en dan komt het eiland aruba, weer ff zijn/haar hand op houden bij de nederlandse regering voor money. en betalen wij het jaar daarop lekker veel meer belasting, zo werkt het en niet anders.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar met die paar hersencellen die ze bij SM hebben kunnen ze niet bedenken dat 1+1 2 is en dat ze in eerste instantie niet zo zeer de regering raken met een boycot, maar vooral de lokale bewoners die afhankelijk zijn van het toerisme.
Pas daardoor gaat de regering inkomsten missen door lagere BTW-inkomsten en andere belastingen, maar dan zijn diverse lokale bewoners mogelijk al failliet...
Nou moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat Aruba nog wel wat kan hebben, de financiėle groei vanuit het toerisme was vorig jaar behoorlijk, bij sommige bedrijven/restaurants zelfs 50% t.o.v. 2006.
Maar het gaat mij vooral om het principe, zeggen dat je het beste voor hebt met de lokale bevolking die geen blaam treft, maar ondertussen wel proberen te hakken in hun inkomsten...
Yes, it's about the truth, and I am looking at more sides and decide for myself what is the right and what is the wrong side in my opinion. And I decide for myself what is relevant and what not. I live in a free country and can make up my mind by myself and do not need your comment.quote:Op maandag 25 februari 2008 06:59 schreef observer777 het volgende:
[..]
Its not about opinions or speculation,it is about the truth. You are looking at the wrong side of the story and the wrong side of the truth. The ETA is proven by people who were there and already said so. It is irrelevent and no one is buying this crap.
]http://www.dumpert.nl/med(...)t_volledig_leeg.html""[/quote][/url]quote:"zie 5.28min t/m 5.40min
[url=http://www.dumpert.nl/med(...)t_volledig_leeg.html""
Dus ze gooide haar opleiding en toekomstwens die in vervulling leek te gaan weg om in een drugspand te gaan zitten?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Rosite het volgende:
Tja de verklaringen van mede-studenten neem ik met een korrel zout, ze zaten 's morgens om 10 uur al te drinken en HI wilde nooit meer een MB-groep geloof ik, zo bont hadden ze het gemaakt. Het was natuurlijk sociaal wenselijk te zeggen dat ze niet veel gedronken had, daar ga ik echt niet op af, bovendien voelen ze zich schuldig: ze hadden haar in die aangeschoten/ half-dronken of dronken staat moeten beletten mee te gaan met de drie jongens. Dat ze graag weg wilde lopen geloof ik op de een of andere manier wel en misschien heeft ze het nog wel aan kunnen geven aan die drie dat ze niet naar huis wilde en heeft Joran dat indirect ook gezegd door zijn verhaal van op het strand achterlaten "omdat ze niet "naar huis" wilde". Zou nog kunnen ook, een iets afwijkend verhaal van Joran zal ik maar zeggen. Tja psychologisch ook nog niet eens raar van Joran om dan dat te verzinnen. Ik heb al een hele tijd het idee dat ze haar bij zo'n drugspand afgezet hebben die nacht, zo van, dan kun je daar onderduiken. Beth en gevolg zijn daar ook op gewezen in de eerste dagen en zijn ook van die panden langs gegaan.
Ik begrijp het.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef nickhs het volgende:
Die link kan hier kennelijk niet correct ingeplakt worden, anders kijk even hier bij de index
Centraal] Online video's rond de zaak Joran en Natalee bij de post van junki19
Tuurlijk joh, die hele groep moet je met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Rosite het volgende:
Tja de verklaringen van mede-studenten neem ik met een korrel zout, ze zaten 's morgens om 10 uur al te drinken en HI wilde nooit meer een MB-groep geloof ik, zo bont hadden ze het gemaakt.
Abuse door de stiefvader of door het broertje? Of allebei.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef nickhs het volgende:
Rosita, over die 2 ATM opnames via Natalee's kaart, dat schijnt zo te zijn, maar ik kan het niet checken. Maar volgens mij kun je alleen opnemen met een pincode, dus dat kan alleen als ze nog leefde of haar pincode hebben gekregen. Verder hebben ze volgens de berichten toen de rekening geblokkeerd. Het gekke is, dat alle bijkomende vreemde zaken of zaken die tegen Joran pleitten, perfect in dit verhaal passen. Ook het fait dat ze zo dronken was volgens het trio, zelfde verhaal als met die sex, volgens mij om die moeder bewust te kwetsen. Joran sympathiseerde met de verhalen van Natalee over haar moeder. (Hitler verhaal, sex abuse?) Ik weet het ook niet, maar dat is wat me eigenlijk vanaf het begin heeft beziggehouden.
quote:"Dat Hitlerverhaal heeft N. denk ik echt verteld, geloof niet dat Joran dat verzonnen heeft".
punt is, dat dat allemaal niet nagetrokken mag worden, dus tja, ga daar ook niet zomaar op af hoor. Ze is de heilige maagd maria immers inmiddels volgens de nodige mensen, maar ja, klopt dat?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Dus ze gooide haar opleiding en toekomstwens die in vervulling leek te gaan weg om in een drugspand te gaan zitten?![]()
ik zeg er netjes "denk ik" bij. We kunnen allemaal niet meer doen dan dat tenslotte.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:02 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Denk je?
Knap dat je een selectie kunt maken tussen wat waar is en wat niet
Ben je waarzegster of helderziende?![]()
De meeste moeders schilderen hun dochter af als de heilige maagd Maria. Deze dochter is verdwenen, dus ze wordt nog meer opgehemeld, logisch toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef Rosite het volgende:
[..]
punt is, dat dat allemaal niet nagetrokken mag worden, dus tja, ga daar ook niet zomaar op af hoor. Ze is de heilige maagd maria immers inmiddels volgens de nodige mensen, maar ja, klopt dat?
Hoezo mogen medestudenten niet worden gehoord dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef observer777 het volgende:
DATELINE NBC 2.22.08
The search for Natalee Holloway
http://www.youtube.com/watch?v=jyb_QLSkev0
Lees maar op de talloos vaak genoemde sites, het Om is zwaar gefrustreerd waar het de MB-studenten en de VS betreft, van het begin af aan tegengewerkt en alleen wat sociaal wenselijke zaken kregen ze te horen. Talloze studenten mochten ze alleen schriftelijk vragen stellen, de leerlingen konden, met advocaat, in alle rust de antwoorden voorkoken. Er kwam niets maar dan ook niets uit.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:38 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Hoezo mogen medestudenten niet worden gehoord dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |