acht hoofstukkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:04 schreef johan555 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
we zitten al op nummer 8 , en zijn we al een steek verder ??,
we zijn volgens mij al een aardig stukje verder ja,zal ze ff tellen volgens mij 2100 berichten..
en nog even dit , zatten we niet op een nederlandse forum ??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef duikkie het volgende:
johan 555 heeft nou niemand de nederlandse versie van het gesprek van joran, deepak en satisch uitgetypt in leesbare vorm. mijn arme hersens krijgen wat van het nederlands-engels en weer terug vertalen
tuurlijk. maar je moet toch toegeven dat vertalen op vertalen het er niet beter op maakt, het gesprek is in nederlans gehouden , dan weer uitgetypt in engels. kortom waar is de nederlanse versie van dit verhaal. is die er trouwens ??, zijn ergens dan de geluidsbanden op internet te horen ??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:17 schreef johan555 het volgende:
is nederlands ja maar engelsen mogen ook posten natuurlijk
1:00 am toch. de begeleiders waren zeker al moe en sliepen waarschijnlijk al, nou moet je daar ook niet al te veel van voorstellen hoor, gaat ook in nederland vaak verkeerd, vaak zijn ze iets ouder en zijn dan volop zelf aan het rotzooien met de andere sex genoten. verder hebben ze het geprobeert natalee uit die auto te halen, maar opgegeven, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:50 schreef johan555 het volgende:
dit is voor mij nog steeds een raadsel !!!dat ze instapt bij 3 totaal onbekende figuren en haar vrienden en vriendinnen dat toestaat terwijl er gezegd werd dat Nathalee enorm veel gedronken had .Maar was dat wel zo ?
I'm wondering what in the world 40 chaperones were doing when this girl was in a night club until 2:00am and also why her friends would even let her get into a car with three men at that hour.
deksel van de doofpot is nog maar een beetje opgelicht en het meurt al enorm.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:55 schreef johan555 het volgende:
ik denk dat als er een doorbraak zou moeten komen in deze zaak ze ook bij justitie in de computers moeten gaan snuffelen
en zeker bij
[ afbeelding ]
Ik denk dat het inderdaad belangrijk is om ergens die Nederlandse versie op te duikelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef duikkie het volgende:
johan 555 heeft nou niemand de nederlandse versie van het gesprek van joran, deepak en satisch uitgetypt in leesbare vorm. mijn arme hersens krijgen wat van het nederlands-engels en weer terug vertalen
is niet waar , het hoger hof heeft dat weer terug gedraait, waarom zou je ook schadevergoeding krijgen , hij zat niet helemaal onterecht vast, en misschien moet hij alsnog wel eens vast zitten , dat mobielje verhaal is ook geen zuiver koffiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:16 schreef johan555 het volgende:
ja pa vd sloot heeft 22.000$ schadevergoeding gekregen omdat ie vast gezeten heeft
de zon komt op in het oosten en verdwijnt in het westenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef johan555 het volgende:
THE white pick-up
MANSUR: Yes, ma`am, because there`s another witness that, before that, told someone that works at the hotels that he saw a white pick-up over there by the Holiday Inn, in which three persons were also in, all of them male, carrying what looked like the body of a girl, putting it in the back of the white pick-up and driving away with it.
GRACE: OK. So you`ve got a white pick-up at the Holiday Inn, where Natalee was staying. You`ve got a white pick-up at the landfill. Both eyewitnesses state that there were three individuals, I`m assuming male. But can they give an identification of Joran Van Der Sloot or the Kalpoe brothers?
MANSUR: None of them have given that kind of a description. They haven`t identified the three males. But it`s very important to note that the witness on the beach by the Holiday Inn has absolutely no knowledge of the witness over there to the east side of the island by the landfill or dump. They don`t know each other, but still they give the same description of the same white pick-up.
GRACE: OK, wait a minute. Wait a minute. Jossy Mansur, remember the fishermen that were out in the water? Didn`t they state they saw a pick-up along the beach that night?
MANSUR: Probably. I don`t know. I haven`t made any statements to that effect, ma`am.
Huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef duikkie het volgende:
de vier mensen waaronder natalee zouden naar het lighthouse gaan, toch !!! nou wat dachten de speurneuzen van COLORADO PT LIGHTHOUSE ,, ken je ook haaien zien,
Dank je wel!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef lookinforyou het volgende:
http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/telefoon1.jpg
Hier staan de gesprekken tussen Joran, Setish en Deepak op.
Conclusie: Joran en zijn pa hoopten dat ze het meisje nog levend zouden vinden. Dan hebben ze haar toch niet in het water gedumpt.... en al helemáál niet vermoord of verkracht? Ze [Joran, Deepak en wellicht Paulus, via zijn zoon] wilden slechts niet geassociëerd worden met een verdwenen meisje.quote:JOHN: Like I told you, they say like — they were hoping that something the girl would pop up or something, a few days after. And as I said, they drop her off at the Holiday Inn talking to a black guy, security guard dressed in black clothes. Said they know, like, everybody in public knows a tourist has been missing. They would find them a few days later, by, like I said, by some crack house or with some beach bum. So they made up something hoping that she would show up a few day and then they say, "OK, it all good. There she comes."
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:39 schreef johan555 het volgende:
De transcriptie van een in een politie auto in het geheim op genomen gesprek tussen Joran, Deepak en Satish op 24 juni 2005.
This is a transcript from a translation done by an internet poster called Arubagirl. It has been fomatted for easier reading. This conversation was recorded without the knowlege of the participants as they all three sat in the back seat of a police car on June 24th.
*snip*
Joran: You know no good that my father has nothing to do [with this}.
You know very well that my father has nothing to do with this.
Deepak: Then try it. You can make it better in one time.
You can set the record straight, just like that, and you know it. (that's what I think they mean, with snapping of fingers "just like that")
Joran: About what? You can also make it better.
You two can also set the record straight.
Joran: Wait until I’m going to tell stuff about you two. Then we’ll see if you two are going home.
"Stuff" in original Dutch transcript is "dinges". That's usually said if you don't remember someone's name.
In English: "Whatshis/hername" So they might as well be talking about a person here.
So then it might be something like: "Just wait until I tell whatshis/hername about you two.
Joran: Don’t you think that the police is interested in knowing that Satish touched a girl with the car?
[the word ‘geraakt’ is being used, translated here literally, but you can use the word ‘hit’ also in the context].
Here they definiteley don't mean that a girl had been "touched" but they're talking about hitting a girl with the car.
Satish: That of the chollers was from me.
... came from me.
Satish: I said it in my own interest.
I said that for my own sake (about the choller)
Satish: With us, with us, can they get evidence, but with you not. [ a bit unclear: It’s: bij ons, bij ons. Kunnen zij bewijzen krijgen, maar bij jou nief] With lies, you don’t get evidence,
From us, from us they get evidence, not from you. Lies don't come with evidence/lies don't include evidence.
Deepak: You think that the girl has nothing on, you will see who fxxxed who (this sentence was not good to understand) [note of the police officer]
By: has nothing on, they mean clothes.
Joran: They talk good about me, but not good about you. And also the two security guards, they have guaranteed me that they will kill you two, if you go out of jail.
Just a minor adjustment but I think "they talk good about me..." is better translated as "they talk positive about me, but not positive about you."
Joran: You two paid him off, right.
Just a wee adjustment but I think that should be followed by a question mark. "You two paid him off, right?" Makes it sound just a bit different
Joran: You said then via the telephone like, that I have the jackpot. You said now [?] through the phone , I have the fxxxing jackpot. You forget that the phone is tapped, right?
You said over the phone, that I have the jackpot. And now you said over the phone, I HAVE the ffing jackpot. You've forgotten about the fact that your phone was tapped, right?
Joran: You forget that, right retard? Then you arrive home and you say how you arranged everything. You say “I have fixed it”. Good for you [meaning your own fault]. because of you he is also in jail.
Then you come home and say how you took care of it. You say, I fixed it (as in: don't worry, I took care of it)
Joran: (to brothers)Man, what can you go do? [illegible, what is typed is: jucfc juflfe]
Deepak: (to Joran) What can you go do?
Joran: What are you gonna do about it? (as in: it's out of your hands)
Deepak: What are YOU gonna do about it?
Deepak: That scholarship of yours. Byeeeeeeee. You can forget it.
Joran: Yeah, by who? By you, retard. You know well that you did bad, otherwise you wouldn’t lie.
Yeah, by who? etc... Better translation would be: Because of who? Because of YOU, retard! You know very well that you did something bad, otherwise you wouldn't have lied.
Deepak: Won’t be fun, if you are standing in front of the judge of instructions tomorrow. Why not? Too much evidence?
I don't see a that 2nd question marks in the Dutch original so I'm not really sure about that 2nd q-mark.
Het is juist zo belangrijk in dit soort vertalingen dat er geen fouten worden gemaakt en als er inderdaad al in het origineel fouten staan (ook dingen als: hij geloofd) dan gaan mijn haren recht overeind staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:52 schreef duikkie het volgende:
ze kunnen lekker vertalen he felixa, maar de persoon die de audio heeft uitgeschreven heeft ook geen hoge studie genoten hoor deepak zou eerst afgekort worden met TT , wat ook ergens opeens opduikt in het typewerk
verder mijn blokje als ze spreken over natalee zonder kleren , staat er wie wie en de engelse vertaling is who is fucking who. kan net zo wezen dat wie wie gewoon dubbel is.
het valt me in meer documenten op ze maken er bij aruba police een rotzooi van engels door nederlands kijk maar is naar file over computer gegeven van de slootnavraag is nederlands de rest engels dan weer woord nederlands. zo'n rotzooi kom je hier bij de politie niet tegen hoor. ik geloof best dat the americaan dit niet begrijpt en het een cover-up vindt
Zou je voor mij eens kunnen aangeven hoe je aan bovenstaande bedragen komt. Volgens mij komen de bedragen uit je (bijzonder) dikke duim en berusten niet op feiten. Ik ben benieuwd waar je mee komt!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef johan555 het volgende:
vanaf het begin af aan wilde joran er al een slaatje uit slaan ,boek schrijven ,hij vroeg veel geld voor interviews en heeft er volgens mij al meer als een tonnetje mee verdient
vade kreeg 22.000 $ schadevergoeding al zo kan ie wel weer wat te blowen kopen
snap je dat niet , ze zoeken in het noorden , waarom niet in het zuiden !!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Waar heb je het in hemelsnaam over
Hoezo rommeltje gemaakt van het onderzoek op Aruba. Vanuit het OM noch de politie op Aruba zijn officiele documenten openbaar gemaakt. De documenten die op het Net circuleren betreft een mix van gelekte documenten, vervaste documenten en documenten die niet zijn ondertekend en daardoor niet verifieerbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Caesu het volgende:
wat zou het geweldig zijn geweest als ze op aruba gewoon goed hun werk hadden gedaan.
als ze zelfs al documenten die openbaar gemaakt worden zo slecht uitvoeren, kan je nagaan wat een rommeltje het dan àchter de schermen moet zijn...
toch heb ik nog redelijk wat vertrouwen in Nico Jörg, de waarnemend procureur-generaal.
maar ook die heeft ernstige kritiek op de gang van zaken op aruba, en dan met name de politieke bemoeienissen.
http://antilliaans.caribiana.nl/articlesbytag?tag=Nico+J%C3%B6rg
linkje? en hoe betrouwbaar is dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:33 schreef mrBhimself het volgende:
Er zijn een groot aantal internet sites en blogs die wat meer onderzoek hebben gedaan en op sommige punten ook over inside informatie beschikken die op een groot aantal aspecten het tegendeel bewijzen.
jij denkt dat ik alles klakkeloos overneem van de monkeys. maar dat doe ik juist niet. ik neem bijna niets van ze over. je ziet mij dus zelden (of beter: niet) lappen tekst daarvandaan hier copy-pasten. ik vind het zelfs een zinloos gedoe om op deze manier de waarheid boven te krijgen - want zoals je zelf zegt weet je nooit welke informatie nu juist is en welke niet of ten dele.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef mrBhimself het volgende:
Linkje...jij bent toch degene die alles van deze zaak afweet! Dan zou je beslist ook andere sites bezoeken, kennelijk is dat dus niet het geval. Een beetje gedegen 'onderzoek' kan geen kwaad, het helpt je bij het vormen van je mening. Klakkeloos overnemen van de mening van een ander is wel erg gemakkelijk; zeker als diegene ook nog een overduidelijke agenda heeft.
Lekken op zich is een slechte zaak, maar hoe dacht jij dat journalisten als John van den Heuvel, Hendrik-Jan Korterink en Peter Raaskal de Vries aan hun gegevens komen.....juist van hun informanten bij de politie en justitie. Nog afgezien van de stukken die justitie bewust (en gecontroleerd) lekt naar de media.
Waarom zou iemand de PG van Aruba niet serieus nemen, ik heb tot op heden nog weinig van hem gezien waardoor hij het predikaat 'Niet serieus' zou verdienen.
de PG houdt zich ook niet bezig met de operationele zaken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef mrBhimself het volgende:
De scherpe kritiek van Nico Jörg heeft niets te maken met de opertionele zaken van het OM of de politie. Hij laat zich, m.i. terecht, kritisch uit over de manier waarop politici proberen om het OM te gebruiken voor hun eigen spelletjes. Maar ook Jörg heeft hier geen bewijzen voor.
