abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56977815
En dus is deze draad... obsolete.
I´m back.
pi_56977934
Ja, eigenlijk best wel :-)
--
pi_56977974
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:35 schreef nickhs het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef observer777 het volgende:

"How is it that the Van Der Sloots can afford a extremely expensive MOB Attorneys in the U.S a full law firm in the Aruba and a attorney in holland? Add in PI'S,a forensic investigator and eveything else they have defending them? Same for the Kalpoes who are in a very expensive Law Suit suing Dr.Phil for 800 million dollars."

Some lawyers work for the publicity only, especially in widely covered crimes and some for no cure, no pay.

"I have never seen this happen anywhere in the world ever. I could write pages and pages of the conflict of interest and the obvious cover up. Where else does a Govt spend millions to cover up a murder and to attack and lie about a victim and her Family in the media?"

a bit childish maybe, what about 911, John Kennedy etc.

"Just a few months ago the Aruban Govt payed for two mediums to come to Aruba and the flat out lies about a missing girl and her Family. I mean pregnant from her step father,was in rehab and ran away? Are you kidding me?"

Why are you so sure about all this, because they told you, are you a personal friend of Natalee to know all this for sure? I am just looking at ever angle and all possibilties.
Yes some lawyers do work for free for publicity but that is not true for the Tacopina law firm. Two civil trials that were squashed and hundreds of hours on TV,PI'S,Other Attorneys from the firm and forensic experts all from a $750 a hour Attorney and law firm ? Joe Tacopina already said he was being paid and is overseeing and consulting the Aruban Attorneys on behalf of the Van Der Sloots. A 800 million dollar lawsuit that has gone on for well over a year from a small firm based way out in chicago..For free? Contigency? ROFL!!!

911 and John F Kennedy? Man your are so far off from reality its ridiculous. JFK may have been a conspiracy but it isn't even remotely close to what we are talking about here.

Yes I know many things and many have researched most everything in this case and have known much of this over two years ago. Your welcome to look into all possibilities but you are waisting your time and it is derailing this thread and pointing directly away from the truth.

[ Bericht 2% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 01:03:50 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_56978234
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

[..]

Yes some lawyers do work for free for publicity but that is not true for the Tacopina law firm. Two civil trials that were squashed and hundreds of hours on TV,PI'S,Other Attorneys from the firm and forensic experts all from a $750 a hour Attorney and law firm ? Joe Tacopina already said he was being paid and is overseeing and consulting the Aruban Attorneys on behalf of the Van Der Sloots. A 800 million dollar lawsuit that has gone on for well over a year from a small firm based way out in chicago..For free? Contigency? ROFL!!!

911 and John F Kennedy? Man your are so far off from reality its ridiculous. JFK may have been a conspiracy but it isn't even remotely close to what we are talking about here.

Yes I know many things and many have researched most everything in this case and have known much of this over two years ago. Your welcome to look into all possibilities but you are waisting your time and it is derailing this thread and pointing directly away from the truth.
als het allemaal niet gaat zoals jij het wilt, wat doe je dan nog hier op het forum?
nog 10x dezelfde info posten?
1x lezen is voor de meeste wel genoeg,nederlanders zijn over het algemeen nogal intelligent en slim. kan ik niet zeggen van de mensen op jouw forum, van die volgzame zombies, enzo
We hebben jouw waarheid nu wel 10x aangehoord, hou nu maar op met schreeuwen als een klein kind.
pi_56978354
Hmmz eerst was Observer een baas en nu wordt hij niet echt gewaardeerd, watser gebeurd???? Kan iemand mij dit uitleggen???
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_56978414
Ja hoor, Observer is inmiddels gepromoveerd tot The Great Pretender..
pi_56978620
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

Contigency? ROFL!!!
nickhs: What's ROFL!! Maybe I'm ignorant....

nickhs: Sorry, I thought, based on your "I have never seen anything like this", let me put in some big events...

nickhs: I think you're leading the witness...

BTW, about lawyers, in Dr. Phil's case I would take the risk of the expense in return for 40% of the outcome.
pi_56978722
observer777, maybe you can't read my first post today, it was in dutch and I am new here.
But Joran did make a slip of the tong in his undercover tape, he did say at some point speaking
to the man with the boat that he needed to inform Deepak and Satish, because they thought that the
plan was to drop her off at the Holliday Inn.
<Quote> Satish and Deepak have dropped me off there by the beach, so I also need to talk to them..
Then SHE said: Yes, that's true.
<EndQuote>
It looks like as if he's talking to Natalee....
Now in all english translations it's translated as "Then HE said", but he really said SHE on the original tape.

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 26-02-2008 02:26:54 ]
pi_56979085
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 02:15 schreef nickhs het volgende:
observer777, maybe you can't read my first post today, it was in dutch and I am new here.
But Joran did make a slip of the tong in his undercover tape, he did say at some point speaking
to the man with the boat that he needed to inform Deepak and Satish, because they thought that the
plan was to drop her off at the Holliday Inn.
<Quote> Satish and Deepak have dropped me off there by the beach, so I also need to talk to them..
Then SHE said: Yes, that's true.
<EndQuote>
It looks like as if he's talking to Natalee....
Now in all english translations it's translated as "Then HE said", but he really said SHE on the original tape.
Sorry I have been really busy and did not translate all of these posts but I did see Johan with some great research as well as a couple others.

Not sure what you uncovered as we saw very little of that undercover tape. I have had to rely on this forum and others for more info. She said as in Natalee that she said Yes thats true that you need to inform Jk2? ? It's interesting but he already thought Natalee was dead correct?

I don't think Natalee said much that night as everything points to her being unconscious almost immediately after getting in the car. If it was proven she made a phone call saying "I don't know these people" then that would be some very important info. The Family says she never made a call though.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 05:08:23 ]
pi_56979092
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:57 schreef nickhs het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

Contigency? ROFL!!!
nickhs: What's ROFL!! Maybe I'm ignorant....

nickhs: Sorry, I thought, based on your "I have never seen anything like this", let me put in some big events...

nickhs: I think you're leading the witness...

BTW, about lawyers, in Dr. Phil's case I would take the risk of the expense in return for 40% of the outcome.
ROFL=Rolling on the floor laughing.

Yes those two events are not even remotely close to what is happening in Aruba. I'm not familiar with the 911 conspiracy theory nor do I care about it. I know that after that event Americans are now hated and sterotyped alot more than before. I know George Bush has brought us into a recession and the war in Iraq has killed our economy and costs us trillions.

I seriously doubt the K2 lawyers are working on contigency basis taking on the powerful lawyers of Dr.Phil. They arent even from California and are 2,000 miles away in chicago. I would imagine the case has been extremely expensive over the last 18 months or however long it has been. Who in there right mind would risk there small law firm on the Kalpoe brothers who are lying about so many things. There is no way they are doing that case pro bono.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 26-02-2008 05:06:25 ]
pi_56979200

Tussen hooibergen zoeken naar een speld?
Door MAAIKE RUEPERT
ORANJESTAD - De vader van Natalee Holloway heeft zijn hoop gevestigd op het sonarschip Persistance om de overblijfselen van zijn dochter terug te vinden.
De Persistance is uitgerust met de meest geavanceerde sonarapparatuur. Rondom Aruba speurt het schip al twee maanden naar Natalee Holloway.
Maar tot nu toe heeft de zoektocht, die al in december begon, geen resultaten behaald. Terwijl het geld opraakt, begint de bemanning aan de laatste fase: het duiken naar verdachte objecten.

Lang voordat Joran van der Sloot zijn televisiebekentenis deed, vertrokken Persistance-eigenaar John Silvetti en zijn mannen van Amerika naar Aruba. Sinds 15 december trotseert een veertien koppen tellend team met de meest geavanceerde sonarapparatuur op eigen kosten de wilde zee rondom het eiland.

Bijna drie jaar na de verdwijning van Natalee is het pas de eerste serieuze zoektocht onder water. Alleen de kustwacht heeft een poging gedaan. Maar Silvetti glimlacht wrang. ,,De kustwacht heeft nooit verder gekeken dan de extreem ondiepe wateren.??

Na een ontmoeting met Holloway vorig najaar stelde Silvetti zijn schip beschikbaar, waarmee hij in het dagelijkse leven olievelden inspecteert. ,,Toen Dave Holloway mij vertelde dat hij niets liever wilde dan zijn dochter begraven, brak mijn hart. Ik wil de Holloways hun dochter teruggeven.??

Silvetti stelde met Louis Schaefer, de financier die al een miljoen dollar in de operatie stopte, een zoekteam samen. Silvetti heeft met zijn crew een gebied tot kilometers uit de kust en wel tientallen meters diep doorzocht. Silvetti: ,,Bijna de gehele oppervlakte van Aruba.??

Geofysicus Kyle Kingman bestudeert alle beelden van het sonarapparaat, dat slechts vijf meter boven de grillige bodem hangt. ,,We slaan geen inch over,?? zegt hij. Voor een leek lijken de beelden op de monitor niet meer dan stippeltjes op een gelige ondergrond. Maar Kingman herkent zelfs groenteblikjes.

Een keer dachten ze beet te hebben. Op de zeebodem lag een vissenkooi met iets wat op een schedel leek. Deze week beginnen de duiksessies met een robot naar ongeveer honderd afwijkende objecten, die op de zeebodem zijn waargenomen. Silvetti: ,,Het is de laatste fase van onze zoektocht.??

De kans dat ze ooit iets van Natalee terugvinden, is klein. Botten verspreiden zich en worden bedekt met koraal. Natalee is alleen terug te vinden als ze in een vissenkooi of iets dergelijk is gedumpt. ,,We zoeken naar een speld in een hooiberg te midden van hooibergen,?? beseft Silvetti. Kingman blijft hoopvol. ,,We zitten op het juiste spoor,?? zegt de jonge geofysicus, die heeft besloten om zijn nog ongeboren dochtertje Natalee te noemen.[/b]
http://www.ad.nl/holloway/article2083917.ece
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:27:44 #262
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979293
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef observer777 het volgende:

[..]

blablablaba <knip>
Man your are so far off from reality its ridiculous.
<knip> blablablabla
*moet nu heel hard lachen
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:30:28 #263
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979310
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
En dus is deze draad... obsolete.
Oh hell yeah
pi_56979339
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Die kans is zeer wel aanwezig. Als je kijkt naar het aantal posts wat de moderatoren op SM inmiddels hebben opgebouwd en hoeveel uur ze aan het forum besteden, dan kan het bijna niet anders dan dat zij daarvoor worden betaald. En als ze daarvoor niet betaald worden, dan zullen het in elk geval geen mensen zijn die een volledige baan hebben en/of een gezin. Let ook maar eens op de tijdstippen van hun posts, het gaat de hele dag door.
Ja, en ik bedoelde dat ze ook hier aanwezig zijn om hersens van mensen te spoelen, om 1 kant van de zaak voortdurend naar voren te schuiven. Maar goed, we kunnen er weinig tegen doen. Ooit, mogelijk over heel lange tijd, gaan er wel mensen praten en het "echte" verhaal vertellen, als het geen kwaad meer kan (als de zaak verjaard is, bepaalde mensen overleden zijn enz.). Een bepaalde waarheid van VS-mensen en de VS zelf worden nu beschermd, dat denk ik, en dat is vooralsnog een te grote macht om iets tegen te kunnen doen, maar de VS is aan het wegzakken, economisch, qua democratie, qua dollar enz. enz. en de wereld ziet er over 20 jaar heel anders uit qua machtsverhoudingen en dan kan er over zoiets als dit ook meer duidelijkheid komen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:45:16 #265
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979386
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 07:36 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ja, en ik bedoelde dat ze ook hier aanwezig zijn om hersens van mensen te spoelen, om 1 kant van de zaak voortdurend naar voren te schuiven. Maar goed, we kunnen er weinig tegen doen. Ooit, mogelijk over heel lange tijd, gaan er wel mensen praten en het "echte" verhaal vertellen, als het geen kwaad meer kan (als de zaak verjaard is, bepaalde mensen overleden zijn enz.). Een bepaalde waarheid van VS-mensen en de VS zelf worden nu beschermd, dat denk ik, en dat is vooralsnog een te grote macht om iets tegen te kunnen doen, maar de VS is aan het wegzakken, economisch, qua democratie, qua dollar enz. enz. en de wereld ziet er over 20 jaar heel anders uit qua machtsverhoudingen en dan kan er over zoiets als dit ook meer duidelijkheid komen.
Ze? Zijn hier nog meer monkeys dan? En natuurlijk kunnen we er wel wat aan doen, gewoon voor onszelf denken toch? Volgens mij staat FOK daar wel bekend om. Gelukkig lopen we hier niet hand in hand, lekker down to earth (nou ja.... het onzin topic buiten beschouwing gelaten dan ) en gelukkig denkt het grote deel van FOK voor zichzelf. Ik moet dan ook steeds lachen dat ze ons op SM THe Dutch monkeys noemen. Ach, dat hele SM forumpie is lachwekkend trouwens. Wat die rooie nekken daar uitbraken daar lusten de honden geen brood van.

