abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56963614

is rene gielen hier op het forum geweest ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56964381
Ouders zoeken Natalee met sonarboot
NEW YORK - ,,Ze hebben de mogelijkheid om een voorwerp zo klein als een kwartje op de oceaanbodem te vinden,’’ zei Dave Holloway over het geavanceerde schip.

Beth Holloway Twitty (l) en haar verdwenen dochter Natalee. Foto's AP
De vader en moeder van Natalee Holloway zetten de zoektocht naar hun dochter voort. Ze hopen dat de zoektocht met een sonarboot hen eindelijk naar het lichaam van hun dochter zal leiden. Dat zei vader Dave Holloway in het prominente onderzoeksprogramma Dateline van de Amerikaanse zender NBC.

De Amerikaanse Natalee verdween aan het eind van een vakantie op Aruba, eind mei 2005, na een avond stappen. Het onderzoeksschip ’Persistence’ zoekt al geruime tijd, tevergeefs, naar het lichaam van het meisje.

,,Als ze er is, dan zullen ze haar vinden. Als ze haar niet vinden, hebben wij ons uiterste best gedaan,’’ zei een zichtbaar geëmotioneerde Dave Holloway, die de zoektocht als heel pijnlijk beschrijft, en het ,,een wonder’’ vindt dat hij ,,nog niet is overleden aan een hartaanval.’’

,,Ze hebben de mogelijkheid om een voorwerp zo klein als een kwartje op de oceaanbodem te vinden,’’ zei Dave Holloway over het geavanceerde schip.
De Holloways geloven dat het lichaam van hun dochter door handlangers van Joran van der Sloot in de zee rond Aruba is gedumpt. Van der Sloot zou de laatste persoon zijn die Natalee in leven heeft gezien.
In de reportage was te zien hoe medewerkers op het onderzoeksschip ’Persistence’ vorig jaar december zelfs even dachten het stoffelijke overschot van Holloway te hebben gevonden. De camera’s volgden duikers die afdaalden naar een grote vissenkooi op de oceaanbodem, waar een opsporingsdeskundige eerder, door middel van radarbeelden, een menselijke schedel in dacht te hebben herkend.

Kijkers zagen echter hoe de duikers een duimen-naar-beneden-gebaar maakten, wat betekende: geen lichaam. Dave Holloway reageerde verslagen. ,,Ik bedoel, hoeveel keer kan ik dit nog hebben.’’

De ouders besloten zelf een onderzoek te starten omdat ze weinig fiducie hadden in de Arubaanse autoriteiten. Ze ouders krijgen steun van rijke geldschietes voor hun zoektocht met de sonarboot.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 25 februari 2008 @ 14:54:34 #178
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56964779
quote:
Op maandag 25 februari 2008 07:52 schreef observer777 het volgende:

Ahh I saw her a few times at the event. Last year I took a few pictures with the Carnaval dancer but they got deleted from the persons camera by accident. A few more were taken but they were from a chinese tourist who I thought was using my camera but it was his..lol
So all I have is of everyone else with her We talked for a while last year but when I asked her about the case she said that she was restricted from talking about it. Your friend was not there last year.

Hypocritical? I already told you I don't hate the Aruban people and I talked to at least 6 this weekend. Always friendly conversations and one even told me today that her Govt is corrupt and needs to go.
<CUT>
The hypocritical part of this thing is that people from SM (including the fanatic SM-leader Klaasend who banned me @ SM) are demonstrating to boycott Aruba, but meanwhile even are posing with one of the Aruban carnival dancers on a picture which is publicly published @ SM.
Combined with the text below in the quote from SM and the boycott-demonstration it's extremely hypocrit to even pose with the Aruban girl who's hired to attract people to visit Aruba:
quote:
Scared Monkeys and those that care about the safety of travelers to Aruba and providing justice to those who have crimes committed against them will always be present and speak the truth. The following is from the Aruban tourism web page. That in red italics is closer to the truth interpretation.

Bonbini!

It means welcome. And here, you truly are. (It means enter at your own risk. And here, if you have a crime committed against you, Aruba is certain to cover it up and provide you with no justice.)

You’re welcome to dream. (You are welcome to spend your hard earned money.) Of endless sun and scenery. (Of actually leaving Aruba alive in the same manner you entered it). Of breathtaking blues and crystal clear ocean and white, sandy beaches. (Of having your body disposed of at sea or left on the beach at the Fisherman’s Huts). You’re welcome to plan the ideal family vacation or wedding or honeymoon or meeting or simple escape to a colorful world away from home. (If you are foolish enough to spend your hard earned money of a vacation in Aruba, we are certain to promise you the world and say no problem only to do nothing for you if “anything bad happens.”) You’re welcome to explore. (Take your own chances.) To make everything that’s ours yours. To find the perfect something, or nothing, to do. (Buyer beware … you to can have “Some thing bad happen”.)

Welcome to Aruba. This is our home. And we want to share it with you. (Enter at your own risk, we barely provide justice for our own citizens, for tourists we are certain to cover up and crime and never investigate, prosecute or provide justice for you.)
I saw that same girl, as you can see on my pictures, at the Grand Parade of Carnival in Oranjestad, February 4 this year, so I know she's not an American citizen who's only playing a role at the event, but that she is a real Aruban girl.

The young girl with the black & white scarf on first picture is the same girl who's posing with the Aruban dancer.
Did this girl even knew why she was in Boston and for what reason she was demonstrating?

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 25-02-2008 15:37:05 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 15:15:00 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56965128
En nog even SM in het juiste licht plaatsen, oog om oog, tand om tand:

Mijn post:
quote:
Do you really think is a tribute to how this case will be solved? I think it’s not…

Maybe a few people will not visit Aruba, most will and I am one of them, although I’m not from the USA.

Enjoy Aruba and solve Natalee’s case!!
Een reaktie:
quote:
MAD MASTER
I DONT KNOW WHAT HELLL HOLE U CRAWLED OUT OF FOR ALL I KNOW U ARE JORAN …WITH YOUR LAME ASS.. VISIT ARUBA ALL YOU WANT.. AND YESSSSSSSSSS THIS EXPOSURE WILL HELP SOLVE THE CASE AND FIND NATALIE.. SO TO U … I SAY GO TO HELLL… AND DONT COME BACK HERE AND DISRESPECT US..WITH YOUR DUMB COMMENTS
Love & Peace from the USA, my ass...

maandag 25 februari 2008 @ 15:27:12 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_56965376
Wat een freakshow, dat forum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56965692
ja ach dat boycotten doet volgens mij weinig ter zake
boeit me niet ,het gaat hier om de zaak lijkt me
niet teveel zijpaden bewandelen lijkt me
is die klaas end een vrouw dus
mag je nog steeds niet op dat forum ????
  maandag 25 februari 2008 @ 15:52:52 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56965919
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef johan555 het volgende:
ja ach dat boycotten doet volgens mij weinig ter zake
boeit me niet ,het gaat hier om de zaak lijkt me
niet teveel zijpaden bewandelen lijkt me
is die klaas end een vrouw dus
mag je nog steeds niet op dat forum ????
Ik ben gebanned als geregistreerde gebruiker, waarschijnlijk hebben ze een IP-ban en/of een MAC-adress-ban uitgevoerd, want vanaf Aruba kon ik er sowieso ineens niet meer bij en nu ook nog niet vanaf mijn laptop die ik meehad naar Aruba.
Maar vanaf andere PC's kan ik er prima bij...

Dat ze de Natalee-case willen oplossen vind ik overigens prima, ik bewonder hun doorzettingsvermogen, maar dat boycot-verhaal slaat nergens op.
Daarmee heb je de Arubaanse regering niet zo zeer, maar in eerste instantie de lokale bevolking (waar ik er velen van ken) die hun inkomsten uit het toerisme heeft, die Observer juist zegt te respecteren en waar ze zelfs mee op de foto gaan.
Naïef, hyocriet en helaas dus stereotype voor een groot deel van de Amerikaanse bevolking...

Ik vraag me overigens af wat Observer hier nog te zoeken heeft, veel medestanders heeft 'ie hier niet meer en het feit dat hij nu wederom betrokken was bij een Aruba boycot-demonstratie en mensen oproept om dat ook elders te doen, maakt dat ik nu ook klaar met hem ben...

