abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56977815
En dus is deze draad... obsolete.
I´m back.
pi_56977934
Ja, eigenlijk best wel :-)
--
pi_56977974
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:35 schreef nickhs het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef observer777 het volgende:

"How is it that the Van Der Sloots can afford a extremely expensive MOB Attorneys in the U.S a full law firm in the Aruba and a attorney in holland? Add in PI'S,a forensic investigator and eveything else they have defending them? Same for the Kalpoes who are in a very expensive Law Suit suing Dr.Phil for 800 million dollars."

Some lawyers work for the publicity only, especially in widely covered crimes and some for no cure, no pay.

"I have never seen this happen anywhere in the world ever. I could write pages and pages of the conflict of interest and the obvious cover up. Where else does a Govt spend millions to cover up a murder and to attack and lie about a victim and her Family in the media?"

a bit childish maybe, what about 911, John Kennedy etc.

"Just a few months ago the Aruban Govt payed for two mediums to come to Aruba and the flat out lies about a missing girl and her Family. I mean pregnant from her step father,was in rehab and ran away? Are you kidding me?"

Why are you so sure about all this, because they told you, are you a personal friend of Natalee to know all this for sure? I am just looking at ever angle and all possibilties.
Yes some lawyers do work for free for publicity but that is not true for the Tacopina law firm. Two civil trials that were squashed and hundreds of hours on TV,PI'S,Other Attorneys from the firm and forensic experts all from a $750 a hour Attorney and law firm ? Joe Tacopina already said he was being paid and is overseeing and consulting the Aruban Attorneys on behalf of the Van Der Sloots. A 800 million dollar lawsuit that has gone on for well over a year from a small firm based way out in chicago..For free? Contigency? ROFL!!!

911 and John F Kennedy? Man your are so far off from reality its ridiculous. JFK may have been a conspiracy but it isn't even remotely close to what we are talking about here.

Yes I know many things and many have researched most everything in this case and have known much of this over two years ago. Your welcome to look into all possibilities but you are waisting your time and it is derailing this thread and pointing directly away from the truth.

[ Bericht 2% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 01:03:50 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_56978234
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

[..]

Yes some lawyers do work for free for publicity but that is not true for the Tacopina law firm. Two civil trials that were squashed and hundreds of hours on TV,PI'S,Other Attorneys from the firm and forensic experts all from a $750 a hour Attorney and law firm ? Joe Tacopina already said he was being paid and is overseeing and consulting the Aruban Attorneys on behalf of the Van Der Sloots. A 800 million dollar lawsuit that has gone on for well over a year from a small firm based way out in chicago..For free? Contigency? ROFL!!!

911 and John F Kennedy? Man your are so far off from reality its ridiculous. JFK may have been a conspiracy but it isn't even remotely close to what we are talking about here.

Yes I know many things and many have researched most everything in this case and have known much of this over two years ago. Your welcome to look into all possibilities but you are waisting your time and it is derailing this thread and pointing directly away from the truth.
als het allemaal niet gaat zoals jij het wilt, wat doe je dan nog hier op het forum?
nog 10x dezelfde info posten?
1x lezen is voor de meeste wel genoeg,nederlanders zijn over het algemeen nogal intelligent en slim. kan ik niet zeggen van de mensen op jouw forum, van die volgzame zombies, enzo
We hebben jouw waarheid nu wel 10x aangehoord, hou nu maar op met schreeuwen als een klein kind.
pi_56978354
Hmmz eerst was Observer een baas en nu wordt hij niet echt gewaardeerd, watser gebeurd???? Kan iemand mij dit uitleggen???
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_56978414
Ja hoor, Observer is inmiddels gepromoveerd tot The Great Pretender..
pi_56978620
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

Contigency? ROFL!!!
nickhs: What's ROFL!! Maybe I'm ignorant....

nickhs: Sorry, I thought, based on your "I have never seen anything like this", let me put in some big events...

nickhs: I think you're leading the witness...

BTW, about lawyers, in Dr. Phil's case I would take the risk of the expense in return for 40% of the outcome.
pi_56978722
observer777, maybe you can't read my first post today, it was in dutch and I am new here.
But Joran did make a slip of the tong in his undercover tape, he did say at some point speaking
to the man with the boat that he needed to inform Deepak and Satish, because they thought that the
plan was to drop her off at the Holliday Inn.
<Quote> Satish and Deepak have dropped me off there by the beach, so I also need to talk to them..
Then SHE said: Yes, that's true.
<EndQuote>
It looks like as if he's talking to Natalee....
Now in all english translations it's translated as "Then HE said", but he really said SHE on the original tape.

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 26-02-2008 02:26:54 ]
pi_56979085
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 02:15 schreef nickhs het volgende:
observer777, maybe you can't read my first post today, it was in dutch and I am new here.
But Joran did make a slip of the tong in his undercover tape, he did say at some point speaking
to the man with the boat that he needed to inform Deepak and Satish, because they thought that the
plan was to drop her off at the Holliday Inn.
<Quote> Satish and Deepak have dropped me off there by the beach, so I also need to talk to them..
<EndQuote>
It looks like as if he's talking to Natalee....
Now in all english translations it's translated as "Then HE said", but he really said SHE on the original tape.
Sorry I have been really busy and did not translate all of these posts but I did see Johan with some great research as well as a couple others.

Not sure what you uncovered as we saw very little of that undercover tape. I have had to rely on this forum and others for more info. She said as in Natalee that she said Yes thats true that you need to inform Jk2? ? It's interesting but he already thought Natalee was dead correct?

I don't think Natalee said much that night as everything points to her being unconscious almost immediately after getting in the car. If it was proven she made a phone call saying "I don't know these people" then that would be some very important info. The Family says she never made a call though.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 05:08:23 ]
pi_56979092
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:57 schreef nickhs het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

Contigency? ROFL!!!
nickhs: What's ROFL!! Maybe I'm ignorant....

nickhs: Sorry, I thought, based on your "I have never seen anything like this", let me put in some big events...

nickhs: I think you're leading the witness...

BTW, about lawyers, in Dr. Phil's case I would take the risk of the expense in return for 40% of the outcome.
ROFL=Rolling on the floor laughing.

Yes those two events are not even remotely close to what is happening in Aruba. I'm not familiar with the 911 conspiracy theory nor do I care about it. I know that after that event Americans are now hated and sterotyped alot more than before. I know George Bush has brought us into a recession and the war in Iraq has killed our economy and costs us trillions.

I seriously doubt the K2 lawyers are working on contigency basis taking on the powerful lawyers of Dr.Phil. They arent even from California and are 2,000 miles away in chicago. I would imagine the case has been extremely expensive over the last 18 months or however long it has been. Who in there right mind would risk there small law firm on the Kalpoe brothers who are lying about so many things. There is no way they are doing that case pro bono.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 05:06:25 ]
pi_56979200

Tussen hooibergen zoeken naar een speld?
Door MAAIKE RUEPERT
ORANJESTAD - De vader van Natalee Holloway heeft zijn hoop gevestigd op het sonarschip Persistance om de overblijfselen van zijn dochter terug te vinden.
De Persistance is uitgerust met de meest geavanceerde sonarapparatuur. Rondom Aruba speurt het schip al twee maanden naar Natalee Holloway.
Maar tot nu toe heeft de zoektocht, die al in december begon, geen resultaten behaald. Terwijl het geld opraakt, begint de bemanning aan de laatste fase: het duiken naar verdachte objecten.

Lang voordat Joran van der Sloot zijn televisiebekentenis deed, vertrokken Persistance-eigenaar John Silvetti en zijn mannen van Amerika naar Aruba. Sinds 15 december trotseert een veertien koppen tellend team met de meest geavanceerde sonarapparatuur op eigen kosten de wilde zee rondom het eiland.

Bijna drie jaar na de verdwijning van Natalee is het pas de eerste serieuze zoektocht onder water. Alleen de kustwacht heeft een poging gedaan. Maar Silvetti glimlacht wrang. ,,De kustwacht heeft nooit verder gekeken dan de extreem ondiepe wateren.??

Na een ontmoeting met Holloway vorig najaar stelde Silvetti zijn schip beschikbaar, waarmee hij in het dagelijkse leven olievelden inspecteert. ,,Toen Dave Holloway mij vertelde dat hij niets liever wilde dan zijn dochter begraven, brak mijn hart. Ik wil de Holloways hun dochter teruggeven.??

Silvetti stelde met Louis Schaefer, de financier die al een miljoen dollar in de operatie stopte, een zoekteam samen. Silvetti heeft met zijn crew een gebied tot kilometers uit de kust en wel tientallen meters diep doorzocht. Silvetti: ,,Bijna de gehele oppervlakte van Aruba.??

Geofysicus Kyle Kingman bestudeert alle beelden van het sonarapparaat, dat slechts vijf meter boven de grillige bodem hangt. ,,We slaan geen inch over,?? zegt hij. Voor een leek lijken de beelden op de monitor niet meer dan stippeltjes op een gelige ondergrond. Maar Kingman herkent zelfs groenteblikjes.

Een keer dachten ze beet te hebben. Op de zeebodem lag een vissenkooi met iets wat op een schedel leek. Deze week beginnen de duiksessies met een robot naar ongeveer honderd afwijkende objecten, die op de zeebodem zijn waargenomen. Silvetti: ,,Het is de laatste fase van onze zoektocht.??

De kans dat ze ooit iets van Natalee terugvinden, is klein. Botten verspreiden zich en worden bedekt met koraal. Natalee is alleen terug te vinden als ze in een vissenkooi of iets dergelijk is gedumpt. ,,We zoeken naar een speld in een hooiberg te midden van hooibergen,?? beseft Silvetti. Kingman blijft hoopvol. ,,We zitten op het juiste spoor,?? zegt de jonge geofysicus, die heeft besloten om zijn nog ongeboren dochtertje Natalee te noemen.[/b]
http://www.ad.nl/holloway/article2083917.ece
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:27:44 #262
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979293
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

[..]

blablablaba <knip>
Man your are so far off from reality its ridiculous.
<knip> blablablabla
*moet nu heel hard lachen
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:30:28 #263
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979310
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
En dus is deze draad... obsolete.
Oh hell yeah
pi_56979339
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Die kans is zeer wel aanwezig. Als je kijkt naar het aantal posts wat de moderatoren op SM inmiddels hebben opgebouwd en hoeveel uur ze aan het forum besteden, dan kan het bijna niet anders dan dat zij daarvoor worden betaald. En als ze daarvoor niet betaald worden, dan zullen het in elk geval geen mensen zijn die een volledige baan hebben en/of een gezin. Let ook maar eens op de tijdstippen van hun posts, het gaat de hele dag door.
Ja, en ik bedoelde dat ze ook hier aanwezig zijn om hersens van mensen te spoelen, om 1 kant van de zaak voortdurend naar voren te schuiven. Maar goed, we kunnen er weinig tegen doen. Ooit, mogelijk over heel lange tijd, gaan er wel mensen praten en het "echte" verhaal vertellen, als het geen kwaad meer kan (als de zaak verjaard is, bepaalde mensen overleden zijn enz.). Een bepaalde waarheid van VS-mensen en de VS zelf worden nu beschermd, dat denk ik, en dat is vooralsnog een te grote macht om iets tegen te kunnen doen, maar de VS is aan het wegzakken, economisch, qua democratie, qua dollar enz. enz. en de wereld ziet er over 20 jaar heel anders uit qua machtsverhoudingen en dan kan er over zoiets als dit ook meer duidelijkheid komen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:45:16 #265
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979386
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 07:36 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ja, en ik bedoelde dat ze ook hier aanwezig zijn om hersens van mensen te spoelen, om 1 kant van de zaak voortdurend naar voren te schuiven. Maar goed, we kunnen er weinig tegen doen. Ooit, mogelijk over heel lange tijd, gaan er wel mensen praten en het "echte" verhaal vertellen, als het geen kwaad meer kan (als de zaak verjaard is, bepaalde mensen overleden zijn enz.). Een bepaalde waarheid van VS-mensen en de VS zelf worden nu beschermd, dat denk ik, en dat is vooralsnog een te grote macht om iets tegen te kunnen doen, maar de VS is aan het wegzakken, economisch, qua democratie, qua dollar enz. enz. en de wereld ziet er over 20 jaar heel anders uit qua machtsverhoudingen en dan kan er over zoiets als dit ook meer duidelijkheid komen.
Ze? Zijn hier nog meer monkeys dan? En natuurlijk kunnen we er wel wat aan doen, gewoon voor onszelf denken toch? Volgens mij staat FOK daar wel bekend om. Gelukkig lopen we hier niet hand in hand, lekker down to earth (nou ja.... het onzin topic buiten beschouwing gelaten dan ) en gelukkig denkt het grote deel van FOK voor zichzelf. Ik moet dan ook steeds lachen dat ze ons op SM THe Dutch monkeys noemen. Ach, dat hele SM forumpie is lachwekkend trouwens. Wat die rooie nekken daar uitbraken daar lusten de honden geen brood van.