[ Bericht 0% gewijzigd door BwennieBren op 26-02-2008 08:46:45 ]
pi_56979428
is er nou nergens meer echte bewijs stukken te vinden over de zaak natalee, ik laat het ouwe wijven bekvechten hier voor wat het is. GEZOCHT LEKKEN in het systeem voor meer openheid , trouwens in nederland kunnen ze ook zo liegen over een paar liter thinner, ambtenaren overal hetzelfde !!
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 07:54:29 #267
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56979453
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 07:51 schreef duikkie het volgende:
is er nou nergens meer echte bewijs stukken te vinden over de zaak natalee, ik laat het ouwe wijven bekvechten hier voor wat het is. GEZOCHT LEKKEN in het systeem voor meer openheid , trouwens in nederland kunnen ze ook zo liegen over een paar liter thinner, ambtenaren overal hetzelfde !!
Nee.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:55:23 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56980072
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:10 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik ga er in ieder geval in April een kijkje nemen als een echte Sherlock Holmes...
Er valt niets tot weinig te zien kan ik je uit recente ervaring vertellen.
Je kan beter genieten van de stranden, de zee en het goede leven daar...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:01:02 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56980127
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:26 schreef Super_Girl het volgende:
Hmmz eerst was Observer een baas en nu wordt hij niet echt gewaardeerd, watser gebeurd???? Kan iemand mij dit uitleggen???
Zie mijn posts eerder in dit draadje, Observer is niet bepaald consequent in zijn houding/beweringen en zijn oogkleppen wil hij per definitie niet afdoen...
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 09:02:46 #270
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56980143
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Er valt niets tot weinig te zien kan ik je uit recente ervaring vertellen...
Welcome back homey!

Ook niet onder water? (no pun intended ) ik wilde namelijk een duikvakantie boeken naar Aruba. Ziet er goed uit die duikfoto's daar

Ik lees trouwens dat jij beter bent in doorborduren dan ik ben

You go MM
pi_56980840
LAATSTE NIEUWS
Joran zei, 'Ik heb gisteren zelfmoord gepleegd'

zou het echt waar zijn of liegt joran hierover ???
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 09:54:56 #272
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56980864
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef duikkie het volgende:
LAATSTE NIEUWS
Joran zei, 'Ik heb gisteren zelfmoord gepleegd'

zou het echt waar zijn of liegt joran hierover ???
Hij liegt natuurlijk
pi_56981216
Ik heb zo ie zo bewondering voor iedereen die zich intensief met deze zaak bezig houdt .
Ik ben er van overtuigd dat de oplossing vaak een hele kleine aanwijzing kan zijn of een suggestie ,
lees alle boeken maar eens van A christie
verder ben ik er van overtuigd dat de mensen die onderzoek doen naar deze zaak hier ook meelezen en wellicht ook de mensen die er zelf iets mee te maken hebben .
Ze zijn zelfs zo brutaal om hier mondjes maat te posten ,maar meelezen doen ze zeker.
er komen hier groepen die aruba prachtig en mooi vinden en anderen willen overgaan tot een boycot .
iedereen heeft zo z'n opvattingen ,maar je moet iedereen in z'n waarde laten en mensen niet afzeiken ,want dat is O zo makkelijk .
Wereld wijd zijn er enorm veel mensen met deze zaak bezig ,zoniet dagelijks en dragen allerlei oplossingen aan .
het is mijns inziens wel zaak om de hoofdlijnen in de gaten te houden en niet al te ver te verdwalen van de feiten en aanwijzingen die er zijn
EN wat er nog gevonden Gaat worden .
ik heb gevraagd voor de tekeingen van het riolerings stelsel en saptictanks ,beerputten etc
en die waren eerst digitaal en dus op te sturen maar ineens na 3 dagen wachten niet meer .
dat vind ik wel erg verdacht ,wie houdt dat tegen ?
gelukkig is er nu een kennis van me naar aruba die ze gaat kopieeren en digitaal gaat maken .
Ook moeten er 2 pijpleidingen 3 km de zee inlopen die vroeger in gebruik waren maar er nog steeds liggen .
verder heb ik een fotografe gevonden die op Aruba al 17 jaar foto's maakt en er in 2005 ook was rond die tijd .
dus ben benieuwd of daar iets uitkomt
wordt vervolgd

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 26-02-2008 10:27:49 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56982443
wie verklaart dit even voor mij ???

18 juni 2005 joran wordt aan deepak getoond of ze elkaar kennen. en verdachte joran zei TIJDENS de confrontatie dat ze eerst naar ZIJN huis waren gereden.

ECHTER de huiszoeking bij joran was op 9 juni 2005 om 05:45 nog iets vreemd tekende 13 JUNI ????????

heb nog even joran's statement op 9 juni doorgelezen maar daar beweert joran nog niet naar zijn huis te zijn geweest.

DUS hoe zit dat nou ? wat is er met die huiszoekings bevel aan de hand ?? er is een huiszoeking op 9 juni die je tekend op 13 juni , terwijl de reden daarvoor pas 18 juni daar voor zijn ??,

ik kom er niet uit wie wel ???
pi_56984439
Zet je pokerface op

POKERFACE - Leren hoe jij je pokerface intact kunt houden, is een onderdeel van een goede pokerspeler zijn/worden. Pokerface is misschien niet het juiste woord want het gaat hier niet alleen om je gezicht maar ook de rest van je lichaam. Je kunt nog zo stoïcijns kijken tijdens het pokerspel maar de rest van je lichaamsbewegingen kunnen net zoveel prijs geven aan je tegenstanders. Het beste advies voor een nieuwe pokerspeler,is het je bewust maken van wat je lichaam doet tijdens een pokertoernooi, het zal je eerst veel moeite opleveren en je zult misschien een hoop fouten maken in het pokerspel, maar op de lange duur zal je pokerspel hierdoor verbeteren. Een pokerface wordt gezien als altijd hetzelfde of je nu goede kaarten of slechte kaarten vasthoud, mocht je door een bad beat of een suck out van stemming veranderen dan is het erg lastig je pokerface te behouden, terwijl dit toch van groot belang is. Je tegenstanders moeten je altijd als hetzelfde persoon zien want de betere pokerspeler speelt niet zijn pokerhand maar speelt zijn tegenstander. De betere pokerspeler let ook op wat er gezegd wordt en op wat voor manier dat gezegd wordt, dus als iemand praat maakt dat ook deel uit van zijn pokerface. Als iemand je uitdaagt om een reactie van je los te krijgen maakt het eigenlijk niet uit wat je doet als je maar altijd hetzelfde doet, ongeacht wat voor pokerhand je in je handen hebt. Een advies in dit geval is wel dat je het best zo kort mogelijk in je reactie kan zijn en zelfs geen reactie zal hem waarschijnlijk irriteren, waardoor hij misschien ook wel een fout kan gaan maken. Je kunt jezelf erop voorbereiden dat alles wat je doet natuurlijk lijkt, dat is eigenlijk het belangrijkste van je pokerface. Als je de pokerface eenmaal onder controle hebt,, kun je hier weer gebruik van maken door met een goede hand juist wel een rare opmerking of beweging te maken, dit kun je helaas maar 1 of 2 keer per pokertoernooi doen en dus is het niet verstandig dit bij kleine potjes te doen maar bij de beslissende potten kan dit je net redden om een leuk resultaat neer te zetten. Onthoud dit: Het punt van een pokerface is dat je je tegenstanders altijd in twijfel brengt en dat ze zich afvragen wat jij op dat moment in je hand hebt.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')