com/watch?v=7Twi7-8OqS4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')