Ik weiger daarom vanaf nu om hier nog langer Engels te spreken...
pi_56965948
Wat een stelletje kleuters daar bij die bange aapjes....
Wat een naam ook trouwens....

Als hier nou gewoon gepost wordt in het NL, laat die oppergod alles dan lekker vertalen.
Leest ook wat makkelijker in het NL.
Keep the faith!!
pi_56966434
nou ik denk dat die woede niet tegen de bewoners is maar tegen justitie en het OM
de vriendschap van pa vd sloot met onze jan VAN sTRATEN
mensen die van het onderzoek worden afgehaald cq weg gepromoveerd
na 9 dagen pas staan ze bij joran op de stoep !!!
verdwenen bewijs
gebrekkig onderzoek
en ga zo maar door
deze zaak LEEFt zo omdat er zoveel mis is gegaan bij justitie en het om daar
ons kent ons en mensen hun hand boven het hoofd houden

WAAROM IS PA VD SLOOT GESTOPT MET ZIJN RECHTER IN OPLEIDING GEBEUREN ?
NIEMAND DIE DAAR MAAR IETS OVER KAN VERTELLEN !!!

op mails hierover reageren ze niet
de tekeningen van alle rioleringen waren eerst digitaal maar sinds vannochtend ineens niet meer !
waarom zijn alle foto's van de C& C website ?
bij de tennis club idem dito
waar is de verdwenen holliday IN tape ?
waarom laat Peter r de vries niet meer zien van de opnames ?
er moet blijkbaar nog materiaal tussen zitten die meer verteld over de poker gewoontes van Joran
Heeft Joran gokschulden en wordt ie in de greep gehouden door de drugs en gokwereld op aruba ? werd ie gedwongen dat meisje mee te nemen naar een illegaal strand feestje ?
over Lorenzo ook weinig nieuws terwijl ie in 2005 al in de picture was
ook ! kan je barkeepers betalen in C& C om bij een meisje wat in haar glas te doen ( GHB) ?
vragen genoeg dus en ik hoop dat er ooit een oplossing komt
dat zogenaamde lieggedrag komt Joran nu erg goed uit ,want de ene keer kan ie dat zeggen en dan weer iets anders ,want hij liegt toch immers altijd !!
AAN DE LEUGENDETECTOR ZOU IK ZEGGEN !
WORDT VERVOLGD !

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 25-02-2008 16:29:39 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 16:29:50 #185
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56966731
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:16 schreef johan555 het volgende:
nou ik denk dat die woede niet tegen de bewoners is maar tegen justitie en het OM
Dat zal best wel, maar met die paar hersencellen die ze bij SM hebben kunnen ze niet bedenken dat 1+1 2 is en dat ze in eerste instantie niet zo zeer de regering raken met een boycot, maar vooral de lokale bewoners die afhankelijk zijn van het toerisme.
Pas daardoor gaat de regering inkomsten missen door lagere BTW-inkomsten en andere belastingen, maar dan zijn diverse lokale bewoners mogelijk al failliet...

Nou moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat Aruba nog wel wat kan hebben, de financiële groei vanuit het toerisme was vorig jaar behoorlijk, bij sommige bedrijven/restaurants zelfs 50% t.o.v. 2006.

Maar het gaat mij vooral om het principe, zeggen dat je het beste voor hebt met de lokale bevolking die geen blaam treft, maar ondertussen wel proberen te hakken in hun inkomsten...
pi_56966827
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:54 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een stelletje kleuters daar bij die bange aapjes....
Wat een naam ook trouwens....

Als hier nou gewoon gepost wordt in het NL, laat die oppergod alles dan lekker vertalen.
Leest ook wat makkelijker in het NL.
de blangrijkste documenten staan in nederlands , en over dat vertalen heb ik hier al meer geschreven , kunnen ze niet goed
pi_56966909
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:16 schreef johan555 het volgende:

AAN DE LEUGENDETECTOR ZOU IK ZEGGEN !
WORDT VERVOLGD !
wat heb je daar aan ??? , ik geloof dat joran niet eens weet wat niet liegen is , en voor leugendetector moet je toch echt een keer ergens de waarheid vertellen

meer succes kan je hebben bij broers en paul van der sloot, maar broers deepak en satisch heb je meer aan , uiteindelijk moeten deze SLAVEN van joran , eens de waarheid vertellen , helaas doen ze dat ook niet. waarschijnlijk uit angst maar waarvoor ??
pi_56967023
ze zijn bang volgens mij voor die gok en drugs wereld op aruba
pi_56967339
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
ze zijn bang volgens mij voor die gok en drugs wereld op aruba
geef ze dan genoeg geld , om het eiland te kunnen verlaten en laat moeders ook maar gelijk maar me gaan, sommige americanen willen toch de waarheid, tja moet je wel de omstandigheden zo maken dat mensen niet meer bang hoeven te zijn. zeg ook even tegen die twee dat eerdere delicten verjaard zijn. maar ik ben bang dat de broers ook niet helemaal onschuldig zijn in dit verhaal.
pi_56967456
ja ik denk dat als ze een aanbod krijgen om ergens anders opnieuw te beginnen ( met een zak geld mee ) dat ze wel aan het praten te krijgen zijn
  maandag 25 februari 2008 @ 17:07:29 #191
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56967591
maar hoeveel heeft de baas van de telefoonmaatschappij nodig , om alle gegevens van het telefoon verkeer op en rond 29 mei-6juni 2005 eens vrij te geven, ook msn en computertijd zijn welkom.

zolang dat wordt achtergehouden weten wij op internet nooit waar wie was op welk moment,

verder is deze zaak zo intressant omdat iedereen wel aan zijn water voelt dat de oplossing heel dichtbij is maar door een stel rot jong die liegen wordt gehinderd en deze rot jong nog eens de hand boven het hoofd wordt gehouden. maak er een rechtzaak van , veroordeel joran voor valsheid in geschiften, meineed en weet ik veel wat nog meer , het hinderen van een politie onderzoek enz,enz . zo moeilijk is dat toch allemaal niet ?
  maandag 25 februari 2008 @ 17:15:16 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56967617
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:13 schreef duikkie het volgende:
... veroordeel joran voor valsheid in geschiften, meineed en weet ik veel wat nog meer , het hinderen van een politie onderzoek enz,enz . zo moeilijk is dat toch allemaal niet ?
Leuke woordspeling...
pi_56967680
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:

Dat zal best wel, maar met die paar hersencellen die ze bij SM hebben kunnen ze niet bedenken dat 1+1 2 is en dat ze in eerste instantie niet zo zeer de regering raken met een boycot, maar vooral de lokale bewoners die afhankelijk zijn van het toerisme.
Pas daardoor gaat de regering inkomsten missen door lagere BTW-inkomsten en andere belastingen, maar dan zijn diverse lokale bewoners mogelijk al failliet...

Nou moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat Aruba nog wel wat kan hebben, de financiële groei vanuit het toerisme was vorig jaar behoorlijk, bij sommige bedrijven/restaurants zelfs 50% t.o.v. 2006.

Maar het gaat mij vooral om het principe, zeggen dat je het beste voor hebt met de lokale bevolking die geen blaam treft, maar ondertussen wel proberen te hakken in hun inkomsten...
Mensen die naar Aruba willen, gaan echt wel naar Aruba.
Druk van politici lijkt me de enige (juiste) weg.

Maar er wordt toch momenteel nog steeds onderzoek gedaan?
pi_56967682
de ergste is Pa vd sloot en onze JAN natuurlijk want die weten volgens mij echt alles
daar moeten ze 15 leugen detectors op aansluiten
pi_56967730
ja tuurlijk gaan er mensen ,ook dankzij dit forum naar aruba
die willen met hun blote ogen ook wel eens C&C zien en de fishman's huts
het huis vv der sloot en noem maar op
reisburo Fok oprichten lijkt me ha ha
  maandag 25 februari 2008 @ 17:48:55 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56968202
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef johan555 het volgende:
ja tuurlijk gaan er mensen ,ook dankzij dit forum naar aruba
die willen met hun blote ogen ook wel eens C&C zien en de fishman's huts
het huis vv der sloot en noem maar op
reisburo Fok oprichten lijkt me ha ha
En dan met deze bus alle lokaties bezoeken, terwijl je met sambaballen mee zit te tikken op het ritme van de luide muziek en een chauffeur die overal toetert als hij groepjes mensen ziet lopen...

pi_56968456
quote:
Op maandag 25 februari 2008 07:38 schreef observer777 het volgende:

[..]

I havent lied about anything ever and by the amount of blood in that Kalpoe car,the confessions,the statements about burying her and a ton more circumstancial evidence it is obvious she was murdered and a obvious cover up. FBI knows it,Natalee's Family knows it and the ALE and Aruban Govt knows exactly how she died all back almost 3 years ago now.

Go to Aruba? LOL! They did everything possible to get me kicked out of the travel show this weekend and I was in the building less than 30 minutes total both days. The Aruban man with the ATA continiously lied about me and he was caught by security. That was a real dirtball tactic and similar to what they have done to Natalee and her Family. Just imagine what they would do to me if I flew to Aruba. I also met with Rob Smith CEO of AHATA this weekend for a short time and he could not answer why Dompig,Janssen and Judge Wit all are lying and pointing there fingers at each other why they blocked the search of the Van Der Sloot home. Since when do murder and kidnapping suspects get immunity from having there house searched? Mr Smith? It's all on record and they are caught red handed. He seems like a deicent guy but he is a puppet and its much easier to lie on the internet or 3,000 miles away then it is to lie to them face to face in person. Glad he didn't attempt to do it because in the earlier conversation he tried to convince me the FBI was overseeing the Investigation back in June 2005..LOL!!!!!!!!!!! Big difference trying to BS a person who watched this case a few times on TV and someone that knows what the hell the facts are.

BTW:For the 10th time this was solved back in 2005.
als de zaak al 10x is opgelost, waar ben je dan nog mee bezig?
de reportage van Peter r devries heb je toch wel gezien? daar komt weinig van jouw waarheid in voor. maar wel hem op het sm forum interviewen! das pas hypocriet. als er iemand een tunnelvisie heeft, dan ben jij het wel.
ik schat Peter r de vries een stuk hoger in, dan jou en het sm forum. hij is nl ook al 30 jaar met misdaad bezig.
pi_56968540
quote:
Op maandag 25 februari 2008 07:58 schreef observer777 het volgende:

[..]

The crap you and your partners are putting on this board is a total waste of time. No one is buying it! Your derailing the thread on purpose with complete BS and everyone knows it.
als het allemaal crap is wat hier staat, wat doe je dan nog hier op het forum?
ga je lekker terug naar je eigen volledig gecensureerde forum, hier worden gewoon alle visie's toegestaan. op dat forum van jullie is alleen jullie waarheid toegestaan, iemand met een andere pov, word gelijk gebanned.
pi_56968608
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:28 schreef observer777 het volgende:
I think this is important to share. Posted by LegallyLex at BFN....

CRITICAL TIME IN THE SEARCH - HELP AND IDEAS NEEDED

I am going to post this on several different areas of this blog site because I posted that there was not enough money from donations a few days ago and no one read or responded to this. NOW, is the time, if you know of any corporations or sponsors who can help complete the search for Natalee the facts are as follows:

1. We are in a CODE BLUE situation. Within the next 24-48 hours there will be requests sent to several different countries, US., Aruba, Netherlands to ask for corporate sponsors to help complete the search for Natalee. In good weather, this search can be completed in full in about 3 weeks.

2. I am asking that if you know of any corporation or business who can help in this search to please donate monies to Texas Equusearch.

I realize that most of you have contributed to the search; however, our donations have not made a dent as to what is needed to finish the search. Therefore, within the next 2 days a decision will be made to either complete the areas if the funds become available or to head home with the targets and shallow water search incomplete because of lack of funds.

I ask that if you know the friend of a friend of a friend who has ties to corporations to please call them to help. Greta and Nancy Grace have been approached and have NOT EVEN RESPONDED.... What does that tell you?

People, anything that you can think of to help would be greatly appreciated! Thanks!
ja daaag, bekijk het ff met je reclame/spam oproep, beetje fok misbruiken om geld los te weken. ik vind dat de zoektocht als veels teveel middelen heeft gekost( alsof ze een presidentsdochter is,zeg), dadelijk moeten wij nederlanders weer meer belasting betalen, om aruba te ondersteunen. miss wat meer werken en minder op forums rondhangen levert ook veel geld op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')