[ Bericht 0% gewijzigd door BwennieBren op 26-02-2008 08:46:45 ]
pi_56979428
is er nou nergens meer echte bewijs stukken te vinden over de zaak natalee, ik laat het ouwe wijven bekvechten hier voor wat het is. GEZOCHT LEKKEN in het systeem voor meer openheid , trouwens in nederland kunnen ze ook zo liegen over een paar liter thinner, ambtenaren overal hetzelfde !!
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:54:29 #267
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979453
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 07:51 schreef duikkie het volgende:
is er nou nergens meer echte bewijs stukken te vinden over de zaak natalee, ik laat het ouwe wijven bekvechten hier voor wat het is. GEZOCHT LEKKEN in het systeem voor meer openheid , trouwens in nederland kunnen ze ook zo liegen over een paar liter thinner, ambtenaren overal hetzelfde !!
Nee.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:55:23 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56980072
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:10 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik ga er in ieder geval in April een kijkje nemen als een echte Sherlock Holmes...
Er valt niets tot weinig te zien kan ik je uit recente ervaring vertellen.
Je kan beter genieten van de stranden, de zee en het goede leven daar...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:01:02 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56980127
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:26 schreef Super_Girl het volgende:
Hmmz eerst was Observer een baas en nu wordt hij niet echt gewaardeerd, watser gebeurd???? Kan iemand mij dit uitleggen???
Zie mijn posts eerder in dit draadje, Observer is niet bepaald consequent in zijn houding/beweringen en zijn oogkleppen wil hij per definitie niet afdoen...
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 09:02:46 #270
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56980143
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Er valt niets tot weinig te zien kan ik je uit recente ervaring vertellen...
Welcome back homey!

Ook niet onder water? (no pun intended ) ik wilde namelijk een duikvakantie boeken naar Aruba. Ziet er goed uit die duikfoto's daar

Ik lees trouwens dat jij beter bent in doorborduren dan ik ben

You go MM
pi_56980840
LAATSTE NIEUWS
Joran zei, 'Ik heb gisteren zelfmoord gepleegd'

zou het echt waar zijn of liegt joran hierover ???
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 09:54:56 #272
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56980864
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef duikkie het volgende:
LAATSTE NIEUWS
Joran zei, 'Ik heb gisteren zelfmoord gepleegd'

zou het echt waar zijn of liegt joran hierover ???
Hij liegt natuurlijk
pi_56981216
Ik heb zo ie zo bewondering voor iedereen die zich intensief met deze zaak bezig houdt .
Ik ben er van overtuigd dat de oplossing vaak een hele kleine aanwijzing kan zijn of een suggestie ,
lees alle boeken maar eens van A christie
verder ben ik er van overtuigd dat de mensen die onderzoek doen naar deze zaak hier ook meelezen en wellicht ook de mensen die er zelf iets mee te maken hebben .
Ze zijn zelfs zo brutaal om hier mondjes maat te posten ,maar meelezen doen ze zeker.
er komen hier groepen die aruba prachtig en mooi vinden en anderen willen overgaan tot een boycot .
iedereen heeft zo z'n opvattingen ,maar je moet iedereen in z'n waarde laten en mensen niet afzeiken ,want dat is O zo makkelijk .
Wereld wijd zijn er enorm veel mensen met deze zaak bezig ,zoniet dagelijks en dragen allerlei oplossingen aan .
het is mijns inziens wel zaak om de hoofdlijnen in de gaten te houden en niet al te ver te verdwalen van de feiten en aanwijzingen die er zijn
EN wat er nog gevonden Gaat worden .
ik heb gevraagd voor de tekeingen van het riolerings stelsel en saptictanks ,beerputten etc
en die waren eerst digitaal en dus op te sturen maar ineens na 3 dagen wachten niet meer .
dat vind ik wel erg verdacht ,wie houdt dat tegen ?
gelukkig is er nu een kennis van me naar aruba die ze gaat kopieeren en digitaal gaat maken .
Ook moeten er 2 pijpleidingen 3 km de zee inlopen die vroeger in gebruik waren maar er nog steeds liggen .
verder heb ik een fotografe gevonden die op Aruba al 17 jaar foto's maakt en er in 2005 ook was rond die tijd .
dus ben benieuwd of daar iets uitkomt
wordt vervolgd

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 26-02-2008 10:27:49 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56982443
wie verklaart dit even voor mij ???

18 juni 2005 joran wordt aan deepak getoond of ze elkaar kennen. en verdachte joran zei TIJDENS de confrontatie dat ze eerst naar ZIJN huis waren gereden.

ECHTER de huiszoeking bij joran was op 9 juni 2005 om 05:45 nog iets vreemd tekende 13 JUNI ????????

heb nog even joran's statement op 9 juni doorgelezen maar daar beweert joran nog niet naar zijn huis te zijn geweest.

DUS hoe zit dat nou ? wat is er met die huiszoekings bevel aan de hand ?? er is een huiszoeking op 9 juni die je tekend op 13 juni , terwijl de reden daarvoor pas 18 juni daar voor zijn ??,

ik kom er niet uit wie wel ???
pi_56984439
Zet je pokerface op

POKERFACE - Leren hoe jij je pokerface intact kunt houden, is een onderdeel van een goede pokerspeler zijn/worden. Pokerface is misschien niet het juiste woord want het gaat hier niet alleen om je gezicht maar ook de rest van je lichaam. Je kunt nog zo stoïcijns kijken tijdens het pokerspel maar de rest van je lichaamsbewegingen kunnen net zoveel prijs geven aan je tegenstanders. Het beste advies voor een nieuwe pokerspeler,is het je bewust maken van wat je lichaam doet tijdens een pokertoernooi, het zal je eerst veel moeite opleveren en je zult misschien een hoop fouten maken in het pokerspel, maar op de lange duur zal je pokerspel hierdoor verbeteren. Een pokerface wordt gezien als altijd hetzelfde of je nu goede kaarten of slechte kaarten vasthoud, mocht je door een bad beat of een suck out van stemming veranderen dan is het erg lastig je pokerface te behouden, terwijl dit toch van groot belang is. Je tegenstanders moeten je altijd als hetzelfde persoon zien want de betere pokerspeler speelt niet zijn pokerhand maar speelt zijn tegenstander. De betere pokerspeler let ook op wat er gezegd wordt en op wat voor manier dat gezegd wordt, dus als iemand praat maakt dat ook deel uit van zijn pokerface. Als iemand je uitdaagt om een reactie van je los te krijgen maakt het eigenlijk niet uit wat je doet als je maar altijd hetzelfde doet, ongeacht wat voor pokerhand je in je handen hebt. Een advies in dit geval is wel dat je het best zo kort mogelijk in je reactie kan zijn en zelfs geen reactie zal hem waarschijnlijk irriteren, waardoor hij misschien ook wel een fout kan gaan maken. Je kunt jezelf erop voorbereiden dat alles wat je doet natuurlijk lijkt, dat is eigenlijk het belangrijkste van je pokerface. Als je de pokerface eenmaal onder controle hebt,, kun je hier weer gebruik van maken door met een goede hand juist wel een rare opmerking of beweging te maken, dit kun je helaas maar 1 of 2 keer per pokertoernooi doen en dus is het niet verstandig dit bij kleine potjes te doen maar bij de beslissende potten kan dit je net redden om een leuk resultaat neer te zetten. Onthoud dit: Het punt van een pokerface is dat je je tegenstanders altijd in twijfel brengt en dat ze zich afvragen wat jij op dat moment in je hand hebt.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56984953
maar joran kon niet goed pokeren, nooit winnaar geweest
pi_56985090
bij verhoren ed komt een goed getrainde pokerface goed van pas

de vader heeft er meer moeite mee die kijkt op bijna alle foto's naar de grond
pi_56985290
ja iemand moet de ondergedrukte zijn he in de familie , joran vroeg ook nooit wat aan vaders , moeders besliste
pi_56985666
circumstantial evidence

Om verder te gaan; waarom heeft de wereld nooit meer iets gehoord over dat ‘plakband met dat blonde haar’ dat als bewijsmateriaal diende in de verdwijning van de Amerikaanse Southern Belle uit Alabama. Waarom werd door de ‘wereldbevolking’ maar snel vergeten dat dit meisje zwaar onder invloed was van cocaïne en enorme hoeveelheden sterke drank met een alcohol percentage van 75%. Waarom wordt het feit dat Aruba bekend staat als het feest eiland, voor de Amerikaanse vooral jonge toeristen die in hun thuisland slechts gebruik mogen maken van alcohol na hun 21ste verjaardag, niet in de ‘oordelen’ meegenomen. Een mens die niet gewoon is alcohol en drugs te gebruiken tekent zijn doodvonnis, door er dan ineens meer dan volop gebruik van te maken.

Dit wordt allemaal graag vergeten omdat blijkbaar massahysterie is dat de mens voedt. Een ware wereldwijde klopjacht is er geopend op Joran van der Sloot. Niet dat wat hij heeft gedaan moet worden onderschat of door de vingers moet worden gezien. Absoluut NIET zelfs, want als je dan zo’n vent bent om een meisje dat zwaar onder invloed van verdovende middelen is mee te nemen voor welke doeleinden dan ook, wees dan ook een vent en bel de ambulancedienst als ze bewusteloos naast je neer valt. Dat is wat je dient te doen in plaats van een maatje bellen om haar lichaam dan in de zee te dumpen, na nog niet eens een hartslag gecheckt te hebben.

Paniek is een heel slechte raadgever, massahysterie echter even zo. Dat die jongen nog steeds niet de gehele waarheid verteld mag duidelijk zijn, je dumpt niet je sportschoenen in een riool als die geen bewijsmateriaal bevatten, al was het maar zand van het strand waar je denkt op gepakt te kunnen worden als de verdwijning aan het licht komt. Hij zegt dat ze elkaar slechts bevredigd hadden zonder gemeenschap te hebben gehad. De eerste opmerking sprak hij al tegen door later te zeggen “ik wilde haar vragen me te pijpen maar ze deed ineens niks meer” en de tweede opmerking spreekt hij tegen door later te zeggen “al zouden ze haar nu nog vinden met mijn sperma in haar dan hebben ze nog niets tegen me.”

Respectloos lomp en onbehouwen komt hij over, en is hij misschien ook wel, of niet! Maar hé als dat een misdaad was dan was heel Nederland bezaaid met op elke hoek van de straat een penitentiaire inrichting. Laten we wel wezen en ook eerlijk zijn over het feit dat het gros van de jongeren van die leeftijd er zulke termen op na houden als ze onderling zijn met maatjes of vriendinnen. Mensen die kennissen/vrienden of zelfs kinderen hebben in die leeftijdscategorie en die hun ogen en oren open hebben weten wat er speelt. Er zijn niets voor niets termen als ‘breezer-sletjes’ en ‘McDonaldshoertjes’ ontstaan. De jeugd van nu is het lichaam aan het bezoedelen met als toegift dat drank en drugs de grenzen buitensporig verleggen. Van wie al geen respect heeft voor zichzelf kan je niet verwachten respect te hebben voor wat dan ook verder.

Wat ook tot vragen leidt mag toch wel het feit zijn dat de FBI in 2005 willens en wetens het onderzoek op Aruba heeft tegen gewerkt. Zo zijn er nogal wat vraagtekens die rijzen als je zo’n beetje alles bij elkaar neemt wat er aan bewijzen zichtbaar zijn geworden waar de massa blijkbaar geen interesse in heeft. De massa is nu in for the kill, als je zijn hyves gaat zien allen al dan zijn de moorddreigingen niet van de lucht. Je zou bijna zeggen dat die jongen nergens meer veilig zal zijn. Hoe hypocriet is een mens die de ‘dader’ kwaad zou willen berokkenen? Hoeveel beter is die dan de ‘dader’ zelf?

Dus wat heeft de mensheid geleerd in de afgelopen 2000 jaar? Niets toch, Heksenjachten zijn er dus nog steeds ze zitten enkel in een ander jasje. Het is gewoonweg niet realistisch meer wat je ziet gebeuren. Emoties die worden aangewakkerd die er gewoon niet zouden zijn in andere even of nog ergere situaties. Waarom zal en moet deze ‘moord’ worden opgelost terwijl ze nooit door zijn gegaan op de moord op JF Kennedy bijvoorbeeld. Aan deze hele zaak zit een vreemd luchtje, al was het alleen al maar dat nu deze opnames met een verborgen camera zouden kunnen worden aangenomen als bewijs terwijl in andere gevallen dit onrechtmatig verkregen bewijzen zouden zijn. So much for circumstantial evidence!

bron : Lia Kluijtmans
pi_56985938
joran voor PRESIDENT zeker : I DID NOT HAVE SEX WITH THAT WOMEN , de americanen vinden een blow-job toch geen sex en ook een sigaar of vinger tellen ze niet mee
pi_56986999
Joran verslaafd aan pokeren.
Hij zou meedoen aan het internetspel Titan en daar meedoen onder de naam Joran888. Zijn beeldmerk is daar een blond meisje, net als Natalee.
Joran zou ook een verdienstelijk pokeraar zijn enj regelmatig aardig verdienen met tournooien.

Dit zijn de nicks van Joran van der Sloot
PartyPoker: AANOTILTKK

Full Tilt: pokerpro68of

Pokerstars: angryshark68

Titan: Joran9
pi_56987299
Verslaafde Joran verliezend pokeraar
WOW, hij speelde wel 238 toernooien! duidelijk verslaafd!

ROTTERDAM - Joran van der Sloot speelde twee jaar lang intensief poker op internet. In 2007 deed hij online mee aan meer dan 200 pokertoernooien, soms wel meerdere keren per dag.

Hij lijkt verslaafd aan het kaartspel. Zijn resultaten zijn slecht en het kost meer geld dan het oplevert.

Dat blijkt uit de statistieken van de meest besproken Nederlander op de website officialpokerrankings.com, waarmee resultaten van online pokertoernooien opgevraagd kunnen worden. er werd bekeken hoe de resultaten zijn van de 20-jarige joran_sloot uit Arnhem, onder welke naam hij zijn partijen speelt.

2006

Joran van der Sloot blijkt op PartyPoker vierentwintig pokertoernooien gespeeld te hebben. Het valt op dat deze van zeer verschillende speelniveaus zijn. Op 8 oktober en op 3 december speelde Van der Sloot toernooien met een inschrijfgeld van $ 215 en op 17 oktober 2006 een toernooi voor slechts $ 2. Hoe hoger het inschrijfgeld, hoe beter de spelers over het algemeen pokeren. Van der Sloot speelde voornamelijk de populairste variant van poker, Hold’em No Limit.

Joran heeft nooit een toernooi gewonnen, maar eindigde wel drie keer ‘in the money’. De beste prestatie leverde Joran van der Sloot in het $200K Guaranteed Sunday-toernooi op 3 december. Aan dit toernooi deden 1024 mensen mee. De 39e plaats van Joran leverde hem een prijs van $ 862 op.

Zijn totale prijzengeld op PartyPoker bedraagt $ 1.266. Omdat Joran van der Sloot meer dan $ 1.266 betaalde aan inschrijfgeld heeft hij een negatief rendement van 20%.

2007

Eind 2006 stapte Joran van der Sloot van PartyPoker over naar Full Tilt Poker. Hij speelde twee ‘dure’ toernooien en verloor er binnen twee dagen $ 379. Van der Sloot switchte over naar de grootse pokeraanbieder op internet: PokerStars. Hier lijkt hij een online pokerverslaafde te zijn: tot en met mei speelt hij dagelijks meerdere pokertoernooien. In totaal maar liefst 233! Twee kleine toernooitjes won hij en in totaal eindigde hij vijfentwintig keer ‘in the money'.

Het totale prijzengeld van Van der Sloot op PokerStars bedraagt $ 1.101. Maar ook hier betaalde hij veel meer aan inschrijfgeld met een negatief rendement van maar liefst 74% tot gevolg.

Op diverse websites staat dat de namen pokerpro68of, AANOTILTKK, angryshark68 en Joran9 ook door Joran van der Sloot gebruikt worden. Alleen AANOTILTKK wint meer dan dat hij uitgeeft.

Conclusie

Uit het bovenstaande kunnen we concluderen dat Joran van der Sloot een groot liefhebber is van het pokerspel. Hij lijkt verslaafd aan het kaartspel. Pokeren op internet kost hem veel geld. Zijn resultaten zijn slecht. Joran van der Sloot weet waarschijnlijk wel iets van pokerstrategie af – hij eindigde immers bij een aantal toernooien hoog – maar echt goed heeft hij zich nooit in de theorie van het pokeren verdiept. Het is een verliezende speler.

pi_56987399
http://www.pocketfives.com/profiles/joran_sloot

hier speelt ie nog meer

FullTiltPoker pokerpro68of
PartyPoker AANOTILTKK
PokerStars angryshark68
TitanPoker Joran9

[ Bericht 42% gewijzigd door johan555 op 26-02-2008 15:06:00 ]
pi_56987914
ONLINE POKEREN MET joran

http://www.joran888.com/

Registrant:
Deltaworks

Aquariusweg 3
Willemstad, Curacao LP03
Netherlands Antilles

Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: JORAN888.COM
Created on: 13-Feb-08
Expires on: 13-Feb-09
Last Updated on: 13-Feb-08

Administrative Contact:
Peijnenborgh, Alexander alex@willemstad.net
Deltaworks
Aquariusweg 3
Willemstad, Curacao LP03
Netherlands Antilles
(602) 936-8540

Technical Contact:
Peijnenborgh, Alexander alex@willemstad.net
Deltaworks
Aquariusweg 3
Willemstad, Curacao LP03
Netherlands Antilles
(602) 936-8540

Domain servers in listed order:
NS33.DOMAINCONTROL.COM
NS34.DOMAINCONTROL.COM
pi_56988927
annette_15 Jorans nieuwe chickie!

pi_56989055
ik denk echter dat de website http://www.joran888.com/ FAKE is !
pi_56989288
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:16 schreef johan555 het volgende:
Ik heb zo ie zo bewondering voor iedereen die zich intensief met deze zaak bezig houdt .
Waar komt die bewondering vandaan? Wat levert het jou op? Als je over 10 jaar nog niet voldoende bewijs hebt, blijf je dan zoeken? Ben je bereid om zo'n groot deel van je leven op te offeren voor een familie die je helemaal niet kent, voor de Amerikaans/Nederlands/Arubaanse bevolking die dit al weer bijna vergeten is?
quote:
Ik ben er van overtuigd dat de oplossing vaak een hele kleine aanwijzing kan zijn of een suggestie, lees alle boeken maar eens van A. Christie
Ik vraag me af welke scenario's je allemaal actief onderzoekt? Hou je een website bij met mogelijk scenario's en alle bewijzen die deze scenario's ondersteunen en wat er nog ontbreekt?
quote:
ik heb gevraagd voor de tekeingen van het riolerings stelsel en saptictanks ,beerputten etc
en die waren eerst digitaal en dus op te sturen maar ineens na 3 dagen wachten niet meer .
dat vind ik wel erg verdacht
Doe je nog iets met die verdenking? Ik kan ook zeggen dat jij verdacht bent, omdat je niet lijkt te zoeken naar de waarheid, maar naar een manier om aandacht te krijgen.

En nee, je hoeft die verdenking niet te ontkrachten, ik laat je gewoon in je waarde. Net als de Arubaanse overheid die jouw verdenking niet hoeft te ontkrachten
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_56989457
ik krijg al aandacht genoeg hoor en begin jij eerst hier Natalee Holloway (in the rebound) maar eens te lezen voordat je commentaar geeft
pi_56989925
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef johan555 het volgende:
ik krijg al aandacht genoeg hoor en begin jij eerst hier Natalee Holloway (in the rebound) maar eens te lezen voordat je commentaar geeft
Ah, die openings-post bevestigt een deel van mijn vermoeden. Je bent van mening dat Joran van der Sloot haar heeft verkracht en vermoord. En je bent op zoek naar alles dat deze stelling ondersteunt. Dat noem ik geen zoektocht naar de waarheid, maar een heksenjacht.

Het is jammer dat ik zo weinig over heb voor mijn mede-mens om de tijd en energie te steken in een thread om bewijs te zoeken voor het tegendeel. Want dat verdient elk mens net zo goed. Het beste dat ik kan doen, is kritiek leveren op jouw manier van werken, in de hoop dat je je niet laat verblinden door indirect 'bewijs'.

Je hebt gelijk dat ik niet al je posts heb gelezen, dus baseer ik het alleen op die ene waar ik initieel op reageerde. Als je dat niet kunt waarderen hoef je verder niet te reageren en houdt hier de discussie op.
pi_56990152
als je mijn post op deze pagina gelezen hebt > circumstantial evidence
dan zie je ook dat ik geen heksenjacht begonnen ben ,er kunnen immers nog steeds zoveel mensen zijn die of betrokken zijn of (mede) dader
en lees m'n andere post dan kom je vast op andere ideeen
wat ik wel vind is dat de waarheid boven tafel moet komen

en wat me opvalt dat als ik over rioleringen ,beerputten en septictanks begin worden sommige mensen erg zenuwachtig
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:54:58 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_56990216
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef johan555 het volgende:

Verslaafde Joran verliezend pokeraar
WOW, hij speelde wel 238 toernooien! duidelijk verslaafd!

Conclusie

Uit het bovenstaande kunnen we concluderen dat Joran van der Sloot een groot liefhebber is van het pokerspel. Hij lijkt verslaafd aan het kaartspel. Pokeren op internet kost hem veel geld. Zijn resultaten zijn slecht. Joran van der Sloot weet waarschijnlijk wel iets van pokerstrategie af – hij eindigde immers bij een aantal toernooien hoog – maar echt goed heeft hij zich nooit in de theorie van het pokeren verdiept. Het is een verliezende speler.
Conclusie, hij verliest in een aantal jaar een paar honderd euro per jaar dus hij is een moordenaar.
Kom op zeg, pokeren is op weg om vrijetijdsbesteding #1 te worden onder de jeugd.

kijk hier maar eens bv: Het Grote Pokertopic #293: met Nederlandse Sunday Million

Op fok zijn ze al bij topic 293.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56990471
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 04:50 schreef observer777 het volgende:

[..]
Not sure what you uncovered as we saw very little of that undercover tape. I have had to rely on this forum and others for more info. She said as in Natalee that she said Yes thats true that you need to inform Jk2? ? It's interesting but he already thought Natalee was dead correct?
[/quote

I think among all translations, it's very difficult for non native dutch listeners to make a real good judgement of Joran and what he's really saying.
Joran quoted from the tape, supposedly speaking to the man with the boat:
<EndQuote>
I think that was a Freudian slip of the tong, as it looks like he's quoting from a discussion with a WOMAN. And if not so, how did he (man with boat) know that was true? He just arrived.... She (Natalee) on the other hand could have said so, because she had been with the three guys that night.
Personally I don't think she was dead then, Joran made that all up, bragging to a pretended criminal. I think that Joran helped Natalee to disappear and had no false intent. Not sure about Deepak. She afterwards came in hands of wrong people and died from an overdosis and for Joran the whole issue was out of his control when he heard she died. I don't think he knows what really happened to her.
pi_56990987
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 04:50 schreef observer777 het volgende:

I don't think Natalee said much that night as everything points to her being unconscious almost immediately after getting in the car. If it was proven she made a phone call saying "I don't know these people" then that would be some very important info. The Family says she never made a call though.
That is not proven, she had been drinking, but according to her MB friends she did not look so drunk as was suggested by Joran and Deepak. I have always asked myself, why in the world would Joran tell so very graphically detailed, what he did with the girl, from the moment he talked to Bett Twitty? He must have done this on purpose, I think. Why? Maybe because Joran believed everything Natalee had told him about how her life really was and he hated Bett from the start. And why did he come up with this Hitler reference, there was really no need to offend someone, if he just killed her daughter? Was she really related to Hitler (visit to Austria?) or was she acting like a Hitler.
pi_56991487
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:52 schreef johan555 het volgende:
als je mijn post op deze pagina gelezen hebt > circumstantial evidence
dan zie je ook dat ik geen heksenjacht begonnen ben ,er kunnen immers nog steeds zoveel mensen zijn die of betrokken zijn of (mede) dader
.... en het is nog steeds mogelijk dat Natalee haarzelf (per ongeluk / met opzet) iets heeft aangedaan.

Dat stuk over circumstantial evidence had ik niet gelezen, maar daaronder staat dat iemand anders het heeft geschreven. Ook zijn daarin een aantal uitspraken ondersteept, waarvan ik niet snap waarom je dat hebt gedaan.
quote:
Paniek is een heel slechte raadgever, massahysterie echter even zo. Dat die jongen nog steeds niet de gehele waarheid verteld mag duidelijk zijn, je dumpt niet je sportschoenen in een riool als die geen bewijsmateriaal bevatten, al was het maar zand van het strand waar je denkt op gepakt te kunnen worden als de verdwijning aan het licht komt. Hij zegt dat ze elkaar slechts bevredigd hadden zonder gemeenschap te hebben gehad. De eerste opmerking sprak hij al tegen door later te zeggen “ik wilde haar vragen me te pijpen maar ze deed ineens niks meer” en de tweede opmerking spreekt hij tegen door later te zeggen “al zouden ze haar nu nog vinden met mijn sperma in haar dan hebben ze nog niets tegen me.”
Ten eerste is dit een zeer merkwaardige manier van schrijven, aangezien er wordt aangenomen dat hij liegt, maar niet over alles. Heel selectief en dat bedoel ik met de heksenjacht. Waarom wordt er alleen gekeken naar de manier waarop dit valt te interpreteren alsof hij schuldig is? Waarom niet ook de manier waarop dit past in het plaatje dat hij van zichzelf schetst?
quote:
... wat ik wel vind is dat de waarheid boven tafel moet komen
Waarom is dat zo belangrijk voor je? Die vraag heb ik je gesteld....Wat levert het jou op? Als je over 10 jaar nog niet voldoende bewijs hebt, blijf je dan zoeken? Ben je bereid om zo'n groot deel van je leven op te offeren voor een familie die je helemaal niet kent, voor de Amerikaans/Nederlands/Arubaanse bevolking die dit al weer bijna vergeten is?
quote:
.... en wat me opvalt dat als ik over rioleringen, beerputten en septictanks begin worden sommige mensen erg zenuwachtig
Dat heb je er niet bij gezegd. Je zei dat "personen" verschillende verhalen hadden over de riolering. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met service-nummers, maar mensen bij zo'n service-nummer kunnen hele foute dingen zeggen. Zoals een belofte om geld terug te geven door 1ste persoon en vervolgens een intrekking van deze opmerking door een 2e persoon. Pas bij navraag per brief/e-mail kom je tot een officieel antwoord.

Waarom zouden mensen zenuwachtig worden over het verstrekken van zulke informatie? Ik zie er totaal reden voor.... ik blijf erbij dat je te veel en te snel mensen in het verdachten bankje plaatst. Als er onrecht is aangedaan, moet er een menselijk factor aan ten grondslag liggen. Zo praat mijn christelijke familie ook: "God is niet zo wreed, dus moet er opzet in het spel zijn geweest"

pi_56992883
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef nickhs het volgende:

[..]

That is not proven, she had been drinking, but according to her MB friends she did not look so drunk as was suggested by Joran and Deepak. I have always asked myself, why in the world would Joran tell so very graphically detailed, what he did with the girl, from the moment he talked to Bett Twitty? He must have done this on purpose, I think. Why? Maybe because Joran believed everything Natalee had told him about how her life really was and he hated Bett from the start. And why did he come up with this Hitler reference, there was really no need to offend someone, if he just killed her daughter? Was she really related to Hitler (visit to Austria?) or was she acting like a Hitler.
How about neither,just another attempt to slander the girl and her family. WHore,drug addict,runaway and related to hitler.. All lies! Out of all the things to talk about and you are talking about big time misinforamation. WHy would Karen Janssen write the Department of Justice and ask about there trip to Austria and her relation to hitler? What does that have to do with anything?

Joran changed from her being drunk because he realized that is a crime sexually assaulting someone who is unconscious or drunk. Why is right? Why did he and his Mother go into graphic detail about her being sexually assaulted? Why did a newspaper come out 5 days after she went missing to say all 3 had sex with her before dropping her off? Strange because she was never seen again after that. Did they realize that this may be acceptable in Aruba but ludicrous elsewhere in the world?

pi_56992995
quote]Op maandag 4 februari 2008 00:35 schreef junkie19 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_volledig_leeg.html
[/quote]

@ Nickhs,

Ik heb het filmpje gevonden en gekopieerd. Misschien werkt deze.
Joran lijkt te zeggen zegt "en toen zei ze" of "en toen zeiden ze".

Weet alleen niet of je daar iets moet achterzoeken.
pi_56993193

WHAT DOES FREDDIE KNOW?

Several references have been made by suspects in the disappearance of Natalee Holloway about the knowledge of another suspect - Freddie Alexander Arambatzis.

There have been references made regarding Freddie about Joran's shoes, Natalee remaining "passed out", a camera, and Freddie knowing "the truth"
.

Diario 12/6/2006
http://www.diario-aruba.com/2006/12/6/

...the fact that Joran had already on the 30th of May told Freddy the story about the Holliday Inn and that Joran told Freddy also that ?they? went into panic when Natalee remained ?passed out?!

Statement
Freddy Zedan
June 12th 2005

The girl had fallen several times on the way to the beach. Joran told me that at some point she "no longer came around/no longer regained consciousness" and that they had left her on the beach.
He also told me that he had left his gym/sporting shoes on the beach. After Joran had told me this, I asked him why he had left her there. He answered me that at that moment he had not known what to do.

Freddie was brought to the van der Sloot home after he spoke with Aruban authorities in the early days of this investigation. He was grilled by Joran's parents as to what he told police regarding their son, and Natalee Holloway.

Freddie states that Joran told him they had left Natalee at the beach, while at the same time Joran was still telling authorities he and Deepak and Satish Kalpoe had left Natalee at the Holiday Inn.

Paulus van der Sloot
Suspect Statement
June 18, 2005

?I believed the story that Joran, Deepak and Satish told, until Joran changed his statement. After that Freddy came to us and told us a different story. Joran had gone with the girl to the beach. (With Freddy is meant the witness Freddy ZEDAN; comment TROMP).

Freddy had told this story shortly after he was interviewed by the police. He had called my wife and had said that he found it important to tell the truth. After that he came over to us and he first talked to my wife. After that he came back one time and and he spoke with Joran's lawyer, his parents, me and my wife were also present. My wife and myself were very crushed/saddened/injured and angry at Joran for apparently not telling us the truth.
My wife and the lawyer then confronted Joran about this. According to my wife Joran reacted calmly and said that he had always told Freddy the truth.

Paulus van der Sloot
Suspect Statement
June 23, 2005

To your question whether Freddy ZEDAN came to our house out of his own accord or whether I had invited him, I can state the following. According to me Freddy phoned my wife after he had been questioned by the police. According to me he and his girlfriend came over to see my wife and he told what he had stated to the police. I was busy in the kitchen and did not hear everything Freddy was saying. Only at the end of the conversation I joined them. My wife and I were angry at Joran, because he did not tell the truth from the beginning. My wife planned to confront Joran with Freddy's statements. That night we were going to have a meeting with Mr. A. CARLO, this was a previously planned meeting. My wife called Freddy again and asked him if he could tell his story again to Joran's lawyer. At first he didn't want to come because he had an exam the very next day but in the end he and his parents came over. He then told the story he knew to Joran's lawyer.
I am convinced that Mr. CARLO did this with the best intentions possible.

JORAN'S BOOK
Page 154
Freddy after his June 12 statement:

(Joran) That night Freddy, per request of my mother, visited, to tell everything.

Freddy's parents are coming along, because they do not find it a good idea that Freddy goes alone. Besides my father Paul and my mother Anita. My lawyer Anthony Carlo is also present at our home per request of my mother. My mother asks Freddy to tell everything again.

Freddy: I could see on Anita's face that she did not know Joran had left the girl on the beach and that he has lost his shoes. I also told that Joran, Deepak, Satish and me had talked about it that I would buy new shoes for Joran. Anita could not believe everything I was telling. (as in amazed).
Carlo asks several times why Freddy thinks that Joran left his shoes behind.
Freddy answers: Joran did not want to walk with his shoes on the beach and probably left them behind because of that.
Freddy tells the beach story again that I would have told him on Monday May 30. Carlo in between asks questions all the time.
Freddy: I felt he asked me those things because he thought that me as a good friend of Joran could understand why he had done these things. I do not believe he asked those questions because he thought Joran would have told me, because he repeated every time: Why do you think that?
My father does not ask Freddy anything, but he does react on Freddy's answers to my mother. He says: why does Joran lie, and why did he not tell us that? My mother had promised the conversation would last 10 minutes max, but after half an hour Freddy's father gets up.
My parents did not agree with Joran's parents having invited me, Freddy says.
After Carlo had called the head officer for permission to visit me, he confronts me with what Freddy had said. I immediately admitted I had lied and that Freddy was telling the truth.

Deepak Kalpoe
Suspect Statement
June 11, 2005

I also have to tell you that Joran was wearing white sneakers/sport shoes that night. If you search/investigate his home then you will see that the shoes aren't there. He had told me that he had theft them on the beach. To your question whether I of if Joran told the story to someone else, than I can say the following. I know Joran told his story to his friend named Freddy ZEDAN. Freddy lives behind Joran. His mobile phone number is inside my mobile phone. To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the story that was made up. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.

Satish Kalpoe
Suspect Statement
June 30, 2005

On your question who can tell the truth to you, with the exception of Joran, Deepak and I, I can tell you the following: Freddy is the person Joran confides in and he can tell you the truth.

Satish Kalpoe
Suspect Statement
June 24, 2005

On your question who Joran's best friend is: Freddy Zedan is Joran?s best friend. Freddy knew about the invented Holiday Inn and the tale which my brother and I and Joran told and that the missing girl was dropped off at the beach at the Marriott. My brother Deepak had told me that he and Joran invented the tale but to Freddy the beach tale was told. I thought that stunk, because I was not aware Freddy was told the beach tale. (note: tale does not necessarily mean lie, could mean story).

I have met Freddy two times after it was confessed that the girl became missing. ...the second time was when Joran, my brother and I took the camera to Freddy?s house.
We delivered the camera to Freddy
, and afterwards all four of us ate Chinese in the area of Freddy?s house. Freddy also lives in Montanja. I do not remember his house number. We had bought food and we then we went to Joran?s apartment afterwards. According to me Freddy was informed then already about the missing girl. We may have spoken some about the missing girl, it is possible but I don?t remember. You ask me if I was scared when we were talking with Freddy about the missing girl. It is possible that I don?t remember. I say that we, Deepak and I, did not know that Freddy knew the real story. The real story, which was on the beach. It do not understand why Freddy was told that, according to me he knew both stories already.

Wednesday June 22, 2005
While being transferred from police station to KIA, Deepak and Satish are secretly recorded in a 40min conversation:

D: And I also trusted Freddy like a brother.
S: Yes.
D: But he also talked shit, that's why we've been arrested.
S: What did he say?
D: He keeps information behind. You know that Van der Sloot trusts Freddy with his life. Freddy knows what has happened. Freddy knows the truth.
S: I know he knows truth
D: Freddy knows, Freddy knows.
S: I've just said, Freddy also knows about the story of what happened, ask him.
D: Freddy knows

Deepak and Satish are being questioned in Orangestad at the same time and are transported back to KIA along with Joran in a minivan.
The following conversation is recorded:

Joran: You know no good that my father has nothing to do [with this}. I have read your statements, friend. You two are lying shit. (then very calmly) You know what happened with that girl. If you don't know it, then nothing happened. (then angrily) So, fuck you. What do you say, that Freddy has to be arrested?
Deepak: That Freddy has to tell the truth.
Joran: You know very well that Freddy has told the truth.
Satish: You will see, you will see.
Deepak: You could have prevented it from the beginning, this, of your father. You know it. That he wasn't arrested.

Freddie himself was detained by authorities in this case - and then subsequently released.

Diana Emerencia - Freddy's attorney
Decatur Daily News
August 31, 2005
http://www.decaturdaily.com/decaturdaily/news/050831/aruba.shtml

Freddy Alexander Zedan-Arambatzis, a friend of van der Sloot and the Kalpoes, was arrested on suspicion of having unspecified "physical contact" with a female minor, said his lawyer, Diana Emerencia. Suspicion of having sex with a unconscious person.
Zedan-Arambatzis, 21, is also suspected of photographing the girl in "tempting poses" and showing the images to other people, Emerencia said.

The Kalpoe brothers and van der Sloot are also suspected of involvement in the incidents, which allegedly occurred before Holloway disappeared, she said.

id Freddie have involvement in Natalee's disappearance?
* What "truth" does Freddie know that could shed light on the circumstances surrounding this tragic crime?
* Why did the Kalpoe brothers need to give a camera to Freddy?
* What sort of history regarding similar crimes do Freddie and Joran share?
* Why did Paulus and Anita need to find out what Freddy told police?
* Has Freddie told Aruban authorities all he knows about what happened to Natalee Holloway?

Natalee and her family deserve justice, and we will not let up until they have it!
Natalee's Freebirds
http://nataleesfreebirds.blogspot.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 19:14:56 ]
pi_56993247
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef kinkajoe het volgende:
@ Nickhs,

Ik heb het filmpje gevonden en gekopieerd. Misschien werkt deze.
Joran lijkt te zeggen zegt "en toen zei ze" of "en toen zeiden ze".

Weet alleen niet of je daar iets moet achterzoeken.
Dat hangt er natuurlijk vanaf of hij er schuldiger door lijkt of niet.
pi_56993512
Word @ Mahlah de objectiviteit is hier helaas nu ver te zoeken...Eerder was het hier behoorlijk objectief....
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:11:07 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56993635
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:06 schreef Super_Girl het volgende:
Word @ Mahlah de objectiviteit is hier helaas nu ver te zoeken...Eerder was het hier behoorlijk objectief....
De uitzending van PRdV heeft een paar weken geleden dit hele geval weer in the picture gebracht, maar nu de storm weer is gaan liggen, gaat iedereen zijn/haar eigen visie en gedachten openbaren en wordt het moeras alleen nog maar meer ondoorzichtbaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')