Het elkaar over-en-weer beschuldigen van corruptie is er mede oorzaak van dat de amerikaanse media dat hebben opgepakt als 'iedereen zal daar wel corrupt zijn', tel daarbij het geblaat van die witmutsen uit het amerikaanse zuiden bij op en je hebt een een speelveld waar iedereen dat beeld versterkt op basis van aannames en denkbeelden. Concreet is er helemaal geen bewijs.
mijn inzicht in dergelijke onderzoeken is inderdaad beperkt. helemaal in dit specifieke geval.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef mrBhimself het volgende:
Ik waag te betwijfelen of jij ook maar enig inzicht hebt hoe dergelijke politieonderzoeken worden uitgevoerd. Ik durf de inschatting wel te maken dat het internet en de politieseries op TV je referentiekader zijn.
Rectificatie: niet alles amerikanen uit het zuiden zijn witmutsen. Het grootste gedeelte van de posters op het Scared Monkey forum schaar ik wel onder die categorie. Overigens doen ze ook geen moeite om het te verbergen. Een aantal van hen laat dagelijks blijken hoe zij denken over Arubanen (als negers) , homo's en alle andere non bible-belt figuren. Ziekelijk zooitje daar!
Wat doe je dan bij ze?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:14 schreef Caesu het volgende:
[..]
mijn inzicht in dergelijke onderzoeken is inderdaad beperkt. helemaal in dit specifieke geval.
maar ook al neem ik maar 5% aan wat over de zaak naar buiten is gebracht kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er een hoop mis is gelopen vooral in het eerste stadium.
ik keur dergelijke taal van de monkeys ook zonder meer af.
eerder raakte ik daar in een discussie over homo's. die werden fags genoemd wat zeer denigrerend is.
cultuurverschillen zijn enorm.
ik zou daar wat statistieken over criminaliteit of gevangenisbezetting in amerika kunnen loslaten - dan ben ik in 2 sec. geband.
ik lees er wat en ik post er wat af en toe vooral als ze er volledig naast zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij ze?
Het is ook uitermate vaag wat ze hier neerplempen.
Misschien zijn wij Dutchies te nuchter; willen we ook echte bewijzen zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik lees er wat en ik post er wat af en toe vooral als ze er volledig naast zitten.
bijvoorbeeld net werd er gepost dat johan remkes het onderzoek van de KLPD leidt.
ze hebben wel een hoop informatie vergaard alleen het is moeilijk op waarde te schatten helaas.
Met bovenstaande post maak je wel duidelijk dat je niet objectief bent. Je weet zelf ook dat dit maar voor een klein deel waar is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef mrBhimself het volgende:
Lekken op zich is een slechte zaak, maar hoe dacht jij dat journalisten als John van den Heuvel, Hendrik-Jan Korterink en Peter Raaskal de Vries aan hun gegevens komen.....juist van hun informanten bij de politie en justitie. Nog afgezien van de stukken die justitie bewust (en gecontroleerd) lekt naar de media.
Ik zie de relatie niet tussen het stuk wat jij aanhaalt en je commentaar daarop. Wat heeft mijn objectiviteit te maken met wat journalisten schrijven of politie en justitie naar hen lekken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:05 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Met bovenstaande post maak je wel duidelijk dat je niet objectief bent. Je weet zelf ook dat dit maar voor een klein deel waar is.
Waar komt de onzin die bij Witheet geplaatst is dan vandaag?
Moeten we dat dan wel geloven? Dingen die niet eens kunnen zoals die kulverhalen van de taxichauffeur die (vermoedelijk) niet eens bestaat?
Ik zie de relatie niet tussen lekken en de drie door jou aangehaalde misdaadjournalisten. Vandaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:01 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie de relatie niet tussen het stuk wat jij aanhaalt en je commentaar daarop. Wat heeft mijn objectiviteit te maken met wat journalisten schrijven of politie en justitie naar hen lekken.
Waar die onzin bij Witheet vandaan komt is volgens mij algemeen bekend; uit de grote dikke duim van Steve Brown. En over de documentaire van Renee Gielen kunnen we alleen maar gissen. Het al moeten blijken wat het waarheidsgehalte is, zodra de documentaire getoond wordt. Ook daar geld voor mij dat alleen verifieerbare feiten gelden.
Dit stuk is toch geschreven door Rene Gielen? Stond bij Witheet.quote:Hans Mos:
Kort na AP en CNN volgden andere media als de krant International Herald Tribune en de tv-zenders FoxNews en ABC News. Ook zij wijdden uitgebreide nieuwsverhalen aan de Holloway-kwestie op hun websites. Sinds het begin van de verdwijningzaak in 2005 zijn er in de Amerikaanse media in totaal honderden artikelen verschenen over de Amerikaanse Holloway en Joran van der Sloot. Tijdens al deze gebeurtenissen vroeg ik mij als verslaggeefster af, welke officier van justitie de regie uit handen geeft en een misdaadjournalist toe staat om vier dagen later met diens ‘bewijs’ naar buiten te komen. Deze hoofdofficier Hans Mos was niet bereid om naar mijn bevindingen te luisteren. Toen ik hem aggelopen mandag belde voor een afspraak, zei hij tegen mij: “Ik ben heel druk met het afronden van een zaak en heb dus geen tijd; binnenkort ga ik voor enige weken naar Nederland, belt u mij eind februari maar. Bovendien houdt u er allerlei theorieën op na en de enige juiste theorie is de mijne.” Ik kan mijn bevindingen dus niet kwijt bij het Openbaar Ministerie. Ook niet bij de politie. Ik heb eerder contact opgenomen met Dolphi Richardson en die zei mij dat de politie niets meer mag aannemen en verwees mij vriendelijk naar het OM. Vandaar mijn telefoongesprek met Hans Mos.
FBI:
De Amerikaanse federale politie FBI heeft het werk van politie en justitie op Aruba inzake de oplossing van de verdwenen studente Natalee Holloway stelselmatig gedwarsboomd. Vooral waar het ging om onderzoek naar haar familie, moeder Beth, stiefvader George ‘Jug’ Twitty – die direct of indirect verstrekkende contacten en invloed, tot aan het Witte Huis toe, bleek te hebben – maar ook de ruim 120 medescholieren en de met hen naar Aruba meegereisde chaperons. “You do your own dirty work”, werd de voormalige politiecommissaris Gerold Dompig, belast met het Holloway-onderzoek, door een hoge FBI-functionaris te kennen gegeven. “Ik en ook de hoofdofficier van justitie van Aruba Karin Janssen hadden niet alleen te maken met de enorme druk van de FBI, die in no time op het eiland was, wij werden ook tegengewerkt en er was zelfs sprake van regelrechte bedreiging.” Dompig, die tot mei 2006 – toen hij naar eigen zeggen zelf opstapte – het onderzoek leidde op Aruba, en drie anderen, spreken zich uit. Ieder van hen heeft een eigen rol en waren er vanaf het begin bij nadat het toen achttienjarige meisje uit het rijke Mountain Brook bij Birmingham, Alabama op 30 mei 2005 volgens haar roommates niet meer op haar hotelkamer op Aruba terugkeerde. Ondanks de risico’s die dit met zich meebrengt praten zij omdat ze belangrijk vinden dat ook dit deel van het verhaal wordt verteld. Mogelijk zelfs wel hét verhaal; de waarheid. Een verhaal waar de drie jongens – Joran van der Sloot (op dat moment 17), Deepak Kalpoe (21) en zijn 18-jarige broer Satish (formeel nog steeds verdachten), niet of nauwelijks meer in voorkomen. Dat verhaal werd aan mij veteld en cameraman Dolph van Stapele. Wij vertrouwden het zaakje van het begin af aan niet en vlogen diverse keren naar buureiland Aruba, op zoek naar de waarheid. Het lukte ons bepaalde personen aan de praat te krijgen, die met wat ze zeggen een ander licht werpen op mogelijk de meest besproken verdwijning ooit.
Beth Twitty:
Wij onthullen dat er al heel snel, al een dag nadat Holloway als vermist gold, een medplane (ambulance-vliegtuig) uit de VS landde op Reina Beatrix en gedurende een paar dagen klaarstond op het deel van de luchthaven waar de private jets parkeren. Op zich niets bijzonders, behalve dat de bemanning (twee piloten, een arts en een verpleger) niet weet wat ze komt doen. Ook ben ik en Van Stapele erachter gekomen dat het toestel ongeautoriseerd was neergestreken en niet werd geregistreerd door de Arubaanse autoriteiten, terwijl de mysterieuze landing – hoewel in een officiële, niet-getekende schriftelijke getuigenverklaring aan de politie gemeld – pas maanden later door het korps aan een onderzoek werd onderworpen. Dit geldt overigens voor wel meer verklaringen. En dan nog mijn persoonlijke bevindingen. Ik werd vooral gegrepen door het rare gedrag van Natalees moeder die ik in juni 2005 interviewde in het Holiday Inn Hotel op Aruba voor het Nederlandse televisieprogramma TweeVandaag (tegenwoordig EenVandaag). Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte en vanaf dat moment ben ik in de zaak gedoken, ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Maar een moeder in grote problemen. Mijn bevindingen als televisiemaker en ingezetene van de Nederlandse Antillen heb ik vastgelegd op videomateriaal met daarop verklaringen van betrokkenen die een nieuw licht op de kwestie wierpen. Het Nederlandse actualiteitenprogramma Netwerk zond het vervolgens uit. Op dit moment werk ik mede naar aanleiding van vorige jaar door Beth Twitty uitgebrachte boek ‘Loving Natalee, the true story of Aruban kidnapping and its aftermath’ aan een documentaire met nieuw materiaal op band. Dat doe ik samen met Dolph van Stapele, Michel Drente en Suzanne Jansen.
Boek:
Het door de moeder van Natalee uitgebrachte boek kan ik het best omschrijven als ‘een imagebuildingverhaal met daarbij een stemmingmakerij van de bovenste plank’. Na het lezen van het boek overheerst in alle opzichten het gevoel ‘dit klopt niet’.” Bij mij hebben de leugens in het boek en heel veel andere twijfelachtige beweringen en gebeurtenissen in de afgelopen 2,5 jaar de vraag opgeroepen: Wilde Beth wel dat Natalee gevonden zou worden?” Het is mij opgevallen dat Natalee nooit op de officiële vermissinglijst van de FBI heeft gestaan. En waarom is de tape van het Holiday Inn waarop een blonde vrouw te zien was, niet naar het Forensisch Instituut in Rijswijk gegaan? Omdat Twitty had gezegd dat het Natalee niet was? Mede dankzij de uitzending van Peter R. de Vries blijkt dat Natalee helemaal niet voldeed aan het beeld dat haar moeder Beth graag over haar schepte: de droomdochter, een maagd die nog nooit in haar leven een misstap heeft gemaakt, niet drinkt, niet rookt, nooit met drugs heeft geëxperimenteerd. Het christelijke meisje dat haar bijbelse ideeën op allerlei manieren uitdroeg in vrijwilligerswerk en een voorbeeld was voor alle andere jongeren. Het tegendeel is echter waar. Natalee zou zelfs in een afkickkliniek zijn beland vlak voordat ze naar Aruba kwam. Het meisje zou het ook zo naar haar zin hebben gehad op Aruba dat ze er niet meer weg wilde. Natalee liet zich op een bar ‘belly jellies aflikken’ door de mannelijke aanwezigen, zat blowend op het strand en haar vriendinnen waarschuwden haar zelfs om niet zoveel te drinken. Natalees ‘verslaving’ komt aan bod in een interview, dat ik op band heb staan, met de Arubaanse taxichauffeuse Trina (uit bescherming geen achternaam) – die ook in het boek (als enige taxichauffeur) bij (voor)naam wordt genoemd. Zij vertelt dat als Beths inmiddels tweede ex-man, Jug Twitty, en zijn vriend Mitch bij haar in de taxi zitten, zij vragen of de taxichauffeuse hen naar chollerhuizen op het eiland kunnen brengen. Op haar vraag waarom, wordt geantwoord: ‘Omdat Natalee onlangs in Amerika in rehab zat’.
Jug Twitty:
Over Strategic Communications Task Force die door Aruba was opgericht schrijft Beth Twitty dat deze er was ‘to combat the negative media and to combat us’. Ik beschik over de informatie waarbij een prominent lid van de taskforce dit bestrijdt en stelt dat de taskforce altijd juist getracht heeft genuanceerd te werk te gaan. In het begin heeft de strategic taskforce juist nota bene zich als liaison opgeworpen voor haar. Hotels werden geregeld, haar persconferenties werden gefaciliteerd. Geld ingezameld. Het lid ‘kan alleen maar gissen’ dat Beth de website – die haar vaak ongefundeerde uitspraken en aantijgingen die het eiland schade berokkende, nuanceerde – heeft ervaren als een aanval op haar. Ook dat Twitty bij herhaling heeft beweerd dat haar dochter geen bankpas bij zich had, ‘want die lag in haar slaapkamer in Alabama’ vind ik allemaal bijzonder vreemd. Dit terwijl Jug Twitty – stiefvader van Natalee, van wie Beth intussen ook gescheiden is – en een vriend in een taxi bespreken dat Natalee na haar verdwijning tweemaal geld heeft opgenomen waarna ze haar rekening hebben geblokkeerd. In het boek schrijft Beth zich bedreigd te hebben gevoeld door Charles Croes, die als eigenaar van een ‘rental cellphone company’ snel bij de zaak betrokken was en op alle fronten hulp bood. Hij heeft zich volgens volgens Beth voorgedaan als ‘clearvoyant’ en zou hebben gevraagd naar haar seksleven toen hij alleen met haar in de auto zat. Een vriendin zou haar net op tijd gered hebben. Het zijn niet de enige beledigingen die ze hem toegooit. In een interview dat ik onlangs met hem had, vertelt Croes zijn verhaal. En dat is wel even anders. Overigens worden door Croes de banden van Twitty met het Witte Huis bevestigd. Jug Twitty zei tegen hem: ‘Ik heb heel lange vingers die tot in het Witte Huis reiken’. Al eerder bleek dat Beth via Jug Twitty contacten had met Condoleeza Rice, die toen via de Nederlandse minister van Justitie voor elkaar kreeg dat Aruba er een ‘high profile case’ van maakte.”
Verder onderzoek:
Ik durf de stelling aan dat Beth Twitty in de dagen, maanden en inmiddels jaren na de verdwijning van haar dochter maar één ding wilde: Natalees laakbare gedrag en wijze van verdwijning verdoezelen. En daarvoor had ze maar één ding nodig: een zondebok. Dat is mede dankzij Peter R. de Vries voor altijd Joran van der Sloot, de jongen die het laatst met haar was gezien, in gezelschap van de twee Surinaamse broers Deepak en Satish Kalpoe: "hij moet het gedaan hebben!" Joran heeft de fout gemaakt door in eerste instantie te liegen over het achterlaten van Natalee en tegenover de infiltrant van Peter R. de Vries – onder invloed van drugs – voor het oog van het publiek, zijn fantasie de vrije loop heeft laten gaan. Het idee dat Twitty een merkwaardige rol heeft gespeeld, wordt bij mij versterkt door beweringen die zij in de loop van de tijd gedaan heeft. Een aantal voorbeelden. Ze presteert het om in interviews – FOX News, Geraldo – te zeggen dat de Nederlandse overheid gebruik heeft gemaakt van de tragische gebeurtenissen rond orkaan Katrina om op Aruba de verdachten vrij te laten, in september 2005. ‘Rape is not a crime for the Dutch government’, voegde Twitty er zelfs aan toe.” In hetzelfde interview beweert de moeder dat er vijf verklaringen zijn waarin Joran van der Sloot toegeeft dat hij in zijn huis seks heeft gehad met Natalee die af en toe buiten bewustzijn raakte, terwijl deze verklaringen niet bestaan. Als je in je boek schrijft dat je tijdens een vergadering op Aruba met de Aruba Hotel and Tourism Association (Ahata) de opmerking maakt dat het allemaal een cover-up was van Arubaanse zijde en de fluisterende reactie van de toenmalige voorzitter van Ahata zou zijn ‘ja, dat is zo’, dan moet je moed hebben. Terwijl je op je tien vingers kunt natellen dat dit gecheckt kan worden, hetgeen ik heb gedaan. Binnenkort zal ik voor het eerst voor deze zaak naar de Verenigde Staten afreizen voor verder onderzoek.
Hoe durft een journaliste zoiets te schrijven over een moeder wiens 18 jarige dochter verdwenen is?quote:Wilde Beth wel dat Natalee gevonden zou worden?”
Het is kennelijk erg moeilijk voor je om begrijpend te lezen! Ik heb aangegeven hoe bepaalde misdaadjournalisten aan (een deel) aan hun gegevens komen. Een van de belangrijkste bronnen is de politie of justitie en uiteraard hun 'contacten' in de onderwereld. Door de hele goede contacten die zij hebben, komen zij aan materiaal wat andere mensen nooit te zien of te lezen krijgen. Dat is de relatie die ik aangaf; niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:06 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik zie de relatie niet tussen lekken en de drie door jou aangehaalde misdaadjournalisten. Vandaar.
[..]
Nee, bewijzen heeft ze niet en logisch is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:55 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Natalee in een afkick kliniek heeft gezeten, echter zonder (hard) bewijs is het niet meer dan een aanname of theorie; in dit geval van een journaliste.
Nathalee was ver van huis toen ze verdween, op vakantie weet je nog?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:19 schreef mrBhimself het volgende:
Het eerste wat er (overal ter wereld) gebeurd bij een verdwijning is een onderzoek binnen de familie en vriendenkring.
Je kunt echt geen met Atheneum vergelijkbare opleiding in aanloop naar een studie kinderarts succesvol volgen en tegelijkertijd in een afkickkliniek zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef mrBhimself het volgende:
Kennelijk geloof jij precies wat de amerikaanse media ons wil laten geloven. Het zou best kunnen dat Natalee behandeld is geweest voor een verslaving. Dat hoeft zelfs helemaal geen probleem te zijn met het gelijktijdig volgen van een opleiding. Er zijn in Nederland heel veel jonge mensen die behandeld worden en gelijktijdig een opleiding volgen.
Ik weet dat Anita van der Sloot in Nederland was net als de moeder van Nathalee in Amerika was.quote:[
En overigens Anita van der Sloot was helemaal niet in Amerika, maar was samen met haar jongste twee kinderen in Nederland op bezoek bij haar moeder. Je bent wederom eens slecht geinformeerd!
Ik ben nog steeds benieuwd naar de uiteindelijke documentaire en er staat genoeg op Internet over dat vliegtuig dat veel eerder al op Aruba was dan moeders Holloway in haar boek schrijft. Toch erg vreemd, meerdere getuigen geven dat aan. Dus ik sta er vooralsnog open voor, voor dit verhaal en het blijft vreemd dat de hele Amerikaanse kant totaal onderbelicht is gebleven. Ik houd rekening met de mogelijkheid dat er van alles verdoezeld wordt, en kan worden vanwege witte huiscontacten van de familie H. en zo. Maar ook over deze kant van de zaak komt de waarheid mogelijk nooit op tafel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:35 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Nee, bewijzen heeft ze niet en logisch is het ook niet.
Beetje dom van zo'n journaliste om zoiets te schrijven over een succesvol schoolgaand/studerend meisje van 18.
Weg geloofwaardigheid.
En dat zijn dan ook de enige feiten die tot op heden verifieerbaar zijn; de rest is pure speculatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:09 schreef kinkajoe het volgende:
Nathalee is tijdens haar vakantie op Aruba verdwenen. Ze is door getuigen voor het laatst met Joran en 2 vrienden gezien. Dat zijn de feiten.
Misschien weten Johan555 en Observer meer over dat vliegtuig te vertellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:26 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar de uiteindelijke documentaire en er staat genoeg op Internet over dat vliegtuig dat veel eerder al op Aruba was dan moeders Holloway in haar boek schrijft. Toch erg vreemd, meerdere getuigen geven dat aan. Dus ik sta er vooralsnog open voor, voor dit verhaal en het blijft vreemd dat de hele Amerikaanse kant totaal onderbelicht is gebleven. Ik houd rekening met de mogelijkheid dat er van alles verdoezeld wordt, en kan worden vanwege witte huiscontacten van de familie H. en zo. Maar ook over deze kant van de zaak komt de waarheid mogelijk nooit op tafel.
Nou, ik ga niet zo op Observer af hoor, voor mij is dat niet een "bron" of zo, dus ik snap je opmerking niet. Er zijn elders bronnen die ik persoonlijk betrouwbaarder vindt en daar kun je bepaalde zaken vandaan halen die elders weer niet genoemd worden. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Misschien weten Johan555 en Observer meer over dat vliegtuig te vertellen.
Wat mij wel verbaast is dat mensen zich druk maken over de familie in Amerika. Nathalee's moeder is wel verhoord. De politie heeft haar destijds bijvoorbeeld ook gevraagd of Nathalee epilepsie had.
Als een schoolmeisje uit Nederland tijdens een schoolreis op Aruba verdwijnt en als ze door de andere schoolgenoten voor het laatst met Joran en twee vrienden is gezien, waar zoek je dan het eerst?
Dat hoge ambtenaren het onderzoek in de woning van VanderSloot hebben tegengehouden is ook een feit. Erg vreemd allemaal.
Observer heeft heel veel officiele documenten geplaatst en is al jaren bezig met onderzoek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zo op Observer af hoor, voor mij is dat niet een "bron" of zo, dus ik snap je opmerking niet. Er zijn elders bronnen die ik persoonlijk betrouwbaarder vindt en daar kun je bepaalde zaken vandaan halen die elders weer niet genoemd worden. Bijvoorbeeld:
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=747&sid=d197c5c7e51761cfe551dbd2b6ab3f30
Dat komt niet alleen van observer af en komt ook niet alleen af van scaredmonkeys, dit staat ook op Riehlworld en andere sites.. en nieuwssites.. je kan niet alles afdoen als, oww t komt daar en daarvandaan dus het is niet zo, pas als je aan kan tonen dat iets niet waar is kan je er wat van zeggen, andersom ook natuurlijk. Maar net als die docu in november van Peter word ook duidelijk gemaakt dat die huiszoeking gewoon is gedwarsboomd.. Gebruik dan je common sence en je weet dat t niet klopt. Immers als je niks te verbergen hebt..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zo op Observer af hoor, voor mij is dat niet een "bron" of zo, dus ik snap je opmerking niet. Er zijn elders bronnen die ik persoonlijk betrouwbaarder vindt en daar kun je bepaalde zaken vandaan halen die elders weer niet genoemd worden. Bijvoorbeeld:
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=747&sid=d197c5c7e51761cfe551dbd2b6ab3f30
Gielen wil nog nader onderzoek in de VS doen. Afwachten of dat ook gaat gebeuren en of ze daar de kans voor krijgt. Verder hoef ik niet ergens te "beginnen" hoor, ik volg het ook al heel lang, maar kies mijn bronnen uit en weeg af wat ik betrouwbaar vind en niet, en ik heb al eerder aangegeven dat O. dat voor mij niet is. Maar dat gaan we niet weer opnieuw herhalen hier, is niet nodig. Juist van dat Medplane vind je elders, inderdaad op scrux, wat ik een goede site vind, waar de zaken afgewogen besproken worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:06 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Observer heeft heel veel officiele documenten geplaatst en is al jaren bezig met onderzoek.
Maar je kunt ook hier beginnen, Johan555 post in het Nederlands.
Natalee Holloway (in the rebound)
Is het al bekend wanneer die documentaire van mevrouw Gielen op TV komt?
Like I said flat out LIES!!!!!!!!! Rene'e Gielen is a liar and has ZERO credibility. Yes Natalee drank alcohol on the trip and even had a cigarette but the cocaine BS is really disgusting and amazing that there are evil people would lie like that about a murdered young girl. A high ranking Aruban even said she OD'D from a cocaine overdose..LOL! How would he know that? I guess some will do anything for money.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:19 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo heeft ze geen bewijzen. Dat ze nog geen bewijzen heeft laten zien is m.i. iets anders. Volgens mij is haar documentaire nog niet verschenen, of vergis ik mij. Ik wil eerst die documentaire zelf wel eens zien voordat ik er conclusies qua geloofwaardigheid aan ga verbinden.
Natalee wordt door haar moeder en de fans van haar moeder afgeschilderd als een engel, terwijl er voldoende feiten bovenwater zijn gekomen dat zij dat niet is.
Dat staat m.i. los van haar verdwijning, want of zij nu wel of geen alcohol heeft gedronken en drugs heeft gebruikt en zich al dan niet tig-maal heeft laten nemen door half Aruba staat los van haar verdwijning. Ook als blijkt dat zij vermoord is, staat dat los van haar 'imago'.
Veel interessanter is het hardnekkige ontkennen van het gebruik van alcohol en druggebruik, terwijl daar al voldoende bewijs voor i. Zelfs Peter de Vries heeft in zijn eerdere show aangegeven dat hij over bewijzen beschikt dat Natalee coke heeft gebruikt. Waarom blijven haar moeder en diens aanbidders zo vasthouden aan dit 'beeld'...erg verwonderlijk.
Tenslotte vraag ik mij af waarom er geen onderzoek is gedaan naar de prive omstandigeden van Natalee. Het eerste wat er (overal ter wereld) gebeurd bij een verdwijning is een onderzoek binnen de familie en vriendenkring. Dat is hier helemaal niet gebeurd; er is direct alle aandacht gericht op het drietal wat haar voor het laatst gezien (zou) hebben.
Op zich niet verkeerd, maar wel erg eenzijdig gezien vanuit het onderzoeksperspectief. Waarom wordt het onderzoek naar de 'amerikaanse kant' zo bemoeilijkt?
Tja ik denk dat iedereen zelf moet bepalen wie credibility heeft en wie liegt. In deze zaak is dat zeer moeilijk, maar een uitdaging om dat voor jezelf te bepalen en welke bomen je ziet door welk bos. Wie liegt en hoe liegt, that's the question. Maar bij voorbaat zeggen dat van Gielen liegt, nee, ik sta open voor haar documentaire en ze gaat in ieder geval een kant van de zaak belichten, waarvan ik vind dat die ook belicht moet worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 06:51 schreef observer777 het volgende:
[..]
Like I said flat out LIES!!!!!!!!! Rene'e Gielen is a liar and has ZERO credibility. Yes Natalee drank alcohol on the trip and even had a cigarette but the cocaine BS is really disgusting and amazing that there are evil people would lie like that about a murdered young girl. A high ranking Aruban even said she OD'D from a cocaine overdose..LOL! How would he know that? I guess some will do anything for money.
Hierboven staan een aantal korte, interessante filmpjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef observer777 het volgende:
DATELINE NBC 2.22.08
The search for Natalee Holloway
http://www.youtube.com/watch?v=jyb_QLSkev0
http://www.youtube.com/watch?v=YULFTAuqBUA
http://www.youtube.com/watch?v=uydR691b8Go
http://www.youtube.com/watch?v=ECrkNeT0mwQ
http://www.youtube.com/watch?v=08ZwE5ZrEO8
Tuurlijk, onderzoek doen is journalistiek correct.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:19 schreef Rosite het volgende:
Ach, of het aantoonbare flauwekulverhalen zijn zal nog moeten blijken, en ze gaat inderdaad nader onderzoek doen in de VS, is niets mis mee, is alleen maar journalistiek correct.
ik snap niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over of het nu 23:00 is of 19:45 , het is vreemd ja maar niet onbegrijpelijk waarschijnlijk ergens toch een eerder vliegtuig kunnen krijgen. en ik hou het ook voor mogelijk dat ze iets hebben kunnen regelen met medisch vliegtuig, als je geld heb en je vernoemt het ergste zou ik ook alvast medische hulp invliegen, niemand kan mij ook vertellen hoeveel medische voorzieningen er zijn op aruba. hebben ze daar een goed ziekenhuis op academisch niveau bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
Fair enough! But she has already been caught lying on most everything she has said so far. I don't see her new documentary being any different. She is obviously very close to the Van Der Sloots and the Aruban dis-information. Natalee was not pregnant,nor was she a drug addict that was in rehab,she did not kill herself and did she run away!quote:Op zondag 24 februari 2008 09:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja ik denk dat iedereen zelf moet bepalen wie credibility heeft en wie liegt. In deze zaak is dat zeer moeilijk, maar een uitdaging om dat voor jezelf te bepalen en welke bomen je ziet door welk bos. Wie liegt en hoe liegt, that's the question. Maar bij voorbaat zeggen dat van Gielen liegt, nee, ik sta open voor haar documentaire en ze gaat in ieder geval een kant van de zaak belichten, waarvan ik vind dat die ook belicht moet worden.
They forged that arrival time and It's already been proven. The whole med jet story as far as I know is more BS!quote:Op zondag 24 februari 2008 11:46 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik snap niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over of het nu 23:00 is of 19:45 , het is vreemd ja maar niet onbegrijpelijk waarschijnlijk ergens toch een eerder vliegtuig kunnen krijgen. en ik hou het ook voor mogelijk dat ze iets hebben kunnen regelen met medisch vliegtuig, als je geld heb en je vernoemt het ergste zou ik ook alvast medische hulp invliegen, niemand kan mij ook vertellen hoeveel medische voorzieningen er zijn op aruba. hebben ze daar een goed ziekenhuis op academisch niveau bijvoorbeeld
In het filmpje van Dan Young en Kelly Castillo wordt beweerd dat Beth al wist dat Natalee niet wilde terugkomen en dat ze dus al vóór officieel bekend werd dat Natalee vermist was, met een privévliegtuig naar Aruba was gevlogen om Natalee te zoeken, vandaar de vroege aankomsttijd.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:47 schreef kinkajoe het volgende:
Rosite,
Kun je me eens uitleggen wat de aankomsttijd van Mw. Holloway op Aruba te maken heeft met het feit dat Nathalee door getuigen voor het laatst gezien is met Joran en zijn twee vrienden?
Ik zie het verband niet.
Nee, ze is niet al eerder naar Aruba gevlogen maar zo proberen die Dan en Kelly dat uit te leggen, daarmee proberen ze die vroege aankomsttijd te "verklaren".quote:Op zondag 24 februari 2008 16:12 schreef kinkajoe het volgende:
Is moeder al voor Nathalee officieel vermist werd naar Aruba gevlogen?
Waarom was ze er dan pas zo laat?
Maar niet aangetoond.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:26 schreef Rosite het volgende:
Renee Gielen Says:
februari 20th, 2008 at 14:37
Alles wat IK heb gevonden heb ik onderbouwd.
Says who?quote:"Natalees ‘verslaving’ komt aan bod in een interview, dat ik op band heb staan, met de Arubaanse taxichauffeuse Trina (uit bescherming geen achternaam) – die ook in het boek (als enige taxichauffeur) bij (voor)naam wordt genoemd. Zij vertelt dat als Beths inmiddels tweede ex-man, Jug Twitty, en zijn vriend Mitch bij haar in de taxi zitten, zij vragen of de taxichauffeuse hen naar chollerhuizen op het eiland kunnen brengen. Op haar vraag waarom, wordt geantwoord: ‘Omdat Natalee onlangs in Amerika in rehab zat’."
Nogmaals de mensen die dat beweren die schreeuwen het hardst dat je internet bronnen zoals sm enz niet moet geloven.. waarom zou je dan in godsnaam een ander kutverhaal van een andere site wel geloven, wat niet te achterhalen is.. Iedereen kan die dingen uit zn duim zuigen.. de kant van de 3 jongetjes daar is wel veel gedocumenteerde shit over te lezen, zoals die opgenomen police car tapes.. dat process verbaal kan je zo lezen.. Die drie houden iets verborgen en daar kan niemand op de aarde omheen, waarom deden ze dat? Als er niks aan de hand is hoef je ook niks te verbergen.. Focus dus op die drie..quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef kinkajoe het volgende:
Jug zei dat volgens een "anonieme taxichauffeur". Ja Rosite, zo lust ik er nog wel een paar.
In de eerste filmpjes is Jug zelf aan het woord. Hij heeft het er niet over.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef observer777 het volgende:
DATELINE NBC 2.22.08
http://www.youtube.com/watch?v=YULFTAuqBUA
http://www.youtube.com/watch?v=uydR691b8Go
http://www.youtube.com/watch?v=ECrkNeT0mwQ
http://www.youtube.com/watch?v=08ZwE5ZrEO8
Even over die laatste vraag.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:49 schreef duikkie het volgende:
hier ik weer met wat simpele vraagjes
wanneer is anita van de sloot eigenlijk geland uit nederland op aruba , en had ze nou wel of geen jongere zonen bij ??
verder iemand een lijst over gsm en of sms tijden van joran.deepak en satisch
MAAR NU EEN HELE STOMME VRAAG :
heeft iemand op 30 mei 2005 om +/- 7:00 in de ochtend wel eens geprobeerd natalee te bellen op haar telefoon, of had ze die niet bij ??, lijkt me wel in de casino heeft ze gebelt toch met mobiel gebelt
enig idee wanneer ze zijn geland ?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:09 schreef Rosite het volgende:
Het schijnt dat Natalee 50 dollar bij zich had en haar rijbewijs en de rest op haar kamer achter had gelaten. En Anita had de jongste dacht ik mee naar Holland.
Wanneer Anita weer terug was op Aruba weet ik niet meer, heb het wel ergens gelezen, dus het is terug te vinden. Ja, en de telefoon van N. was op haar kamer, die is teruggevonden bij al haar andere spullen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef duikkie het volgende:
[..]
enig idee wanneer ze zijn geland ?
dus natalee's telefoon was op haar hotel kamer ??
jij liegt ook over bepaalde dingen, zoals dat natalee vermoord is, hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:07 schreef observer777 het volgende:
Rene'e Gielen has told all lies and not one truth and it's proven she has zero credibility. Her documentary is worthless and was written by her and the Van Der Sloots her friends.
en ze hebben geen leven, met hun natalee obsessiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef mrBhimself het volgende:
Ik waag te betwijfelen of jij ook maar enig inzicht hebt hoe dergelijke politieonderzoeken worden uitgevoerd. Ik durf de inschatting wel te maken dat het internet en de politieseries op TV je referentiekader zijn.
Rectificatie: Je hebt gelijk;niet alle amerikanen uit het zuiden zijn witmutsen. Het grootste gedeelte van de posters op het Scared Monkey forum schaar ik wel onder die categorie. Overigens doen ze ook geen moeite om het te verbergen. Een aantal van hen laat dagelijks blijken hoe zij denken over Arubanen (als negers) , homo's en alle andere non bible-belt figuren. Ziekelijk zooitje daar!
als ik van 1 het gevoel krijgt dat ie ziekelijk is, dan is het wel van observer777, en dan nog eens protesteren tegen aruba, het eiland wat wij(NL) met zoveel geld ondersteunen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:10 schreef mrBhimself het volgende:
Als er één onbetrouwbaar is, is dat wel Observer! Veel last zullen we van hem nu niet hebben; hij is met een paar SM maatjes op de vakantiebeurs in Boston om te protesteren tegen Aruba.
Scrux is inderdaad een meer objectieve bron. Observer en zijn vriendjes zullen het daar uiteraard niet mee eens zijn, zij willen dat er maar één kant van de zaak belicht wordt. Scrux is overigens gestart door posters die op de SM site gebanned zijn omdat ze te kritische vragen stelden!
Los van het tijdstip waarop Beth op Aruba aankwam, is ook het hele verhaal van het Medjet vliegtuig erg interessant. Waarom een dergelijke faciliteit naar het eiland laten komen als je er zeker van bent dat je dochter ontvoerd is? Zijn er op het eiland geen goede medische faciliteiten? Of was het wellicht toch de bedoeling om Natalee zonder inmenging van de autoriteiten van het eiland af te halen als zou blijken dat ze drugs had gebruikt? Vragen waarop nog geen antwoord is gekomen en die m.i. in een dergelijk onderzoek heel relevant kunnen zijn.
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:22 schreef duikkie het volgende:
nog iets vreemds ??? wanneer hebben die broers hun auto nou gestofzuigd ?? ergens staat de buren zagen dat om 3:00 am DAT IS IN DE NACHT, is dit een type fout ?? en hebben ze de stofzuigerzak in belag genomen of hebben ze daar ook niet aan gedacht bij de politie in aruba ??
MadMaster kan je ergens op aruba een biografie van Rudy Croes vinden?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dit soort posts werken zo langzamerhand ernstig op mijn lachspieren...
Sorry, maar ik al weer ruim een week terug van Aruba en vertoef nu dus weer in onze hoofdstad.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:15 schreef Caesu het volgende:
MadMaster kan je ergens op aruba een biografie van Rudy Croes vinden?
in een bibliotheek of archief.
online kan ik weinig over hem vinden.
ben benieuwd wat voor opleiding en eerder functies hij heeft gehad.
thx voor de eventuele moeite.
welkom terug in het kikkerlandje.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik al weer ruim een week terug van Aruba en vertoef nu dus weer in onze hoofdstad.
Ook ik moet weer centjes verdienen voor mijn volgende tripjes, o.a. naar Aruba, want iemand moet daar de toeristen-industrie toch van geld voorzien nu Observer weer in Boston heeft opgeroepen tot een boycot van Aruba?
Ze hebben daar geen winter, dus die aktie hoeft ook niet...quote:Op zondag 24 februari 2008 23:28 schreef Caesu het volgende:
welkom terug in het kikkerlandje.
help Aruba de winter door: giro 777.
zou wel een nuttige actie zijn
i knowquote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen winter, dus die aktie hoeft ook niet...
Eens kijken of deze post de stap 'Your comment is awaiting moderation.' voorbij komt.quote:Do you really think is a tribute to how this case will be solved? I think it’s not…
Maybe a few people will not visit Aruba, most will and I am one of them, although I’m not from the USA.
Enjoy Aruba and solve Natalee’s case!!
nou zeg het eens in sommige tijdlijnen staat 3:00 am buren zien broertjes stofzuigen , kan toch niet kloppen of wel, is dan wel rare tijdstip, verder vondt de politie dat ook. nou als je iets verdacht vind leg je er toch beslag op en onderzoek het. heel de stofzuigerquote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dit soort posts werken zo langzamerhand ernstig op mijn lachspieren...
Its not about opinions or speculation,it is about the truth. You are looking at the wrong side of the story and the wrong side of the truth. The ETA is proven by people who were there and already said so. It is irrelevent and no one is buying this crap.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:22 schreef Rosite het volgende:
Nou dat van die aankomsttijd is dus niet bewezen, en er zijn sterke aanwijzingen dat dat in het begin van de avond was, maar ja, alles wat tegen een bepaalde visie ingaat, wordt gewoon aan de kant geschoven. Nou ja, iedereen doet maar wat hij/zij niet laten kan. Het punt blijft wat je als bronnen gebruikt en wat je wilt overwegen of niet en daar verschillen mensen over van mening.
kijk zulke tekst doet mijn dag weer goed en ga lachend de dag doorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij liegt ook over bepaalde dingen, zoals dat natalee vermoord is, hoe weet jij dat?
ze is gewoon al bijna 3 jaar vermist, en nog niet eens dood verklaard. en jij spreekt van moord, was je erbij dan, je gaat nogal van op tweedehands info af, en als de feiten niet aansluiten bij jouw visie, dan noem je ze lekker niet.
als je de zaak wil opgelost hebben, koop een ticket naar aruba en los ff de corruptie op, met al jouw kennis en feiten.
corruptie komt ik elk land/bedrijf voor, zo is de maatschappij nu eenmaal.
I havent lied about anything ever and by the amount of blood in that Kalpoe car,the confessions,the statements about burying her and a ton more circumstancial evidence it is obvious she was murdered and a obvious cover up. FBI knows it,Natalee's Family knows it and the ALE and Aruban Govt knows exactly how she died all back almost 3 years ago now.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij liegt ook over bepaalde dingen, zoals dat natalee vermoord is, hoe weet jij dat?
ze is gewoon al bijna 3 jaar vermist, en nog niet eens dood verklaard. en jij spreekt van moord, was je erbij dan, je gaat nogal van op tweedehands info af, en als de feiten niet aansluiten bij jouw visie, dan noem je ze lekker niet.
als je de zaak wil opgelost hebben, koop een ticket naar aruba en los ff de corruptie op, met al jouw kennis en feiten.
corruptie komt ik elk land/bedrijf voor, zo is de maatschappij nu eenmaal.
Ahh I saw her a few times at the event. Last year I took a few pictures with the Carnaval dancer but they got deleted from the persons camera by accident. A few more were taken but they were from a chinese tourist who I thought was using my camera but it was his..lolquote:Op zondag 24 februari 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
En ik zie net ook dat de demonstranten van SM in Boston mijn grote vriendin van het Arubaanse carnaval hebben ontmoet:
Bovenstaande foto's zijn afkomstig van SM
Mijn foto's van tijdens de Grand Parade, 3 februari 2008...
Wel Aruba boycotten, maar er ondertussen wel van genieten en zelfs met de Arubanen op de foto gaan.
Maar ik mag niet zeggen dat ze daar hypocriet zijn...
![]()
The crap you and your partners are putting on this board is a total waste of time. No one is buying it! Your derailing the thread on purpose with complete BS and everyone knows it.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:10 schreef mrBhimself het volgende:
Als er één onbetrouwbaar is, is dat wel Observer! Veel last zullen we van hem nu niet hebben; hij is met een paar SM maatjes op de vakantiebeurs in Boston om te protesteren tegen Aruba.
Scrux is inderdaad een meer objectieve bron. Observer en zijn vriendjes zullen het daar uiteraard niet mee eens zijn, zij willen dat er maar één kant van de zaak belicht wordt. Scrux is overigens gestart door posters die op de SM site gebanned zijn omdat ze te kritische vragen stelden!
Los van het tijdstip waarop Beth op Aruba aankwam, is ook het hele verhaal van het Medjet vliegtuig erg interessant. Waarom een dergelijke faciliteit naar het eiland laten komen als je er zeker van bent dat je dochter ontvoerd is? Zijn er op het eiland geen goede medische faciliteiten? Of was het wellicht toch de bedoeling om Natalee zonder inmenging van de autoriteiten van het eiland af te halen als zou blijken dat ze drugs had gebruikt? Vragen waarop nog geen antwoord is gekomen en die m.i. in een dergelijk onderzoek heel relevant kunnen zijn.
Om 03.00 's nachts na een avondje stappen je auto stofzuigen?quote:Op maandag 25 februari 2008 06:45 schreef duikkie het volgende:
nou zeg het eens in sommige tijdlijnen staat 3:00 am buren zien broertjes stofzuigen , kan toch niet kloppen of wel, is dan wel rare tijdstip, verder vondt de politie dat ook. nou als je iets verdacht vind leg je er toch beslag op en onderzoek het. heel de stofzuiger
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef johan555 het volgende:
Het is erg vreemd dat Peter wel weet dat Natalee dood is maar er is blijkbaar geen lijk gevonden .
Dus er moet in die opnamen staan wat er dan met haar gebeurd is .
Volgens mij is het volgende gebeurd : ze is door welk toedoen/ongeluk dan ook
Overleden of verdronken .
Of heel misschien op het strand of bij Joran in dat huisje .
Die heeft dat s nachts gemeld bij z’n vader dat er een ongeluk is gebeurd en ze dood is .
Dan moet je van het lijk af zien te komen .
Nou heeft de familie vd sloot vrienden ,Guido ( werkt op het casino ) en zepp en yolanda wever die samen een crematorium hebben op Aruba - http://www.zeppwever.com/ Registrant:Zepp Wever Funeral Home -Caya G.F. Betico Croes 216 -Oranjestad.
Guido is vrij kort na de verdwijning naar Nederland gekomen en werd ook verdacht.
Ook omdat hij hier arriveerde met nogal wat schrammen op z’n arm .
Joran had de volgende dag na de verdwijning een Blauw oog .
Dit alles moet de verklaring zijn waarom er nog geen lijk is gevonden !
nee is het ook niet , de broers deepak, satisch en joran zijn waarschijnlijk op de vuist gegaan , wie er nou schuld aan heeft dat ze met een lijk zitten, bekijk de in de politie auto gesprek maar eens , dat vriendenclubje wil elkaar nog steeds slaanquote:Op maandag 25 februari 2008 09:01 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Als Nathalee, zoals gesuggereerd werd nauwelijks op haar benen kon staan, steeds in slaap viel etc. etc., zal het blauwe oog niet van Nathalee zijn gekomen lijkt me zo.
The hypocritical part of this thing is that people from SM (including the fanatic SM-leader Klaasend who banned me @ SM) are demonstrating to boycott Aruba, but meanwhile even are posing with one of the Aruban carnival dancers on a picture which is publicly published @ SM.quote:Op maandag 25 februari 2008 07:52 schreef observer777 het volgende:
Ahh I saw her a few times at the event. Last year I took a few pictures with the Carnaval dancer but they got deleted from the persons camera by accident. A few more were taken but they were from a chinese tourist who I thought was using my camera but it was his..lol
So all I have is of everyone else with herWe talked for a while last year but when I asked her about the case she said that she was restricted from talking about it. Your friend was not there last year.
Hypocritical? I already told you I don't hate the Aruban people and I talked to at least 6 this weekend. Always friendly conversations and one even told me today that her Govt is corrupt and needs to go.
<CUT>
I saw that same girl, as you can see on my pictures, at the Grand Parade of Carnival in Oranjestad, February 4 this year, so I know she's not an American citizen who's only playing a role at the event, but that she is a real Aruban girl.quote:Scared Monkeys and those that care about the safety of travelers to Aruba and providing justice to those who have crimes committed against them will always be present and speak the truth. The following is from the Aruban tourism web page. That in red italics is closer to the truth interpretation.
Bonbini!
It means welcome. And here, you truly are. (It means enter at your own risk. And here, if you have a crime committed against you, Aruba is certain to cover it up and provide you with no justice.)
You’re welcome to dream. (You are welcome to spend your hard earned money.) Of endless sun and scenery. (Of actually leaving Aruba alive in the same manner you entered it). Of breathtaking blues and crystal clear ocean and white, sandy beaches. (Of having your body disposed of at sea or left on the beach at the Fisherman’s Huts). You’re welcome to plan the ideal family vacation or wedding or honeymoon or meeting or simple escape to a colorful world away from home. (If you are foolish enough to spend your hard earned money of a vacation in Aruba, we are certain to promise you the world and say no problem only to do nothing for you if “anything bad happens.”) You’re welcome to explore. (Take your own chances.) To make everything that’s ours yours. To find the perfect something, or nothing, to do. (Buyer beware … you to can have “Some thing bad happen”.)
Welcome to Aruba. This is our home. And we want to share it with you. (Enter at your own risk, we barely provide justice for our own citizens, for tourists we are certain to cover up and crime and never investigate, prosecute or provide justice for you.)
Een reaktie:quote:Do you really think is a tribute to how this case will be solved? I think it’s not…
Maybe a few people will not visit Aruba, most will and I am one of them, although I’m not from the USA.
Enjoy Aruba and solve Natalee’s case!!
Love & Peace from the USA, my ass...quote:MAD MASTER
I DONT KNOW WHAT HELLL HOLE U CRAWLED OUT OF FOR ALL I KNOW U ARE JORAN …WITH YOUR LAME ASS.. VISIT ARUBA ALL YOU WANT.. AND YESSSSSSSSSS THIS EXPOSURE WILL HELP SOLVE THE CASE AND FIND NATALIE.. SO TO U … I SAY GO TO HELLL… AND DONT COME BACK HERE AND DISRESPECT US..WITH YOUR DUMB COMMENTS
Ik ben gebanned als geregistreerde gebruiker, waarschijnlijk hebben ze een IP-ban en/of een MAC-adress-ban uitgevoerd, want vanaf Aruba kon ik er sowieso ineens niet meer bij en nu ook nog niet vanaf mijn laptop die ik meehad naar Aruba.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef johan555 het volgende:
ja ach dat boycotten doet volgens mij weinig ter zake
boeit me niet ,het gaat hier om de zaak lijkt me
niet teveel zijpaden bewandelen lijkt me
is die klaas end een vrouw dus
mag je nog steeds niet op dat forum ????
Dat zal best wel, maar met die paar hersencellen die ze bij SM hebben kunnen ze niet bedenken dat 1+1 2 is en dat ze in eerste instantie niet zo zeer de regering raken met een boycot, maar vooral de lokale bewoners die afhankelijk zijn van het toerisme.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:16 schreef johan555 het volgende:
nou ik denk dat die woede niet tegen de bewoners is maar tegen justitie en het OM
de blangrijkste documenten staan in nederlands , en over dat vertalen heb ik hier al meer geschreven , kunnen ze niet goedquote:Op maandag 25 februari 2008 15:54 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een stelletje kleuters daar bij die bange aapjes....
Wat een naam ook trouwens....
Als hier nou gewoon gepost wordt in het NL, laat die oppergod alles dan lekker vertalen.
Leest ook wat makkelijker in het NL.
wat heb je daar aan ??? , ik geloof dat joran niet eens weet wat niet liegen is , en voor leugendetector moet je toch echt een keer ergens de waarheid vertellenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:16 schreef johan555 het volgende:
AAN DE LEUGENDETECTOR ZOU IK ZEGGEN !
WORDT VERVOLGD !
geef ze dan genoeg geld , om het eiland te kunnen verlaten en laat moeders ook maar gelijk maar me gaan, sommige americanen willen toch de waarheid, tja moet je wel de omstandigheden zo maken dat mensen niet meer bang hoeven te zijn. zeg ook even tegen die twee dat eerdere delicten verjaard zijn. maar ik ben bang dat de broers ook niet helemaal onschuldig zijn in dit verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
ze zijn bang volgens mij voor die gok en drugs wereld op aruba
Leuke woordspeling...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:13 schreef duikkie het volgende:
... veroordeel joran voor valsheid in geschiften, meineed en weet ik veel wat nog meer , het hinderen van een politie onderzoek enz,enz . zo moeilijk is dat toch allemaal niet ?
Mensen die naar Aruba willen, gaan echt wel naar Aruba.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Dat zal best wel, maar met die paar hersencellen die ze bij SM hebben kunnen ze niet bedenken dat 1+1 2 is en dat ze in eerste instantie niet zo zeer de regering raken met een boycot, maar vooral de lokale bewoners die afhankelijk zijn van het toerisme.
Pas daardoor gaat de regering inkomsten missen door lagere BTW-inkomsten en andere belastingen, maar dan zijn diverse lokale bewoners mogelijk al failliet...
Nou moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat Aruba nog wel wat kan hebben, de financiële groei vanuit het toerisme was vorig jaar behoorlijk, bij sommige bedrijven/restaurants zelfs 50% t.o.v. 2006.
Maar het gaat mij vooral om het principe, zeggen dat je het beste voor hebt met de lokale bevolking die geen blaam treft, maar ondertussen wel proberen te hakken in hun inkomsten...
En dan met deze bus alle lokaties bezoeken, terwijl je met sambaballen mee zit te tikken op het ritme van de luide muziek en een chauffeur die overal toetert als hij groepjes mensen ziet lopen...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef johan555 het volgende:
ja tuurlijk gaan er mensen ,ook dankzij dit forum naar aruba
die willen met hun blote ogen ook wel eens C&C zien en de fishman's huts
het huis vv der sloot en noem maar op
reisburo Fok oprichten lijkt me ha ha
als de zaak al 10x is opgelost, waar ben je dan nog mee bezig?quote:Op maandag 25 februari 2008 07:38 schreef observer777 het volgende:
[..]
I havent lied about anything ever and by the amount of blood in that Kalpoe car,the confessions,the statements about burying her and a ton more circumstancial evidence it is obvious she was murdered and a obvious cover up. FBI knows it,Natalee's Family knows it and the ALE and Aruban Govt knows exactly how she died all back almost 3 years ago now.
Go to Aruba? LOL! They did everything possible to get me kicked out of the travel show this weekend and I was in the building less than 30 minutes total both days. The Aruban man with the ATA continiously lied about me and he was caught by security. That was a real dirtball tactic and similar to what they have done to Natalee and her Family. Just imagine what they would do to me if I flew to Aruba. I also met with Rob Smith CEO of AHATA this weekend for a short time and he could not answer why Dompig,Janssen and Judge Wit all are lying and pointing there fingers at each other why they blocked the search of the Van Der Sloot home. Since when do murder and kidnapping suspects get immunity from having there house searched? Mr Smith? It's all on record and they are caught red handed. He seems like a deicent guy but he is a puppet and its much easier to lie on the internet or 3,000 miles away then it is to lie to them face to face in person. Glad he didn't attempt to do it because in the earlier conversation he tried to convince me the FBI was overseeing the Investigation back in June 2005..LOL!!!!!!!!!!! Big difference trying to BS a person who watched this case a few times on TV and someone that knows what the hell the facts are.
BTW:For the 10th time this was solved back in 2005.
als het allemaal crap is wat hier staat, wat doe je dan nog hier op het forum?quote:Op maandag 25 februari 2008 07:58 schreef observer777 het volgende:
[..]
The crap you and your partners are putting on this board is a total waste of time. No one is buying it! Your derailing the thread on purpose with complete BS and everyone knows it.
ja daaag,quote:Op maandag 25 februari 2008 08:28 schreef observer777 het volgende:
I think this is important to share. Posted by LegallyLex at BFN....
CRITICAL TIME IN THE SEARCH - HELP AND IDEAS NEEDED
I am going to post this on several different areas of this blog site because I posted that there was not enough money from donations a few days ago and no one read or responded to this. NOW, is the time, if you know of any corporations or sponsors who can help complete the search for Natalee the facts are as follows:
1. We are in a CODE BLUE situation. Within the next 24-48 hours there will be requests sent to several different countries, US., Aruba, Netherlands to ask for corporate sponsors to help complete the search for Natalee. In good weather, this search can be completed in full in about 3 weeks.
2. I am asking that if you know of any corporation or business who can help in this search to please donate monies to Texas Equusearch.
I realize that most of you have contributed to the search; however, our donations have not made a dent as to what is needed to finish the search. Therefore, within the next 2 days a decision will be made to either complete the areas if the funds become available or to head home with the targets and shallow water search incomplete because of lack of funds.
I ask that if you know the friend of a friend of a friend who has ties to corporations to please call them to help. Greta and Nancy Grace have been approached and have NOT EVEN RESPONDED.... What does that tell you?
People, anything that you can think of to help would be greatly appreciated! Thanks!
en dan komt het eiland aruba, weer ff zijn/haar hand op houden bij de nederlandse regering voor money. en betalen wij het jaar daarop lekker veel meer belasting, zo werkt het en niet anders.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar met die paar hersencellen die ze bij SM hebben kunnen ze niet bedenken dat 1+1 2 is en dat ze in eerste instantie niet zo zeer de regering raken met een boycot, maar vooral de lokale bewoners die afhankelijk zijn van het toerisme.
Pas daardoor gaat de regering inkomsten missen door lagere BTW-inkomsten en andere belastingen, maar dan zijn diverse lokale bewoners mogelijk al failliet...
Nou moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat Aruba nog wel wat kan hebben, de financiële groei vanuit het toerisme was vorig jaar behoorlijk, bij sommige bedrijven/restaurants zelfs 50% t.o.v. 2006.
Maar het gaat mij vooral om het principe, zeggen dat je het beste voor hebt met de lokale bevolking die geen blaam treft, maar ondertussen wel proberen te hakken in hun inkomsten...
Yes, it's about the truth, and I am looking at more sides and decide for myself what is the right and what is the wrong side in my opinion. And I decide for myself what is relevant and what not. I live in a free country and can make up my mind by myself and do not need your comment.quote:Op maandag 25 februari 2008 06:59 schreef observer777 het volgende:
[..]
Its not about opinions or speculation,it is about the truth. You are looking at the wrong side of the story and the wrong side of the truth. The ETA is proven by people who were there and already said so. It is irrelevent and no one is buying this crap.
]http://www.dumpert.nl/med(...)t_volledig_leeg.html""[/quote][/url]quote:"zie 5.28min t/m 5.40min
[url=http://www.dumpert.nl/med(...)t_volledig_leeg.html""
Dus ze gooide haar opleiding en toekomstwens die in vervulling leek te gaan weg om in een drugspand te gaan zitten?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Rosite het volgende:
Tja de verklaringen van mede-studenten neem ik met een korrel zout, ze zaten 's morgens om 10 uur al te drinken en HI wilde nooit meer een MB-groep geloof ik, zo bont hadden ze het gemaakt. Het was natuurlijk sociaal wenselijk te zeggen dat ze niet veel gedronken had, daar ga ik echt niet op af, bovendien voelen ze zich schuldig: ze hadden haar in die aangeschoten/ half-dronken of dronken staat moeten beletten mee te gaan met de drie jongens. Dat ze graag weg wilde lopen geloof ik op de een of andere manier wel en misschien heeft ze het nog wel aan kunnen geven aan die drie dat ze niet naar huis wilde en heeft Joran dat indirect ook gezegd door zijn verhaal van op het strand achterlaten "omdat ze niet "naar huis" wilde". Zou nog kunnen ook, een iets afwijkend verhaal van Joran zal ik maar zeggen. Tja psychologisch ook nog niet eens raar van Joran om dan dat te verzinnen. Ik heb al een hele tijd het idee dat ze haar bij zo'n drugspand afgezet hebben die nacht, zo van, dan kun je daar onderduiken. Beth en gevolg zijn daar ook op gewezen in de eerste dagen en zijn ook van die panden langs gegaan.
Ik begrijp het.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef nickhs het volgende:
Die link kan hier kennelijk niet correct ingeplakt worden, anders kijk even hier bij de index
Centraal] Online video's rond de zaak Joran en Natalee bij de post van junki19
Tuurlijk joh, die hele groep moet je met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Rosite het volgende:
Tja de verklaringen van mede-studenten neem ik met een korrel zout, ze zaten 's morgens om 10 uur al te drinken en HI wilde nooit meer een MB-groep geloof ik, zo bont hadden ze het gemaakt.
Abuse door de stiefvader of door het broertje? Of allebei.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef nickhs het volgende:
Rosita, over die 2 ATM opnames via Natalee's kaart, dat schijnt zo te zijn, maar ik kan het niet checken. Maar volgens mij kun je alleen opnemen met een pincode, dus dat kan alleen als ze nog leefde of haar pincode hebben gekregen. Verder hebben ze volgens de berichten toen de rekening geblokkeerd. Het gekke is, dat alle bijkomende vreemde zaken of zaken die tegen Joran pleitten, perfect in dit verhaal passen. Ook het fait dat ze zo dronken was volgens het trio, zelfde verhaal als met die sex, volgens mij om die moeder bewust te kwetsen. Joran sympathiseerde met de verhalen van Natalee over haar moeder. (Hitler verhaal, sex abuse?) Ik weet het ook niet, maar dat is wat me eigenlijk vanaf het begin heeft beziggehouden.
quote:"Dat Hitlerverhaal heeft N. denk ik echt verteld, geloof niet dat Joran dat verzonnen heeft".
punt is, dat dat allemaal niet nagetrokken mag worden, dus tja, ga daar ook niet zomaar op af hoor. Ze is de heilige maagd maria immers inmiddels volgens de nodige mensen, maar ja, klopt dat?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Dus ze gooide haar opleiding en toekomstwens die in vervulling leek te gaan weg om in een drugspand te gaan zitten?![]()
ik zeg er netjes "denk ik" bij. We kunnen allemaal niet meer doen dan dat tenslotte.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:02 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Denk je?
Knap dat je een selectie kunt maken tussen wat waar is en wat niet
Ben je waarzegster of helderziende?![]()
De meeste moeders schilderen hun dochter af als de heilige maagd Maria. Deze dochter is verdwenen, dus ze wordt nog meer opgehemeld, logisch toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
[..]
punt is, dat dat allemaal niet nagetrokken mag worden, dus tja, ga daar ook niet zomaar op af hoor. Ze is de heilige maagd maria immers inmiddels volgens de nodige mensen, maar ja, klopt dat?
Hoezo mogen medestudenten niet worden gehoord dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef observer777 het volgende:
DATELINE NBC 2.22.08
Lees maar op de talloos vaak genoemde sites, het Om is zwaar gefrustreerd waar het de MB-studenten en de VS betreft, van het begin af aan tegengewerkt en alleen wat sociaal wenselijke zaken kregen ze te horen. Talloze studenten mochten ze alleen schriftelijk vragen stellen, de leerlingen konden, met advocaat, in alle rust de antwoorden voorkoken. Er kwam niets maar dan ook niets uit.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:38 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Hoezo mogen medestudenten niet worden gehoord dan?
En waarom zouden ze dat doen dan? Met advocaten antwoorden voorkoken?quote:" de leerlingen konden, met advocaat, in alle rust de antwoorden voorkoken. er kwam niets maar dan ook niets uit".
Ja, zeg het maar, dat is toch idioot? Daarom vertrouw ik die kant gewoon helemaal niet. Ik verzin het echt niet wat ik schrijf hoor. Het staat op verschillende plekken dat het verhoor van MB-ers zo goed als onmooglijk is geweest en soms pas veel en veel later dan wanneer het wenselijk was. Die Twitty jr., ook een leerling, is zelfs nooit verhoord!! Een familielid van N. die er bij was op Aruba. Ach, weet je, daarom ben ik gewoon achterdochtig en ik houd gewoon nog heel andere scenario's over wat er gebeurd is open.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:43 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat doen dan? Met advocaten antwoorden voorkoken?
Heeft niks met Joranhoek te maken, gewoon een kwestie van alle mogelijkheden afwegen. Je gaat er kennelijk vanuit dat van alle verhalen rond Natalee HELEMAAL NIETS waar is en ze echt de onbevlekte maagd was. Ik weet dat niet en jij denk ik ook niet. Maar stel nou dat ze Joran als haar laatste strohalm zag om weg te komen en wel in verwachting was, wel werd misbruikt, wel een drugprobleem had, haar moeder wel een dwingeland was, ze wel verliefd was op die lange jonge hollander met die blauwe ogen....quote:Op maandag 25 februari 2008 20:26 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Je kunt overal wel wat achterzoeken. Nathalee was heel blij dat ze haar studie voor kinderarts mocht doen en heeft er kennelijk ook hard voor gewerkt. Ik geloof niet dat ze dat zomaar aan de kant gooit om in een drugspand te gaan zitten. Al die verhalen komen uit de Joranhoek. Driemaal raden waarom.![]()
Dat is pas echt vreemd.
Ik heb uit de verhalen van de studievriendinnen wel de indruk gekregen dat ze Joran erg leuk vond, misschien was ze wel verliefd op hem. Dat ze tijdens haar vakantie dronk weten we ook. De rest van de verhalen met name de verhalen over de familie en de moeder van Nathalee beschouw ik als schandalige roddel en achterklap.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:49 schreef nickhs het volgende:
Heeft niks met Joranhoek te maken, gewoon een kwestie van alle mogelijkheden afwegen. Je gaat er kennelijk vanuit dat van alle verhalen rond Natalee HELEMAAL NIETS waar is en ze echt de onbevlekte maagd was. Ik weet dat niet en jij denk ik ook niet. Maar stel nou dat ze Joran als haar laatste strohalm zag om weg te komen en wel in verwachting was, wel werd misbruikt, wel een drugprobleem had, haar moeder wel een dwingeland was, ze wel verliefd was op die lange jonge hollander met die blauwe ogen....
Ja, het is idioot. Daarom geloof ik de verhalen niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:46 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar, dat is toch idioot?
Ja, sommige verhalen zijn ook schandalig om te horen, maar dat wil niet zeggen, dat er in GEEN enkele een kern van waarheid zit. Ik hoorde ook dat Jug Twitty erkend schijnt te hebben dat Natalee in een afkickcentrum heeft gezeten. Ik vraag me af waarom je op dezelfde dag van inchecken, met een ploeg van 4 amerikanen, een FBI agent en een FDA agent en een MED vliegtuig al op Aruba bent. Een vader en een moeder ala, maar zoveel mankracht en materieel meteen dezelfde dag. Dat lijkt mij toch te wijzen op een hele duidelijke verwachting. Maar ik sta aan geen enkele kant, probeer alleen aannemelijke verklaringen te vinden.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik heb uit de verhalen van de studievriendinnen wel de indruk gekregen dat ze Joran erg leuk vond, misschien was ze wel verliefd op hem. Dat ze tijdens haar vakantie dronk weten we ook. De rest van de verhalen met name de verhalen over de familie en de moeder van Nathalee beschouw ik als schandalige roddel en achterklap.
Het is ook nergens op gebaseerd.
Het gaat hier niet om verhalen, zie mijn totale posting aldaar. Je rukt woorden uit hun verband op deze manier. Het is dus idioot dat het verhoren op die manier moest gebeuren of zelfs helemaal niet mocht en kon plaatsvinden, het OM op Aruba heeft er grijze haren van gekregen. Dat is onbegrijpelijk en dus idioot dat dat niet mocht.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:21 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ja, het is idioot. Daarom geloof ik de verhalen niet.
Ik ook Nickhs, denk er precies hetzelfde over.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, sommige verhalen zijn ook schandalig om te horen, maar dat wil niet zeggen, dat er in GEEN enkele een kern van waarheid zit. Ik hoorde ook dat Jug Twitty erkend schijnt te hebben dat Natalee in een afkickcentrum heeft gezeten. Ik vraag me af waarom je op dezelfde dag van inchecken, met een ploeg van 4 amerikanen, een FBI agent en een FDA agent en een MED vliegtuig al op Aruba bent. Een vader en een moeder ala, maar zoveel mankracht en materieel meteen dezelfde dag. Dat lijkt mij toch te wijzen op een hele duidelijke verwachting. Maar ik sta aan geen enkele kant, probeer alleen aannemelijke verklaringen te vinden.
Laat maar eens zien waar Twitty dat zelf verklaart dan, dat van die Rehab. Niet van anonieme bronnen, van hemzelf.quote:Profile of Natalee Holloway
From Charles Montaldo,
Your Guide to Crime / Punishment.
FREE Newsletter. Sign Up Now!
Missing: Natalee Holloway participated in a trip with 125 seniors from Mountain Brook High School to Aruba in the Caribbean. In the early morning hours on May 30, 2005 Natalee was seen leaving a nightclub and getting into a vehicle. She failed to turn up Monday morning for her return flight home and she has not been seen since. Foul play is suspected in her disappearance.
Profile: Natalee Holloway was born on October 21, 1986 to Beth and Dave Holloway. She grew up in the close-knit community of Mountain Brook, a suburb of Birmingham, Alabama.
She was very popular and respected by her classmates and had a reputation among peers at being very intelligent and focused on her future. She lived up to her reputation, graduating as an honors student from the Mountain Brook High School.
Extracurricular Activities: During Natalle's high school years she participated several extracurricular activities including:
The American Field Service - A club which interacts with the foreign exchange students.
Dorians Dance Team
Future Business Leaders of America
Mu Alpha Theta - Math honor society
Natural Helpers - A peer based emotional support group.
Outdoors Club
Spanish Club
Spanish Honor Society
Spartan Pride - School pep group.
TASC - Teens Actively Serving the Community
Ja, Joran kan z'n lol op hier. Die schoenen waren het bewijs dat hij over het strand of waar dan ook in zand had gelopen, in welk scenario dan ook, goede Joran (Natalee helpen onder te duiken) of slechte Joran (iets geflikt met haar). In plaats van al z'n voetstappen te wissen, was de oplossing om de schoenen weg te gooien.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef duikkie het volgende:
allemaal leuke verhalen als joran dit forum leest heeft hij voor jaren peter r de vries tapes genoeg
ik vind het jammer dat we geen meer harde feiten los krijgen, telefoon gegevens, computer gegevens zouden echt helpen. als dat verhaal over die drugspanden juist zou moeten zijn waarom liegt joran dan over die schoenen ?? ik persoonlijk hou niet van al te grotte theorieen , was gewoon de tijd niet voor. maar fijn dat sommige mensen rond 3 uur am zo helder zijn om dit allemaal voor elkaar te krijgen. en waarom dan de auto stofzuigen , waren die drugspand zo vol met witte zand ???, verhoor nu eens valetijn van de sloot die was wakker !!!!!!!!!!!!!
I never talked to her MM but I talked to many of the real Arubans at the ATA booth as well as a few others who were with the ATA but other nationalities. The girl knows why she was there,there was no hate involved between any of us. With the exception of two of the ATA members. One of them last year was a extremely nasty woman and like I said earlier a man was trying to get me kicked out and lying about me. Most of the ATA members were American,A South African guy or Aruban. I talked about Jk2 with the real Arubans and we all know they aren't from Aruba. This event was not about the Aruban people but the Aruban Govt who needs to be removed from power.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The hypocritical part of this thing is that people from SM (including the fanatic SM-leader Klaasend who banned me @ SM) are demonstrating to boycott Aruba, but meanwhile even are posing with one of the Aruban carnival dancers on a picture which is publicly published @ SM.
Combined with the text below in the quote from SM and the boycott-demonstration it's extremely hypocrit to even pose with the Aruban girl who's hired to attract people to visit Aruba:
[..]
I saw that same girl, as you can see on my pictures, at the Grand Parade of Carnival in Oranjestad, February 4 this year, so I know she's not an American citizen who's only playing a role at the event, but that she is a real Aruban girl.
The young girl with the black & white scarf on first picture is the same girl who's posing with the Aruban dancer.
Did this girl even knew why she was in Boston and for what reason she was demonstrating?
Jullie @ SM begrijpen er he-le-maal niets van met jullie oproepen tot het boycotten van Aruba.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef observer777 het volgende:
This event was not about the Aruban people but the Aruban Govt who needs to be removed from power.
Sure I see the Aruban Govt still lying and covering up a murder or murders from over two years ago. I see them continiously lying and slandering and spreading mis-information about Natalee and I see it being spread on this board. I watch the other boards and they brag how great everything is in Aruba and the thousands of American Cattle that go to Aruba every month. I talked to real Aruban girl and she told me the same thing you are saying. Her Aruban friend just told me her Govt was corrupt and she wants them outed but no one does anything about it. The only time the Aruban people spoke up was in July 2005 and they held signs that that said Natalee was partying in Brazil..Beth and the American media go home! When will the Aruban people ever stand up against this evil,lying gangster Government? The Govt of Aruba continues to kill it's own country and it looks like a bunch of corrupt idiots are running it. Why all the lies and massive cover up for a dutch kid,his father and two from suriname?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie @ SM begrijpen er he-le-maal niets van met jullie oproepen tot het boycotten van Aruba.
Ik heb lang gedacht dat je een redelijke gesprekspartner was tussen de compleet geflipte figuren @ SM, maar ook jij hebt kennelijk geen idee hoe een economie zich draaiende én staande moet weten te houden. Geen enkel toerist doneert geld aan de regering, dat komt daar pas terecht via de lokale middenstand.
En dan beweren dat je niets tegen de lokale bevolking van Aruba hebt, maar wel persoonlijk voor de deur van een vakantiebeurs gaan staan en dat nog verdedigen ook...
Wat dacht je, aanvallen op de zwakste schakel, ik zei dat ik het hoorde, maar nu lees ik het ook ergens.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Laat maar eens zien waar Twitty dat zelf verklaart dan, dat van die Rehab. Niet van anonieme bronnen, van hemzelf.
De corruptie op Aruba is niets anders dan die in de USA, waar de Democraten en Republikeinen om de zoveel jaar stuivertje met elkaar wisselen na weer de zoveelste leugenachtige, miljarden verslindende verkiezingscampagne. Maar het zijn wel democratische verkiezingen...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef observer777 het volgende:
Sure I see the Aruban Govt still lying and covering up a murder or murders from over two years ago. I see them continiously lying and slandering and spreading mis-information about Natalee and I see it being spread on this board. I watch the other boards and they brag how great everything is in Aruba and the thousands of American Cattle that go to Aruba every month. I talked to real Aruban girl and she told me the same thing you are saying. Her Aruban friend just told me her Govt was corrupt and she wants them outed but no one does anything about it. The only time the Aruban people spoke up was in July 2005 and they held signs that that said Natalee was partying in Brazil..Beth and the American media go home! When will the Aruban people ever stand up against this evil,lying gangster Government? The Govt of Aruba continues to kill it's own country and it looks like a bunch of corrupt idiots are running it. Why all the lies and massive cover up for a dutch kid,his father and two from suriname?
[ afbeelding ]
While I am sure the Aruban justice has made a lot of mistakes, I don't think they ever told a lie, manipulated yes. I think the whole issue started the wrong foot. I mean, suppose I am the commander of a small policestation on a sunny island, relax, relax, and all over sudden there are 4 americans, 1 FBI agent and 1 FDA agent in my office, telling me what to do and where to search and last but not least, how to behave. I think I would have reacted the same......The position from Paulus van der Sloot was not strong enough to get him out of jail and I think Joran ended up as the patsy.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef observer777 het volgende:
[..]
Sure I see the Aruban Govt still lying and covering up a murder or murders from over two years ago. I see them continiously lying and slandering and spreading mis-information about Natalee and I see it being spread on this board.
[ afbeelding ]
This goes way beyond mistakes as Paul Van Der Sloot was close to everyone that was involved,even best friends with the Police Commissioner,knew all the Judges and was friends with most everyone in the OM and Justice Dep. The Kalpoes are related to Gerald Dompig and his brother in law who helped frame two innocent men and also saw Natalee with cocaine. They destroyed evidence,intimidated witnesses,changed and destroyed PV'S and flat out lied about everything and they covered up this girls murder. Its is documented and they are caught red handed on many occassions. How is it that the Van Der Sloots can afford a extremely expensive MOB Attorneys in the U.S a full law firm in the Aruba and a attorney in holland? Add in PI'S,a forensic investigator and eveything else they have defending them? Same for the Kalpoes who are in a very expensive Law Suit suing Dr.Phil for 800 million dollars.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef nickhs het volgende:
[..]
While I am sure the Aruban justice has made a lot of mistakes, I don't think they ever told a lie, manipulated yes. I think the whole issue started the wrong foot. I mean, suppose I am the commander of a small policestation on a sunny island, relax, relax, and all over sudden there are 4 americans, 1 FBI agent and 1 FDA agent in my office, telling me what to do and where to search and last but not least, how to behave. I think I would have reacted the same......The position from Paulus van der Sloot was not strong enough to get him out of jail and I think Joran ended up as the patsy.
Ik ga er in ieder geval in April een kijkje nemen als een echte Sherlock Holmes...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef johan555 het volgende:
ja tuurlijk gaan er mensen ,ook dankzij dit forum naar aruba
die willen met hun blote ogen ook wel eens C&C zien en de fishman's huts
het huis vv der sloot en noem maar op
reisburo Fok oprichten lijkt me ha ha
Goede post Madmaster. Ik ben het helemaal met je eens. Als je een afwijkend geluid laat horen daar op SM of je stelt kritische vragen, dan wordt je compleet afgeblaften/of je post wordt verwijderd. Observer is een van de sujetten die daar de dienst uitmaakt en er dus voor zorgt dat mensen uit Nederland en Aruba daar niet meer kunnen/mogen posten, tenzij je natuurlijk volledig naar hun pijpen danst, zoals ook enige posters van hier dat doen (ik zal geen namen noemen).quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gebanned als geregistreerde gebruiker, waarschijnlijk hebben ze een IP-ban en/of een MAC-adress-ban uitgevoerd, want vanaf Aruba kon ik er sowieso ineens niet meer bij en nu ook nog niet vanaf mijn laptop die ik meehad naar Aruba.
Maar vanaf andere PC's kan ik er prima bij...![]()
Dat ze de Natalee-case willen oplossen vind ik overigens prima, ik bewonder hun doorzettingsvermogen, maar dat boycot-verhaal slaat nergens op.
Daarmee heb je de Arubaanse regering niet zo zeer, maar in eerste instantie de lokale bevolking (waar ik er velen van ken) die hun inkomsten uit het toerisme heeft, die Observer juist zegt te respecteren en waar ze zelfs mee op de foto gaan.
Naïef, hyocriet en helaas dus stereotype voor een groot deel van de Amerikaanse bevolking...
Ik vraag me overigens af wat Observer hier nog te zoeken heeft, veel medestanders heeft 'ie hier niet meer en het feit dat hij nu wederom betrokken was bij een Aruba boycot-demonstratie en mensen oproept om dat ook elders te doen, maakt dat ik nu ook klaar met hem ben...
Ik weiger daarom vanaf nu om hier nog langer Engels te spreken...![]()
Die kans is zeer wel aanwezig. Als je kijkt naar het aantal posts wat de moderatoren op SM inmiddels hebben opgebouwd en hoeveel uur ze aan het forum besteden, dan kan het bijna niet anders dan dat zij daarvoor worden betaald. En als ze daarvoor niet betaald worden, dan zullen het in elk geval geen mensen zijn die een volledige baan hebben en/of een gezin. Let ook maar eens op de tijdstippen van hun posts, het gaat de hele dag door.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:53 schreef Rosite het volgende:
Misschien wordt hij wel betaald in de VS om mensen te hersenspoelen, zou kunnen, nou de mijne krijgt ie niet gespoeld. Iemand had daar toch een post over dat er van die PR - beinvloedingsgroepen zijn in de VS?
Yes some lawyers do work for free for publicity but that is not true for the Tacopina law firm. Two civil trials that were squashed and hundreds of hours on TV,PI'S,Other Attorneys from the firm and forensic experts all from a $750 a hour Attorney and law firm ? Joe Tacopina already said he was being paid and is overseeing and consulting the Aruban Attorneys on behalf of the Van Der Sloots. A 800 million dollar lawsuit that has gone on for well over a year from a small firm based way out in chicago..For free? Contigency? ROFL!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:35 schreef nickhs het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef observer777 het volgende:
"How is it that the Van Der Sloots can afford a extremely expensive MOB Attorneys in the U.S a full law firm in the Aruba and a attorney in holland? Add in PI'S,a forensic investigator and eveything else they have defending them? Same for the Kalpoes who are in a very expensive Law Suit suing Dr.Phil for 800 million dollars."
Some lawyers work for the publicity only, especially in widely covered crimes and some for no cure, no pay.
"I have never seen this happen anywhere in the world ever. I could write pages and pages of the conflict of interest and the obvious cover up. Where else does a Govt spend millions to cover up a murder and to attack and lie about a victim and her Family in the media?"
a bit childish maybe, what about 911, John Kennedy etc.
"Just a few months ago the Aruban Govt payed for two mediums to come to Aruba and the flat out lies about a missing girl and her Family. I mean pregnant from her step father,was in rehab and ran away? Are you kidding me?"
Why are you so sure about all this, because they told you, are you a personal friend of Natalee to know all this for sure? I am just looking at ever angle and all possibilties.
als het allemaal niet gaat zoals jij het wilt, wat doe je dan nog hier op het forum?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:
[..]
Yes some lawyers do work for free for publicity but that is not true for the Tacopina law firm. Two civil trials that were squashed and hundreds of hours on TV,PI'S,Other Attorneys from the firm and forensic experts all from a $750 a hour Attorney and law firm ? Joe Tacopina already said he was being paid and is overseeing and consulting the Aruban Attorneys on behalf of the Van Der Sloots. A 800 million dollar lawsuit that has gone on for well over a year from a small firm based way out in chicago..For free? Contigency? ROFL!!!
911 and John F Kennedy? Man your are so far off from reality its ridiculous. JFK may have been a conspiracy but it isn't even remotely close to what we are talking about here.
Yes I know many things and many have researched most everything in this case and have known much of this over two years ago. Your welcome to look into all possibilities but you are waisting your time and it is derailing this thread and pointing directly away from the truth.
Sorry I have been really busy and did not translate all of these posts but I did see Johan with some great research as well as a couple others.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:15 schreef nickhs het volgende:
observer777, maybe you can't read my first post today, it was in dutch and I am new here.
But Joran did make a slip of the tong in his undercover tape, he did say at some point speaking
to the man with the boat that he needed to inform Deepak and Satish, because they thought that the
plan was to drop her off at the Holliday Inn.
<Quote> Satish and Deepak have dropped me off there by the beach, so I also need to talk to them..
Then SHE said: Yes, that's true.
<EndQuote>
It looks like as if he's talking to Natalee....
Now in all english translations it's translated as "Then HE said", but he really said SHE on the original tape.
ROFL=Rolling on the floor laughing.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:57 schreef nickhs het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:
Contigency? ROFL!!!
nickhs: What's ROFL!! Maybe I'm ignorant....
911 and John F Kennedy? Man your are so far off from reality its ridiculous. JFK may have been a conspiracy but it isn't even remotely close to what we are talking about here.
nickhs: Sorry, I thought, based on your "I have never seen anything like this", let me put in some big events...
Yes I know many things and many have researched most everything in this case and have known much of this over two years ago. Your welcome to look into all possibilities but you are waisting your time and it is derailing this thread and pointing directly away from the truth.
nickhs: I think you're leading the witness...
BTW, about lawyers, in Dr. Phil's case I would take the risk of the expense in return for 40% of the outcome.
*moet nu heel hard lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:
[..]
blablablaba <knip>
Man your are so far off from reality its ridiculous.
<knip> blablablabla
Oh hell yeahquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
En dus is deze draad... obsolete.
Ja, en ik bedoelde dat ze ook hier aanwezig zijn om hersens van mensen te spoelen, om 1 kant van de zaak voortdurend naar voren te schuiven. Maar goed, we kunnen er weinig tegen doen. Ooit, mogelijk over heel lange tijd, gaan er wel mensen praten en het "echte" verhaal vertellen, als het geen kwaad meer kan (als de zaak verjaard is, bepaalde mensen overleden zijn enz.). Een bepaalde waarheid van VS-mensen en de VS zelf worden nu beschermd, dat denk ik, en dat is vooralsnog een te grote macht om iets tegen te kunnen doen, maar de VS is aan het wegzakken, economisch, qua democratie, qua dollar enz. enz. en de wereld ziet er over 20 jaar heel anders uit qua machtsverhoudingen en dan kan er over zoiets als dit ook meer duidelijkheid komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Die kans is zeer wel aanwezig. Als je kijkt naar het aantal posts wat de moderatoren op SM inmiddels hebben opgebouwd en hoeveel uur ze aan het forum besteden, dan kan het bijna niet anders dan dat zij daarvoor worden betaald. En als ze daarvoor niet betaald worden, dan zullen het in elk geval geen mensen zijn die een volledige baan hebben en/of een gezin. Let ook maar eens op de tijdstippen van hun posts, het gaat de hele dag door.
Ze? Zijn hier nog meer monkeys dan? En natuurlijk kunnen we er wel wat aan doen, gewoon voor onszelf denken toch? Volgens mij staat FOK daar wel bekend om. Gelukkig lopen we hier niet hand in hand, lekker down to earth (nou ja.... het onzin topic buiten beschouwing gelaten danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:36 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, en ik bedoelde dat ze ook hier aanwezig zijn om hersens van mensen te spoelen, om 1 kant van de zaak voortdurend naar voren te schuiven. Maar goed, we kunnen er weinig tegen doen. Ooit, mogelijk over heel lange tijd, gaan er wel mensen praten en het "echte" verhaal vertellen, als het geen kwaad meer kan (als de zaak verjaard is, bepaalde mensen overleden zijn enz.). Een bepaalde waarheid van VS-mensen en de VS zelf worden nu beschermd, dat denk ik, en dat is vooralsnog een te grote macht om iets tegen te kunnen doen, maar de VS is aan het wegzakken, economisch, qua democratie, qua dollar enz. enz. en de wereld ziet er over 20 jaar heel anders uit qua machtsverhoudingen en dan kan er over zoiets als dit ook meer duidelijkheid komen.
Nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:51 schreef duikkie het volgende:
is er nou nergens meer echte bewijs stukken te vinden over de zaak natalee, ik laat het ouwe wijven bekvechten hier voor wat het is. GEZOCHT LEKKEN in het systeem voor meer openheid, trouwens in nederland kunnen ze ook zo liegen over een paar liter thinner, ambtenaren overal hetzelfde !!
Er valt niets tot weinig te zien kan ik je uit recente ervaring vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:10 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik ga er in ieder geval in April een kijkje nemen als een echte Sherlock Holmes...
Zie mijn posts eerder in dit draadje, Observer is niet bepaald consequent in zijn houding/beweringen en zijn oogkleppen wil hij per definitie niet afdoen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:26 schreef Super_Girl het volgende:
Hmmz eerst was Observer een baas en nu wordt hij niet echt gewaardeerd, watser gebeurd???? Kan iemand mij dit uitleggen???
Welcome back homey!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er valt niets tot weinig te zien kan ik je uit recente ervaring vertellen...
Hij liegt natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef duikkie het volgende:
LAATSTE NIEUWS
Joran zei, 'Ik heb gisteren zelfmoord gepleegd'
zou het echt waar zijn of liegt joran hierover ???
Waar komt die bewondering vandaan? Wat levert het jou op? Als je over 10 jaar nog niet voldoende bewijs hebt, blijf je dan zoeken? Ben je bereid om zo'n groot deel van je leven op te offeren voor een familie die je helemaal niet kent, voor de Amerikaans/Nederlands/Arubaanse bevolking die dit al weer bijna vergeten is?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
Ik heb zo ie zo bewondering voor iedereen die zich intensief met deze zaak bezig houdt .
Ik vraag me af welke scenario's je allemaal actief onderzoekt? Hou je een website bij met mogelijk scenario's en alle bewijzen die deze scenario's ondersteunen en wat er nog ontbreekt?quote:Ik ben er van overtuigd dat de oplossing vaak een hele kleine aanwijzing kan zijn of een suggestie, lees alle boeken maar eens van A. Christie
Doe je nog iets met die verdenking? Ik kan ook zeggen dat jij verdacht bent, omdat je niet lijkt te zoeken naar de waarheid, maar naar een manier om aandacht te krijgen.quote:ik heb gevraagd voor de tekeingen van het riolerings stelsel en saptictanks ,beerputten etc
en die waren eerst digitaal en dus op te sturen maar ineens na 3 dagen wachten niet meer .
dat vind ik wel erg verdacht
Ah, die openings-post bevestigt een deel van mijn vermoeden. Je bent van mening dat Joran van der Sloot haar heeft verkracht en vermoord. En je bent op zoek naar alles dat deze stelling ondersteunt. Dat noem ik geen zoektocht naar de waarheid, maar een heksenjacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef johan555 het volgende:
ik krijg al aandacht genoeg hoor en begin jij eerst hier Natalee Holloway (in the rebound) maar eens te lezen voordat je commentaar geeft
Conclusie, hij verliest in een aantal jaar een paar honderd euro per jaar dus hij is een moordenaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef johan555 het volgende:
Verslaafde Joran verliezend pokeraar
WOW, hij speelde wel 238 toernooien! duidelijk verslaafd!
Conclusie
Uit het bovenstaande kunnen we concluderen dat Joran van der Sloot een groot liefhebber is van het pokerspel. Hij lijkt verslaafd aan het kaartspel. Pokeren op internet kost hem veel geld. Zijn resultaten zijn slecht. Joran van der Sloot weet waarschijnlijk wel iets van pokerstrategie af – hij eindigde immers bij een aantal toernooien hoog – maar echt goed heeft hij zich nooit in de theorie van het pokeren verdiept. Het is een verliezende speler.
That is not proven, she had been drinking, but according to her MB friends she did not look so drunk as was suggested by Joran and Deepak. I have always asked myself, why in the world would Joran tell so very graphically detailed, what he did with the girl, from the moment he talked to Bett Twitty? He must have done this on purpose, I think. Why? Maybe because Joran believed everything Natalee had told him about how her life really was and he hated Bett from the start. And why did he come up with this Hitler reference, there was really no need to offend someone, if he just killed her daughter? Was she really related to Hitler (visit to Austria?) or was she acting like a Hitler.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 04:50 schreef observer777 het volgende:
I don't think Natalee said much that night as everything points to her being unconscious almost immediately after getting in the car. If it was proven she made a phone call saying "I don't know these people" then that would be some very important info. The Family says she never made a call though.
.... en het is nog steeds mogelijk dat Natalee haarzelf (per ongeluk / met opzet) iets heeft aangedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:52 schreef johan555 het volgende:
als je mijn post op deze pagina gelezen hebt > circumstantial evidence
dan zie je ook dat ik geen heksenjacht begonnen ben ,er kunnen immers nog steeds zoveel mensen zijn die of betrokken zijn of (mede) dader
Ten eerste is dit een zeer merkwaardige manier van schrijven, aangezien er wordt aangenomen dat hij liegt, maar niet over alles. Heel selectief en dat bedoel ik met de heksenjacht. Waarom wordt er alleen gekeken naar de manier waarop dit valt te interpreteren alsof hij schuldig is? Waarom niet ook de manier waarop dit past in het plaatje dat hij van zichzelf schetst?quote:Paniek is een heel slechte raadgever, massahysterie echter even zo. Dat die jongen nog steeds niet de gehele waarheid verteld mag duidelijk zijn, je dumpt niet je sportschoenen in een riool als die geen bewijsmateriaal bevatten, al was het maar zand van het strand waar je denkt op gepakt te kunnen worden als de verdwijning aan het licht komt. Hij zegt dat ze elkaar slechts bevredigd hadden zonder gemeenschap te hebben gehad. De eerste opmerking sprak hij al tegen door later te zeggen “ik wilde haar vragen me te pijpen maar ze deed ineens niks meer” en de tweede opmerking spreekt hij tegen door later te zeggen “al zouden ze haar nu nog vinden met mijn sperma in haar dan hebben ze nog niets tegen me.”
Waarom is dat zo belangrijk voor je? Die vraag heb ik je gesteld....Wat levert het jou op? Als je over 10 jaar nog niet voldoende bewijs hebt, blijf je dan zoeken? Ben je bereid om zo'n groot deel van je leven op te offeren voor een familie die je helemaal niet kent, voor de Amerikaans/Nederlands/Arubaanse bevolking die dit al weer bijna vergeten is?quote:... wat ik wel vind is dat de waarheid boven tafel moet komen
Dat heb je er niet bij gezegd. Je zei dat "personen" verschillende verhalen hadden over de riolering. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met service-nummers, maar mensen bij zo'n service-nummer kunnen hele foute dingen zeggen. Zoals een belofte om geld terug te geven door 1ste persoon en vervolgens een intrekking van deze opmerking door een 2e persoon. Pas bij navraag per brief/e-mail kom je tot een officieel antwoord.quote:.... en wat me opvalt dat als ik over rioleringen, beerputten en septictanks begin worden sommige mensen erg zenuwachtig
How about neither,just another attempt to slander the girl and her family. WHore,drug addict,runaway and related to hitler.. All lies! Out of all the things to talk about and you are talking about big time misinforamation. WHy would Karen Janssen write the Department of Justice and ask about there trip to Austria and her relation to hitler? What does that have to do with anything?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef nickhs het volgende:
[..]
That is not proven, she had been drinking, but according to her MB friends she did not look so drunk as was suggested by Joran and Deepak. I have always asked myself, why in the world would Joran tell so very graphically detailed, what he did with the girl, from the moment he talked to Bett Twitty? He must have done this on purpose, I think. Why? Maybe because Joran believed everything Natalee had told him about how her life really was and he hated Bett from the start. And why did he come up with this Hitler reference, there was really no need to offend someone, if he just killed her daughter? Was she really related to Hitler (visit to Austria?) or was she acting like a Hitler.
Dat hangt er natuurlijk vanaf of hij er schuldiger door lijkt of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef kinkajoe het volgende:
@ Nickhs,
Ik heb het filmpje gevonden en gekopieerd. Misschien werkt deze.
Joran lijkt te zeggen zegt "en toen zei ze" of "en toen zeiden ze".
Weet alleen niet of je daar iets moet achterzoeken.
De uitzending van PRdV heeft een paar weken geleden dit hele geval weer in the picture gebracht, maar nu de storm weer is gaan liggen, gaat iedereen zijn/haar eigen visie en gedachten openbaren en wordt het moeras alleen nog maar meer ondoorzichtbaar...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:06 schreef Super_Girl het volgende:
Word @ Mahlah de objectiviteit is hier helaas nu ver te zoeken...Eerder was het hier behoorlijk objectief....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |