Misschien weten Johan555 en Observer meer over dat vliegtuig te vertellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:26 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar de uiteindelijke documentaire en er staat genoeg op Internet over dat vliegtuig dat veel eerder al op Aruba was dan moeders Holloway in haar boek schrijft. Toch erg vreemd, meerdere getuigen geven dat aan. Dus ik sta er vooralsnog open voor, voor dit verhaal en het blijft vreemd dat de hele Amerikaanse kant totaal onderbelicht is gebleven. Ik houd rekening met de mogelijkheid dat er van alles verdoezeld wordt, en kan worden vanwege witte huiscontacten van de familie H. en zo. Maar ook over deze kant van de zaak komt de waarheid mogelijk nooit op tafel.
Nou, ik ga niet zo op Observer af hoor, voor mij is dat niet een "bron" of zo, dus ik snap je opmerking niet. Er zijn elders bronnen die ik persoonlijk betrouwbaarder vindt en daar kun je bepaalde zaken vandaan halen die elders weer niet genoemd worden. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Misschien weten Johan555 en Observer meer over dat vliegtuig te vertellen.
Wat mij wel verbaast is dat mensen zich druk maken over de familie in Amerika. Nathalee's moeder is wel verhoord. De politie heeft haar destijds bijvoorbeeld ook gevraagd of Nathalee epilepsie had.
Als een schoolmeisje uit Nederland tijdens een schoolreis op Aruba verdwijnt en als ze door de andere schoolgenoten voor het laatst met Joran en twee vrienden is gezien, waar zoek je dan het eerst?
Dat hoge ambtenaren het onderzoek in de woning van VanderSloot hebben tegengehouden is ook een feit. Erg vreemd allemaal.
Observer heeft heel veel officiele documenten geplaatst en is al jaren bezig met onderzoek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zo op Observer af hoor, voor mij is dat niet een "bron" of zo, dus ik snap je opmerking niet. Er zijn elders bronnen die ik persoonlijk betrouwbaarder vindt en daar kun je bepaalde zaken vandaan halen die elders weer niet genoemd worden. Bijvoorbeeld:
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=747&sid=d197c5c7e51761cfe551dbd2b6ab3f30
Dat komt niet alleen van observer af en komt ook niet alleen af van scaredmonkeys, dit staat ook op Riehlworld en andere sites.. en nieuwssites.. je kan niet alles afdoen als, oww t komt daar en daarvandaan dus het is niet zo, pas als je aan kan tonen dat iets niet waar is kan je er wat van zeggen, andersom ook natuurlijk. Maar net als die docu in november van Peter word ook duidelijk gemaakt dat die huiszoeking gewoon is gedwarsboomd.. Gebruik dan je common sence en je weet dat t niet klopt. Immers als je niks te verbergen hebt..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zo op Observer af hoor, voor mij is dat niet een "bron" of zo, dus ik snap je opmerking niet. Er zijn elders bronnen die ik persoonlijk betrouwbaarder vindt en daar kun je bepaalde zaken vandaan halen die elders weer niet genoemd worden. Bijvoorbeeld:
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=747&sid=d197c5c7e51761cfe551dbd2b6ab3f30
Gielen wil nog nader onderzoek in de VS doen. Afwachten of dat ook gaat gebeuren en of ze daar de kans voor krijgt. Verder hoef ik niet ergens te "beginnen" hoor, ik volg het ook al heel lang, maar kies mijn bronnen uit en weeg af wat ik betrouwbaar vind en niet, en ik heb al eerder aangegeven dat O. dat voor mij niet is. Maar dat gaan we niet weer opnieuw herhalen hier, is niet nodig. Juist van dat Medplane vind je elders, inderdaad op scrux, wat ik een goede site vind, waar de zaken afgewogen besproken worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:06 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Observer heeft heel veel officiele documenten geplaatst en is al jaren bezig met onderzoek.
Maar je kunt ook hier beginnen, Johan555 post in het Nederlands.
Natalee Holloway (in the rebound)
Is het al bekend wanneer die documentaire van mevrouw Gielen op TV komt?
Like I said flat out LIES!!!!!!!!! Rene'e Gielen is a liar and has ZERO credibility. Yes Natalee drank alcohol on the trip and even had a cigarette but the cocaine BS is really disgusting and amazing that there are evil people would lie like that about a murdered young girl. A high ranking Aruban even said she OD'D from a cocaine overdose..LOL! How would he know that? I guess some will do anything for money.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:19 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo heeft ze geen bewijzen. Dat ze nog geen bewijzen heeft laten zien is m.i. iets anders. Volgens mij is haar documentaire nog niet verschenen, of vergis ik mij. Ik wil eerst die documentaire zelf wel eens zien voordat ik er conclusies qua geloofwaardigheid aan ga verbinden.
Natalee wordt door haar moeder en de fans van haar moeder afgeschilderd als een engel, terwijl er voldoende feiten bovenwater zijn gekomen dat zij dat niet is.
Dat staat m.i. los van haar verdwijning, want of zij nu wel of geen alcohol heeft gedronken en drugs heeft gebruikt en zich al dan niet tig-maal heeft laten nemen door half Aruba staat los van haar verdwijning. Ook als blijkt dat zij vermoord is, staat dat los van haar 'imago'.
Veel interessanter is het hardnekkige ontkennen van het gebruik van alcohol en druggebruik, terwijl daar al voldoende bewijs voor i. Zelfs Peter de Vries heeft in zijn eerdere show aangegeven dat hij over bewijzen beschikt dat Natalee coke heeft gebruikt. Waarom blijven haar moeder en diens aanbidders zo vasthouden aan dit 'beeld'...erg verwonderlijk.
Tenslotte vraag ik mij af waarom er geen onderzoek is gedaan naar de prive omstandigeden van Natalee. Het eerste wat er (overal ter wereld) gebeurd bij een verdwijning is een onderzoek binnen de familie en vriendenkring. Dat is hier helemaal niet gebeurd; er is direct alle aandacht gericht op het drietal wat haar voor het laatst gezien (zou) hebben.
Op zich niet verkeerd, maar wel erg eenzijdig gezien vanuit het onderzoeksperspectief. Waarom wordt het onderzoek naar de 'amerikaanse kant' zo bemoeilijkt?
Tja ik denk dat iedereen zelf moet bepalen wie credibility heeft en wie liegt. In deze zaak is dat zeer moeilijk, maar een uitdaging om dat voor jezelf te bepalen en welke bomen je ziet door welk bos. Wie liegt en hoe liegt, that's the question. Maar bij voorbaat zeggen dat van Gielen liegt, nee, ik sta open voor haar documentaire en ze gaat in ieder geval een kant van de zaak belichten, waarvan ik vind dat die ook belicht moet worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 06:51 schreef observer777 het volgende:
[..]
Like I said flat out LIES!!!!!!!!! Rene'e Gielen is a liar and has ZERO credibility. Yes Natalee drank alcohol on the trip and even had a cigarette but the cocaine BS is really disgusting and amazing that there are evil people would lie like that about a murdered young girl. A high ranking Aruban even said she OD'D from a cocaine overdose..LOL! How would he know that? I guess some will do anything for money.
Hierboven staan een aantal korte, interessante filmpjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef observer777 het volgende:
DATELINE NBC 2.22.08
The search for Natalee Holloway
http://www.youtube.com/watch?v=jyb_QLSkev0
http://www.youtube.com/watch?v=YULFTAuqBUA
http://www.youtube.com/watch?v=uydR691b8Go
http://www.youtube.com/watch?v=ECrkNeT0mwQ
http://www.youtube.com/watch?v=08ZwE5ZrEO8
Tuurlijk, onderzoek doen is journalistiek correct.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:19 schreef Rosite het volgende:
Ach, of het aantoonbare flauwekulverhalen zijn zal nog moeten blijken, en ze gaat inderdaad nader onderzoek doen in de VS, is niets mis mee, is alleen maar journalistiek correct.
ik snap niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over of het nu 23:00 is of 19:45 , het is vreemd ja maar niet onbegrijpelijk waarschijnlijk ergens toch een eerder vliegtuig kunnen krijgen. en ik hou het ook voor mogelijk dat ze iets hebben kunnen regelen met medisch vliegtuig, als je geld heb en je vernoemt het ergste zou ik ook alvast medische hulp invliegen, niemand kan mij ook vertellen hoeveel medische voorzieningen er zijn op aruba. hebben ze daar een goed ziekenhuis op academisch niveau bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
Fair enough! But she has already been caught lying on most everything she has said so far. I don't see her new documentary being any different. She is obviously very close to the Van Der Sloots and the Aruban dis-information. Natalee was not pregnant,nor was she a drug addict that was in rehab,she did not kill herself and did she run away!quote:Op zondag 24 februari 2008 09:00 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja ik denk dat iedereen zelf moet bepalen wie credibility heeft en wie liegt. In deze zaak is dat zeer moeilijk, maar een uitdaging om dat voor jezelf te bepalen en welke bomen je ziet door welk bos. Wie liegt en hoe liegt, that's the question. Maar bij voorbaat zeggen dat van Gielen liegt, nee, ik sta open voor haar documentaire en ze gaat in ieder geval een kant van de zaak belichten, waarvan ik vind dat die ook belicht moet worden.
They forged that arrival time and It's already been proven. The whole med jet story as far as I know is more BS!quote:Op zondag 24 februari 2008 11:46 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik snap niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over of het nu 23:00 is of 19:45 , het is vreemd ja maar niet onbegrijpelijk waarschijnlijk ergens toch een eerder vliegtuig kunnen krijgen. en ik hou het ook voor mogelijk dat ze iets hebben kunnen regelen met medisch vliegtuig, als je geld heb en je vernoemt het ergste zou ik ook alvast medische hulp invliegen, niemand kan mij ook vertellen hoeveel medische voorzieningen er zijn op aruba. hebben ze daar een goed ziekenhuis op academisch niveau bijvoorbeeld
In het filmpje van Dan Young en Kelly Castillo wordt beweerd dat Beth al wist dat Natalee niet wilde terugkomen en dat ze dus al vóór officieel bekend werd dat Natalee vermist was, met een privévliegtuig naar Aruba was gevlogen om Natalee te zoeken, vandaar de vroege aankomsttijd.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:47 schreef kinkajoe het volgende:
Rosite,
Kun je me eens uitleggen wat de aankomsttijd van Mw. Holloway op Aruba te maken heeft met het feit dat Nathalee door getuigen voor het laatst gezien is met Joran en zijn twee vrienden?
Ik zie het verband niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |