Hm.....quote:Op maandag 18 februari 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
Claire krijgt ook een brief waarin Brian en Amanda flink over de tong gaan, voor zover dat mag natuurlijk. Die persoon schrijft dat B en A meer buiten dan binnen dat hok vertoeven, ze wil nog veel meer vertellen maar weet dat dat niet mag.
Opdat wij niet vergeten, beste Brian:quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Ok...... Showmaster Jaap stelt de leukste vragen! Maar wel voorspelbaar "wat is je cupmaat?" , "Hou oud ben je? ben je getrouwd? Wat? Ja? ok *tuuttuuttuut* "quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
vijde beller Jolanda, 34 jaar, bij Waalwijk
streams staan dag en nacht aan.
weer die vraag
"wat vind jij er van dat Brian en amanda vinden dat streamers kansloos zijn?"
(was toch Huub die dat had gezegd? )
ze vindt dat ze maar wat voor het goede doel moeten doen als ze zich vervelen.
Jaap "het goede doel is dus de dierenambulance. Heb je een slipje aan?"
ze wil geen kind van dennis "dennis is een gladjanus"
Jaap wil een geheimpje over Dennis weten, maar daar wil ze niet over hebben."
Claire "wat vind je van Huub?"
"huub is geweldig. Maar je moet hem door hebben"
"jaap kun je niet serieus nemen" Jaap klikt de telefoon uit
Huub "kijk nou hoe je met die mensen omgaat! Ze kijken de hele dag, betalen streams, sms-en. Moet je kijken hoe je in de poll staat..."
Agossie, arme Brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian belde naar het hokje. Hij klaagde over 'Hij zit van alles te vertellen over telefoongesprekken. Alleen maar spelinfo" ..... en toen werd het geluid weggedraaid en even later die SL op S3 en S4.
Al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef Yavido het volgende:
Eric: "Ik heb wel weer genoeg voer voor de komende dagen weer..."
Dat beloofd wat
We love it Ericquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik denk dat van dat Amanda d'r moeder niet op de jaardag is geweest morgen tijdens het ontbijt in d'r gezicht krijgt".
Eric geeft als tip het niet meteen als munitie te gebruiken, maar op te sparen, laat ze maar zenuwachtig worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is Claire dom zeg.... het is toch fucking doorzichtig wanneer Jaap een act opvoert.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap baalt omdat Eric al die info naar binnen brengt. Hij kan nu zn verhaallijn op zn buik schrijven, alle info is nu bij Kennie en Netty
Jaap vs Ericquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Nou word er een wakker hoor.
Jaap wil Claire op de stoel zetten om zn loyaliteit te tonen
Huub: Nee hoor zet Amanda maar ns n keer erop.
Eric: de ontslagstoel moet je altijd voor je tegenstander gebruiken
Claire: maar misschien is t wel goed als ik erop kom
Huub: waarom, ze zeggen de hele tijd tegen je wat ze van je vinden
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Eric kan voor mij niet meer stuk na vanavond
quote:
Wat zou Amanda onder de leden hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er eigenlijk nog wel op terugkomen, dat verrassingselement was er toch al niet geweest, want B&A stonden al stijf van de spanning toen Eric het huis weer binnen kwam. Met als gevolg de reteirritante streamlocks op Brian en de waarschijnlijke telefoontjes met achter, die hem echt wel geïnformeerd hebben over welke informatie is binnengebracht. Welke informatie dat is, was dan ook wel weer te bedenken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
Amanda zit weer heeeeelemaal onder de muggenbulDen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:02 schreef Lobasca het volgende:
Zullen wel vlooienbeten zijn..vies wijf dat het is![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef Gert het volgende:
In Amanda's kleine wereldje komen bulden van muggen. Ook als ze onder de kleine, springerige insectjes zit die je ook nog weleens op honden aantreft.![]()
Samenvatting:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
No way! Het vriest gewoon 's nachts, ik gok op vervuilde talgkliertjes, ik heb dat kind nog nooit lekker met zeep zien wassen of scrubben, denk daar al die alcohol bij en dat uren in bed liggen stinken.
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
Prachtig, al die verklaringen voor de "bultjes". Over één ding zijn we het in ieder geval eens: van muggen komen ze niét.
![]()
Ik ben bang dat de FEBO hier zijn vingers smerig aan kan gaan branden, maar goed de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet of ze het aangedurfd hebben om Kenneth die stick te geven. Misschien heeft ie het gewoon in de Villa geprint. Feit blijft wel dat Brian onrechtmatig aan die stick is gekomen en weet dat Mikey deze gestolen heeft. Het spreekwoord zegt dan ook: De heler is erger dan de steler....
Het zou me eigenlijk niets verbazen dat er niet over gesproken mag worden omdat die verhaallijn verder uitgemolken gaat worden. Van Brian's kant en van Jaap's kant. Ik vind het opvallend dat ik Jaap er ook zo weinig over hoor zeggen. En als daar zoveel info op zou staan zou ik me toch wel zorgen maken als ik Jaap was.
Daarnaast hoop ik dat Huub zich niet teveel met deze verhaallijn bemoeit maar deze gewoon aan Jaap gunt. (Jaap zit verlegen omverhaallijnen en daarom kom ik tot die conclusie).
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
Lieve Mama,
Hoe gaat het met je?
Was heel erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had. Het was alleen met je rug op beeld 1 seconden en dat hadden we de hele dag zonder camera’s kunnen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om dat ik jou dan kon zien d8 ik.
Toen ik die brief kreeg voelde ik me zo alleen, zo veel teleurstelling. Heb liever dat je me niks beloofd, dan krijg ik ook geen .................
ff de vertaling van de brief aangevuld!
Amanda en Brian doen hun best iedereen te laten geloven dat ze zich goed voelen, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Nerveus lullen en hyenalachen, stijf van de stress dus.
[ afbeelding ]
De inspiratie voor mijn TT, verder is dit een COS dus geen commentaar op elkaar aub.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef fossil_fossil het volgende:
Mike zegt net tegen brian.... ik ga vanavond tijdens het eten Huub confronteren met de woorden die hij gister tegen me heeft gezegd.. kijken hoe die uit de hoek komt.
Er moet een beetje sensatie blijven toch? aldus Mike
Tja, zo langzamerhand begint Mike de geloofwaardigheid als zwerver te verliezen. We kunnen haast spreken van een excuuszwerver! Maar zover wil ik dan weer niet gaan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
Huub: Hoe zit het met je baan, heb je Ton gebeld?
Mike: ..... euh dat gaat lang duren.
Eric: Schrijf je in bij een uitzendbureau.
Mike: Maar dan heb ik 3 maanden werk en dan word ik er weer uitgeschopt.
Jezus, die man hangt aan elkaar van excuses.
Zoek de zon op!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:03 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb geen geld dus ik kan geen huis krijgen.
Zoek dan een baan.
Maar er spelen meer dingen!
Zucht..... regel dat dan.
Maaaaar ik zit in de gouden kooi.
Wat heeft dat er nou mee te maken.
Maar er spelen meer dingen mee!
Dan regel je dat toch, is het iets met je gezondheid?
Nee...
Dan zie ik geen reden dat je niet kunt werken.
Maar......
Nee hoor, want het duurt dan ook niet lang voordat het eerste bommetje in DGK valt. Operatie desert trashja, onder leiding van Eric, commandant der DGK strijdkrachten, is in volle gang! Na enige voorbereiding op het Fok! Forum, zoals het vergaren van informatie over de vijand is de eerste bom gevallen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
Stilte voor de storm?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Claire 'gaat los'. Ze vraagt wie er allemaal op Amanda's jaardag waren. Amanda wil het niet vertellen. Leuk dat je moeder er was, die was er niet he, zegt Claire.
cap: Varenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
Eric neemt het over. Huub begint over K1 dat "geen overwinning is"
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
A: ik weet wat liefde is..
E: heb je niet van je moeder geleerd.
Oh oh..Loeien!![]()
Ze moet het doen met de hulp van 'zwerver' Mike. Maar of die iets in te brengen heeft? Gekscherend wordt Mike al 'woefwoef' genoemd, want zodra Huub of Eric de aanval openen op Mike verdwijnt hij met de staart tussen de benen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is er gewoon uitgeluld met d'r grote waffel![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef jassy het volgende:
En ze hebbn het weer over FOK! Jaap wil per post een account ontvangen en wil op zijn jaardag een Spel-info topic hebben met alle informatie die er maar is.
Huub zegt dat wij er niets in mogen zetten over hoe hij denkt over Jaap. Tevens wil jaap heel veel filmpjes!
Crisisoverlegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:04 schreef STAP01 het volgende:
Jaap wil alles weten over het prive leven van Amanda en Brian. Hij wil een account toegestuurd krijgen met gebr.naam en wachtwoord.
Ik zeg: fotos van Amanda onder de douche met Danny. En die blootfoto's
Brian doet tevens verslag van zijn uitje bij RNN7:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda doet uitgebreid verslag van daarnet en zegt nogmaals dat ze niet heeft gezegd dat haar moeder er was...en dat Mikey haar gelukkig bijstond...
Mikey tegen Huub: "Wat zeg je nou net aan tafel?
Ze hebben 2 dagen nodig gehad om hier over na te denken"
Brian: "Goed dat je dit opmerkt.."
Ondertussen blijven Amanda en Brian gespannen verder praten over de vijand, daar waar Jaap, Huub, Claire & Eric het juist gezellig hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Ja hoor... een fan van Huub zou Viola gedreigd hebben haar op alle fora zwart te maken als ze aardig tegen Brian zou doen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:43 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda weer over dat eric met verzinsels is binnengekomen...
erik tegen amanda; ik spreek je alleen op jouw verzinsels over je moeder en je jaarfeest aan
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Amanda die over de pil begint, als er iemand de pil vergeet is het amanda wel
En dit gaat maar door, en door, en door en......quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:13 schreef FSR het volgende:
ROFL.....
Amandrama vergeet even dat toen ze in de kooi kwam een relatie had, en binnen 1 week met Bwian het nest deelde...
En dan niet begrijpen dat haar Ex het uitmaakte...
Goed idee, of neem anders dit voor het slapen gaan:quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor het nu 10 minuten aan, maar dat geschreeuw van Amanda...........mute maar even .....
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
Die vriendin van Claire: Amanda is zelf de grootste slet van het huis en ze zegt al die dingen tegen jou.....
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Slabek loopt weer eens weg nadat Eric vraagt wat ze ervan vindt wat er over haar gezegd wordt
Och wat schattig, kleuterschool uitspraken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap wil met Huub of Claire trouwen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Stemming of Tommy 2 X in de week mag komen.
Met meerderheid aangenomen
Natuurlijk is iets nieuws bedenken te hoog gegrepen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:40 schreef Taurus het volgende:
En Huub stond zogenaamd af te luisteren bij het gesprek tussen Eric en Claire over het met Tommy in de jacuzzi gaan, waarna claire moest denken dat Huub jaloers was en daarom afluistertOok Amanda vraagt aan Huub: "is er iets? je kijkt zo triest" (of iets dergelijks). Verhaallijntje Huub is jaloers start dus al, terwijl Huub daar geen enkele reden toe heeft. Onzinnig, Claire vindt hem volgens mij niet eens leuk, en terecht.
En Huub is goed gedresseerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef Taurus het volgende:Dit slaat zó nergens op, óf Huub werkt mee aan 'n ontzettend raar verhaallijntje, of hij is zwaaaaaaaar onredelijk en wil nu even de dramaqueen uithangen met z'n 'beetje jammer hoe je niets meer tegen mij zegt vanaf het moment dat hij binnen komt', hij heeft 'n fokking hoer geneukt onder haar ogen
![]()
Hi-la-risch.
Goed zo, weer een plan van B&A down the drain.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:35 schreef Ziet het volgende:
ze moeten nu lachen omdat Eric nu in zijn eentje met die tommy in de jacuzy zit en zij de hele tijd zitten te praten
claire vond dit een goed gesprek
en vindt tommy een leuke jongen, een lekker ding zelfs
maar ze zou er nog niet eens mee kúnnen zoenen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, dat hebben we weer gehad. Z'n zak is leeg, haar doos staat vol en de broek mag weer aan ......
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vris en vruitig ........
Charmante uitspraak Mannie!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:45 schreef tuinfluiter het volgende:
(Uitwonen)
Amanda: Ik ga nog liever met het 11-tal naar bed dan met Huub.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Mike komt uit een diep dal, maar lijkt zijn zaakjes aardig op orde te krijgen. Hij heeft stage mogen lopen en werkervaring opgedaan en heeft binnenkort wellicht ook een eigen dak boven zijn hoofd. Materialistisch gezien lijkt het goed te komen met Mike, maar wat zijn deze dingen nog waard als er geen lieve vrouw in zijn leven is? Eentje die naar zijn verhalen luistert? Al 13 jaar mist Mike de liefde en intimiteiten binnen een relatie. Ben jij een lieve, zorgzame vrouw en minimaal 30 jaar? Zie jij Mike wel zitten en wil je hem beter leren kennen? Mail de redactie en wie weet mag je binnenkort op date met Mike!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:21 schreef noekje het volgende:Zwerver zoekt vrouw!
![]()
Dat trekt kijkcijfers!
Je moet toch iets positiefs zeggen, Brian is het multitalent daar hoor, die kan er niet tegen als hij kritiek krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Volgens Jamys ligt de kracht van Brian in het maken van composities. Mèn, hoe krijgt hij het uit zijn mond, Brian kan nog geen akkoord spelen laat staan een compositie maken. Zelfs nu moet hij Brian's vingers nog op de juiste plaats van de gitaar zetten .
quote:Waarom zou je nou naar school gaan want aan een diploma heb je toch niks.
Brian is blij met zijn vriendin: je hebt je score verdubbeld en Huub heeft maar 4% meer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft zelf dus ook door dat het "sympathy-votes" zijn omdat d'r moeder genomineerd is voor de "slechtste moeder van het jaar" Award?!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer gezellig op de bank, filmpje kijken dus ..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:09 schreef Lady-night het volgende:
Deze vond ik echt scherp: Eric: als ik jou was Amanda dan hoop ik dat hij nooit in een tunnelvisie komt als hij ruzie heeft met jou
Na een korte zaadlozing zegt Brian tegen Amanda, dat hij niet gelooft in een show omtrent het huwelijk van Claire&Huubquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda meld ff aan Brian dat ze niet meer ongesteld is...iets te veel info.
Maar zal wel weer neuken worden dan vanavond.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Ze zijn echt snel klaar met sex elke keer. En ze zijn nog niet klaar of het gaat alweer over Huub.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:40 schreef Disana het volgende:
Ze zaten te klooien met licht en geluid. Er zit nog een fikse brom over het geluid heen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:42 schreef Yavido het volgende:
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staan
En Guuskeee, is het gelukt?quote:
Brian heeft schilderaspiraties, ach ja je bent multitalent of je bent het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:10 schreef Verida het volgende:
Hij vertelde gisteren dat hij verf en doeken wilde bestellen en dan in 'kliederstijl' wilde gaan schilderen en dan deze schilderijen wil verkopen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:57 schreef beequeen het volgende:
Er is nog geen douche of iets van water aan te pas gekomen......
Het is toch ook geen wonder dat die huidpruster gisteren zei dat Amanda's huid onrein is, Amanda is onrein, punt.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:52 schreef beequeen het volgende:
Dit bericht kwam ik tegen op VOL en het zou mij helemaal niet verbazen als het echt zo is.
De ontbijttafel, de rust duurde niet zo lang want:quote:Ze komen beneden en ze vinden het heel erg stinken ,naar op onderzoek te zijn geweest DENKEN ze dat het uit die tassen komt naast amanda der bed!
LET WEL ze denken het!!!!
En zoals Huub zei ...ZOU kunnen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Ging weer lekker net. Sneak Brian zegt dat José de eieren van de booschappelijst schrapt omdat ze geen zin heeft om eieren te bakken. Huub haakt daarop in en zegt dat hij baalt dat ze dat doet. Brian houdt zijn mond en Huub krijgt de volle laag van José. Huub is sjaggo volgens José omdat hij vannacht wrs niet op de kut van Claire mocht.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef cobain94 het volgende:
Palma tegen claire: Met je poffertjesface...![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
Huub zei het zelfs: José, het lijkt wel of je jaloers bent op Claire. Toch jammer dat Claire geen enkele reactie geeft, dat kan toch ook zonder schreeuwen of vloeken?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap tegen Palma; "Aangezien er al een personeelslid minder is, is het dan niet verstandiger om aan het werk te gaan ipv discussies aan te gaan?"
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef cobain94 het volgende:
Ik doe vandaag lekker niks meer in deze fijne villa...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om het puzzelen van José: Delfplaats....een urn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef cobain94 het volgende:
Alvast een voorproefje van een wassen beeld van amanda..
De laatste van die 2 in de kooi, Eric gaat weg vandaag, maar ja, er zijn wel vaker gasten terug gekomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me kapot maar het is een spitting image, vooral het haar en slabek.
Dit lijkt me een beetje te hoog gegrepen, we zullen zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat Amanda wel een soort Paris Hilton kan worden. Jezelf verkopen door je te koppelen aan een bepaald merk, daarnaast wat controversiële dingen doen zoals je bh in het publiek gooien en je zit gespijkerd. Een soort 2e Teasers oprichten lijkt hem ook wel wat maar dan met echt leuke dames, geen plebs.
Toch leuk voor Amanda om dit te horen.![]()
Het officiële vertrek laat nog even op zich wachten, want Eric vertrekt slechts om wederom de camera's op te zoeken vanavond!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen al die nitwit gastspelertjes voor Brian & Amanda en een gastspeler die voor Huub (en Jaap) komt: Van het ene soort kun je er ongegeneerd iedere week 2 verse inzetten, het enige wat ze doen is in de weg lopen.... spelinfo hebben ze niet:ze hebben het programma nooit gekeken (of alleen op TV ![]()
)
ze zijn te dom om het te begrijpen ze zijn ze zelfs te simpel om datgene wat ze wel gezien en begrepen hebben te recapituleren.
Eric daarentegen kan dat duidelijk wel, en ik ga er vanuit dat eventuele andere "pro-Huub" gastspelers dat ook zullen kunnen, en als ze dat niet kunnen dan trapt Huub ze snel genoeg richting Brian en Amanda.
Met andere woorden: Eric heeft in 2 weken meer gedaan om Huub te helpen dan al die andere gastspelers bij elkaar voor Brian en Amanda.
Tja Brian, als Amanda jouw verzoek zou afwijzen voelt dit een beetje als een trap na.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:07 schreef T-lex het volgende:
Denk dat B&A net gewoon ff offstream hebben kunnen kloten ...viel op dat na het sporten we ineens geen streams meer op hun hadden en we pas weer de slaapkamer kregen toen ze al ff onder de douche stonden.
Ze waren voor het sporten ook al aan het dollen....en ze liepen een beetje te teasen. Brian vroeg nog "wat doe je na het sporten, zullen we wat afspreken" terwijl hij de kont van Amanda bekeek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Duitse duo, Modern Talking, dat was eind jaren tachtig, hè? Kan voor Brian dus nog net als stijlicoon fungeren. Die donkerharige, dan. Met dat naamplaatje met de naam van zijn vrouw "Nora" om zijn nek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ricardo tegen Claire: Je ben OrdiClaire op straat, een disaster in de keuken en een hoer in bed.
Als hij dat tegen mij had gezegd zou ik toch hebben uitgehaald.......Claire staat schaapachtig te lachen, hopeloos.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:00 schreef coldstar het volgende:
Oeps, Huub is pissig. Claire heeft een brief gekregen van haar de beste vriendin. Die schrijft kennelijk niet zo positief over Huub. Zij geloofd niet in de oprechtheid van Huub. Huub zit het niet lekker.
Claire probeerd de brief van haar vriendin goed te praten.
Ook de kaarten van VOL zijn weer niet goed... "stelletje mongolen", zegt Huub.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Mike, Ricardo en Brain proosten op de streamers...... Proost mensen, dat jullie nog maar heel veel plezier daar samen hebben...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
Wat een knettersaaie streams...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
Man man, wat een sterke verhalen allemaal
En een kleine aanvulling:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
leer schreeuwen discusieren als amanda in 8 stappen:
- begin de discussie met het besef dat je 100% gelijk hebt! NIEMAND kan je overtuigen dat dat niet zo is! JIJ HEBT GELIJK!! Blijf dit volhouden, no matter what! Al staat het bewijs voor je en slaat het je in je gezicht: blijf volhouden dat je gelijk hebt!
tijdens de discussie:
- schreeuw zo hard je kan
- luister NOOIT naar je discussiepartner
- ga NOOIT inhoudelijk in op het discussiepunt, maar wel op uiterlijkheden
- indien de discussiepartner een punt probeert te maken: stop niet met schreeuwen, schreeuw juist harder! daarnaast kan je ook nog proberen de discussiepartner te overtuigen van je gelijk met stellingen als "echt nieeeet", "jonguuuh" en "ooww, mei, koooood".
- als het toch onvermijdelijk is een punt van je tegenstander discussiepartner aan te moeten horen: zing een liedje in je hoofd, of tel in je hoofd (niet letterlijk) achteruit van 100 tot 1.
- probeer je discussiepartner te overtuigen door hem/haar op het verkeerde been te zetten door bijvoorbeeld: dingen die er helemaal niks mee te maken hebben erbij te trekken; of lalalalala of lelelelele gaan schreeuwen.
- wordt het te heet onder de voeten: schreeuw nog harder of loop aan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje.
Bedreig je discussiepartner met de dood indien je stem het begeeft.
Vooral de trouwste enige: Juicie, alleen vergeet ze die uit te laten en eten te geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het 'gezin' van Amanda....toppertjes, stuk voor stuk...![]()
Brian draait een nummer met : uh uh, ah ah oh oh owha owhaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:44 schreef Prospera het volgende:
Brian denkt dat Eric het drankje van Amanda vergiftigt heeft.
Hij heeft over het drogeren van Amanda.
Brian is paranoïde![]()
Amanda: ja, ja, ja, ik vond het al vreemd dat hij niet uit mijn drankje wilde drinken.
Brian: plaats je drankje weg.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |